Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed beschikbaarheid

Speed beschikbaarheid

85 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#1
lotske1984- zei:
ooscaar zei:
lotske1984- zei:
Denk gellie we gelle wille ik denk het mijn wel.!
Klik om te vergroten...
Bestaat er ook een lotske-naar-Nederlands vertaalmachine?
Klik om te vergroten...
:)
Klik om te vergroten...

Hahaha je reageert met een smiley, dus eigenlijk denk je dat dat een normale zin is?! :tearsofjoy:
Ben wel eens benieuwd wat je eigenlijk wilt zeggen
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#2
lotske1984- zei:
@love wil er gewoon mee zeggen dat ik de goeie speed zo herken alsnik hem snuif..heeft niks mee gewenning te maken..
Klik om te vergroten...

En ik bedoelde dat als je dagelijks gebruikt je niet meer de positieve effecten zoals je ze nu ervaard gaat behouden! Maar gaat moeten gebruiken om normaal te kunnen functioneren zoals je vroeger deed zonder drugs :wink:
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#3
LoveQuality zei:
lotske1984- zei:
@love wil er gewoon mee zeggen dat ik de goeie speed zo herken alsnik hem snuif..heeft niks mee gewenning te maken..
Klik om te vergroten...

En ik bedoelde dat als je dagelijks gebruikt je niet meer de positieve effecten zoals je ze nu ervaard gaat behouden! Maar gaat moeten gebruiken om normaal te kunnen functioneren zoals je vroeger deed zonder drugs :wink:
Klik om te vergroten...
Als ik bommekes neem voel ik wel effect..maar neem wel redelijk veel in en bommetje..maar wil graag als ik snuif het voelen..
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bij dagelijks gebruik gaan na verloop van tijd je bommetjes ook niet meer werken zoals vroeger maar dat zal je nog wel merken..

Raar dat je niets voelt van snuiven, daar kan je toch niets verkeerd mee doen :P
Het zit toch in je lichaam. Of het nu opgenomen wordt door je neusslijmvlieg of door je maag, het effect zou vergelijkbaar moeten zijn :wink:
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lotskes queeste is voltooid! :rock:
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#6
LoveQuality zei:
Bij dagelijks gebruik gaan na verloop van tijd je bommetjes ook niet meer werken zoals vroeger maar dat zal je nog wel merken..

Raar dat je niets voelt van snuiven, daar kan je toch niets verkeerd mee doen :P
Het zit toch in je lichaam. Of het nu opgenomen wordt door je neusslijmvlieg of door je maag, het effect zou vergelijkbaar moeten zijn :wink:
Klik om te vergroten...
Jawel gisteren gevonden die al sneuvend wel voel..redelijke goeie kwaliteit dan he.. :)
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#7
Heel nauw komt het volgens mij niet, gewoon een puntje pakken en kijken hoe je je voelt. Bijpakken kan altijd nog. :)
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#8
:tearsofjoy: :hearteyes:
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Kunnen jullie mij exact eens uitleggen ivm caffeine.?is het waar dat je dan citroen achtige keur ruikt tijdfns snuiven en als hem kap harde bolletjes voelt krakken en heel fijn kunt kappen..of kun je dan geen mooie lijntjes leggen.?
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik vergis me ook vaak van dag hoor.

Deze week was het opeens al zondag terwijl ik dacht dat het weekend nog moest beginnen :tearsofjoy:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nee maar je gebruikt het alleen na drogen lijkt me... en dan blijft er voor zover ik weet nooit meer dan 73,98% over. Correct me if wrong :)
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#12
De zoutzuur(hcl)-variant kan een zuiverheid van 78.76% hebben, deze variant is echter hygroscopisch* en te instabiel* om langere tijd te kunnen bewaren.

135.2084/(36.46+135.2084) ~= 0.7876


* Naar het schijnt op andere fora
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ja precies, net als de base-variant :P
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja precies, net als de base-variant :P

pure amfetamine-sulfaat wisselt inderdaad van percentage tussen de 58.46% en 73.79%.
T
TortillaDeHunLid
01-01-2024, 00:00
#15
Kijk aan, zo moet het me wel lukken dan.
Ik had ook nog een vraag over het percentage.
Als ik het topic" de pep junk in spe" moet geloven dan heb ik met 68% zeer goede pep weten bemachtigen.maar bijhet test centrum zeiden ze dat het niet echt bijzonder was dat diebzo hoog was. Moet ik dus nu een gat in de lucht springen omdat het zo goed is of is dit vrij normaal?
Kan iemand mij hier een duidelijk antwoord ip geven?
h
hakkennLid
01-01-2024, 00:00
#16
TortillaDeHun zei:
Moet ik dus nu een gat in de lucht springen omdat het zo goed is of is dit vrij normaal?
Kan iemand mij hier een duidelijk antwoord ip geven?
Klik om te vergroten...

Je kan ruim tevreden zijn met dat resultaat. :wave:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#17
leipebaviaan zei:
Wij laten het nooit testen, inmiddels genoeg snuif ervaring om te kunnen oordelen of het wel of geen goede pep is. :grin:
Klik om te vergroten...

Helaas werkt het niet zo. Je kunt met je neus geen stoffen herkennen en als het eenmaal in je neus zit krijg je het er ook niet meer uit. Versneden met cafeïne is er niet veel aan de hand, maar er zijn ook periodes geweest dat er o.a. 4-methylamfetamine en PMMA in speed voorkwamen. Dat zijn geen stoffen die je in je lichaam wilt hebben, je weet alleen of het erin zit als je het even laat testen.
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Helaas werkt het niet zo. Je kunt met je neus geen stoffen herkennen en als het eenmaal in je neus zit krijg je het er ook niet meer uit. Versneden met cafeïne is er niet veel aan de hand, maar er zijn ook periodes geweest dat er o.a. 4-methylamfetamine en PMMA in speed voorkwamen. Dat zijn geen stoffen die je in je lichaam wilt hebben, je weet alleen of het erin zit als je het even laat testen.
Klik om te vergroten...

Natuurlijk werkt het niet zo dat je neus kan detecteren hoe zuiver de pep is die je er doorheen jonast. Lachen om dat te zeggen. :tearsofjoy: Ik merk echter degelijk wel het verschil bij pep. Ene keer voel ik het veel duidelijker aanwezig, spraakwaterval, veel zelfvertrouwen, makkelijk praten et cetra. Laatste keer dat pep gebruikte merkte ik juist weer dat het mindere kwaliteit was. De echte ''speed'' effecten bleven weg, werd alleen wat helderder en alerter in mijn hoofd. Het geldt een beetje hetzelfde voor XTC, ik merk ook duidelijk verschil tussen een 150 mg pil en een 200+ pil. Nogmaals, de enige manier om exact te kunnen vaststellen hoe goed je drugs is inderdaad door het te laten testen. Als je echter enige ervaring met middelen hebt, kan ik in ieder geval (redelijk) inschatten hoe sterk je shit is. :wave:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#19
leipebaviaan zei:
Als je echter enige ervaring met middelen hebt, kan ik in ieder geval (redelijk) inschatten hoe sterk je shit is.
Klik om te vergroten...

Uiteraard, je kunt wel merken hoe sterk het ongeveer is. Dat voel je wel aan het effect :) Ik probeer alleen het hardnekkige verhaal de wereld uit te krijgen dat mensen geloven dat ze de pep kunnen testen met hun neus en dus geen risico lopen. Helaas zijn er nog veel mensen die dat geloven, terwijl de enige 'veilige' manier is om je pep te laten testen.

dubbel0seven zei:
En de meeste straat pep is echt niet zo zuiver als je zou denken. Meten is weten. Valt verder weinig over te zeggen.
Klik om te vergroten...

Straatpep, is dat pep die je van de straat snuift? :tearsofjoy:

Het grootste deel van de pep is versneden, er zit bijna altijd wel wat cafeïne of ander versnijdingsmiddel doorheen. Praise your dealer als je 73% hebt :grin:
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik denk Lotske nog minder :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."