Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKwaliteit

Kwaliteit

134 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
J
Johan81Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Zelfde hier, hebben wij geluk of is het overal deze kwaliteit tegenwoordig?
S
SirErickLid
01-01-2024, 00:00
#2
lotske1984- zei:
als ze niks as rommel verkopen wat moete op den duur dan doen ja blijve zoeke idd..daarom dat de kwaliteit zo slecht is amfetamine en vervanging..maar dat zij mss zorgen voor na dinsdag..posetief blijven denke he.. :)
Klik om te vergroten...
Heb je dit topic al eens gelezen? Wellicht heb je er iets aan.
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik profileer me niet als een beterweter..
Dat laat ik wel over aan de mensen die er echt iets van weten zoals Fool :wink:
S
SirErickLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heren, speciaal voor jullie heb ik een topic aangemaakt waar jullie ongestoord verder kunnen gaan met ruzie maken. Geen dank, graag gedaan en nu gaan we met z'n allen weer on-topic!
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#5
LilNerd zei:
Maak t vloeibaar.. al heb je 1ML tis wel zuiver... dan koop je maar wa meer, jij wilt gebruiken :wink:.

Wil je liever nasaal gebruiken dan oraal, al moet ik zeggen van 2ML Oraal ben ik toch wel 3 dagen wakker... al heb ik ADHD, van Nasaal 65% getest slaap ik gewoon na uurtje gesnoven te hebben..
Klik om te vergroten...
En hoeveel mg vloeibaar maken.?en dan gelijk maar inspuiten.. :) lol
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat valt hier onder 'vloeibaar', gewoon een oplossing met amfetamine of wil je om één of andere onverklaarbare reden echt terug naar de vloeibare speed, de base?
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Fool zei:
Wat valt hier onder 'vloeibaar', gewoon een oplossing met amfetamine of wil je om één of andere onverklaarbare reden echt terug naar de vloeibare speed, de base?
Klik om te vergroten...
Ik veronderstel dat lil meende maak speed vloeibaar in en lepel..
L
LilNerdLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nee met kokend water en een spuitje en filteren, injectie klaar eigenlijk, dus echt pure amfetamine, geen onzuivere pep met water mengen :)
S
SusanneLid
01-01-2024, 00:00
#9
lotske1984- zei:
ooscaar zei:
Speculeren over de kwaliteit mocht toch niet? Rij een keertje naar een testcentrum in Nederland en ik gok zo dat er het een en ander duidelijk zal worden. Namelijk dat er niets mis is met je speed maar dat dikke vette tolerantie je fokt. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Sorry oscaar heeft niks mee tolerantie te maken..
Klik om te vergroten...

Hoe weet je dit Lotske? Ik weet niet hoeveel tolerantie je hebt maar je gebruikt volgens mij aardig veel drugs dus je zal vast wel een beetje hebben toch?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#10
LilNerd zei:
Nee met kokend water en een spuitje en filteren, injectie klaar eigenlijk, dus echt pure amfetamine, geen onzuivere pep met water mengen :)
Klik om te vergroten...
Hiervan wordt je speed echt niet opeens zuiver hoor, genoeg standaard versnijdingsmiddelen(bijvoorbeeld cafeïne) die je daarmee ook gewoon in je oplossing hebt zitten.
L
LilNerdLid
01-01-2024, 00:00
#11
Fool zei:
LilNerd zei:
Nee met kokend water en een spuitje en filteren, injectie klaar eigenlijk, dus echt pure amfetamine, geen onzuivere pep met water mengen :)
Klik om te vergroten...
Hiervan wordt je speed echt niet opeens zuiver hoor, genoeg standaard versnijdingsmiddelen(bijvoorbeeld cafeïne) die je daarmee ook gewoon in je oplossing hebt zitten.
Klik om te vergroten...


Lees je mijn berichten dat de speed getest is op 65% en de rest sporen van MA en Fenylaceton ?

Iig goede of slechte speed interesseert mij niet meer, kamp met een GHB verslaving, 26 mei detox, al snuif ik maar 50-60% kwaliteit, heb toch weer wat gesnoven en met GHB combi is dat wel nice :)
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Susanne zei:
lotske1984- zei:
ooscaar zei:
Speculeren over de kwaliteit mocht toch niet? Rij een keertje naar een testcentrum in Nederland en ik gok zo dat er het een en ander duidelijk zal worden. Namelijk dat er niets mis is met je speed maar dat dikke vette tolerantie je fokt. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Sorry oscaar heeft niks mee tolerantie te maken..
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Hoe weet je dit Lotske? Ik weet niet hoeveel tolerantie je hebt maar je gebruikt volgens mij aardig veel drugs dus je zal vast wel een beetje hebben toch?
maar als speed niets doet doet het niks he..en ze versnijden te veel..
S
SusanneLid
01-01-2024, 00:00
#13
lotske1984- zei:
maar als speed niets doet doet het niks he..en ze versnijden te veel..
Klik om te vergroten...

Ja ze versnijden wel maar dat deden ze ook al toen je net begon met de drugs. Hoezo doet het niets? Doet speed tegenwoordig net zo weinig met je als bakpoeder?
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#14
Als je geluk en kennissen hebt kun je ook aan speed komen die niet versneden is, in andere gevallen probeer ik meestal even een paar g te wassen, om te kijken wat je overhoud, en of dat een beetje klopt(droog -> wassen ->droog zou hetzelfde gewicht op moeten leveren).

met al wat jaren ervaring vind ik het nog moeilijk om slecht spul gelijk eruit te pikken, en ik vermoed dat speed tegenwoordig ook vaak versneden is met vloeistoffen. over dat laatste baal ik wel, want nat spul is gewoon 1,5/2x zo zwaar(per gram, dus ook prijs). zo ingewikkeld kan het niet zijn, maar ik ben er niet uit.

ik heb ondertussen zelf wel mijn connecties, dus niet zo veel problemen met vervuiling, maar als ik ooit zie wat ze aan kennissen e.d. verkopen... hopeloos lijkt het soms. en het ergste is dat ik niet weet wat erbij zit, ik kan alleen maar bekende versnijmiddelen eruit halen.
p
perrypitbullLid
01-01-2024, 00:00
#15
dubbel0seven zei:
LoveQuality zei:
Amen :wink:

dubbel0seven zei:
En waarom zou er in België geen goede speed zijn?

Jammer dat er in België geen testlabo's zijn anders had ik graag eens de % resultaten vergeleken.


Zal er vast zijn dicht bij de bron. Maar ik heb er in al die jaren nog nooit iemand gehoord over goede speed in het buitenland. Zegt natuurlijk niet dat het er niet is.
En er is een testcentrum in Belgie. Net geopend.



heb je daar verdere info over eventueel van dit nieuw geopend testlab in belgie ??
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Susanne zei:
lotske1984- zei:
ooscaar zei:
Speculeren over de kwaliteit mocht toch niet? Rij een keertje naar een testcentrum in Nederland en ik gok zo dat er het een en ander duidelijk zal worden. Namelijk dat er niets mis is met je speed maar dat dikke vette tolerantie je fokt. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Sorry oscaar heeft niks mee tolerantie te maken..
Klik om te vergroten...

Hoe weet je dit Lotske? Ik weet niet hoeveel tolerantie je hebt maar je gebruikt volgens mij aardig veel drugs dus je zal vast wel een beetje hebben toch?
Klik om te vergroten...
Heb gisteren na lange tijd redelijke goeie gevonden..als speed te veel versnede is is het dikke rommel..
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#17
Heb net gele, vieze, stinkende (maar wel droge), chemische rommelpep gewassen met aceton. Resultaat: bijna 50% aan gewicht kwijt, en heb nu sneeuwwitte, geurloze, ogenschijnlijke schone pep. Heb het heel nauwkeurig gedaan, zo min mogelijk verspild en twee maal gewassen met meer dan voldoende watervrije aceton. De aceton heb ik steeds in een glas op het elektrisch fornuis bijna aan de kook gebracht (ongeveer 56 graden), wat overigens niet aan te raden is met een gasfornuis vanwege licht ontvlambare acetondampen! Ook heb ik het filter met pep nog doorgespoeld met warme aceton.

Ben benieuwd naar het resultaat. Zoals jullie misschien weten boeit een beetje cafeïne mij niet aangezien ik toch niet zo veel per keer neem, maar gele, smerig ruikende pep neem ik toch liever niet. Had niet verwacht dat deze methode zo goed zou werken en ik heb het idee dat er naast de cafeïne ook wat resten uit het productieproces uit zijn gewassen. Helaas heb ik geen testresultaat van voor het wassen.

Moraal van het verhaal: ben je van mening dat je baggerpep hebt, en was je je pep niet, doe dat dan wel, met voldoende watervrije aceton, bij voorkeur iets verwarmd om de oplosbaarheid te vergroten.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#18
ooscaar zei:
Ben benieuwd naar het resultaat. Zoals jullie misschien weten boeit een beetje cafeïne mij niet aangezien ik toch niet zo veel per keer neem, maar gele, smerig ruikende pep neem ik toch liever niet. Had niet verwacht dat deze methode zo goed zou werken en ik heb het idee dat er naast de cafeïne ook wat resten uit het productieproces uit zijn gewassen. Helaas heb ik geen testresultaat van voor het wassen.
Klik om te vergroten...
In ieder geval wordt via deze methode het overmaat zwavelzuur uit het productieproces ook weggewassen. :)
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#19
je weet niet wat je precies wat je er allemaal uitwast, en wat erin blijft zitten. je bent eigenlijk gewoon polair van non-polair aan het scheiden dmv oplosmiddelen. de oplosbaarheid van amphetamine in water is trouwens vrij slecht, vergeleken bijvoorbeeld caffeine in aceton.

nagellak remover zit ook vaak parrafine, lanoline etc in omdat je anders je handen erg uitdroogt. beter en goedkoper zijn de halve liters aceton van de bouwmarkt. in een schilderszaak heb ik zelfs ook kannen van 5 liter gevonden, nog goedkoper.

wat kwaliteit betreft moet ik zeggen dat ik ook maar een paar mensen ken die altijd kwaliteit leveren, bij de rest is het af en toe ook maar rommel. ook een dealertje is te flessen.
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#20
MeejheM zei:
je weet niet wat je precies wat je er allemaal uitwast, en wat erin blijft zitten. je bent eigenlijk gewoon polair van non-polair aan het scheiden dmv oplosmiddelen. de oplosbaarheid van amphetamine in water is trouwens vrij slecht, vergeleken bijvoorbeeld caffeine in aceton.

nagellak remover zit ook vaak parrafine, lanoline etc in omdat je anders je handen erg uitdroogt. beter en goedkoper zijn de halve liters aceton van de bouwmarkt. in een schilderszaak heb ik zelfs ook kannen van 5 liter gevonden, nog goedkoper.

wat kwaliteit betreft moet ik zeggen dat ik ook maar een paar mensen ken die altijd kwaliteit leveren, bij de rest is het af en toe ook maar rommel. ook een dealertje is te flessen.
Klik om te vergroten...
Ik heb ook geen nagellak gebruikt maar 100% pure aceton. Ik heb nou eenmaal geen dealer tot mijn beschikking die mij 73% levert en ik maak me er ook niet zo druk om. Ik betaal op deze manier per gram zuivere amfetamine iets meer, maar ik gebruik lang niet genoeg om me daar druk om te maken gelukkig. :)

Om 1 gram cafeïne op te lossen heb je 50 ml aceton nodig op kamertemperatuur, en ik schat zo dat je ook best 2,5 gram cafeïne kan oplossen in bijna kokende (<56 graden) aceton. Lost dus niet geweldig op, maar wel voldoende voor het wassen van je speed als gebruiker (en als je dus niet een kilo hoeft op te lossen :mrgreen: ).

Edit: ik las dat in de halve liters van de bouwmarkt vaak toch een beetje water zit, dus je kunt toch het beste de flesjes pure aceton van de drogist kopen (dus geen nagellak remover of iets dergelijks.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."