Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZuiveren --> Resultaten

Zuiveren --> Resultaten

203 antwoorden
43 weergaven
18-5-2026
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ondertussen weer een sample naar het test centrum gebracht, ik ben ondertussen een bekende daar :)

Volgende week donderdag de uitslag. Als het dan niet minstens 40% Amf is en onder de 20% Caf. ga ik weer eens op zoek naar een andere supplier :)
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#2
@donnie: Is dat een gezuiverde sample??
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#3
nee want hier wassen ze de cafeine eruit, het is makkelijker om zuiver amfetamine te kopen.

dan ben je aan het goede adres !!
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#4
haha flevoland en zeeland zijn de enigste 2 provincies zonder testcentrum, heb een mailtje gestuurd en kreeg terug dat ze dat bij bijde provincies in 2009 nog gaan fixen, ben benieuwd !!
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Vrouwtje_Amsterdam zei:
@donnie: Is dat een gezuiverde sample??
Klik om te vergroten...

Yes it is, zo goed mogelijk.
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#6
altamiro zei:
Ik weet alleen niet zeker of het oplossen van pep in water en het indampen de werking of kwaliteit verslechterd. Iemand ideën/ervaring hiermee?
Klik om te vergroten...

Ja, ik heb daar ervaring mee.
Had een 1/2 ons troep (3% amf 92% caff) heb het met aceton geprobeerd en met water om het een beetje dunner te krijgen.
Alles wat ik over heb gehouden is een soort vaag poeder beetje wollig lijkt het wel.
p
priscillaLid
01-01-2024, 00:00
#7
3970 zei:
Labrat88 zei:
ik heb er vorige week een laten testen
hij was heel erg nat maar hij was wel getest voor
72% amfetamine 28% overige stoffen
hij kost wel alleen 8 euro/gr
Klik om te vergroten...

Dex of gewone speed?
Klik om te vergroten...


vind 8euro meevallen als ie goed is,ik betaal er 10voor goeie dan.
kan ook voor 5kopen maar das egt rotzooi,liever wat meer uitgeven dan :wink:

wat is eigenlijk dex als ik vragen mag??
er is mij laatst ook ketamine aangeboden,niet gedaan!
volgens 1vriend van mij ,en das 1egte pepkenner,is dat egte rotzooi ketamine,
ook dat weet ik al niet? :tearsofjoy:
allemaal nieuwe generatie drugs zeker? :flushed:
persoonlijk heb ik ook geen behoefte om te proberen :)
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dextro Amfetamine is de andere isomeer van amfetamine,

Je hebt Levo-afmetamine, Dextro-amfetamine en een 50-50 mengsel heeft racemische amfetamine. Vele vinden dextro helderder, meer geestelijk en wat "coke achtiger".
Ketamine is dit:

Ketamine op Erowid.

Ketamine is niet echt nieuwe generatie drugs, evenals dextro. Bestond ook in jouw tijd.
m
monkahLid
01-01-2024, 00:00
#9
Gisteren test resultaat terug, 36% amf, 36% caf.
Na dit forum aandachtig gevolgd te hebben wil ik toch ook eens wat gaan zuiveren.
Die rottige cafiëne moet eruit.

Nu heb ik wel aceton maar er zit ook ethanol in, kan ik dat ook gebruiken?
Advies iemand?
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#10
Labrat88 zei:
ik heb er vorige week een laten testen
hij was heel erg nat maar hij was wel getest voor
72% amfetamine 28% overige stoffen
hij kost wel alleen 8 euro/gr
Klik om te vergroten...

nou nou, waar heb je t laten testen dan??
8eu p g betaal ik ook nog wel voor zo een uitslag,.. maar dan moet het wel een officieel test lab zijn
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Over die ethanol kan ik je helaas geen antwoord geven...

Gisteren toch zelf ook nog maar eens geprobeerd..ik had 2 gr. Dex, getest op 73%. Waarom dan zuiveren zul je zeggen? Omdat de Dex die ik had, erg nat was, erg stonk, en verschrikkelijk brandde... Waarschijnlijk door het vochtige, vluchtige goedje waarmee de Dex zo vochtig was gemaakt. En daar wilde ik graag vanaf...

Dus 2 gr. natte Dex (erg nat) gedroogd, fijn gemaakt, in een glaasje aceton, roeren. Daarna het glaasje in een glas met heet water langzaam opgewarmd tot zo'n 50 graden. Daar begint de aceton lichtjes te koken, en dan nog eens goed geroerd. Daarna heb ik alles weer door een koffiefilter gegoten, en het residu laten drogen.

Vandaag had ik dus nog geen halve gram over van de 2 gr, maar hij stonk iig niet meer :grin: Ik laat hem niet testen, want veel beter dan 73% zal ie niet geworden zijn. Maar de proef op de som; werkt ie nog, ondanks dat ie nu geurloos is? En brandt het nog zo erg?

Vanmorgen een beetje geplugd, en het brandende gevoel is gelukkig helemaal verdwenen. Erg mooi dus, en de stank die verdwenen is is ook mooi meegenomen. En het effect? Net zo goed als voor het wassen :grin:
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Eens kijken hoe het met mijn oude topic ging, al maanden niet echt actief geweest op het forum. Ik gebruik ook nog zelden speed of wat voor drug dan ook eigenlijk. Eens in de paar weken eens een avondje en dan ook max 150 mg.

Eerst wat reactie op dingen die ik las:
-Meer stoffen eruit halen door het met water te mengen lijkt mij niet handig. Amfetamine lost goed op in water en als water verdampt zal er dus ook een deel amfetamine meegaan in deze waterdamp.
-Ik lees ook dat mensen de aceton verhitten dit is niet perse nodig volgens mij, ondanks dat het een feit is dat stoffen beter oplossen in verwarmde toestand. ik zou het daarom wel enigzins verwarmen, maar slechts tot het niet meer echt koud is. Niet laten koken.
-En iedereen die het voor het eerst doet, laat na het hele proces je amfetamine wel lang genoeg ergens open liggen (15 minuten), zodat de eventuele nog niet verdampte aceton nog kan verdampen.

Ik had laatst trouwens een vreemde uitslag:
Voor het zuiveren:
2% Amfetamine 91% Cafeine
Na het zuiveren:
37% amfetamine 33% Cafeine


Dat kan dus gewoon niet, ik zal morgen nog eens bellen misschien hebben ze een verkeerde uitslag (verkeerd nummer) voorgelezen.
Zelf dacht ik dat de uitslag ook beinvloed kan worden door hoe fijn (poederachtig of brokkig) jij je sample inlevert, maar daar later meer over.
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#13
Volgens mij kan dat wel.

Stel je had 5 gram baggerpep,
2% = pep = 0,1 gram pep
91% = caf = 4,55 gram caf.

Er vanuitgaande dat er geen pep verloren is,
Na het zuiveren
37% = pep = 0,1 gram
33% = caf = 0,1 / 37 x 33 = 0,0892.

Dat zou inhouden dat er met het zuiveren 4,4608 gram caf is verdwenen en 0,0 pep.
Kan prima, alleen dan zou je zo goed als niks moeten overhouden vergeleken met de hoeveelheid waarmee je begon.
a
altamiroLid
01-01-2024, 00:00
#14
DonnieDark0 zei:
Eerst wat reactie op dingen die ik las:
-Meer stoffen eruit halen door het met water te mengen lijkt mij niet handig. Amfetamine lost goed op in water en als water verdampt zal er dus ook een deel amfetamine meegaan in deze waterdamp.
Klik om te vergroten...

Mja, ik heb hier ook wel aan zitten denken .. Maar als jij zout oplost in een bakkie water en je zet het in je vensterbank verdampt alleen het water. Uiteindelijk hou je een bakje met allemaal zoutkristallen over (Zie de zoutvlaktes in amerika waar ze die snelheidsrecords etc doen)

Je zou dus denken dat als je je amfetamine (en evt andere stoffen) in het water oplost, daarna filtert en dan indampt je de niet in water oplosbare rotzooi eruit hebt gefilterd en weer ietwat puurdere amfetamine overhoud

Weet alleen dus niet of het de kwaliteit van de amfetamine beinvloed. Weet wel vrij zeker dat het als het goed is niet zal verdwijnen tijdens het verdampen van het water.
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Vigilante zei:
Volgens mij kan dat wel.

Stel je had 5 gram baggerpep,
2% = pep = 0,1 gram pep
91% = caf = 4,55 gram caf.

Er vanuitgaande dat er geen pep verloren is,
Na het zuiveren
37% = pep = 0,1 gram
33% = caf = 0,1 / 37 x 33 = 0,0892.

Dat zou inhouden dat er met het zuiveren 4,4608 gram caf is verdwenen en 0,0 pep.
Kan prima, alleen dan zou je zo goed als niks moeten overhouden vergeleken met de hoeveelheid waarmee je begon.
Klik om te vergroten...

Sorry, maar ik bedoelde natuurlijk niet dat het onmogelijk is, maar ik had zo'n 2 gram gezuiverd en had iets minder dan een gram over.
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#16
altamiro zei:
DonnieDark0 zei:
Eerst wat reactie op dingen die ik las:
-Meer stoffen eruit halen door het met water te mengen lijkt mij niet handig. Amfetamine lost goed op in water en als water verdampt zal er dus ook een deel amfetamine meegaan in deze waterdamp.
Klik om te vergroten...

Mja, ik heb hier ook wel aan zitten denken .. Maar als jij zout oplost in een bakkie water en je zet het in je vensterbank verdampt alleen het water. Uiteindelijk hou je een bakje met allemaal zoutkristallen over (Zie de zoutvlaktes in amerika waar ze die snelheidsrecords etc doen)

Je zou dus denken dat als je je amfetamine (en evt andere stoffen) in het water oplost, daarna filtert en dan indampt je de niet in water oplosbare rotzooi eruit hebt gefilterd en weer ietwat puurdere amfetamine overhoud

Weet alleen dus niet of het de kwaliteit van de amfetamine beinvloed. Weet wel vrij zeker dat het als het goed is niet zal verdwijnen tijdens het verdampen van het water.
Klik om te vergroten...

Helaas is dit niet waar.
Neem een bakje water met zout er in opgelost. Laat het verdampen en vang de damp ook op, proef de gecondenseerde damp. Dit zal toch een zout smaakje hebben.

p.s.
De grootste boosdoener en meest gebruike versnijdingsmiddel is cafeine. Heb je dat er uit, heb je super spul. Die fractionele andere dingen die er meestal niet inzitten is zonde van je tijd en pep.
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#17
DonnieDark0 zei:
Helaas is dit niet waar.
Neem een bakje water met zout er in opgelost. Laat het verdampen en vang de damp ook op, proef de gecondenseerde damp. Dit zal toch een zout smaakje hebben.
Klik om te vergroten...

Dit is dus echt niet waar he, zout verdampt niet als je water gewoon laat verdampen.
a
altamiroLid
01-01-2024, 00:00
#18
DonnieDark0 zei:
Helaas is dit niet waar.
Neem een bakje water met zout er in opgelost. Laat het verdampen en vang de damp ook op, proef de gecondenseerde damp. Dit zal toch een zout smaakje hebben.

p.s.
De grootste boosdoener en meest gebruike versnijdingsmiddel is cafeine. Heb je dat er uit, heb je super spul. Die fractionele andere dingen die er meestal niet inzitten is zonde van je tijd en pep.
Klik om te vergroten...

Mhmm, dat laatste wat je zegt kan ik me nog wel in vinden, waarschijnlijk is het gewoon alle moeite niet waard om dat kleine beetje andere rommel eruit te vissen, hou het maar gewoon bij aceton.

Maarum .. Wat jij zegt over dat water verdampen en n zout smaakje hebben .. Weet niet of ik het daar mee eens ben. Scheikundig gezien is het namelijk niet mogelijk dat het zout meeverdampt .. Dus als er verder geen chemische reactie ontstaat tussen het water en de amfetamine zou er -niets- van kwaliteits verschil of verlies moeten optreden. Ben onderhand zo nieuwsgierig geworden dat ik binnenkort denk ik even 2 sampletjes laat testen, 1 na oplossing in water en 1 onbewerkte. Ben benieuwd.
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Vigilante zei:
DonnieDark0 zei:
Helaas is dit niet waar.
Neem een bakje water met zout er in opgelost. Laat het verdampen en vang de damp ook op, proef de gecondenseerde damp. Dit zal toch een zout smaakje hebben.
Klik om te vergroten...

Dit is dus echt niet waar he, zout verdampt niet als je water gewoon laat verdampen.
Klik om te vergroten...

Ik moet je gelijk geven ik had het daar mis. Ik heb het zelf nooit onderzocht of uitgezocht, maar op een of andere manier heb ik dat altijd gedacht.
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#20
altamiro zei:
DonnieDark0 zei:
Helaas is dit niet waar.
Neem een bakje water met zout er in opgelost. Laat het verdampen en vang de damp ook op, proef de gecondenseerde damp. Dit zal toch een zout smaakje hebben.

p.s.
De grootste boosdoener en meest gebruike versnijdingsmiddel is cafeine. Heb je dat er uit, heb je super spul. Die fractionele andere dingen die er meestal niet inzitten is zonde van je tijd en pep.
Klik om te vergroten...

Mhmm, dat laatste wat je zegt kan ik me nog wel in vinden, waarschijnlijk is het gewoon alle moeite niet waard om dat kleine beetje andere rommel eruit te vissen, hou het maar gewoon bij aceton.

Maarum .. Wat jij zegt over dat water verdampen en n zout smaakje hebben .. Weet niet of ik het daar mee eens ben. Scheikundig gezien is het namelijk niet mogelijk dat het zout meeverdampt .. Dus als er verder geen chemische reactie ontstaat tussen het water en de amfetamine zou er -niets- van kwaliteits verschil of verlies moeten optreden. Ben onderhand zo nieuwsgierig geworden dat ik binnenkort denk ik even 2 sampletjes laat testen, 1 na oplossing in water en 1 onbewerkte. Ben benieuwd.
Klik om te vergroten...

Ik ben benieuw naar je resulaat.
Een ding begrijp ik niet: Zout blijft dus blijkbaar achter als je zout water verdampt. Welke stof denk jij dar er met je amfetmaine versneden zou kunnen zijn die WEL verdampt samen met het water ?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...11
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."