Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKwaliteit

Kwaliteit

134 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Reden of niet, beter begin je gewoon niet aan methamphetamine. Als je nu al verslaafd bent aan gewone speed en dat zorgt voor problemen dan wordt het alleen maar erger als je aan de meth gaat.

En dan nog iets, persoonlijke Redenen zijn alleen maar een slechtere basis om te gebruiken, dan ontstaat eerder een verslaving.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Terjuist speed in water gedaan er zakte direct ne hoop wit na de bodem..
d
dubbel0sevenLid
01-01-2024, 00:00
#3
LoveQuality zei:
Amen :wink:

dubbel0seven zei:
lotske1984- zei:
@meejhem denk dak nu goeie kwaliteit heb gevonden..
Klik om te vergroten...

In Belgie? :wave:
Klik om te vergroten...

En waarom zou er in België geen goede speed zijn?

Jammer dat er in België geen testlabo's zijn anders had ik graag eens de % resultaten vergeleken.
In ieder geval, het is er! Maar je moet de juiste contacten hebben.
Klik om te vergroten...

Zal er vast zijn dicht bij de bron. Maar ik heb er in al die jaren nog nooit iemand gehoord over goede speed in het buitenland. Zegt natuurlijk niet dat het er niet is.
En er is een testcentrum in Belgie. Net geopend.

LoveQuality zei:
ls jij dat een teslab kan noemen, je moet ten eerste franstalig zijn.. & daar wringt het al
Klik om te vergroten...

Dat is discriminatie :tearsofjoy: Spreek je geen Frans dan? Je parle vous Frasncais ofzoiets?
d
dubbel0sevenLid
01-01-2024, 00:00
#4
lotske1984- zei:
Terjuist speed in water gedaan er zakte direct ne hoop wit na de bodem..
Klik om te vergroten...

In plaats van het in water te gooien gooi je het beter in Aceton. Over een filtertje en je hebt je speed gezuiverd van een deel van de verontreinigingen. Daar gaat de kwaliteit flink van omhoog. :wink:
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#5
dubbel0seven zei:
lotske1984- zei:
Terjuist speed in water gedaan er zakte direct ne hoop wit na de bodem..
Klik om te vergroten...

In plaats van het in water te gooien gooi je het beter in Aceton. Over een filtertje en je hebt je speed gezuiverd van een deel van de verontreinigingen. Daar gaat de kwaliteit flink van omhoog. :wink:
Klik om te vergroten...

Heb ik gedaan moet zeggen van ne hoop pep blijft er zo goed als ik niks over..tristig amaai..
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Fool zei:
Had je wel watervrije aceton? :P
Klik om te vergroten...

Denk het niet maar is die niet moeilijk te vinden.?
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#7
ooscaar zei:
Speculeren over de kwaliteit mocht toch niet? Rij een keertje naar een testcentrum in Nederland en ik gok zo dat er het een en ander duidelijk zal worden. Namelijk dat er niets mis is met je speed maar dat dikke vette tolerantie je fokt. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Sorry oscaar heeft niks mee tolerantie te maken..
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#8
Had je wel watervrije aceton? :P
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#9
Het is geen verboden stof ofzo, als je dat soms bedoeld. :P

Als je aceton niet watervrij is, dan neem je speed mee in je oplosmiddel en verlies je dus extra speed. Afhankelijk van de hoeveelheid water kan dit best substantieel zijn.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Fool zei:
Het is geen verboden stof ofzo, als je dat soms bedoeld. :P

Als je aceton niet watervrij is, dan neem je speed mee in je oplosmiddel en verlies je dus extra speed. Afhankelijk van de hoeveelheid water kan dit best substantieel zijn.
Klik om te vergroten...

100% procent aceton nagel verwijderaar dat goed of noem eens product naam..
Heb nu forever aceton..
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#11
Productnaam durf ik niet te zeggen, ik weet alleen dat watervrije aceton goed werkt. :P
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Dealers dealen natuurlijk niet om het welzijn van hun klanten :tearsofjoy:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Fool zei:
Productnaam durf ik niet te zeggen, ik weet alleen dat watervrije aceton goed werkt. :P
Klik om te vergroten...

http://www.werkenmetmerken.nl/nl/welke_ ... rij_/f/574

Vraag Ik zou graag een watervrije ACETON willen kopen, maar ik weet nu niet welke water vrij is..
Antwoord ACETON bestaat uitsluitend in één vorm: ACETON ACETON bestaat niet in een waterhoudende -of watervrije vorm
Klik om te vergroten...
L
LilNerdLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wat ik altijd doe 65% geteste amphetamine vloeibaar maken (injecteer klaar) en dan 2ml dopjes pakkeb, bn ik toch 3 nachten wakker van.
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#15
dubbel0seven zei:
LoveQuality zei:
Amen :wink:
LoveQuality zei:
Als jij dat een teslab kan noemen, je moet ten eerste franstalig zijn.. & daar wringt het al
Klik om te vergroten...

Dat is discriminatie :tearsofjoy: Spreek je geen Frans dan? Je parle vous Frasncais ofzoiets?
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Non, je ne parle pas francais et je n'aime pas les wallon donc j'utulise mon amfetamine sans "getest te zijn" :tearsofjoy: Ik denk dak google translate nog beter kan!

In ieder geval, mijne komt heel dicht van de bron (geen verkoopspraatje), het enige nadeel is dat je in het groot moet aankopen (minimum 100g) maar dat kost ook geen drol dan :grin:
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#16
LilNerd zei:
Wat ik altijd doe 65% geteste amphetamine vloeibaar maken (injecteer klaar) en dan 2ml dopjes pakkeb, bn ik toch 3 nachten wakker van.
Klik om te vergroten...

En voor de rest ook nog ander werkingen inplaats van 3 nachte wakker zijn.?
L
LilNerdLid
01-01-2024, 00:00
#17
Non, je ne parle pas francais et je n'aime pas les wallon donc j'utulise mon amfetamine sans "getest te zijn" :tearsofjoy: Ik denk dak google translate nog beter kan!

In ieder geval, mijne komt heel dicht van de bron (geen verkoopspraatje), het enige nadeel is dat je in het groot moet aankopen (minimum 100g) maar dat kost ook geen drol dan :grin:
Klik om te vergroten...


Mijne is van test centrum 65% Amphetamine, MA sporen en fenyl acceton thats it, prima te pruimen(y) kan gewoon in minimaal 2gr gekocht worden.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Heb eens zin in crystal meth aanrader.?
d
dubbel0sevenLid
01-01-2024, 00:00
#19
Weet wat je doet. Als je erg verslavingsgevoelig bent dan zou ik het niet proberen.

Ik ben zelf eens zwaar verslaafd geweest aan methamfetamine oftel Pervetin. Een andere vorm dan crystal. Dat was zwaar afkickken kan ik zeggen.


Mij lijkt crystal wel een s leuk om te proberen. Gewoon om het eens gehad te hebben. :rolleyes:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#20
De enige persoon die ik erover heb horen praten kon er prima ofwel engels ofwel nederland praten, welk van de 2 het was ben ik vergeten. :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."