#1
Als je niet zeker weet of je pep met alleen caffeine is versneden, heeft het dan zin om de pep (Na het filteren met aceton) in water op te lossen, nogmaals te filteren om de niet in water oplosbare stoffen eruit te halen, en daarna te laten verdampen?
Als mijn logica klopt zou je zo nog meer rotzooi eruit kunnen halen en houd je na het verdampen van het water puurdere amfetamine over.
Ik weet alleen niet zeker of het oplossen van pep in water en het indampen de werking of kwaliteit verslechterd. Iemand ideën/ervaring hiermee?
Als mijn logica klopt zou je zo nog meer rotzooi eruit kunnen halen en houd je na het verdampen van het water puurdere amfetamine over.
Ik weet alleen niet zeker of het oplossen van pep in water en het indampen de werking of kwaliteit verslechterd. Iemand ideën/ervaring hiermee?