Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb al jaren 4x20mg. Het helpt mij vooral mijn gedachten te ontwarren. Minder chaos, meer productiviteit. (autisme en ADD) Ze mogen wat mij betreft alles veranderen aan mijn medicatie maar van de methylfenidaat blijven ze af!"
"benzzzy zei: Ik denk niet dat de meeste recreatieve gebruikers staat te wachten op anti psychotica. Ja ze werken om je gevoelloos te maken maar doen dit wel op een manier die niet plesant is aannemelijke bijwerkingen heeft en vaak fucking lang duren. Raad dit af Klik om te vergroten... Dat was toch de vraag, iets wat gevoelloos maakt? En alles heeft bijwerkingen, niet van te voren te voorspellen."
"benzzzy zei: Als ik iemand in een coma sla is hij ook gevoelloos dat wil nog niet zegen dat dit een goede manier is om gevoelloos te raken. Klik om te vergroten... Juist, maar is er een goede manier om gevoelloos te raken? Behalve kruidenthee en essentiele olie"
"Bijwerkingen veelal bij hoge doseringen of langdurig gebruik. Ik heb er nooit bijwerkingen van gehad en ongeveer een half jaar meerdere malen per dag gebruikt. Parkinsonisme heb ik wel van Haldol gekregen en dat is zeker een onwijs vervelende bijwerking. Gelukkig was ik toen opgenomen in een kliniek en vrij snel een antimiddel gekregen."
"Legio Patria Nostra zei: Haloperidol, haldol in de volksmond, is een paardenmiddel. Dat krijg je niet zomaar....dan ben je aardig in een psychose. Het helpt wel goed, met Akeniton tegen bijwerkingen. Klinisch heeft dan de voorkeur. Voorzover ik dit gezien heb. Klik om te vergroten... Precies dat dus. Ja, ik had een delirium van oxazepam en port. Beste trip ooit 🤪"
"Ik ga vandaag een extra rondje lopen met mijn hond. Door mijn langslepende Druipende Duisternis of Dripping Darkness kom ik niet zo veel buiten en dat terwijl als ik dan terugkom me wel een beetje beter voel."
"Elke episode denk ik: Dit nooit meer! Ik wil me nooit meer zo slecht voelen als toen... En toch ben ik nu weer zover, het punt dat ik eigenlijk opgenomen zou moeten worden. Maar mijn laatste opname was heel traumatisch en verloor ik de liefde van mijn leven. Ik heb vanaf mijn 14de (net 43 geworden vorige week) al last van depressies. Daarbij ook zelfbeschadiging en psychoses. Het komt in periodes. Ik heb al heel wat diagnoses gekregen: Manische depressie, Borderline, Schizofrenie, dystyme stoornis, Asperger, ADD. Het maakt geen ruk uit hoe je het noemt. Ik gebruik de nodige (of onnodig, geen idee!) medicatie: Clomipramine Lithium Risperidon Quetiapine Lormetazepam Methylfenidaat Ik heb 4 kinderen, 19, 17, 14 en 13. Oudste woont op een woongroep, ze heeft een verstandelijke beperking. Die van 17 woont full time bij mij en de jongste 2 komen in een co ouderschap. Tot net voor kerst woonde ik samen met mijn vriend maar ik ben een vreselijk persoon om mee samen te wonen de de spanning was om te snijden. Nu woon ik tijdelijk in eigenlijk zijn huis totdat ik een huis toegewezen krijg. Ik krijg 4 keer thuisbegeleiding per week en huishoudelijke ondersteuning. Ik heb een indicatie gekregen voor beschermd wonen maar er is op korte termijn geen plaats. Dus ja, ik weet het zo even niet meer..."
"benzzzy zei: ^ Kan het niet vaak genoeg zegen zoek een andere doktor... Klik om te vergroten... Nee, ik heb net een nieuwe. Dit is allemaal nog van de vorige."
"8️⃣6️⃣ zei: Lijkt mij maar een vreemd lijstje medicijnen tezamen die elkaar tegenwerken, al helemaal omdat die geen effect lijken te hebben. Ik wens je in ieder geval veel succes met het doorkomen van deze rotperiode in je leven! Klik om te vergroten... Ik kan weinig met de medicatie nu vanwege de verhuisstress die erbij gaat komen. Even kiezen tussen een paar kwaden..."
"Het werkt super voor mijn executieve functiestoornis!"