Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZuiveren --> Resultaten

Zuiveren --> Resultaten

203 antwoorden
52 weergaven
18-5-2026
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dude, die percentages zijn na het zuiveren. Dus als de aceton verdampt is... :P
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Vrouwtje_Amsterdam zei:
Dude, die percentages zijn na het zuiveren. Dus als de aceton verdampt is... :P
Klik om te vergroten...


Dat bedoelt hij niet :wink:
A
AldousLid
01-01-2024, 00:00
#3
3970 zei:
Vrouwtje_Amsterdam zei:
Dude, die percentages zijn na het zuiveren. Dus als de aceton verdampt is... :P
Klik om te vergroten...


Dat bedoelt hij niet :wink:
Klik om te vergroten...
klopt! voor de duidelijkheid ik heb het over het filtraat...
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#4
dat snel te hard gaan klinkt mij ook erg herkenbaar, vorge zooi was egt troep rook naar appelsap, deze is erg netjes en ga ook sneller te hard. wat ik nooit had verwacht van pepie :wave:
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#5
Oh zo...hm...tja...kan je ook laten testen idd. Maar dat vind ik zelf niet zo interessant eigenlijk. Ik denk dat het echt minimaal is wat door het filter komt. De speed hangt meestal samen in een klont in het aceton. Als je het eruit giet dan blijft er vaak wat in het glas hangen. Dus moet je nog een keer wat aceton in het glas doen. Ik denk zelf dat er meer in het glas blijft hangen dan in het filtraat zelf. :wave:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#6
Aldous zei:
heeft iemand ook al de acton laten verdampen en het poeder dat overblijft laten testen om te kijken of /hoeveel amfetamine daar dan inzit?
Klik om te vergroten...

Dat kan je ook gewoon uitrekenen als je de hoeveelheden en puurheden weet voor en na het zuiveren.
A
AldousLid
01-01-2024, 00:00
#7
Natuurlijk kan dat dat zou ook het makkelijkste zijn, maar ik begreep dat massa voor het experiment niet bepaald was..

tijdbom zei:
De volgende keer moet je eigenlijk wegen hoeveel gram 'pep' je voor en na hebt, dan kun je ook zien hoeveel amfetamine er verloren gaat.
Klik om te vergroten...
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#8
3970 zei:
Ik heb zelf afgelopen weekend ook de proef op de som genomen; ik had als testsample speed genomen die getest is op 12% amfetamine en 70% cafeïne. Ik heb 5 gram gewassen, en heb daar 1,6 gram van over gehouden. Als ik theoretisch een sommetje maak klopt dat ongeveer wel.

70% van 5 gram= 3,5 gram cafeïne. 5 gram wassen, in het gunstigste geval verlies je 3,5 gram caefïne= 1,5 gram speed.

Ik heb woensdag een sample naar de testservice gebracht, hoop volgende week donderdag een uitslag te krijgen.

Opvallend was dat de gewassen speed zowat geurloos was. Spierwit, en ietwat korrelig. Na het vermalen een fijn wit poeder.
Klik om te vergroten...

Nice. 70 procent is verdampt.
Mocht het inderdaad het gunstigste geval zijn, is er (70*100/82-70=)15 procent van de cafeïne blijven zitten in je speed.
En dus uit (100-15=)85% amfetaminesulfaat.
Daar gaat nog wat vanaf aangezien ze de hoeveelheid amfetamine meten en niet de hoeveelheid amfetaminesulfaat.
85*0,73=62%

Ben benieuwd hoe dicht bij het bij die 62 procent puurheid komt :)
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb zelf afgelopen weekend ook de proef op de som genomen; ik had als testsample speed genomen die getest is op 12% amfetamine en 70% cafeïne. Ik heb 5 gram gewassen, en heb daar 1,6 gram van over gehouden. Als ik theoretisch een sommetje maak klopt dat ongeveer wel.

70% van 5 gram= 3,5 gram cafeïne. 5 gram wassen, in het gunstigste geval verlies je 3,5 gram caefïne= 1,5 gram speed.

Ik heb woensdag een sample naar de testservice gebracht, hoop volgende week donderdag een uitslag te krijgen.

Opvallend was dat de gewassen speed zowat geurloos was. Spierwit, en ietwat korrelig. Na het vermalen een fijn wit poeder.
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#10
3970 zei:
Opvallend was dat de gewassen speed zowat geurloos was. Spierwit, en ietwat korrelig. Na het vermalen een fijn wit poeder.
Klik om te vergroten...

Yup had ik ook!! Ik ben benieuwd naar je uitslag! Weet je zeker dat het alleen met cafeinne is versneden? Want ik weet niet of aceton ook andere stoffen eruit haalt...

Ik moet wel zeggen dat toen ik de speed niet zag oplossen dacht ik....okay het lost niet in aceton, en dat gooi ik in m'n lichaam...slecht eigenlijk...zoiets in je mooie lichaam gooien...(dit dacht ik heel even, weekend daarop dacht ik, ach boeie) :wink:
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Vrouwtje_Amsterdam zei:
3970 zei:
Opvallend was dat de gewassen speed zowat geurloos was. Spierwit, en ietwat korrelig. Na het vermalen een fijn wit poeder.
Klik om te vergroten...

Yup had ik ook!! Ik ben benieuwd naar je uitslag! Weet je zeker dat het alleen met cafeinne is versneden? Want ik weet niet of aceton ook andere stoffen eruit haalt...
Klik om te vergroten...

Er zat ook wat meer bij, 12% amf, 70% caf, dan blijft er dus nog 18% over waar rommel kan zitten. Er zit nog wel iets in het restant, ik zag namelijk bij de Marquis test dat alle amf oploste, en er enkele kleine witte vlokjes bleven drijven, die niet wilden oplossen. Leek wel een soort kalk ofzo...
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja die rommel krijg je er volgens mij er niet uit. Alleen cafeïne!
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#13
steelpad zei:
Ze kunnen het beter caffeïne noemen ipv 'Speed'. 12% is toch wel erg weinig :(
Klik om te vergroten...

Nee, erg weinig waren de twee testresultaten voor die 12%; maar liefst 4% en 1%....Heb nu weer wat speed van weer iemand anders, maar ik denk dat deze de 12% niet ver zal ontwijken :( Doodziek wordt ik van die shitzooi...en dan allemaal glashard verkondigen "dit is echt superspul! Nee, echt, je krijgt garantie!!" Ja, garantie.....

Helaas was de uitslag van de gewassen speed afgelopen donderdag nog niet binnen...het lijkt wel of de testservice steeds langer nodig heeft voor de resultaten :( Goed, hopelijk volgende week wel een uitslag, en hopelijk heeft de volgende dealer die ik tegenkom wel het fatsoen om kwaliteitspep te verkopen, of in ieder geval eerlijk te zijn over de kwaliteit...

Hemi
t
tipsyflipsyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Scheelt als je vrienden heb is wel een oude foto dus voor de justitiele meekijkers onder ons

Nee het is niet in nederland.

Foto is niet recent {4jr oud}

En nee deze foto is gezet als voorbeeld
En is niet bedoeld om reclame te maken

En nee ik hou me niet met dit soort zaken bezig

:wink:

dus ik doe niets verkeerd.

:smoke: :smoke: :smoke:
k
kildeerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Photo: Australian Customs Service

:rolleyes:
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Mokum3.33 zei:
Nog nieuwe ontwikkelingen met het zuiveren?
Ben namelijk erg benieuwd naar de resultaten :)
Volg t onderwerp stil op de achtergrond :beer:
Klik om te vergroten...

Laatst heb ik wat Amf. gezuiverd met verhitte aceton. De Amf/Caf. loste zeer snel op. Ik heb dit niet laten testen, zelf heb ik het natuurlijk wel getest. :grin:
Werking was zeer goed.
Niet dat dat iets concreets zegt over het percentage Amf maarja.... volgende keer eens laten testen.
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Succes er mee, slechter kan het er niet van worden iig :)
Laat tegen de tijd de uitslag weten.

Zoals eerder al werd gemeld door "de Beer" let op met open vuur en aceton. :stoned:
M
Mokum3.33Lid
01-01-2024, 00:00
#18
DonnieDark0 zei:
Mokum3.33 zei:
Nog nieuwe ontwikkelingen met het zuiveren?
Ben namelijk erg benieuwd naar de resultaten :)
Volg t onderwerp stil op de achtergrond :beer:
Klik om te vergroten...

Laatst heb ik wat Amf. gezuiverd met verhitte aceton. De Amf/Caf. loste zeer snel op. Ik heb dit niet laten testen, zelf heb ik het natuurlijk wel getest. :grin:
Werking was zeer goed.
Niet dat dat iets concreets zegt over het percentage Amf maarja.... volgende keer eens laten testen.
Klik om te vergroten...
nice, beter dat t goed gegaan is :wink:
ben idd wel benieuwd naar de percentage. ga t dan ooit zelf ook proberen :) ben nu al benieuwd naar de uitkomst!
N
NOISESUPRESSORLid
01-01-2024, 00:00
#19
Na het zuiveren kan het dan kloppen dat het niet meer brand en geen vieze smaak meer aan zit? Die geur van pep hangt dan in dat bakje waar de aceton in is gelopen... De werking lijkt ook minder geworden iedere keer heel vreemd... :confused:
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#20
NOISESUPRESSOR zei:
Na het zuiveren kan het dan kloppen dat het niet meer brand en geen vieze smaak meer aan zit? Die geur van pep hangt dan in dat bakje waar de aceton in is gelopen... De werking lijkt ook minder geworden iedere keer heel vreemd... :confused:
Klik om te vergroten...

Het ruikt wel minder, brand bij mij ongeveer hetzelfde en de werking is veel beter.
Je doet iets verkeerd of hebt aparte bagger die niet oplost in aceton :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...11
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."