#1
Ik heb al tijden geen trek.
De drang naar een benzo'tje is nog sterker.
De dex stinkt,en moet vervangen worden voor echte speed.
De drang naar een benzo'tje is nog sterker.
De dex stinkt,en moet vervangen worden voor echte speed.
lysergine25 zei:roze pep bestaat nog steeds niet .....
ril pep wel !!
Ontwerpen dan.DrippTone zei:Ing. pep, wolkenkrabbers bouwen in seconden. :P
Heb je hier nou echt een account voor aangemaakt? :Pf.liereluiter zei:Al jaren geen pep meer op maar had hier vandaag toch wel weer eens zin in. Dus naar mijn oude vertrouwde dealer hier in Rdam getogen. Maar helaas verhuisd kennelijk. Jammer want was de enige die ik kende met echt goede pep. Had altijd van die lekkere roze "rilpep". Yummie.
Oh well.. koud biertje dan maar. Ook lekker![]()

Proficiat.tipsyflipsy zei:niet meer want ik heb al nieuwe
en hij is FFFFFFFFFiiiiiiiiijjjjjjjjjjjjjjjjjnnnnnn
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."