#1
Als je je (zonder benzo's) onrustig voelt lijkt dat er voor mij op dat de energie er wel is, maar deze niet in goede banen wordt geleid. Onrustigheid kost heel veel energie. Wil niet zeggen dat je dat zomaar even in goede banen leidt natuurlijk, maar er is energie. Alleen om dat te weten is op zich al een goed iets, toch?Door de oxzepam die ik slik voel ik me sloom en suffig.
Zonder de oxzepam ben ik weer heel erg onrustig.
Elke keer als je zo'n verslavende gedachte negeert, maak je je verslaving zwakker.Er gaat constant door me hoofd .... zal ik gewoon wat halen ....een heel klein beetje maar ...zodat ik weer ff een beetje energie heb.
Weet je toch niet zeker dat je je tot die tijd zo sloom voelt?Het voorruitzicht dat ik pas over min 3 mnd terecht kan bij de verslavingszorg.
Het voorruitzicht dat ik tot die tijd mezelf zooo sloom voel .
Als het nu even nodig is om lui over te komen om later beter te worden, dan geeft dat niet.Daarbij speelt ook nog mee dat ik voor mijn gevoel naar mijn dochter nu overkom dat ik gewoon mega lui ben (sport ff niet meer en ik lig veel op de bank).
Je bent goed bezig. Sterkte met doorzetten!
