Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed beschikbaarheid

Speed beschikbaarheid

85 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#1
In w-vl be had je het vroeger overal, momenteel mag je blij zijn.als je ergens nog wat tegen komt en hopen dat het geen caffeine of dergelijke is...
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#2
:tearsofjoy: :hearteyes:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Klopt maar die schijnt niet voor te komen op de drugsmarkt, op zich ook vrij logisch. Hier hebben we er ook een topicje over gehad:
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=4&t=34129
T
TortillaDeHunLid
01-01-2024, 00:00
#4
Misschien geheel off topic maar ik was benieuwd hoeveel mg speed je moest nemen als je het snuift.
Ik heb het laten testen en het is 68% moet ik het gewoon op een sleutelpunt doen?
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik vergis me ook vaak van dag hoor.

Deze week was het opeens al zondag terwijl ik dacht dat het weekend nog moest beginnen :tearsofjoy:
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik denk Lotske nog minder :tearsofjoy:
d
dubbel0sevenLid
01-01-2024, 00:00
#7
SmartieAndMe zei:
Straatpep, is dat pep die je van de straat snuift?
Klik om te vergroten...

Lijkt me niet zo fijn. Iedere keer zover bukken :P


SmartieAndMe zei:
Praise your dealer als je 73% hebt
Klik om te vergroten...

Ik praise mijn dealert met altijd dezelfde kwaliteit, 50/55% en de rest caffeine. Het kan zoveel slechter.
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Helder in je hoofd en alerter zijn juist speed effecten die je bij een kleine dosis al zou moeten ervaren. Ben altijd blij wanneer ik dat zenuwachtige caffeïne gevoel niet heb.
Klik om te vergroten...

Dat had ik 2 week geleden nog niets eens. Het was meer het gevoel van ''dat je iets ophebt.'' Pep sloeg ook al wat geel uit, dus waarschijnlijk was het slechte kwaliteit, veel caffeine. Heb echter geen oog dicht gedaan die nacht, dat dan wel weer. :rolleyes:
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#9
leipebaviaan zei:
Helder in je hoofd en alerter zijn juist speed effecten die je bij een kleine dosis al zou moeten ervaren. Ben altijd blij wanneer ik dat zenuwachtige caffeïne gevoel niet heb.
Klik om te vergroten...

Dat had ik 2 week geleden nog niets eens. Het was meer het gevoel van ''dat je iets ophebt.'' Pep sloeg ook al wat geel uit, dus waarschijnlijk was het slechte kwaliteit, veel caffeine. Heb echter geen oog dicht gedaan die nacht, dat dan wel weer. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Door de dag niks voelen en s'nachts wakker liggen ken dat plezant he.. :(
d
dubbel0sevenLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wat wil je voelen van pep dan? Of bedoel,je die heerlijke rillingen over lichaam waar je haren van overeind gaan staan. Of golven van tintelingen in je lichaam. Doel je daar op? :P
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#11
dubbel0seven zei:
Wat wil je voelen van pep dan? Of bedoel,je die heerlijke rillingen over lichaam waar je haren van overeind gaan staan. Of golven van tintelingen in je lichaam. Doel je daar op? :P
Klik om te vergroten...

Natuurlijk als je en lijntje snuift dat je dan tergelijk helder word je hoofd..zin hebben om dingen te doen en niet in de zetel blijve zitten ne een lijntje snuiven..en dat alles makkelijk gaat..en zeker na het eerstje lijntje vlug zin hebbe voor en tweede..
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#12
@ dubbel0seven
Dan krijg je ook als je heel wat cafeïne ophebt :grin:

lotske1984- zei:
dubbel0seven zei:
Wat wil je voelen van pep dan? Of bedoel,je die heerlijke rillingen over lichaam waar je haren van overeind gaan staan. Of golven van tintelingen in je lichaam. Doel je daar op? :P
Klik om te vergroten...

Natuurlijk als je en lijntje snuift dat je dan tergelijk helder word je hoofd..zin hebben om dingen te doen en niet in de zetel blijve zitten ne een lijntje snuiven..en dat alles makkelijk gaat..en zeker na het eerstje lijntje vlug zin hebbe voor en tweede..
Klik om te vergroten...

@Lotske
Als ik jou berichten lees over jou gebruik zal je die effecten niet lang meer hebben.
Ik denk eerder in jou geval dat je gewoon moet snuiven om normaal te kunnen functioneren :wave:
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#13
LoveQuality zei:
@ dubbel0seven
Dan krijg je ook als je heel wat cafeïne ophebt :grin:

lotske1984- zei:
dubbel0seven zei:
Wat wil je voelen van pep dan? Of bedoel,je die heerlijke rillingen over lichaam waar je haren van overeind gaan staan. Of golven van tintelingen in je lichaam. Doel je daar op? :P
Klik om te vergroten...

Natuurlijk als je en lijntje snuift dat je dan tergelijk helder word je hoofd..zin hebben om dingen te doen en niet in de zetel blijve zitten ne een lijntje snuiven..en dat alles makkelijk gaat..en zeker na het eerstje lijntje vlug zin hebbe voor en tweede..
Klik om te vergroten...

@Lotske
Als ik jou berichten lees over jou gebruik zal je die effecten niet lang meer hebben.
Ik denk eerder in jou geval dat je gewoon moet snuiven om normaal te kunnen functioneren :wave:
Klik om te vergroten...

Hoe bedoel je effecten niet lang meer hebben.?
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Bedoel je de bommetjes.?waarschijnlijk wel..als speed niet werkt zoals ik wil moet ik wel bommetjes nemen he..zou het liever anders zien..
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Fool zei:
Als je zo vaak amfetamine gebruikt verdwijnen de positieve, fijne effecten en zul je alleen nog maar last hebben van negatieve effecten tijdens gebruik en ontwenningsverschijnselen als je niet gebruikt. Het komt bij mij (en wsl ook bij anderen) nogal over alsof jij hier aardig op afgaat.
Klik om te vergroten...
Iedereen klaagt hier in belgie van slechte kwaliteit..
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#16
lotske1984- zei:
Fool zei:
Als je zo vaak amfetamine gebruikt verdwijnen de positieve, fijne effecten en zul je alleen nog maar last hebben van negatieve effecten tijdens gebruik en ontwenningsverschijnselen als je niet gebruikt. Het komt bij mij (en wsl ook bij anderen) nogal over alsof jij hier aardig op afgaat.
Klik om te vergroten...
Iedereen klaagt hier in belgie van slechte kwaliteit(vrienden die ik heb)..
Klik om te vergroten...
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#17
lotske1984- zei:
Bedoel je de bommetjes.?waarschijnlijk wel..als speed niet werkt zoals ik wil moet ik wel bommetjes nemen he..zou het liever anders zien..
Klik om te vergroten...
Nee, ik bedoel de frequentie van gebruik en de bijkomende klachten, daar heeft het feit dat er geklaagd wordt over slechte kwaliteit niet zoveel mee te maken.

En amfetamine met cafeïne kan naar citroen ruiken, of naar bloemetjes, of naar paardenstront. Daaruit haal je niet zomaar wat je wilt weten.
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ongelofelijk :tearsofjoy:

Jij zit bij mij nog een schuifje lager als leipebaviaan :rolleyes:
S
SkirreLid
01-01-2024, 00:00
#19
LoveQuality zei:
Ongelofelijk :tearsofjoy:

Jij zit bij mij nog een schuifje lager als leipebaviaan :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Dan* :rolleyes:

@lotske;
Caffeïne wordt gebruikt als versnijdingsmiddel om speed te "verdunnen" en om zo meer geld te vangen voor minder pure speed (logisch). Je kan het niet echt ruiken dus testen is eigelijk de enige optie om erachter te komen wat je snuift.

Het effect van caffeine in speed is naar mijn beleving vooral opgefokt en onrustig worden.
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#20
Skirre zei:
LoveQuality zei:
Ongelofelijk :tearsofjoy:

Jij zit bij mij nog een schuifje lager als leipebaviaan :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Dan* :rolleyes:

@lotske;
Caffeïne wordt gebruikt als versnijdingsmiddel om speed te "verdunnen" en om zo meer geld te vangen voor minder pure speed (logisch). Je kan het niet echt ruiken dus testen is eigelijk de enige optie om erachter te komen wat je snuift.

Het effect van caffeine in speed is naar mijn beleving vooral opgefokt en onrustig worden.
Klik om te vergroten...

Thx voor de correctie, alleen die smiley staat me niet aan :)
& ik denk dat lotske goed genoeg de effecten van caffeïne weet :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."