Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed en muziek

Speed en muziek

55 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
d
dubbel0sevenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Op welke muziek knal jij hem het liefst onder invloed van speed?

Ik ga altijd erg lekker op industrial hardcore. Van het langzame rauwe tot meer uptempo :hearteyes:
h
hakkennLid
01-01-2024, 00:00
#2
Early hardcore & Frenchcore heeeeeeeerlijk :mrgreen:
Volgende week q-base beuken :grin:
D
DeamonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zolang het met luid en snel is maakt het me niet zoveel uit.
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hardstyle ofc
G
GrimmLid
01-01-2024, 00:00
#5
leipebaviaan zei:
Hardstyle ofc
Klik om te vergroten...

:rock:
d
dubbel0sevenLid
01-01-2024, 00:00
#6
SmartieAndMe zei:
Progressive techno! Diepe dromerige melodiëen met een energieke en constant doorlopende beat :grin:
Klik om te vergroten...

Wat voor een artiesten luister je naar? Ik luister ook veel techno. Ben er verder niet super bekend mee. Luister veel Drumcode, Nicole Moudaber, Pan Pot, Carl Cox etc.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#7
dubbel0seven zei:
SmartieAndMe zei:
Progressive techno! Diepe dromerige melodiëen met een energieke en constant doorlopende beat :grin:
Klik om te vergroten...

Wat voor een artiesten luister je naar? Ik luister ook veel techno. Ben er verder niet super bekend mee. Luister veel Drumcode, Nicole Moudaber, Pan Pot, Carl Cox etc.
Klik om te vergroten...

Dat kan ik zeker waarderen! Ik heb enorme lijsten met muziek maar mijn helden zijn toch wel onder andere Sasha, John Digweed, Laurent Garnier, Dominik Eulberg, Gui Boratto, Mees Dierdorp en nog een heel aantal :wink: Iets dieper en spacender dan de namen die jij noemt :)
d
dubbel0sevenLid
01-01-2024, 00:00
#8
SmartieAndMe zei:
dubbel0seven zei:
SmartieAndMe zei:
Progressive techno! Diepe dromerige melodiëen met een energieke en constant doorlopende beat :grin:
Klik om te vergroten...

Wat voor een artiesten luister je naar? Ik luister ook veel techno. Ben er verder niet super bekend mee. Luister veel Drumcode, Nicole Moudaber, Pan Pot, Carl Cox etc.
Klik om te vergroten...

Dat kan ik zeker waarderen! Ik heb enorme lijsten met muziek maar mijn helden zijn toch wel onder andere Sasha, John Digweed, Laurent Garnier, Dominik Eulberg, Gui Boratto, Mees Dierdorp en nog een heel aantal :wink: Iets dieper en spacender dan de namen die jij noemt :)
Klik om te vergroten...

Digweed en Sasha noem ik progressive. Heb ik deze stijl nog ongeveer 1200 lp's staan. Echt mega goede muziek uit mijn vroegere party periode.

Verder namen Hernan Cataneo, Satoshi Tomiie, Sander Kleinenberg zijn ook erg fijn om te luisteren.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#9
dubbel0seven zei:
Digweed en Sasha noem ik progressive. Heb ik deze stijl nog ongeveer 1200 lp's staan. Echt mega goede muziek uit mijn vroegere party periode.
Klik om te vergroten...

Ja joh, zij zijn zo'n beetje de uitvinder van de progressive! Heerlijk
H
HazekeesLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb laatst onder de speed urenlang genoten van Ray Charles. :smoke: :smoke:
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#11
RAW Hardstyle :grin:
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#12
MusicIsLife zei:
RAW Hardstyle :grin:
Klik om te vergroten...

Kijk eens aan, iemand die het snapt. :grin:
S
SusanneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Drum 'n' bass :) dubstep gaat er ook wel in, en system of a down ook altijd wel.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Kei en keiharde techno!
h
hardheadLid
01-01-2024, 00:00
#15
Is heel verschillend bij mij. Hardstyle tot 2006, RAW hardstyle, hardcore, drum en bass of techno luistert altijd lekker weg. Ik ben nogal open minded en luister veel stromingen. Enige voorwaarde is dat het vol energie zit en leker klinkt.

O ja en Linkin Park tijdens een goede snuif :hearteyes:
G
GuusKomNaarHuusLid
01-01-2024, 00:00
#16
Het ligt er aan.
Als ik in een grote zaal met allemaal zwetende mensen die de tijd van hun leven hebben. 3 grote ventilators voor de stage die je van 15 meter afstand nog voelt. Overal lasers, flikkerende lichten, rook en vuurwerk hoor ik het liefst zo hard mogelijke beuk techno. Voor de mensen die hier ook van houden is REAKTOR de place to be!

Als ik gewoon rustig met vrienden lekker zit te klappertanden vind ik eigenlijk alles wel prima. Van reggae tot jaren '90 house.

Ook hou ik normaal totaal niet van hardcore/metal/hardstyle. Maar als ik op een festival ben en er staat toevallig toch een hardcore/hardstyle stage. Neem ik maar al te graag even een kijkje en probeer ik vaak zonder succes mee te hakken. Er is dan ook niets leuker dan een kale strakke gabber die je probeert uit te leggen hoe je moet hakken. Maar door de harde muziek hoor je de helft niet wat hij zegt en steek je gewoon je duim op. Dan is het altijd oke. :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."