#1
Ik kan me niet voorstellen dat ze bij de apotheek gratis aceton weg geven. Het kost hun ook geld, waarom zouden ze aan barmhartigheid doen?
kildeer zei:Geweldig topic!
Moeten het eigenlijk re-namen tot 'De zorgvuldig, systematisch en geduldig uitgevoerde wetenschappelijke acetonexperimenten van chemisten-in-de-dop Donnie en Beer'
Zeer fijn om te lezen dat er licht aan het eind van de cafeïne-tunnel is. Ik heb slechts 1 tip toe te voegen: ga voor 100% watervrije aceton gewoon bij de apotheek langs, hebben ze daar altijd, is vrij verkrijgbaar en kost niets.
Ik heb al een flesje in huis; nu de met cafeïne vervuilde zak amfetamine nog..![]()
kildeer zei:Oh ja, ik zie nu dat die zin een beetje overkwam als Heden: Gratis Aceton Bij Apotheek, maar de "kost niets" was figuurlijk bedoeldPaar euro voor 500 ml.
Psychedelic zei:ik gebruik heeel veel speed, maar vraag me toch erg af wat er mis is met speed waar caffeïne bij zit. Ik heb speed van 40%, de rest is caffeïne, en daar nooit klachten over... Kan iemand me vertellen wat t zo zinvol maakt de caffeïne te verwijderen???
Robinnl zei:Liever haal ik geen oude topics op, maar deze is zo goed.
Heel erg bedankt voor de informatie!
Ik ga het zometeen proberen en zal hier mijn bevindingen posten.
Robin
Ben ook benieuwdSvali zei:Robinnl zei:Liever haal ik geen oude topics op, maar deze is zo goed.
Heel erg bedankt voor de informatie!
Ik ga het zometeen proberen en zal hier mijn bevindingen posten.
Robin
Is het al gelukt?
DonnieDark0 zei:Waarom is dat jammer?
Voor het zuiveren had je dezelfde hoeveelheid amfetamine, echter zat er toen een hoop troep doorheen. Je kunt dus lagere doseringen nemen en krijgt een beter efffect.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."