Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed beschikbaarheid

Speed beschikbaarheid

85 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als je zo vaak amfetamine gebruikt verdwijnen de positieve, fijne effecten en zul je alleen nog maar last hebben van negatieve effecten tijdens gebruik en ontwenningsverschijnselen als je niet gebruikt. Het komt bij mij (en wsl ook bij anderen) nogal over alsof jij hier aardig op afgaat.
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik vergis me ook vaak van dag hoor.

Deze week was het opeens al zondag terwijl ik dacht dat het weekend nog moest beginnen :tearsofjoy:
T
TortillaDeHunLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kijk aan, zo moet het me wel lukken dan.
Ik had ook nog een vraag over het percentage.
Als ik het topic" de pep junk in spe" moet geloven dan heb ik met 68% zeer goede pep weten bemachtigen.maar bijhet test centrum zeiden ze dat het niet echt bijzonder was dat diebzo hoog was. Moet ik dus nu een gat in de lucht springen omdat het zo goed is of is dit vrij normaal?
Kan iemand mij hier een duidelijk antwoord ip geven?
h
hakkennLid
01-01-2024, 00:00
#4
TortillaDeHun zei:
Moet ik dus nu een gat in de lucht springen omdat het zo goed is of is dit vrij normaal?
Kan iemand mij hier een duidelijk antwoord ip geven?
Klik om te vergroten...

Je kan ruim tevreden zijn met dat resultaat. :wave:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#5
leipebaviaan zei:
Wij laten het nooit testen, inmiddels genoeg snuif ervaring om te kunnen oordelen of het wel of geen goede pep is. :grin:
Klik om te vergroten...

Helaas werkt het niet zo. Je kunt met je neus geen stoffen herkennen en als het eenmaal in je neus zit krijg je het er ook niet meer uit. Versneden met cafeïne is er niet veel aan de hand, maar er zijn ook periodes geweest dat er o.a. 4-methylamfetamine en PMMA in speed voorkwamen. Dat zijn geen stoffen die je in je lichaam wilt hebben, je weet alleen of het erin zit als je het even laat testen.
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Helaas werkt het niet zo. Je kunt met je neus geen stoffen herkennen en als het eenmaal in je neus zit krijg je het er ook niet meer uit. Versneden met cafeïne is er niet veel aan de hand, maar er zijn ook periodes geweest dat er o.a. 4-methylamfetamine en PMMA in speed voorkwamen. Dat zijn geen stoffen die je in je lichaam wilt hebben, je weet alleen of het erin zit als je het even laat testen.
Klik om te vergroten...

Natuurlijk werkt het niet zo dat je neus kan detecteren hoe zuiver de pep is die je er doorheen jonast. Lachen om dat te zeggen. :tearsofjoy: Ik merk echter degelijk wel het verschil bij pep. Ene keer voel ik het veel duidelijker aanwezig, spraakwaterval, veel zelfvertrouwen, makkelijk praten et cetra. Laatste keer dat pep gebruikte merkte ik juist weer dat het mindere kwaliteit was. De echte ''speed'' effecten bleven weg, werd alleen wat helderder en alerter in mijn hoofd. Het geldt een beetje hetzelfde voor XTC, ik merk ook duidelijk verschil tussen een 150 mg pil en een 200+ pil. Nogmaals, de enige manier om exact te kunnen vaststellen hoe goed je drugs is inderdaad door het te laten testen. Als je echter enige ervaring met middelen hebt, kan ik in ieder geval (redelijk) inschatten hoe sterk je shit is. :wave:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#7
leipebaviaan zei:
Als je echter enige ervaring met middelen hebt, kan ik in ieder geval (redelijk) inschatten hoe sterk je shit is.
Klik om te vergroten...

Uiteraard, je kunt wel merken hoe sterk het ongeveer is. Dat voel je wel aan het effect :) Ik probeer alleen het hardnekkige verhaal de wereld uit te krijgen dat mensen geloven dat ze de pep kunnen testen met hun neus en dus geen risico lopen. Helaas zijn er nog veel mensen die dat geloven, terwijl de enige 'veilige' manier is om je pep te laten testen.

dubbel0seven zei:
En de meeste straat pep is echt niet zo zuiver als je zou denken. Meten is weten. Valt verder weinig over te zeggen.
Klik om te vergroten...

Straatpep, is dat pep die je van de straat snuift? :tearsofjoy:

Het grootste deel van de pep is versneden, er zit bijna altijd wel wat cafeïne of ander versnijdingsmiddel doorheen. Praise your dealer als je 73% hebt :grin:
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik denk Lotske nog minder :tearsofjoy:
d
dubbel0sevenLid
01-01-2024, 00:00
#9
SmartieAndMe zei:
Straatpep, is dat pep die je van de straat snuift?
Klik om te vergroten...

Lijkt me niet zo fijn. Iedere keer zover bukken :P


SmartieAndMe zei:
Praise your dealer als je 73% hebt
Klik om te vergroten...

Ik praise mijn dealert met altijd dezelfde kwaliteit, 50/55% en de rest caffeine. Het kan zoveel slechter.
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Helder in je hoofd en alerter zijn juist speed effecten die je bij een kleine dosis al zou moeten ervaren. Ben altijd blij wanneer ik dat zenuwachtige caffeïne gevoel niet heb.
Klik om te vergroten...

Dat had ik 2 week geleden nog niets eens. Het was meer het gevoel van ''dat je iets ophebt.'' Pep sloeg ook al wat geel uit, dus waarschijnlijk was het slechte kwaliteit, veel caffeine. Heb echter geen oog dicht gedaan die nacht, dat dan wel weer. :rolleyes:
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#11
leipebaviaan zei:
Helder in je hoofd en alerter zijn juist speed effecten die je bij een kleine dosis al zou moeten ervaren. Ben altijd blij wanneer ik dat zenuwachtige caffeïne gevoel niet heb.
Klik om te vergroten...

Dat had ik 2 week geleden nog niets eens. Het was meer het gevoel van ''dat je iets ophebt.'' Pep sloeg ook al wat geel uit, dus waarschijnlijk was het slechte kwaliteit, veel caffeine. Heb echter geen oog dicht gedaan die nacht, dat dan wel weer. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Door de dag niks voelen en s'nachts wakker liggen ken dat plezant he.. :(
d
dubbel0sevenLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wat wil je voelen van pep dan? Of bedoel,je die heerlijke rillingen over lichaam waar je haren van overeind gaan staan. Of golven van tintelingen in je lichaam. Doel je daar op? :P
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#13
dubbel0seven zei:
Wat wil je voelen van pep dan? Of bedoel,je die heerlijke rillingen over lichaam waar je haren van overeind gaan staan. Of golven van tintelingen in je lichaam. Doel je daar op? :P
Klik om te vergroten...

Natuurlijk als je en lijntje snuift dat je dan tergelijk helder word je hoofd..zin hebben om dingen te doen en niet in de zetel blijve zitten ne een lijntje snuiven..en dat alles makkelijk gaat..en zeker na het eerstje lijntje vlug zin hebbe voor en tweede..
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#14
@ dubbel0seven
Dan krijg je ook als je heel wat cafeïne ophebt :grin:

lotske1984- zei:
dubbel0seven zei:
Wat wil je voelen van pep dan? Of bedoel,je die heerlijke rillingen over lichaam waar je haren van overeind gaan staan. Of golven van tintelingen in je lichaam. Doel je daar op? :P
Klik om te vergroten...

Natuurlijk als je en lijntje snuift dat je dan tergelijk helder word je hoofd..zin hebben om dingen te doen en niet in de zetel blijve zitten ne een lijntje snuiven..en dat alles makkelijk gaat..en zeker na het eerstje lijntje vlug zin hebbe voor en tweede..
Klik om te vergroten...

@Lotske
Als ik jou berichten lees over jou gebruik zal je die effecten niet lang meer hebben.
Ik denk eerder in jou geval dat je gewoon moet snuiven om normaal te kunnen functioneren :wave:
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#15
LoveQuality zei:
@ dubbel0seven
Dan krijg je ook als je heel wat cafeïne ophebt :grin:

lotske1984- zei:
dubbel0seven zei:
Wat wil je voelen van pep dan? Of bedoel,je die heerlijke rillingen over lichaam waar je haren van overeind gaan staan. Of golven van tintelingen in je lichaam. Doel je daar op? :P
Klik om te vergroten...

Natuurlijk als je en lijntje snuift dat je dan tergelijk helder word je hoofd..zin hebben om dingen te doen en niet in de zetel blijve zitten ne een lijntje snuiven..en dat alles makkelijk gaat..en zeker na het eerstje lijntje vlug zin hebbe voor en tweede..
Klik om te vergroten...

@Lotske
Als ik jou berichten lees over jou gebruik zal je die effecten niet lang meer hebben.
Ik denk eerder in jou geval dat je gewoon moet snuiven om normaal te kunnen functioneren :wave:
Klik om te vergroten...

Hoe bedoel je effecten niet lang meer hebben.?
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Bedoel je de bommetjes.?waarschijnlijk wel..als speed niet werkt zoals ik wil moet ik wel bommetjes nemen he..zou het liever anders zien..
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Fool zei:
Als je zo vaak amfetamine gebruikt verdwijnen de positieve, fijne effecten en zul je alleen nog maar last hebben van negatieve effecten tijdens gebruik en ontwenningsverschijnselen als je niet gebruikt. Het komt bij mij (en wsl ook bij anderen) nogal over alsof jij hier aardig op afgaat.
Klik om te vergroten...
Iedereen klaagt hier in belgie van slechte kwaliteit..
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#18
lotske1984- zei:
Fool zei:
Als je zo vaak amfetamine gebruikt verdwijnen de positieve, fijne effecten en zul je alleen nog maar last hebben van negatieve effecten tijdens gebruik en ontwenningsverschijnselen als je niet gebruikt. Het komt bij mij (en wsl ook bij anderen) nogal over alsof jij hier aardig op afgaat.
Klik om te vergroten...
Iedereen klaagt hier in belgie van slechte kwaliteit(vrienden die ik heb)..
Klik om te vergroten...
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#19
lotske1984- zei:
Bedoel je de bommetjes.?waarschijnlijk wel..als speed niet werkt zoals ik wil moet ik wel bommetjes nemen he..zou het liever anders zien..
Klik om te vergroten...
Nee, ik bedoel de frequentie van gebruik en de bijkomende klachten, daar heeft het feit dat er geklaagd wordt over slechte kwaliteit niet zoveel mee te maken.

En amfetamine met cafeïne kan naar citroen ruiken, of naar bloemetjes, of naar paardenstront. Daaruit haal je niet zomaar wat je wilt weten.
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ongelofelijk :tearsofjoy:

Jij zit bij mij nog een schuifje lager als leipebaviaan :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."