Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKwaliteit

Kwaliteit

134 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
L
LilNerdLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat ik altijd doe 65% geteste amphetamine vloeibaar maken (injecteer klaar) en dan 2ml dopjes pakkeb, bn ik toch 3 nachten wakker van.
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#2
dubbel0seven zei:
LoveQuality zei:
Amen :wink:
LoveQuality zei:
Als jij dat een teslab kan noemen, je moet ten eerste franstalig zijn.. & daar wringt het al
Klik om te vergroten...

Dat is discriminatie :tearsofjoy: Spreek je geen Frans dan? Je parle vous Frasncais ofzoiets?
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Non, je ne parle pas francais et je n'aime pas les wallon donc j'utulise mon amfetamine sans "getest te zijn" :tearsofjoy: Ik denk dak google translate nog beter kan!

In ieder geval, mijne komt heel dicht van de bron (geen verkoopspraatje), het enige nadeel is dat je in het groot moet aankopen (minimum 100g) maar dat kost ook geen drol dan :grin:
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#3
LilNerd zei:
Wat ik altijd doe 65% geteste amphetamine vloeibaar maken (injecteer klaar) en dan 2ml dopjes pakkeb, bn ik toch 3 nachten wakker van.
Klik om te vergroten...

En voor de rest ook nog ander werkingen inplaats van 3 nachte wakker zijn.?
L
LilNerdLid
01-01-2024, 00:00
#4
Non, je ne parle pas francais et je n'aime pas les wallon donc j'utulise mon amfetamine sans "getest te zijn" :tearsofjoy: Ik denk dak google translate nog beter kan!

In ieder geval, mijne komt heel dicht van de bron (geen verkoopspraatje), het enige nadeel is dat je in het groot moet aankopen (minimum 100g) maar dat kost ook geen drol dan :grin:
Klik om te vergroten...


Mijne is van test centrum 65% Amphetamine, MA sporen en fenyl acceton thats it, prima te pruimen(y) kan gewoon in minimaal 2gr gekocht worden.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Heb eens zin in crystal meth aanrader.?
d
dubbel0sevenLid
01-01-2024, 00:00
#6
Weet wat je doet. Als je erg verslavingsgevoelig bent dan zou ik het niet proberen.

Ik ben zelf eens zwaar verslaafd geweest aan methamfetamine oftel Pervetin. Een andere vorm dan crystal. Dat was zwaar afkickken kan ik zeggen.


Mij lijkt crystal wel een s leuk om te proberen. Gewoon om het eens gehad te hebben. :rolleyes:
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#7
lotske1984- zei:
Heb eens zin in crystal meth aanrader.?
Klik om te vergroten...

Het gaat helemaal de verkeerde kant op metjou :tearsofjoy:

Als ik lees hoe jij omgaat met drugs dan raad ik je zeker niet aan om pervitin te gebruiken :)
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#8
huh dat vind ik een rare benadering? :confused:

Je moet elke keer maar hopen dat er geen rommel doorzit als je het naar binnen snuift... doe mij maar een testcentrum dan.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#9
SmartieAndMe zei:
huh dat vind ik een rare benadering? :confused:

Je moet elke keer maar hopen dat er geen rommel doorzit als je het naar binnen snuift... doe mij maar een testcentrum dan.
Klik om te vergroten...
Ja das het risico he maar ik leef nog zodus.. :)
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
lotske1984- zei:
SmartieAndMe zei:
huh dat vind ik een rare benadering? :confused:

Je moet elke keer maar hopen dat er geen rommel doorzit als je het naar binnen snuift... doe mij maar een testcentrum dan.
Klik om te vergroten...
Ja das het risico he maar ik leef nog zodus.. :)
Klik om te vergroten...
Je gaat meestal met rommel ook niet direct dood... Alleen je moet elke keer weer afwachten of het een beetje ok is, daar klaagde jij nota bene zelf lang over. Dan kun je beter een testcentrum hebben en horen of het goed is...
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Psychedelibee zei:
lotske1984- zei:
SmartieAndMe zei:
huh dat vind ik een rare benadering? :confused:

Je moet elke keer maar hopen dat er geen rommel doorzit als je het naar binnen snuift... doe mij maar een testcentrum dan.
Klik om te vergroten...
Ja das het risico he maar ik leef nog zodus.. :)
Klik om te vergroten...
Je gaat meestal met rommel ook niet direct dood... Alleen je moet elke keer weer afwachten of het een beetje ok is, daar klaagde jij nota bene zelf lang over. Dan kun je beter een testcentrum hebben en horen of het goed is...
Klik om te vergroten...
Heb al van testcentrum gehad en dat was niet echt goeie speed percentage weet ik niet juist meer..en ne keer 65% dacht ik en dat was dikke rommel..
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#12
Goed verhaal weer Lotske! Leer echt veel van dit topic! Keep up writin tha quality posts :wave:
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#13
Psychedelibee zei:
lotske1984- zei:
Heb al van testcentrum gehad en dat was niet echt goeie speed percentage weet ik niet juist meer..en ne keer 65% dacht ik en dat was dikke rommel..
Klik om te vergroten...
Alsof de speed van testcentrum komt?!?!
Klik om te vergroten...
Ja maar misschien was het wel een hele betrouwbare dealer! :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
ooscaar zei:
Goed verhaal weer Lotske! Leer echt veel van dit topic! Keep up writin tha quality posts :wave:
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#15
lotske1984- zei:
Heb al van testcentrum gehad en dat was niet echt goeie speed percentage weet ik niet juist meer..en ne keer 65% dacht ik en dat was dikke rommel..
Klik om te vergroten...
Alsof de speed van testcentrum komt?!?!
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#16
Als je dealer 65% zegt dan is het toch gewoon 65%? Waarom zou ie liegen? :tearsofjoy:
S
SusanneLid
01-01-2024, 00:00
#17
lotske1984- zei:
Ben energens blij dat ge in belgie maar 1 testlab hebt..want die procente zouden me gek maken..hier is gewoon snuiven en hope dat hij werkt wat het geval terug is.. :rock:
Klik om te vergroten...

Lotske jij heb echt een probleem. Lees eens je eigen woorden terug.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik had laatst ook speed bij het testcentrum gekocht en die was ook versneden.. Ze vertelden me in ieder geval wel netjes waarmee en hoeveel procent. :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
S
SusanneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Beetje flauw dat iedereen zo op een typfout/verspreking ingaat
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Susanne zei:
Beetje flauw dat iedereen zo op een typfout/verspreking ingaat
Klik om te vergroten...
Ik vraag me oprecht af of het een verspreking was, want lotske wilde een punt maken waarom ze blij is dat er geen testcentra in de buurt zijn en dat punt is alleen "logisch" als ze daadwerkelijk bedoelde wat er staat... Vermoedelijk bedoelde ze het anders, maar dan snapt ze het hele punt van een testcentrum niet.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."