Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZuiveren --> Resultaten

Zuiveren --> Resultaten

203 antwoorden
47 weergaven
18-5-2026
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#1
:) Die naam schrikt af denk ik.

Ik kan me niet voorstellen dat ze bij de apotheek gratis aceton weg geven. Het kost hun ook geld, waarom zouden ze aan barmhartigheid doen?
k
kildeerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Oh ja, ik zie nu dat die zin een beetje overkwam als Heden: Gratis Aceton Bij Apotheek, maar de "kost niets" was figuurlijk bedoeld :wink: Paar euro voor 500 ml.
N
NOISESUPRESSORLid
01-01-2024, 00:00
#3
kildeer zei:
Geweldig topic!
Moeten het eigenlijk re-namen tot 'De zorgvuldig, systematisch en geduldig uitgevoerde wetenschappelijke acetonexperimenten van chemisten-in-de-dop Donnie en Beer'

Zeer fijn om te lezen dat er licht aan het eind van de cafeïne-tunnel is. Ik heb slechts 1 tip toe te voegen: ga voor 100% watervrije aceton gewoon bij de apotheek langs, hebben ze daar altijd, is vrij verkrijgbaar en kost niets.
Ik heb al een flesje in huis; nu de met cafeïne vervuilde zak amfetamine nog.. :)
Klik om te vergroten...


Heb hier wederom andere meut, ga ook maar weer een poging wagen. Dit keer ook maar eens langs de apotheek voor goeie aceton en eens kijken wat het word. Ook in de planning even langs testcentrumpje te gaan met paar soorten en de gefilterde dan straks. Maar moet veel werken dezer dagen dus moet nog even kijken hoe of wat...
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#4
kildeer zei:
Oh ja, ik zie nu dat die zin een beetje overkwam als Heden: Gratis Aceton Bij Apotheek, maar de "kost niets" was figuurlijk bedoeld :wink: Paar euro voor 500 ml.
Klik om te vergroten...

Aha, dat is duidelijker.

Ik haal het altijd bij een klein drogisterij-tje die verkopen het per liter in van die glazen flessen. Kost iets van EU 5,-
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb net wat nieuw poedersuiker, maar deze is nogal erg goed lijkt het. Ik ga het donderdag zonder te zuiveren weg brengen naar het test center.

@Tom

Ben benieuwd naar je resultaten.
Over jouw goede tip, dat werkt dus niet/nauwelijks.
N
NOISESUPRESSORLid
01-01-2024, 00:00
#6
Maar aceton gebruiken ze toch ook altijd om grote hoeveelheden nat te maken en langer te bewaren, of heb ik dat fout? Maar er zit zo'n sterke lucht aan aceton dat ruik je er meteen door? En hoe krijg je na het filteren weer fijne blokjes, paar druppels water erbij ofzo? :confused:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Psychedelic zei:
ik gebruik heeel veel speed, maar vraag me toch erg af wat er mis is met speed waar caffeïne bij zit :confused:. Ik heb speed van 40%, de rest is caffeïne, en daar nooit klachten over... Kan iemand me vertellen wat t zo zinvol maakt de caffeïne te verwijderen???
Klik om te vergroten...

40% is wel goeie speed, maar teveel caffeïne is gewoon onaangenaam. Ik merk toch wel dat er een hoop negatieve kantjes die ik associeerde met speed weggetrokken zijn nu ik gewoon bijna zuivere en caffeïne-vrij neem. Dingen zoals onaangename zenuwachtigheid, opgefoktheid, para, hallucinaties en dergelijke komen allemaal véél minder snel opzetten nu. 40% valt dan nog mee, dan merk je het ook minder snel. Maar ik heb weleens een poedertje gehad dat was 14% amf + 50% caff gehad en dat was echt slecht. Zowiezo bestaat je poedertje ook nog uit 12% (1/3de op 2/3den) sulfaat ofzo en als de rest caffeïne is dan zit er dus 48% caffeïne in als het goed slecht is. Je zou het verschil echt wel moeten merken als je een keertje caffeïnevrije neemt :)
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#8
Net 8 gram gewassen, 40% minder gewicht en spierwitte pep nu :)
Heb nog een voor en na sample die ik langs t testcentrum ga brengen.
R
RobinnlLid
01-01-2024, 00:00
#9
Liever haal ik geen oude topics op, maar deze is zo goed.
Heel erg bedankt voor de informatie!

Ik ga het zometeen proberen en zal hier mijn bevindingen posten.

Robin
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Leuk dat dit Topic nog leeft, ik ben zelf ruim een jaar in het zuidelijk halfrond geweest. En misschien nog wel langer niet op dit forum.

Zodra ik nl terug ben maar weer eens kijken hoe het met de huidige zuiverheid staat bij het dealership :)
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#11
Robinnl zei:
Liever haal ik geen oude topics op, maar deze is zo goed.
Heel erg bedankt voor de informatie!

Ik ga het zometeen proberen en zal hier mijn bevindingen posten.

Robin
Klik om te vergroten...

Is het al gelukt?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Svali zei:
Robinnl zei:
Liever haal ik geen oude topics op, maar deze is zo goed.
Heel erg bedankt voor de informatie!

Ik ga het zometeen proberen en zal hier mijn bevindingen posten.

Robin
Klik om te vergroten...

Is het al gelukt?
Klik om te vergroten...
Ben ook benieuwd :)
R
RobinnlLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hahaha.
Ik was helemaal vergeten dat ik die post had gemaakt. :grin:
Ik ben het misschien van plan deze week te doen, maar ik beloof niks. :)
Ik laat het nog wel horen. Deze keer echt.:grin:
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#14
We houden je er aan he!
x
xasturLid
01-01-2024, 00:00
#15
Erg interessant topic zeker het gele scheikundige proces. Aceton word toch ook gebruikt oom een drugs te maken toch. Was speed er niet 1 van? Was een hele combimatie van veel stoffen.
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Waarom is dat jammer?

Voor het zuiveren had je dezelfde hoeveelheid amfetamine, echter zat er toen een hoop troep doorheen. Je kunt dus lagere doseringen nemen en krijgt een beter efffect.
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#17
DonnieDark0 zei:
Waarom is dat jammer?

Voor het zuiveren had je dezelfde hoeveelheid amfetamine, echter zat er toen een hoop troep doorheen. Je kunt dus lagere doseringen nemen en krijgt een beter efffect.
Klik om te vergroten...

Hier ben ik het absoluut mee eens!! Ik heb veel minder last van de uitwerkingen. Vind het prima dat het dan uitwerkt en niet zo van aarghh...en geen gejaagdheid daar lever ik graag wat poeder voor in!!KWaliteit gaat voor kwantiteit! :grin:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#18
ja oke logisch, maar je betaald dan tog 10tje voor halve gram
A
AldousLid
01-01-2024, 00:00
#19
heeft iemand ook al de acton laten verdampen en het poeder dat overblijft laten testen om te kijken of /hoeveel amfetamine daar dan inzit?
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dude, die percentages zijn na het zuiveren. Dus als de aceton verdampt is... :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...11
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."