Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Misschien stom gedacht.. maar misschien word je zo hyper dat je er weer rustig van word net zoals ad/hd kinderen bij ritalin. Ik heb alleen geen idee of dat hierbij ook een mogelijkheid is"
"Hey, Ik ben nog niet heel ervaren met speed, maar ik heb gister toch nog aardig er wat door heen gewerkt, en vanacht dus niet geslapen, maar ik moet straks werken en ik dacht dat mensen t toch niet zo heel erg opvalt als je wat hebt gebruikt... maar is dat wel zo.. zeker na een nacht geen slaap?? alvast bedankt."
"Hey, Dank je, ja misschien heb je wel gelijk en let ik er teveel op. Naja hoe dan ook dit was toch mn laatste keer dat ik dit gebruikte, omdat het toch iedere keer wel weer uit de hand loopt. Bedankt voor je reactie"
"Hey, Ja jullie hadden inderdaad gelijk, ze dachten dat ik gewoon dat ik een beetje ziek was. Wel fijn om dan zulk soort dingen te lezen, het stelde me gelijk gerust, want het was helemaal niet in me opgekomen dat mensen ook weleens konden denken dat het niet door drugs kwam. Hehe beetje paranoide."
"Hey iedereen, Ik heb vanavond speed voor t eerst gebruikt, ik heb wel wat ervaring met andere drugs zoals pillen enzo, maar uumm ik heb zon idee dat t echt geen goede speed is... ik weet ook niet echt hoe je moet voelen, maar ik heb dus niet zon gelukzalig gevoel als bij pillen, alleen een beetje hyper. Hoort dit nou zo, of is het gewoon troep?"
"Hey, Bedankt voor de snelle reacties.... Uum ik ben wel een beetje neurotisch dr van aan t worden Maar ik zit dr ook aardig bij te drinken. Ik neem zo denk ik nog wat..misschien dat ik t dan beter voel. Misschien een stomme vraag... maar hoe voelen jullie je dan als jullie speed op hebben?"
"Net zoals bij Xtc dus?"
"Hmm fucking kut dealer... ken dr ook weinig van zeggen... want ikwel mn goeie pilletjes houden"
"Uum nee, ik heb me nu min of meer terug getrokken van mn vrienden,,, en ben achter de comp. gaan zitte.... heb nu niet zon zin in gezelschap... ik denk dat ik straks toch nog maar ff pillen ga halen... want anders is heel mn avond weer naar de klote door verkeerde troep. Maar aan jullie verhalen te horen is dit dus echt niet zulke goeie speed."
"Bedankt voor jullie reacties, gisternacht net toen ik t opgaf dat ik dr nog wat van zou voelen, begon t ineens.... Heeeel veel energy... En super blij gevoel enzo. Wel een beetje vaag dat zo lang duurde voordat t echt begon te werken.. maar beter laat dan niet. Enigste nadeel is dat ik nu nog steeds wakker ben en geen oog dicht heb gedaan"