#1
ZERO- zei:Kei en keiharde techno!
Bedoel je dan de muziek van Djax, Kvitta, PEt duo etc... Of bestaat er een nog hardere vorm van techno?
ZERO- zei:Kei en keiharde techno!
SmartieAndMe zei:Progressive techno! Diepe dromerige melodiëen met een energieke en constant doorlopende beat![]()
dubbel0seven zei:SmartieAndMe zei:Progressive techno! Diepe dromerige melodiëen met een energieke en constant doorlopende beat![]()
Wat voor een artiesten luister je naar? Ik luister ook veel techno. Ben er verder niet super bekend mee. Luister veel Drumcode, Nicole Moudaber, Pan Pot, Carl Cox etc.
SmartieAndMe zei:dubbel0seven zei:SmartieAndMe zei:Progressive techno! Diepe dromerige melodiëen met een energieke en constant doorlopende beat![]()
Wat voor een artiesten luister je naar? Ik luister ook veel techno. Ben er verder niet super bekend mee. Luister veel Drumcode, Nicole Moudaber, Pan Pot, Carl Cox etc.
Dat kan ik zeker waarderen! Ik heb enorme lijsten met muziek maar mijn helden zijn toch wel onder andere Sasha, John Digweed, Laurent Garnier, Dominik Eulberg, Gui Boratto, Mees Dierdorp en nog een heel aantalIets dieper en spacender dan de namen die jij noemt
![]()
dubbel0seven zei:Digweed en Sasha noem ik progressive. Heb ik deze stijl nog ongeveer 1200 lp's staan. Echt mega goede muziek uit mijn vroegere party periode.

LoveQuality zei:Geef mij maar wat raw, vooral de lange uithalen zijn genieten
Of hardstyle a la Theracords![]()
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=hrPDV4I_9Oo[/youtube]
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."