Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKwaliteit

Kwaliteit

134 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vind het anders vrij aangenaam. :P
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hahaha, elke zaterdag ga je zeker lekker wandelen door de wijk :P
Aangenaam, soms :wink: maar als je wilt stoppen en je moet elke keer aan speed denken als iemand het gras maait, dat is minder aangenaam :wink:
S
SirErickLid
01-01-2024, 00:00
#3
LoveQuality zei:
Fool zei:
Ik vindt mijn speed altijd naar vers gemaaid gras ruiken, maar bij navraag blijk ik altijd de enige te zijn? :grin:
Klik om te vergroten...
Hahaha, je bent niet de enige!
Klik om te vergroten...
Kun je die geur beschrijven hoe dat is? Want ja, door mijn cokegebruik is mijn reukorgaan naar de klote met onder andere als gevolg dat ik geen geuren meer kan ruiken.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#4
ooscaar zei:
Net die speed dus weg gebracht en bij het testcentrum stelden ze wat algemene vragen, wanneer ik het had gekocht en zo en voor hoeveel et cetera, dus ik dacht, misschien wel handig om te vermelden dat ik het heb uitgewassen met aceton. Nu bleek dat zij daar nooit van gehoord hadden en moest ik hun uitleggen hoe dat werkte en waarom ik dat deed. Ik vertelde dat ik het had uitgewassen omdat het geel was en best erg stonk, en het bleek dat zij dachten dat speed hoorde te stinken. Had niet verwacht dat ik beter op de hoogte zou zijn dan zij hierover! :P
Klik om te vergroten...
Idd speed ruikt meestal wel.. :)
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#5
SirErick zei:
LoveQuality zei:
Fool zei:
Ik vindt mijn speed altijd naar vers gemaaid gras ruiken, maar bij navraag blijk ik altijd de enige te zijn? :grin:
Klik om te vergroten...
Hahaha, je bent niet de enige!
Klik om te vergroten...
Kun je die geur beschrijven hoe dat is? Want ja, door mijn cokegebruik is mijn reukorgaan naar de klote met onder andere als gevolg dat ik geen geuren meer kan ruiken.
Klik om te vergroten...

Sorry Erick, met de beste wil van de wereld kan ik niet echt omschrijven hoe versgemaaid gras ruikt...
Kan jeje dat niet herinneren van vroeger, van voor je reukorgaan naar de klote was?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#6
LoveQuality zei:
Hahaha, elke zaterdag ga je zeker lekker wandelen door de wijk :P
Aangenaam, soms :wink: maar als je wilt stoppen en je moet elke keer aan speed denken als iemand het gras maait, dat is minder aangenaam :wink:
Klik om te vergroten...
Haha, ik ga wel gewoon elke week ons eigen gazon maaien. :P

@Erick, het spijt me, maar ik heb echt geen idee hoe ik een geur moet omschrijven.
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het ruikt naar een bos zonder bomen, naar de natuur in Nederland, naar de vroege zonnige ochtend na een regenachtige nacht, naar frisheid, naar lente, naar groen.

Maar goed, ik heb niet echt het idee dat ik het duidelijker heb gemaakt voor je. :wink:
S
SirErickLid
01-01-2024, 00:00
#8
LoveQuality zei:
SirErick zei:
Kun je die geur beschrijven hoe dat is? Want ja, door mijn cokegebruik is mijn reukorgaan naar de klote met onder andere als gevolg dat ik geen geuren meer kan ruiken.
Klik om te vergroten...

Sorry Erick, met de beste wil van de wereld kan ik niet echt omschrijven hoe versgemaaid gras ruikt...Kan jeje dat niet herinneren van vroeger, van voor je reukorgaan naar de klote was?
Klik om te vergroten...
Blijkbaar is het veel te lang geleden, dus nee, helaas kan ik dat niet meer herinneren.
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hoelang heeft het bij jou geduurd voor je niets meer kon ruiken?

Ik probeer iets anders te verzinnen hoe natte speed ruikt maar kom op geen goede voorbeelden.
In ieder geval is mijn speed nadat ie gedroogd is en in een ander zakje is gestopt zo goed als geurloos :wink:
Dat zal jeje beter kunnen voorstellen? Niet :tongueout:
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#10
als je hem goed gewassen hebt is de geur helemaal weg. het snuiven blijft je neus irriteren, maar ik denk dat als je tafelzout plet en snuift dat het meer brand.

de geur van verse speed? lastig te omschrijven, ik houd er niet van, dat brandende gevoel van de overgebleven zuur moet je van houden denk ik, voor mij liever niet.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#11
MeejheM zei:
als je hem goed gewassen hebt is de geur helemaal weg. het snuiven blijft je neus irriteren, maar ik denk dat als je tafelzout plet en snuift dat het meer brand.

de geur van verse speed? lastig te omschrijven, ik houd er niet van, dat brandende gevoel van de overgebleven zuur moet je van houden denk ik, voor mij liever niet.
Klik om te vergroten...
Ik heb toch graag dat brandende gevoel erbij..
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#12
pleh dat vind ik maar niks. Ik heb nu 73% powerrrrrrrr liggen en dat brand totaal niet :grin: Heerlijk!
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#13
lotske1984- zei:
MeejheM zei:
als je hem goed gewassen hebt is de geur helemaal weg. het snuiven blijft je neus irriteren, maar ik denk dat als je tafelzout plet en snuift dat het meer brand.

de geur van verse speed? lastig te omschrijven, ik houd er niet van, dat brandende gevoel van de overgebleven zuur moet je van houden denk ik, voor mij liever niet.
Klik om te vergroten...
Ik heb toch graag dat brandende gevoel erbij..
Klik om te vergroten...

Heerlijk toch die tranen die spontaan over je wangen beginnen te rollen :tearsofjoy:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#14
De enige persoon die ik erover heb horen praten kon er prima ofwel engels ofwel nederland praten, welk van de 2 het was ben ik vergeten. :wink:
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ja, dat zal er zeker in hebben gezeten, want cafeïne en amfetamine zijn geurloos en cafeïne wordt ook niet zo vies geel. Ik ben ook benieuwd of de pep nog zo stralend wit blijft. Dat was het namelijk ook toen ik het kreeg. Ook maar even laten testen binnenkort!
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#16
lotske1984- zei:
Heb eens zin in crystal meth aanrader.?
Klik om te vergroten...

Het gaat helemaal de verkeerde kant op metjou :tearsofjoy:

Als ik lees hoe jij omgaat met drugs dan raad ik je zeker niet aan om pervitin te gebruiken :)
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#17
LoveQuality zei:
lotske1984- zei:
Heb eens zin in crystal meth aanrader.?
Klik om te vergroten...

Het gaat helemaal de verkeerde kant op metjou :tearsofjoy:

Als ik lees hoe jij omgaat met drugs dan raad ik je zeker niet aan om pervitin te gebruiken :)
Klik om te vergroten...

Als dat zo zou zijn heeft dat zijn reden wel ivm verkeerde kant op gaan..
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#18
lotske1984- zei:
LoveQuality zei:
lotske1984- zei:
Heb eens zin in crystal meth aanrader.?
Klik om te vergroten...

Het gaat helemaal de verkeerde kant op metjou :tearsofjoy:

Als ik lees hoe jij omgaat met drugs dan raad ik je zeker niet aan om pervitin te gebruiken :)
Klik om te vergroten...

Als dat zo zou zijn heeft dat zijn reden wel ivm verkeerde kant op gaan..
Klik om te vergroten...

Hahaha wat een junkiepraat :P
Ik ga toch geen moeite doen om jou te overtuigen, heb nogal moeilijkheden om op mensen in te praten met het IQ van een stoeptegel :)

Weet gwn dat als je gaat gebruiken om problemen op te lossen gwn de basis van een verslaving is.
Alleen kan ik niet begrijpen dat je verslaafd kan raken aan amfetamine als je niet aan deftige kwaliteit kan raken... Ga dan gewoon koffie drinken :wave:
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#19
@love Hey pas op he gij.!als ze niks as rommel verkopen wat moete op den duur dan doen ja blijve zoeke idd..daarom dat de kwaliteit zo slecht is amfetamine en vervanging..maar dat zij mss zorgen voor na dinsdag..posetief blijven denke he.. :)
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#20
lotske1984- zei:
@love Hey pas op he gij.!als ze niks as rommel verkopen wat moete op den duur dan doen ja blijve zoeke idd..daarom dat de kwaliteit zo slecht is amfetamine en vervanging..maar dat zij mss zorgen voor na dinsdag..posetief blijven denke he.. :)
Klik om te vergroten...

Nou, je hebt gewoon de verkeerde contacten..
Heb je al eens via internet proberen te bestellen?

Op de rest kan ik niet reageren want ik kan er echt niet aanuit :confused:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."