Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKwaliteit

Kwaliteit

134 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#1
lotske1984- zei:
@love Hey pas op he gij.!als ze niks as rommel verkopen wat moete op den duur dan doen ja blijve zoeke idd..daarom dat de kwaliteit zo slecht is amfetamine en vervanging..maar dat zij mss zorgen voor na dinsdag..posetief blijven denke he.. :)
Klik om te vergroten...

Nou, je hebt gewoon de verkeerde contacten..
Heb je al eens via internet proberen te bestellen?

Op de rest kan ik niet reageren want ik kan er echt niet aanuit :confused:
L
LilNerdLid
01-01-2024, 00:00
#2
Maak t vloeibaar.. al heb je 1ML tis wel zuiver... dan koop je maar wa meer, jij wilt gebruiken :wink:.

Wil je liever nasaal gebruiken dan oraal, al moet ik zeggen van 2ML Oraal ben ik toch wel 3 dagen wakker... al heb ik ADHD, van Nasaal 65% getest slaap ik gewoon na uurtje gesnoven te hebben..
S
SirErickLid
01-01-2024, 00:00
#3
lotske1984- zei:
als ze niks as rommel verkopen wat moete op den duur dan doen ja blijve zoeke idd..daarom dat de kwaliteit zo slecht is amfetamine en vervanging..maar dat zij mss zorgen voor na dinsdag..posetief blijven denke he.. :)
Klik om te vergroten...
Heb je dit topic al eens gelezen? Wellicht heb je er iets aan.
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik profileer me niet als een beterweter..
Dat laat ik wel over aan de mensen die er echt iets van weten zoals Fool :wink:
S
SirErickLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heren, speciaal voor jullie heb ik een topic aangemaakt waar jullie ongestoord verder kunnen gaan met ruzie maken. Geen dank, graag gedaan en nu gaan we met z'n allen weer on-topic!
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#6
LilNerd zei:
Maak t vloeibaar.. al heb je 1ML tis wel zuiver... dan koop je maar wa meer, jij wilt gebruiken :wink:.

Wil je liever nasaal gebruiken dan oraal, al moet ik zeggen van 2ML Oraal ben ik toch wel 3 dagen wakker... al heb ik ADHD, van Nasaal 65% getest slaap ik gewoon na uurtje gesnoven te hebben..
Klik om te vergroten...
En hoeveel mg vloeibaar maken.?en dan gelijk maar inspuiten.. :) lol
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wat valt hier onder 'vloeibaar', gewoon een oplossing met amfetamine of wil je om één of andere onverklaarbare reden echt terug naar de vloeibare speed, de base?
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Fool zei:
Wat valt hier onder 'vloeibaar', gewoon een oplossing met amfetamine of wil je om één of andere onverklaarbare reden echt terug naar de vloeibare speed, de base?
Klik om te vergroten...
Ik veronderstel dat lil meende maak speed vloeibaar in en lepel..
L
LilNerdLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nee met kokend water en een spuitje en filteren, injectie klaar eigenlijk, dus echt pure amfetamine, geen onzuivere pep met water mengen :)
S
SusanneLid
01-01-2024, 00:00
#10
lotske1984- zei:
ooscaar zei:
Speculeren over de kwaliteit mocht toch niet? Rij een keertje naar een testcentrum in Nederland en ik gok zo dat er het een en ander duidelijk zal worden. Namelijk dat er niets mis is met je speed maar dat dikke vette tolerantie je fokt. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Sorry oscaar heeft niks mee tolerantie te maken..
Klik om te vergroten...

Hoe weet je dit Lotske? Ik weet niet hoeveel tolerantie je hebt maar je gebruikt volgens mij aardig veel drugs dus je zal vast wel een beetje hebben toch?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#11
LilNerd zei:
Nee met kokend water en een spuitje en filteren, injectie klaar eigenlijk, dus echt pure amfetamine, geen onzuivere pep met water mengen :)
Klik om te vergroten...
Hiervan wordt je speed echt niet opeens zuiver hoor, genoeg standaard versnijdingsmiddelen(bijvoorbeeld cafeïne) die je daarmee ook gewoon in je oplossing hebt zitten.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#12
Er zitten best toffe lui op de .info hoor, ze houden alleen van een beetje ouwehoeren. :stoned:
S
SusanneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Vooral voldie mag graag over koetjes en kalfjes praten :tongueout:
S
SirErickLid
01-01-2024, 00:00
#14
Susanne zei:
Liesette zei:
Dealers zijn kanker ....
Klik om te vergroten...
Ik wil niet de moraalridder uithangen, maar ik neem er eigenlijk een beetje aanstoot aan als mensen hiermee schelden. Daarnaast vind ik het ordinair staan terwijl ik er juist zo trots op ben hoeveel beschaafder ons forum is dan .info
Klik om te vergroten...
Ik had het niet beter kunnen zeggen.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#15
Susanne zei:
Vooral voldie mag graag over koetjes en kalfjes praten :tongueout:
Klik om te vergroten...
Ach, blaffende honden bijten niet. Maar er zijn gelukkig meer mensen op het forum. :P
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#16
of de prijs gaat omhoog of de kwaliteit omlaag en vaak allebei. niemand geeft door wat ie koopt voor wat hij ervoor betaald heeft. als je denk dat je een heilige dealer hebt dan wordt je genept, of is het product al duur en zwaar genoeg.

geen uitzonderingen. misschien een paar echt simpele mensen, maar die schoppen het niet ver.

verboden middelen maken en verhandelen is strafbaar, en niemand is zo stom om dat uit liefdadigheid te doen.

denk eens na zeg...
S
SusanneLid
01-01-2024, 00:00
#17
MeejheM zei:
niemand geeft door wat ie koopt voor wat hij ervoor betaald heeft
Klik om te vergroten...

Ik wel hoor :) maar ik ben ook geen dealer, ik haal gewoon drugs voor anderen als ik toch ga. Ik vind het niet heel onlogisch dat dealers hun drugs duurder doorverkopen, zolang het niet ten koste gaat van de kwaliteit.
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik vind het op zich ook begrijpelijk dat dealers winst maken door een hoge prijs, laag puurheidspercentage of een combinatie van beiden. Ik moet zeggen dat ik eerlijkheid wel belangrijk vind. Als een dealer een bepaald percentage claimt en het testcentrum een heel andere uitslag geeft, ben ik eerlijk gezegd wel klaar met deze persoon. Wees dan eerlijk, en zeg gewoon dat het versneden is of dat je het niet weet. Dan weet je tenminste zelf wat je ermee aan moet, en ook voor de mensen die de drugs niet echt laten testen leidt dit tenminste minder tot gevaarlijke situaties. Als iemand die 10% gewend is en dan ineens 73% krijgt en een bommetje maakt, kan dit best wel eens fout gaan.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#19
zowel versnijden als de prijs opdrijven zijn allebei manieren om geld te verdienen. de ellende is dat een beetje van allebei de meeste mensen niet echt opvalt.

persoonlijk vind ik drugs kopen in kleine hoeveelheden bij iemand anders dan de producent niet slim. het is niet even makkelijk, maar je weet wel bij wie je oet klagen mocht er een probleem zijn.

het ergste is dat de kleine dealers niet eens de moeite nemen om hun spul te testen, niet eens zelf. de meest voorkomende klachten hier ontstaan echt allemaal na de eerste transactie.

gelukkig bestaat er nog steeds goede kwalteit in kleinere hoeveelheden, maar dat zie je steeds minder. degenen die dat leveren vragen of veel geld, of ze maken amper winst. omdat ze veel geld moeten vragen gaan klanten ook wel verder winkelen.

het is bijna te makkelijk om te versnijden om het niet te doen, en economisch gezien fout.

diegenen van jullie die doe gewoon 70% en niet te klef kopen voor normale bedragen moeten zich wel bedenken dat iemand gevangenisstraf risceert door jullie te matsen, hij zou er ook flink geld aan kunnen verdienen.

zodoende is elke transactie degene waar je gepakt kan worden, en is het gebruikeljik de prijs op te drijven, en als dat niet meer gaat moet je versnijden.

ik snap niet dat er zo'n lang topic is over zo'n simpel concept.
S
SusanneLid
01-01-2024, 00:00
#20
[quote="MeejheM"
gelukkig bestaat er nog steeds goede kwalteit in kleinere hoeveelheden, maar dat zie je steeds minde[/quote]

Dit is ook niet waar hoor. Ik gebruik niet heel veel maar ik heb meestal gewoon goede kwaliteit. Gewoon een kwestie van niet zeuren en gewoon tien euro neerleggen, ipv dat mensen principieel niet meer dan 8 euro betalen en bij voorkeur iets rond de 5. Vind je het gek dat je dan troep krijgt? En als je wel troep krijgt moet je daar gewoon nooit meer kopen, en als ze dat van je weten verkopen ze je vaak uberhaupt niks slechts. Als je weinig gebruikt zoals ik kan je het je veroorloven om 'graag of niet' te zeggen tegen een dealer.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."