#1
Ik vind het anders vrij aangenaam. :P
Kun je die geur beschrijven hoe dat is? Want ja, door mijn cokegebruik is mijn reukorgaan naar de klote met onder andere als gevolg dat ik geen geuren meer kan ruiken.LoveQuality zei:Hahaha, je bent niet de enige!Fool zei:Ik vindt mijn speed altijd naar vers gemaaid gras ruiken, maar bij navraag blijk ik altijd de enige te zijn?![]()
Idd speed ruikt meestal wel..ooscaar zei:Net die speed dus weg gebracht en bij het testcentrum stelden ze wat algemene vragen, wanneer ik het had gekocht en zo en voor hoeveel et cetera, dus ik dacht, misschien wel handig om te vermelden dat ik het heb uitgewassen met aceton. Nu bleek dat zij daar nooit van gehoord hadden en moest ik hun uitleggen hoe dat werkte en waarom ik dat deed. Ik vertelde dat ik het had uitgewassen omdat het geel was en best erg stonk, en het bleek dat zij dachten dat speed hoorde te stinken. Had niet verwacht dat ik beter op de hoogte zou zijn dan zij hierover! :P
SirErick zei:Kun je die geur beschrijven hoe dat is? Want ja, door mijn cokegebruik is mijn reukorgaan naar de klote met onder andere als gevolg dat ik geen geuren meer kan ruiken.LoveQuality zei:Hahaha, je bent niet de enige!Fool zei:Ik vindt mijn speed altijd naar vers gemaaid gras ruiken, maar bij navraag blijk ik altijd de enige te zijn?![]()
Haha, ik ga wel gewoon elke week ons eigen gazon maaien. :PLoveQuality zei:Hahaha, elke zaterdag ga je zeker lekker wandelen door de wijk :P
Aangenaam, somsmaar als je wilt stoppen en je moet elke keer aan speed denken als iemand het gras maait, dat is minder aangenaam
![]()
Blijkbaar is het veel te lang geleden, dus nee, helaas kan ik dat niet meer herinneren.LoveQuality zei:SirErick zei:Kun je die geur beschrijven hoe dat is? Want ja, door mijn cokegebruik is mijn reukorgaan naar de klote met onder andere als gevolg dat ik geen geuren meer kan ruiken.
Sorry Erick, met de beste wil van de wereld kan ik niet echt omschrijven hoe versgemaaid gras ruikt...Kan jeje dat niet herinneren van vroeger, van voor je reukorgaan naar de klote was?
Ik heb toch graag dat brandende gevoel erbij..MeejheM zei:als je hem goed gewassen hebt is de geur helemaal weg. het snuiven blijft je neus irriteren, maar ik denk dat als je tafelzout plet en snuift dat het meer brand.
de geur van verse speed? lastig te omschrijven, ik houd er niet van, dat brandende gevoel van de overgebleven zuur moet je van houden denk ik, voor mij liever niet.
lotske1984- zei:Ik heb toch graag dat brandende gevoel erbij..MeejheM zei:als je hem goed gewassen hebt is de geur helemaal weg. het snuiven blijft je neus irriteren, maar ik denk dat als je tafelzout plet en snuift dat het meer brand.
de geur van verse speed? lastig te omschrijven, ik houd er niet van, dat brandende gevoel van de overgebleven zuur moet je van houden denk ik, voor mij liever niet.
lotske1984- zei:Heb eens zin in crystal meth aanrader.?
LoveQuality zei:lotske1984- zei:Heb eens zin in crystal meth aanrader.?
Het gaat helemaal de verkeerde kant op metjou![]()
Als ik lees hoe jij omgaat met drugs dan raad ik je zeker niet aan om pervitin te gebruiken![]()
lotske1984- zei:LoveQuality zei:lotske1984- zei:Heb eens zin in crystal meth aanrader.?
Het gaat helemaal de verkeerde kant op metjou![]()
Als ik lees hoe jij omgaat met drugs dan raad ik je zeker niet aan om pervitin te gebruiken![]()
Als dat zo zou zijn heeft dat zijn reden wel ivm verkeerde kant op gaan..

lotske1984- zei:@love Hey pas op he gij.!als ze niks as rommel verkopen wat moete op den duur dan doen ja blijve zoeke idd..daarom dat de kwaliteit zo slecht is amfetamine en vervanging..maar dat zij mss zorgen voor na dinsdag..posetief blijven denke he..![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."