#1
Zelfde hier, hebben wij geluk of is het overal deze kwaliteit tegenwoordig?
Heb je dit topic al eens gelezen? Wellicht heb je er iets aan.lotske1984- zei:als ze niks as rommel verkopen wat moete op den duur dan doen ja blijve zoeke idd..daarom dat de kwaliteit zo slecht is amfetamine en vervanging..maar dat zij mss zorgen voor na dinsdag..posetief blijven denke he..![]()
En hoeveel mg vloeibaar maken.?en dan gelijk maar inspuiten..LilNerd zei:Maak t vloeibaar.. al heb je 1ML tis wel zuiver... dan koop je maar wa meer, jij wilt gebruiken.
Wil je liever nasaal gebruiken dan oraal, al moet ik zeggen van 2ML Oraal ben ik toch wel 3 dagen wakker... al heb ik ADHD, van Nasaal 65% getest slaap ik gewoon na uurtje gesnoven te hebben..
Ik veronderstel dat lil meende maak speed vloeibaar in en lepel..Fool zei:Wat valt hier onder 'vloeibaar', gewoon een oplossing met amfetamine of wil je om één of andere onverklaarbare reden echt terug naar de vloeibare speed, de base?
lotske1984- zei:ooscaar zei:Speculeren over de kwaliteit mocht toch niet? Rij een keertje naar een testcentrum in Nederland en ik gok zo dat er het een en ander duidelijk zal worden. Namelijk dat er niets mis is met je speed maar dat dikke vette tolerantie je fokt.![]()
Sorry oscaar heeft niks mee tolerantie te maken..
Hiervan wordt je speed echt niet opeens zuiver hoor, genoeg standaard versnijdingsmiddelen(bijvoorbeeld cafeïne) die je daarmee ook gewoon in je oplossing hebt zitten.LilNerd zei:Nee met kokend water en een spuitje en filteren, injectie klaar eigenlijk, dus echt pure amfetamine, geen onzuivere pep met water mengen![]()
Fool zei:Hiervan wordt je speed echt niet opeens zuiver hoor, genoeg standaard versnijdingsmiddelen(bijvoorbeeld cafeïne) die je daarmee ook gewoon in je oplossing hebt zitten.LilNerd zei:Nee met kokend water en een spuitje en filteren, injectie klaar eigenlijk, dus echt pure amfetamine, geen onzuivere pep met water mengen![]()
Susanne zei:lotske1984- zei:ooscaar zei:Speculeren over de kwaliteit mocht toch niet? Rij een keertje naar een testcentrum in Nederland en ik gok zo dat er het een en ander duidelijk zal worden. Namelijk dat er niets mis is met je speed maar dat dikke vette tolerantie je fokt.![]()
Sorry oscaar heeft niks mee tolerantie te maken..
lotske1984- zei:maar als speed niets doet doet het niks he..en ze versnijden te veel..
dubbel0seven zei:LoveQuality zei:Amen![]()
dubbel0seven zei:En waarom zou er in België geen goede speed zijn?
Jammer dat er in België geen testlabo's zijn anders had ik graag eens de % resultaten vergeleken.
Zal er vast zijn dicht bij de bron. Maar ik heb er in al die jaren nog nooit iemand gehoord over goede speed in het buitenland. Zegt natuurlijk niet dat het er niet is.
En er is een testcentrum in Belgie. Net geopend.
heb je daar verdere info over eventueel van dit nieuw geopend testlab in belgie ??
Heb gisteren na lange tijd redelijke goeie gevonden..als speed te veel versnede is is het dikke rommel..Susanne zei:lotske1984- zei:ooscaar zei:Speculeren over de kwaliteit mocht toch niet? Rij een keertje naar een testcentrum in Nederland en ik gok zo dat er het een en ander duidelijk zal worden. Namelijk dat er niets mis is met je speed maar dat dikke vette tolerantie je fokt.![]()
Sorry oscaar heeft niks mee tolerantie te maken..
Hoe weet je dit Lotske? Ik weet niet hoeveel tolerantie je hebt maar je gebruikt volgens mij aardig veel drugs dus je zal vast wel een beetje hebben toch?
In ieder geval wordt via deze methode het overmaat zwavelzuur uit het productieproces ook weggewassen.ooscaar zei:Ben benieuwd naar het resultaat. Zoals jullie misschien weten boeit een beetje cafeïne mij niet aangezien ik toch niet zo veel per keer neem, maar gele, smerig ruikende pep neem ik toch liever niet. Had niet verwacht dat deze methode zo goed zou werken en ik heb het idee dat er naast de cafeïne ook wat resten uit het productieproces uit zijn gewassen. Helaas heb ik geen testresultaat van voor het wassen.
Ik heb ook geen nagellak gebruikt maar 100% pure aceton. Ik heb nou eenmaal geen dealer tot mijn beschikking die mij 73% levert en ik maak me er ook niet zo druk om. Ik betaal op deze manier per gram zuivere amfetamine iets meer, maar ik gebruik lang niet genoeg om me daar druk om te maken gelukkig.MeejheM zei:je weet niet wat je precies wat je er allemaal uitwast, en wat erin blijft zitten. je bent eigenlijk gewoon polair van non-polair aan het scheiden dmv oplosmiddelen. de oplosbaarheid van amphetamine in water is trouwens vrij slecht, vergeleken bijvoorbeeld caffeine in aceton.
nagellak remover zit ook vaak parrafine, lanoline etc in omdat je anders je handen erg uitdroogt. beter en goedkoper zijn de halve liters aceton van de bouwmarkt. in een schilderszaak heb ik zelfs ook kannen van 5 liter gevonden, nog goedkoper.
wat kwaliteit betreft moet ik zeggen dat ik ook maar een paar mensen ken die altijd kwaliteit leveren, bij de rest is het af en toe ook maar rommel. ook een dealertje is te flessen.
)."AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."