#1
Point taken @*.exe2.0.
Point taken @*.exe2.0.
Ik ben niet verantwoordelijk voor de lading en betekenis die jij aan mijn woorden geeft. Zo bedoel ik dat.Ik sta altijd open voor goede tips en wijze raad dat ten eerste.
Ook als ik dingen beter anders aan kan pakken hoor ik dat graag.
Ik waardeer het als mensen eerlijk tegen me zijn.
In dit geval blijkt dat jullie mij niet volgen vanaf dag 1.
Dat is natuurlijk geen enkel probleem.
Alleen jullie geven aan niet op de hoogte te zijn van mijn hele verhaal.
Desondanks geven jullie mij advies.
Nogmaals dit waardeer ik.
Ik heb alleen niks aan advies wat niet gebaseerd is op mijn situatie.
Ik krijg deze adviezen de afgelopen jaren constant.
Ook krijg ik geregeld te horen dat ik mijn ex nu eens een x moet vergeten.
Dat ik alleen zo vooruit kom.
Ik raad aan lees eerst vanaf dag 1 mijn verhaal en denk dan na of je goed advies kan geven.
Advies wat past bij deze situatie van mij.
Ik ben persoonlijk van mening dat je je eerst goed in iemands verhaal moet verdiepen.
Pas als je alles weet vanaf het begin dan kun je iemand advies geven.
Ik vind zeer zeker dat je je verantwoordelijk hoort te voelen als je iemand kwets omdat je je niet goed ingelezen hebt.
Ik vind deze discussie hier niet gepast en ben het met Exe eens. Zo is het wel genoeg.
Soms vind ik ook dat mensen niet met alles in een slachtoffer rol moeten blijven hangen met alles eromheen.
Inderdaad ik kan ook goed met haar praten en ze is een lieve vrouw en ik ben opgegroeid met die dingen dus ik begrijp haar , kheb haar ook pm gestuurdEens en oneens.
Altijd leuk contact met Syl hier en leef met haar mee. Ernstige situatie. Soms vind ik ook dat mensen niet met alles in een slachtoffer rol moeten blijven hangen met alles eromheen.
Lees ik ook wel eens terug hier daarom volg ik het af en toe.
Dus ook weer goed dat iemand je daar op aanspreekt.
Daarnaast deel je het verhaal op een openbaar forum dus kan je medeleven en kritiek verwachten.
Soms is kritiek niet erg en kan het je weer even wakker schudden.
š
Ik ga me hier niet teveel mee bemoeien want Syl heeft al zorgen genoeg. Maar ik vind het niet fair dat hier gezegd wordt dat zij in een slachtofferrol rol kruipt.
Ik heb enorm veel respect voor haar en de manier hoe ze hiermee omgaat.
Laten we het positief houden.
Het zou me ten zeerste verbazen Ʃn teleurstellen moest hier 1 iemand op het forum zijn die Syl niet respecteert. In heel deze discussie heeft niemand elkaar respectloos behandeld.
Maar ... respect tonen is niet hetzelfde als iemand naar de mond praten. Wat tegengas krijgen en geven op zān tijd, daar worden we allemaal beter van, imo. Het is geen of/of-verhaal, geen zwart-wit kwestie.
Wat tegengas krijgen en geven op zān tijd, daar worden we allemaal beter van
Idd, laten we het positief houden.Niemand hoeft mij naar de mond te praten.
Maar als je iets zegt, zeg dat dan omdat je weet waar je over praat.
Niet omdat je intelligent wil overkomen.
Serieus ???.
Weet je, vind van me wat je wil.
Ik had sommige van jullie wel eens willen zien in mijn schoenen..
Zou echt heel erg benieuwd zijn hoe ver jullie zouden komen.
Sommige van deze berichten zegt meer over diegene die ze heeft geschreven dan over mijzelf.
Na alles wat ik heb meegemaakt en nog meemaak ga ik er dan ook maar vanuit dat sommige dingen gezegd worden uit pure onwetendheid.
Soms vind ik ook dat mensen niet met alles in een slachtoffer rol moeten blijven hangen met alles eromheen.
Lees ik ook wel eens terug hier daarom volg ik het af en toe.
Dus ook weer goed dat iemand je daar op aanspreekt.
Daarnaast deel je het verhaal op een openbaar forum dus kan je medeleven en kritiek verwachten.
Soms is kritiek niet erg en kan het je weer even wakker schudden.
Zou nog heel graag je uitleg willen horen.
Maar je reageerde niet meer.
Soms vind ik ook dat mensen niet met alles in een slachtoffer rol moeten blijven hangen met alles eromheen.
Lees ik ook wel eens terug hier daarom volg ik het af en toe.
Dus ook weer goed dat iemand je daar op aanspreekt.
Daarnaast deel je het verhaal op een openbaar forum dus kan je medeleven en kritiek verwachten.
Soms is kritiek niet erg en kan het je weer even wakker schudden.
Hoe gaat het met je Syl? Beetje goede nacht gehad? š¤
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."