Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Was leuk om te lezen! Mijn interesse is gemaakt, wat is precies 3-MMC nou eigenlijk?"
"Misschien een pure top wiet uit een bong of pijpje tegen de misselijkheid?"
"Haha cool verhaal, herken bepaalde dingen ook zeker. (1 hele nintendo om mee te beginnen is overigens toch wel vrij veel ) zoals je zelf beschrijft 13x XTC in een klein jaar is toch aardig aan de vele kant, je bouwt gigantisch snel je tolerantie op en je zult merken dat je sleur ook steeds is groter wordt. Hoe laag je verwacht dat je serotoninepeil ook is, toch kan je weer een fantastische geweldige avond hebben, kijk hier mee uit! Je wilt deze fijne ervaringen behouden en zoek maar eens 'loss of magic' via google op, zou erg jammer zijn. Maar niet om het een of het ander, een voldaan gevoel aan het einde van de avond is nooit verkeerd."
"Ntronaut zei: Toch wel opmerkelijk dat je na zulk veelvuldig gebruik nog een wow-effect kunt hebben. Natuurlijk is je tolerantie omhoog geschoten. Maar nog steeds kun je na zoveel keer blijkbaar een fantastische ervaring hebben. Dat geeft hoop voor mensen die denken dat na 5 of 10 keer de lol eraf is. Volgens mij is het allemaal vooral psychologisch, die zogenaamde 'loss of magic'. Het komt door je verwachtingspatroon. Dat is het probleem bij regelmatig XTC gebruik: je gaat verwachten dat je weer dat gevoel krijgt, en je gaat er ook op zitten wachten. En dan lukt het niet. Bert567 schrijft dan ook in het begin van zijn report dat hij er dit keer niet veel meer van verwachtte. En dan komt het toch, juist omdat je er niet veel meer van verwacht. Toch is vaker gebruik dan één keer per maand sterk af te raden (liever één keer per 2 à 3 maanden). Het is niet zo goed voor je hersenen. Maar ik concludeer uit dit report (en andere) dat als je geen verwachtingen hebt, het altijd weer leuk kan zijn. Klik om te vergroten... Grappig dat je dat zegt, ik heb toen ik net begon met xtc het vaak achter elkaar gedaan, en inderdaad het wow-effect werd steeds minder. Ik doe het nu veel minder en opmerkelijk dat ik 2 weken geleden op ADE aan de X heb gezeten, (ook best wat gegeten) en gisteravond in Amsterdam weer op een techno feestje X gedaan, het opmerkelijke was dat ondanks tolerantie ik toch met een (kleine) hoeveelheid van 100mg hem heerlijk heb zitten spacen op dat feestje. Gr"
"Wat een ziek verhaal, kon het echt goed volgen eigenlijk en moest inderdaad ook lachen om het geklungel. Heb zelf nog nooit acid gedaan, wel meerdere psychedelische drugs gedaan, en zeker als het zeer rustig is raak ik soms verveeld doordat ik best inspiratieloos ben geworden door de drugs, ik moet van te voren goed plannen en voorbereiden om mezelf bezig te houden tijdens de trip, anders eindigt het in een eindeloze na-denk-trip om het zo maar even te zeggen. Soms is dat leuk maar meestal zoek ik naar andere dingen. Hoe doe jij dat als je in je eentje tript? Kom je vanzelf wel op iets wat je wilt doen, of bereid je je wel goed voor?"
"Interessant, alhoewel ik het nog nooit gedaan heb kan ik me na al die trip-reports best goed voorstellen hoe je je gaat voelen na 4-fmp. Ik moet zeggen dat mijn interesse hierin als maar groter word! Nu nog maar 4-fmp zien te regelen.."
"Haha ik vond onder een xtc trip de zwaar heftige smaak van sambuca nogal heftig, maar dit maakt het er niet minder lekker op:P"
"Petrovic zei: • Q10 MDMA put ook de energie in je hersencellen uit, wat leidt tot extra oxidatieve stress. Co-enzym Q10 is een stofje dat verantwoordelijk is voor de aanmaak van ATP, de belangrijkste energiedragers in je lichaam. 24 uur na MDMA-toediening bij ratten was er bijna 30% minder ATP in hun hersencellen aanwezig. Om je energiehuishouding te ondersteunen wanneer je XTC gebruikt, kun je extra Q10 slikken (30-120 mg per dag). Bron van Trimbos. Klik om te vergroten... Is dit belangrijk om ervoor, of erna te gebruiken? - Allebei de keren kan natuurlijk ook.."
"Goedendag mede Drugsforumbezoekers, Ik vroeg mijzelf af of iemand hier op het forum verstand heeft van Atomoxetine (merknaam Strattera). Ik heb een vriend die onlangs is begonnen met het slikken van dit medicijn. Echter hebben wij aankomende zaterdag een feestje en vroeg hij zichzelf af of hij dit medicijn kon combineren met een andere drug: Truffels, (psilocibine). Veel wijzer van Google werd ik ditmaal jammer genoeg niet, en vroeg ik mij dus af of hier andere leden zijn die hier wel verstand van hebben. Misschien handig om te zeggen dat deze vriend redelijk ervaren is met het nemen van psychedelica. Ik hoor graag van jullie!"
"Ik zou je vraag niet kunnen beantwoorden, wel heb ik dit filmpje voor je; https://www.youtube.com/watch?v=YpWc504Ae3A Echter heb ik niet het gevoel dat hij los raakt van de realiteit.."