#1
Dude, die percentages zijn na het zuiveren. Dus als de aceton verdampt is... :P
Vrouwtje_Amsterdam zei:Dude, die percentages zijn na het zuiveren. Dus als de aceton verdampt is... :P
klopt! voor de duidelijkheid ik heb het over het filtraat...3970 zei:Vrouwtje_Amsterdam zei:Dude, die percentages zijn na het zuiveren. Dus als de aceton verdampt is... :P
Dat bedoelt hij niet![]()


Aldous zei:heeft iemand ook al de acton laten verdampen en het poeder dat overblijft laten testen om te kijken of /hoeveel amfetamine daar dan inzit?
tijdbom zei:De volgende keer moet je eigenlijk wegen hoeveel gram 'pep' je voor en na hebt, dan kun je ook zien hoeveel amfetamine er verloren gaat.
3970 zei:Ik heb zelf afgelopen weekend ook de proef op de som genomen; ik had als testsample speed genomen die getest is op 12% amfetamine en 70% cafeïne. Ik heb 5 gram gewassen, en heb daar 1,6 gram van over gehouden. Als ik theoretisch een sommetje maak klopt dat ongeveer wel.
70% van 5 gram= 3,5 gram cafeïne. 5 gram wassen, in het gunstigste geval verlies je 3,5 gram caefïne= 1,5 gram speed.
Ik heb woensdag een sample naar de testservice gebracht, hoop volgende week donderdag een uitslag te krijgen.
Opvallend was dat de gewassen speed zowat geurloos was. Spierwit, en ietwat korrelig. Na het vermalen een fijn wit poeder.
3970 zei:Opvallend was dat de gewassen speed zowat geurloos was. Spierwit, en ietwat korrelig. Na het vermalen een fijn wit poeder.
Vrouwtje_Amsterdam zei:3970 zei:Opvallend was dat de gewassen speed zowat geurloos was. Spierwit, en ietwat korrelig. Na het vermalen een fijn wit poeder.
Yup had ik ook!! Ik ben benieuwd naar je uitslag! Weet je zeker dat het alleen met cafeinne is versneden? Want ik weet niet of aceton ook andere stoffen eruit haalt...
steelpad zei:Ze kunnen het beter caffeïne noemen ipv 'Speed'. 12% is toch wel erg weinig![]()


Mokum3.33 zei:Nog nieuwe ontwikkelingen met het zuiveren?
Ben namelijk erg benieuwd naar de resultaten![]()
Volg t onderwerp stil op de achtergrond![]()

nice, beter dat t goed gegaan isDonnieDark0 zei:Mokum3.33 zei:Nog nieuwe ontwikkelingen met het zuiveren?
Ben namelijk erg benieuwd naar de resultaten![]()
Volg t onderwerp stil op de achtergrond![]()
Laatst heb ik wat Amf. gezuiverd met verhitte aceton. De Amf/Caf. loste zeer snel op. Ik heb dit niet laten testen, zelf heb ik het natuurlijk wel getest.![]()
Werking was zeer goed.
Niet dat dat iets concreets zegt over het percentage Amf maarja.... volgende keer eens laten testen.
NOISESUPRESSOR zei:Na het zuiveren kan het dan kloppen dat het niet meer brand en geen vieze smaak meer aan zit? Die geur van pep hangt dan in dat bakje waar de aceton in is gelopen... De werking lijkt ook minder geworden iedere keer heel vreemd...![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."