Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed en muziek

Speed en muziek

55 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
s
snelgemsurfdLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heel veel bpm's laten knallen!
Heerlijk gevoel krijg ik ervan^^
T
Trivia BotLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zoals ik al vaak hier tegengekomen ben, Raw hardstyle. Heerlijk.
b
borderlijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
verschilt heel erg bij mij, de ene keer frenchcore of terror en de andere keer pink Floyd lekker vaag haha! :rock:
S
SirErickLid
01-01-2024, 00:00
#4
SmartieAndMe zei:
Boris Brejcha mag hier ook zeker niet ontbreken!

[youtube]J-VVzp8_Sc8[/youtube]
Klik om te vergroten...
Ik deel je mening.
d
dubbel0sevenLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dit is ook erg lekker!!! :rock:




b
blowwolbLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heel leuk om iedereen zijn smaak van muziek onder speed te zien maar zie mijn smaak niet veel voorbij komen voor mij staat als ik speed gebruikt heb moombathon of trap als eerste op het lijstje
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#7
blowwolb zei:
Heel leuk om iedereen zijn smaak van muziek onder speed te zien maar zie mijn smaak niet veel voorbij komen voor mij staat als ik speed gebruikt heb moombathon of trap als eerste op het lijstje
Klik om te vergroten...

Ik denk dat dat volledig nieuwe muziekstijlen zijn he? Ik kende in men jeugd Rap. Nu heb je al Trap, ooit es gehoord, denk dat ik oud kom want kan me er niet in vinden :tearsofjoy:
S
SkirreLid
01-01-2024, 00:00
#8
Voor mij is voornamelijk progressive house, rawstyle en hardcore.
Een leuk trapnummer tussen de houseplaten door vind ik wel ontzettend lekker altijd. :)
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#9
Techno, techno en nog eens techno! Vooral de echte beuktechno is dan geweldig :hearteyes: maar ook de rustigere techno en off-beat techno. Ook is alternatieve elektronische muziek altijd leuk en wat (deep) house platen gaan er ook altijd wel in. En, ook al luister ik dit normaal minder, goede oude rock muziek en goede hip-hop/rap muziek is geweldig onder invloed (maar ook niet onder invloed) :rock:

Ik adviseer jullie deze heel hard te draaien: http://www.youtube.com/watch?v=sGYzpBoxa-w
En kan ik, ook al is volgens mij nog geen awakeningsweekend zonder hem geweest, altijd hier wel erg blij van worden, vooral de opbouw ervan en de sfeer: http://www.youtube.com/watch?v=YJTHL-5sDbE
C
CvanLent2Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Tekzor668 zei:
blowwolb zei:
Heel leuk om iedereen zijn smaak van muziek onder speed te zien maar zie mijn smaak niet veel voorbij komen voor mij staat als ik speed gebruikt heb moombathon of trap als eerste op het lijstje
Klik om te vergroten...

Ik denk dat dat volledig nieuwe muziekstijlen zijn he? Ik kende in men jeugd Rap. Nu heb je al Trap, ooit es gehoord, denk dat ik oud kom want kan me er niet in vinden :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Met Trap kom je richting artiesten zoals Yellow Claw, Diplo en Zagor bijvoorbeeld. Tis een beetje moeilijk te beschrijven wat het precies is, het dichtstbij komt dan "EDM van de kaart met een gruwelijke bass". Ik vind sommige nummers echt heel dik, en andere vind ik weer helemaal nergens naar klinken. Dit vind ik toch wel 1 van de besten (word velen malen beter met een goede subwoofer of earbuds/koptelefoon met een degelijke bass): https://www.youtube.com/watch?v=N7dz_nbIxpY

Ik krijg geen video ingevoegd, ben echt een leek op het gebied van computers xD Dus vandaar de link :wink:

OT: Ik vind de meeste muziek geweldig als ik pep op heb. Ook als ik nuchter ben, trouwens :P . Meestal zoek ik een keihard death-metal nummer uit (bijvoorbeeld "Behemoth - Messe Noire") op youtube en kijk ik waar ik eindig aan de hand van aanbevolen videos. Johnny Cash vind ik ook echt schitterend, vooral Cocaine Blues en A Boy Named Sue. Verder kan ik ook genieten van trap, hardstyle, hardcore, eigenlijk alles wel behalve Nederlandse volkszang en liefdesliedjes :beer:
b
benniesmittersLid
01-01-2024, 00:00
#11
Van alles, maar toch het liefst raw hardstyle, of gewoon hardcore. Als er maar een lekkere kick in zit en het snel gaat vind ik het allemaal goed :grin:
D
DhrBKJNLid
01-01-2024, 00:00
#12
Phoe echt van alles gewoon, ligt er echt aan welke stemming ik heb.

Meestal gewoon Techno,Deephouse maar ik hou bijvoorbeeld ook van Early Hardcore en Trap,Dupstepp
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik kan heerlijk op deephouse hoor. Maar laatst toen ik mijn hele huis aan het poetsen was op pep. Heb ik gewoon een playlist met allerlei favo nummers op gezet. Waar ik mega hard op mee heb zitten schreeuwen. Ben blij dat mijn appartement gloed nieuw is en mega geïsoleerd.
d
dubbel0sevenLid
01-01-2024, 00:00
#14
Op welke muziek knal jij hem het liefst onder invloed van speed?

Ik ga altijd erg lekker op industrial hardcore. Van het langzame rauwe tot meer uptempo :hearteyes:
h
hakkennLid
01-01-2024, 00:00
#15
Early hardcore & Frenchcore heeeeeeeerlijk :mrgreen:
Volgende week q-base beuken :grin:
D
DeamonLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zolang het met luid en snel is maakt het me niet zoveel uit.
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hardstyle ofc
G
GrimmLid
01-01-2024, 00:00
#18
leipebaviaan zei:
Hardstyle ofc
Klik om te vergroten...

:rock:
d
dubbel0sevenLid
01-01-2024, 00:00
#19
SmartieAndMe zei:
Progressive techno! Diepe dromerige melodiëen met een energieke en constant doorlopende beat :grin:
Klik om te vergroten...

Wat voor een artiesten luister je naar? Ik luister ook veel techno. Ben er verder niet super bekend mee. Luister veel Drumcode, Nicole Moudaber, Pan Pot, Carl Cox etc.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#20
dubbel0seven zei:
SmartieAndMe zei:
Progressive techno! Diepe dromerige melodiëen met een energieke en constant doorlopende beat :grin:
Klik om te vergroten...

Wat voor een artiesten luister je naar? Ik luister ook veel techno. Ben er verder niet super bekend mee. Luister veel Drumcode, Nicole Moudaber, Pan Pot, Carl Cox etc.
Klik om te vergroten...

Dat kan ik zeker waarderen! Ik heb enorme lijsten met muziek maar mijn helden zijn toch wel onder andere Sasha, John Digweed, Laurent Garnier, Dominik Eulberg, Gui Boratto, Mees Dierdorp en nog een heel aantal :wink: Iets dieper en spacender dan de namen die jij noemt :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."