Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed beschikbaarheid

Speed beschikbaarheid

85 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
S
SkirreLid
01-01-2024, 00:00
#1
LoveQuality zei:
Ongelofelijk :tearsofjoy:

Jij zit bij mij nog een schuifje lager als leipebaviaan :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Dan* :rolleyes:

@lotske;
Caffeïne wordt gebruikt als versnijdingsmiddel om speed te "verdunnen" en om zo meer geld te vangen voor minder pure speed (logisch). Je kan het niet echt ruiken dus testen is eigelijk de enige optie om erachter te komen wat je snuift.

Het effect van caffeine in speed is naar mijn beleving vooral opgefokt en onrustig worden.
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#2
Skirre zei:
LoveQuality zei:
Ongelofelijk :tearsofjoy:

Jij zit bij mij nog een schuifje lager als leipebaviaan :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Dan* :rolleyes:

@lotske;
Caffeïne wordt gebruikt als versnijdingsmiddel om speed te "verdunnen" en om zo meer geld te vangen voor minder pure speed (logisch). Je kan het niet echt ruiken dus testen is eigelijk de enige optie om erachter te komen wat je snuift.

Het effect van caffeine in speed is naar mijn beleving vooral opgefokt en onrustig worden.
Klik om te vergroten...

Thx voor de correctie, alleen die smiley staat me niet aan :)
& ik denk dat lotske goed genoeg de effecten van caffeïne weet :grin:
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#3
LoveQuality zei:
Ongelofelijk :tearsofjoy:

Jij zit bij mij nog een schuifje lager als leipebaviaan :rolleyes:
Klik om te vergroten...

En wat wil je hiermee zeggen? Probeer je even cool te doen op het drugsforum?
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#4
leipebaviaan zei:
LoveQuality zei:
Ongelofelijk :tearsofjoy:

Jij zit bij mij nog een schuifje lager als leipebaviaan :rolleyes:
Klik om te vergroten...

En wat wil je hiermee zeggen? Probeer je even cool te doen op het drugsforum?
Klik om te vergroten...

Moet jij geen chaos gaan creëren? :wave:
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Denk gellie we gelle wille ik denk het mijn wel.!
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#6
lotske1984- zei:
Denk gellie we gelle wille ik denk het mijn wel.!
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#7
LoveQuality zei:
leipebaviaan zei:
LoveQuality zei:
Ongelofelijk :tearsofjoy:

Jij zit bij mij nog een schuifje lager als leipebaviaan :rolleyes:
Klik om te vergroten...

En wat wil je hiermee zeggen? Probeer je even cool te doen op het drugsforum?
Klik om te vergroten...

Moet jij geen chaos gaan creëren? :wave:
Klik om te vergroten...

Beantwoord de vraag eens of vraagt dat te veel van jou? :wave:
S
SirErickLid
01-01-2024, 00:00
#8
Heren, is het nou echt zo moeilijk om lief tegen elkaar te zijn?
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#9
Sorry Erick, ik heb het gewoon zo niet met bavianen :rolleyes:

@baviaantje
Ik vind je gewoon een aandachtszoekend persoon die alleen maar cool wilt overkomen en alleen maar nutteloze antwoorden geeft in elk topic! Daarom zit je in een laag schuifje bij mij! :wink:
Tevreden met het antwoord?
S
SirErickLid
01-01-2024, 00:00
#10
LoveQuality zei:
SirErick zei:
Heren, is het nou echt zo moeilijk om lief tegen elkaar te zijn?
Klik om te vergroten...
Sorry Erick, ik heb het gewoon zo niet met bavianen :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Just for the record, tegenover mij hoef jij je excuses niet aan te bieden hoor.
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#11
LoveQuality zei:
Sorry Erick, ik heb het gewoon zo niet met bavianen :rolleyes:

@baviaantje
Ik vind je gewoon een aandachtszoekend persoon die alleen maar cool wilt overkomen en alleen maar nutteloze antwoorden geeft in elk topic! Daarom zit je in een laag schuifje bij mij! :wink:
Tevreden met het antwoord?
Klik om te vergroten...


I feel terrible right now. :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#12
Neem nog wat benzo's, dan voel jeje vast beter :wink:
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#13
lotske1984- zei:
Denk gellie we gelle wille ik denk het mijn wel.!
Klik om te vergroten...
Bestaat er ook een lotske-naar-Nederlands vertaalmachine?
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#14
ooscaar zei:
lotske1984- zei:
Denk gellie we gelle wille ik denk het mijn wel.!
Klik om te vergroten...
Bestaat er ook een lotske-naar-Nederlands vertaalmachine?
Klik om te vergroten...
:)
d
dubbel0sevenLid
01-01-2024, 00:00
#15
Speed is juist de laatste maanden in overvloed te vinden in Nederland. Kwaliteit verschilt per persoon. Ligt er ook aan welke contacten je hebt. Gemiddeld 50% uit max 73% is geen slecht resultaat hier. Maar de hogere percentages blijven lastig aan te komen......
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#16
Als je zo vaak amfetamine gebruikt verdwijnen de positieve, fijne effecten en zul je alleen nog maar last hebben van negatieve effecten tijdens gebruik en ontwenningsverschijnselen als je niet gebruikt. Het komt bij mij (en wsl ook bij anderen) nogal over alsof jij hier aardig op afgaat.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Klopt maar die schijnt niet voor te komen op de drugsmarkt, op zich ook vrij logisch. Hier hebben we er ook een topicje over gehad:
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=4&t=34129
T
TortillaDeHunLid
01-01-2024, 00:00
#18
Misschien geheel off topic maar ik was benieuwd hoeveel mg speed je moest nemen als je het snuift.
Ik heb het laten testen en het is 68% moet ik het gewoon op een sleutelpunt doen?
m
mijaserLid
01-01-2024, 00:00
#19
Heyy

Is het zo dat het bij jullie ook moeilijker is om speed te vinden en zeker dan van goede kwaliteit?
Hier is het alleszins wel zo.. iedereen waar ik het aan vraag kan het precies niet meer krijgen..
Enkel sos lijkt weer helemaal 'in' te zijn...
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#20
In Noord holland geen probleem!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."