#1
Wat ik altijd doe 65% geteste amphetamine vloeibaar maken (injecteer klaar) en dan 2ml dopjes pakkeb, bn ik toch 3 nachten wakker van.
dubbel0seven zei:LoveQuality zei:Amen![]()
LoveQuality zei:Als jij dat een teslab kan noemen, je moet ten eerste franstalig zijn.. & daar wringt het al
Dat is discriminatieSpreek je geen Frans dan? Je parle vous Frasncais ofzoiets?
LilNerd zei:Wat ik altijd doe 65% geteste amphetamine vloeibaar maken (injecteer klaar) en dan 2ml dopjes pakkeb, bn ik toch 3 nachten wakker van.
Non, je ne parle pas francais et je n'aime pas les wallon donc j'utulise mon amfetamine sans "getest te zijn"Ik denk dak google translate nog beter kan!
In ieder geval, mijne komt heel dicht van de bron (geen verkoopspraatje), het enige nadeel is dat je in het groot moet aankopen (minimum 100g) maar dat kost ook geen drol dan![]()

lotske1984- zei:Heb eens zin in crystal meth aanrader.?
Ja das het risico he maar ik leef nog zodus..SmartieAndMe zei:huh dat vind ik een rare benadering?![]()
Je moet elke keer maar hopen dat er geen rommel doorzit als je het naar binnen snuift... doe mij maar een testcentrum dan.
Je gaat meestal met rommel ook niet direct dood... Alleen je moet elke keer weer afwachten of het een beetje ok is, daar klaagde jij nota bene zelf lang over. Dan kun je beter een testcentrum hebben en horen of het goed is...lotske1984- zei:Ja das het risico he maar ik leef nog zodus..SmartieAndMe zei:huh dat vind ik een rare benadering?![]()
Je moet elke keer maar hopen dat er geen rommel doorzit als je het naar binnen snuift... doe mij maar een testcentrum dan.![]()
Heb al van testcentrum gehad en dat was niet echt goeie speed percentage weet ik niet juist meer..en ne keer 65% dacht ik en dat was dikke rommel..Psychedelibee zei:Je gaat meestal met rommel ook niet direct dood... Alleen je moet elke keer weer afwachten of het een beetje ok is, daar klaagde jij nota bene zelf lang over. Dan kun je beter een testcentrum hebben en horen of het goed is...lotske1984- zei:Ja das het risico he maar ik leef nog zodus..SmartieAndMe zei:huh dat vind ik een rare benadering?![]()
Je moet elke keer maar hopen dat er geen rommel doorzit als je het naar binnen snuift... doe mij maar een testcentrum dan.![]()

Ja maar misschien was het wel een hele betrouwbare dealer!Psychedelibee zei:Alsof de speed van testcentrum komt?!?!lotske1984- zei:Heb al van testcentrum gehad en dat was niet echt goeie speed percentage weet ik niet juist meer..en ne keer 65% dacht ik en dat was dikke rommel..
ooscaar zei:Goed verhaal weer Lotske! Leer echt veel van dit topic! Keep up writin tha quality posts![]()
Alsof de speed van testcentrum komt?!?!lotske1984- zei:Heb al van testcentrum gehad en dat was niet echt goeie speed percentage weet ik niet juist meer..en ne keer 65% dacht ik en dat was dikke rommel..
lotske1984- zei:Ben energens blij dat ge in belgie maar 1 testlab hebt..want die procente zouden me gek maken..hier is gewoon snuiven en hope dat hij werkt wat het geval terug is..![]()
Ik vraag me oprecht af of het een verspreking was, want lotske wilde een punt maken waarom ze blij is dat er geen testcentra in de buurt zijn en dat punt is alleen "logisch" als ze daadwerkelijk bedoelde wat er staat... Vermoedelijk bedoelde ze het anders, maar dan snapt ze het hele punt van een testcentrum niet.Susanne zei:Beetje flauw dat iedereen zo op een typfout/verspreking ingaat
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."