#1
Hier ben ik weer ff...
Dank jullie wel voor jullie lieve berichtjes!!.
Met mij gaat het goed, ben nog steeds netjes clean. ☺️
Net als iedereen vind ik de corona maatregelen ook zwaar klote.
Geen gesprekken bij huisarts, geen therapie, niet naar sportschool.
Was net op de goede weg, weer lekker begonnen met sporten en zou starten met vrijwillerswerk.
Had er enorm veel zin in en zag dit als een grote stap vooruit.
Nu alles stil ligt merk ik van mijn depressie wel meer dan voorheen.
Maar goed iedereen ondervind hinde momenteel dus we gaan gewoon door 💪
Dank jullie wel voor jullie lieve berichtjes!!.
Met mij gaat het goed, ben nog steeds netjes clean. ☺️
Net als iedereen vind ik de corona maatregelen ook zwaar klote.
Geen gesprekken bij huisarts, geen therapie, niet naar sportschool.
Was net op de goede weg, weer lekker begonnen met sporten en zou starten met vrijwillerswerk.
Had er enorm veel zin in en zag dit als een grote stap vooruit.
Nu alles stil ligt merk ik van mijn depressie wel meer dan voorheen.
Maar goed iedereen ondervind hinde momenteel dus we gaan gewoon door 💪