Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOntiegelijke trek in pep

Ontiegelijke trek in pep

724 antwoorden
91 weergaven
18-5-2026
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb al tijden geen trek.
De drang naar een benzo'tje is nog sterker.
De dex stinkt,en moet vervangen worden voor echte speed.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#2
de trek is omgezet in verantwoordelijke manier van zelfmedicatie, dank je Dr Dlex.

:wink:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#3
roze pep bestaat nog steeds niet .....

ril pep wel !!
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#4
lysergine25 zei:
roze pep bestaat nog steeds niet .....

ril pep wel !!
Klik om te vergroten...

Jij bent ook niet met een rode snor geboren maar dat wil niet zeggen dat het niet mogelijk is. :P
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#5
ja zeker weten, dan was ik nu advocaat op de pep ....

of Dr Pep ....
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ing. pep, wolkenkrabbers bouwen in seconden. :P
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#7
DrippTone zei:
Ing. pep, wolkenkrabbers bouwen in seconden. :P
Klik om te vergroten...
Ontwerpen dan.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ook wel trek in pep, daarom maar een lijntje genomen :grin:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#9
^_^
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Geen zin.

Tot over twee weken.
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nacht van dinsdag op woensdag voor eerste keer pep gedaan en ik snap wel heel goed dat het heel verslavend is. Het voelt niet aan als een ernstige drang, maar wel een 'zin in'. Extra reden om hier echt goed mee op te passen want hier wil ik niet aan verslaafd raken.

f.liereluiter zei:
Al jaren geen pep meer op maar had hier vandaag toch wel weer eens zin in. Dus naar mijn oude vertrouwde dealer hier in Rdam getogen. Maar helaas verhuisd kennelijk. Jammer want was de enige die ik kende met echt goede pep. Had altijd van die lekkere roze "rilpep". Yummie.

Oh well.. koud biertje dan maar. Ook lekker :)
Klik om te vergroten...
Heb je hier nou echt een account voor aangemaakt? :P
V
VitamineXLid
01-01-2024, 00:00
#12
Tis weer welletjes geweest dit weekend!


















Is het al vrijdag? :wink: :P :rockband:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb vandaag een behoorlijke trek, de eettafel puilt uit van ongeopende rekeningen.

Het huis in nog net aan begaanbaar ..... tussen de rommel door zijn er looppaden, het doet me denken aan het archiefhol van Guus Flater.

Waar te beginnen ....

:confused:

ik weet het, ik neem nog 2x 5 mg Dextro Amfetamine !!
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb dit nooit echt. Het is meer dat ik naar de leuke/bizarre dingen uitkijk die er vaak op zo'n dag/nacht gebeuren.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Trek pulling aan me receptoren .....
t
tipsyflipsyLid
01-01-2024, 00:00
#16
niet meer want ik heb al nieuwe

en hij is FFFFFFFFFiiiiiiiiijjjjjjjjjjjjjjjjjnnnnnn
A
ArenshiLid
01-01-2024, 00:00
#17
tipsyflipsy zei:
niet meer want ik heb al nieuwe

en hij is FFFFFFFFFiiiiiiiiijjjjjjjjjjjjjjjjjnnnnnn
Klik om te vergroten...
Proficiat.
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#18
Begint wel weer te kriebelen nu na een weekje of 8 zonder..
Alleen problemen met de dealert, dus zal toch ff moeten wachten :confused:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#19
Heb echt stuk meer trek in dex in de vakantie dan als ik bezig ben met mijn studie. Ik probeer het nog maar even te weerstaan.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nog steeds niet, morgen op Summer Darkness ga ik denk ik ook gewoon lekker alleen wat xtc nemen! :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...323334353637
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."