Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed Fanclub

Speed Fanclub

119 antwoorden
47 weergaven
18-5-2026
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zijn alleen de eerste 3 posts zo houden we bijna alle spam van het forum namelijk. Geen NSA hoor :)
v
vLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ellow,

Deranged zeg, speed en sporten is dat gevaarlijk voor uwen tikker.

En ja idd een cokegebruiker vind speed bucht en visa versa, ik zelf ben onlangs effe terug begonnen, heb al 15 jaar ervaring met speed en weet het al goed met verstand te gebruiken. Ik wil die laatste zwangerschapkilokes kwijt, ben er 42 bij gekomen en het is me al gelukt op een gezonde manier 32 kwijt te geraken.
Maar die laatste 10 zijn echt een hel, het lukt al 2 maanden niet meer en heb dus besloten 2 bommetjes per dag te nemen tot ik ze kwijt ben.
Ik ga elke dag bij een vriend die de bommetjes liggen heeft, want thuis bij mij komt er niks binnen, uit schrik voor mijn dochter.
Eens ik ze kwijt ben stop ik er mee, voel mer er niet echt goed bij dat ik het terug doe, ah ja tegen van de zomer ben ik er weer af zekers :wink:

Greetttzzzz
S
Speed-queenLid
01-01-2024, 00:00
#3
:grin: een Fan club :grin:

vind het wel cool :smoke:
ik wil ook mee doen....maarruh ik moet zeggen
ik gebruikt altijd pep en laatst was het niet in de buurt
en nam ik coke.... :confused: Niet meer doen (na paar keer)
het is fucking duur en heel kort effect en na half uur ga je weer
een lijn leggen....echt zeer versslavende en was een coke-kater
(kut gevoel man) nee Beter Pep....dat brand ook altijd in je neus..
op de een of andere manier is dat chill.....heeft coke niet...

en wat betreft afvallen met speed...ken nu al zeggen...help niet
zodra je stopt heb je meer eetlust (all tijden die je geen honger had)
Maarjah er zijn er meer hier die dat wouden dus... het werkt alleen
tijdelijk en je word snel verslaafd want al stop je kom je weer aan
en dat gaat echt heel snel...maarja succes en denk goed na...

xxx
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als je het aan mij vraagt: Slotje. Een GHB Fantopic oke is goed. GHB heeft GEEN nadelen. Om nu Speed te gaan promoten: BELACHELIJK. Help mensen maar naar de klote. Gau een slotje er op.
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#5
v zei:
Ellow,

Deranged zeg, speed en sporten is dat gevaarlijk voor uwen tikker.

En ja idd een cokegebruiker vind speed bucht en visa versa, ik zelf ben onlangs effe terug begonnen, heb al 15 jaar ervaring met speed en weet het al goed met verstand te gebruiken. Ik wil die laatste zwangerschapkilokes kwijt, ben er 42 bij gekomen en het is me al gelukt op een gezonde manier 32 kwijt te geraken.
Maar die laatste 10 zijn echt een hel, het lukt al 2 maanden niet meer en heb dus besloten 2 bommetjes per dag te nemen tot ik ze kwijt ben.
Ik ga elke dag bij een vriend die de bommetjes liggen heeft, want thuis bij mij komt er niks binnen, uit schrik voor mijn dochter.
Eens ik ze kwijt ben stop ik er mee, voel mer er niet echt goed bij dat ik het terug doe, ah ja tegen van de zomer ben ik er weer af zekers :wink:

Greetttzzzz
Klik om te vergroten...
Drugsgebruikende ouders... ben ik de enigste die me hier aan erger?
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#6
slipperman zei:
Als je het aan mij vraagt: Slotje. Een GHB Fantopic oke is goed. GHB heeft GEEN nadelen. Om nu Speed te gaan promoten: BELACHELIJK. Help mensen maar naar de klote. Gau een slotje er op.
Klik om te vergroten...
GHB heeft geen nadelen, er gaan alleen mensen dood door overdoseringen. Daarbij komt nog eens dat ik speed NIET promote, ik wil er geen mensen aan helpen, ik zie niet in hoe mensen naar de klote zouden gaan door dit topic. Dit topic is bedoeld voor mensen die AL speed gebruiken, in de regels staat ook dat wij met verstand gebruiken en ons niet laten slopen. JA DAT KAN. Ik zei in de eerste post al dat er hier geen plek was voor gezeik over nadelen etc. Niks slotje, ge bent gewoon een azijnpisser. Als je speed niet leuk vind moet je hier niet komen, dit is bedoeld voor fans.
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#7
Deranged zei:
slipperman zei:
Als je het aan mij vraagt: Slotje. Een GHB Fantopic oke is goed. GHB heeft GEEN nadelen. Om nu Speed te gaan promoten: BELACHELIJK. Help mensen maar naar de klote. Gau een slotje er op.
Klik om te vergroten...
GHB heeft geen nadelen, er gaan alleen mensen dood door overdoseringen. Daarbij komt nog eens dat ik speed NIET promote, ik wil er geen mensen aan helpen, ik zie niet in hoe mensen naar de klote zouden gaan door dit topic. Dit topic is bedoeld voor mensen die AL speed gebruiken, in de regels staat ook dat wij met verstand gebruiken en ons niet laten slopen. JA DAT KAN. Ik zei in de eerste post al dat er hier geen plek was voor gezeik over nadelen etc. Niks slotje, ge bent gewoon een azijnpisser. Als je speed niet leuk vind moet je hier niet komen, dit is bedoeld voor fans.
Klik om te vergroten...
Naja op zo`n manier kank er mee leven... en ghb doden is door lomp gebruik.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#8
slipperman zei:
Deranged zei:
slipperman zei:
Als je het aan mij vraagt: Slotje. Een GHB Fantopic oke is goed. GHB heeft GEEN nadelen. Om nu Speed te gaan promoten: BELACHELIJK. Help mensen maar naar de klote. Gau een slotje er op.
Klik om te vergroten...
GHB heeft geen nadelen, er gaan alleen mensen dood door overdoseringen. Daarbij komt nog eens dat ik speed NIET promote, ik wil er geen mensen aan helpen, ik zie niet in hoe mensen naar de klote zouden gaan door dit topic. Dit topic is bedoeld voor mensen die AL speed gebruiken, in de regels staat ook dat wij met verstand gebruiken en ons niet laten slopen. JA DAT KAN. Ik zei in de eerste post al dat er hier geen plek was voor gezeik over nadelen etc. Niks slotje, ge bent gewoon een azijnpisser. Als je speed niet leuk vind moet je hier niet komen, dit is bedoeld voor fans.
Klik om te vergroten...
ghb doden is door lomp gebruik.
Klik om te vergroten...
Mensen die naar de klote gaan door speed ook. :wave:
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#9
Deranged zei:
slipperman zei:
Deranged zei:
slipperman zei:
Als je het aan mij vraagt: Slotje. Een GHB Fantopic oke is goed. GHB heeft GEEN nadelen. Om nu Speed te gaan promoten: BELACHELIJK. Help mensen maar naar de klote. Gau een slotje er op.
Klik om te vergroten...
GHB heeft geen nadelen, er gaan alleen mensen dood door overdoseringen. Daarbij komt nog eens dat ik speed NIET promote, ik wil er geen mensen aan helpen, ik zie niet in hoe mensen naar de klote zouden gaan door dit topic. Dit topic is bedoeld voor mensen die AL speed gebruiken, in de regels staat ook dat wij met verstand gebruiken en ons niet laten slopen. JA DAT KAN. Ik zei in de eerste post al dat er hier geen plek was voor gezeik over nadelen etc. Niks slotje, ge bent gewoon een azijnpisser. Als je speed niet leuk vind moet je hier niet komen, dit is bedoeld voor fans.
Klik om te vergroten...
ghb doden is door lomp gebruik.
Klik om te vergroten...
Mensen die naar de klote gaan door speed ook. :wave:
Klik om te vergroten...
Bij normaal gebruik is speed schadelijk en ghb niet... dat is een FEIT.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Nja vind niet dat de voordelen opwegen tegen de nadelen. Ben wel voor mezelf fan ervan, maar zal het nooit gaan promoten, want te veel mensen gaan speed op een verkeerde manier te gebruiken. En dat ligt niet alleen aan de mensen, maar door speed kun je vreemde dingen gaan doen...
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#11
No one respects the flame, quite like the fool who's badly burned.
From all this you'd imagine that there must be something learned.
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#12
slipperman zei:
Deranged zei:
slipperman zei:
Deranged zei:
slipperman zei:
Als je het aan mij vraagt: Slotje. Een GHB Fantopic oke is goed. GHB heeft GEEN nadelen. Om nu Speed te gaan promoten: BELACHELIJK. Help mensen maar naar de klote. Gau een slotje er op.
Klik om te vergroten...
GHB heeft geen nadelen, er gaan alleen mensen dood door overdoseringen. Daarbij komt nog eens dat ik speed NIET promote, ik wil er geen mensen aan helpen, ik zie niet in hoe mensen naar de klote zouden gaan door dit topic. Dit topic is bedoeld voor mensen die AL speed gebruiken, in de regels staat ook dat wij met verstand gebruiken en ons niet laten slopen. JA DAT KAN. Ik zei in de eerste post al dat er hier geen plek was voor gezeik over nadelen etc. Niks slotje, ge bent gewoon een azijnpisser. Als je speed niet leuk vind moet je hier niet komen, dit is bedoeld voor fans.
Klik om te vergroten...
ghb doden is door lomp gebruik.
Klik om te vergroten...
Mensen die naar de klote gaan door speed ook. :wave:
Klik om te vergroten...
Bij normaal gebruik is speed schadelijk en ghb niet... dat is een FEIT.
Klik om te vergroten...

Mwah, denk dat dat best meevalt hoor. Als jij goed eet, drinkt en slaapt. Beetje pre- en postloaden, dan kan je best eens in de maand aan de amphs gaan.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ja maar houd het ook maar eens bij die maand!
M
Mr. XTCLid
01-01-2024, 00:00
#14
oeh vet een speed fanclub ik wil erbij
C
ColaiutaLid
01-01-2024, 00:00
#15
speed vinik ideaal zolang je het niet dagelijks gaat doen
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#16
verslaving hé
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dat moet je dus niet doen nee, daar issie niet voor geschikt. :smoke:
s
sellyLid
01-01-2024, 00:00
#18
slipperman zei:
v zei:
Ellow,

Deranged zeg, speed en sporten is dat gevaarlijk voor uwen tikker.

En ja idd een cokegebruiker vind speed bucht en visa versa, ik zelf ben onlangs effe terug begonnen, heb al 15 jaar ervaring met speed en weet het al goed met verstand te gebruiken. Ik wil die laatste zwangerschapkilokes kwijt, ben er 42 bij gekomen en het is me al gelukt op een gezonde manier 32 kwijt te geraken.
Maar die laatste 10 zijn echt een hel, het lukt al 2 maanden niet meer en heb dus besloten 2 bommetjes per dag te nemen tot ik ze kwijt ben.
Ik ga elke dag bij een vriend die de bommetjes liggen heeft, want thuis bij mij komt er niks binnen, uit schrik voor mijn dochter.
Eens ik ze kwijt ben stop ik er mee, voel mer er niet echt goed bij dat ik het terug doe, ah ja tegen van de zomer ben ik er weer af zekers :wink:

Greetttzzzz
Klik om te vergroten...
Drugsgebruikende ouders... ben ik de enigste die me hier aan erger?
Klik om te vergroten...


nee je bent cker niej de enige die zich hieraan ergert hoor.
ik kan me daar echt kwaad om maken :angry:
hoe kan iemand in hemels naam drugs gebruiken als je je een kind hebt waar je voor moet zorgen :(
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#19
Wat maakt dat nou uit...Als een ouder een glas wijn drinkt bij het eten is er geen enkel probleem.Dan mag hij toch ook gewoon een joint roken en als de kinderen weg zijn of als er een fatsoenlijke oppas is lijkt het me ook totaal geen probleem als de ouders trippen. Het kind heeft hier toch geen last van :confused:
(Drugs gebruiken tijdens de zwangerschap is natuurlijk weer een heel ander verhaal.)
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#20
Had ik maar.

En had ik maar geld om überhaupt proberen te kopen.

:(

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."