#1
Non, je ne parle pas francais et je n'aime pas les wallon donc j'utulise mon amfetamine sans "getest te zijn"Ik denk dak google translate nog beter kan!
In ieder geval, mijne komt heel dicht van de bron (geen verkoopspraatje), het enige nadeel is dat je in het groot moet aankopen (minimum 100g) maar dat kost ook geen drol dan![]()
Mijne is van test centrum 65% Amphetamine, MA sporen en fenyl acceton thats it, prima te pruimen(y) kan gewoon in minimaal 2gr gekocht worden.

