Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDagboek van verslaafde die afkickt van speed

Dagboek van verslaafde die afkickt van speed

1039 antwoorden
185 weergaven
18-5-2026
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Point taken @*.exe2.0.
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#2
NiandraLades zei:
Point taken @*.exe2.0.
Klik om te vergroten...

Mag ik gerust bij vertellen dat ook ik irl maar zeker ook online wel eens te ver doordraaf.
Vandaar dat ik het herken misschien :)

Peace
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ga me hier niet teveel mee bemoeien want Syl heeft al zorgen genoeg. Maar ik vind het niet fair dat hier gezegd wordt dat zij in een slachtofferrol rol kruipt.

Ik heb enorm veel respect voor haar en de manier hoe ze hiermee omgaat.

Laten we het positief houden.
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#4
Syl zei:
Ik sta altijd open voor goede tips en wijze raad dat ten eerste.
Ook als ik dingen beter anders aan kan pakken hoor ik dat graag.
Ik waardeer het als mensen eerlijk tegen me zijn.

In dit geval blijkt dat jullie mij niet volgen vanaf dag 1.
Dat is natuurlijk geen enkel probleem.
Alleen jullie geven aan niet op de hoogte te zijn van mijn hele verhaal.
Desondanks geven jullie mij advies.
Nogmaals dit waardeer ik.
Ik heb alleen niks aan advies wat niet gebaseerd is op mijn situatie.
Ik krijg deze adviezen de afgelopen jaren constant.
Ook krijg ik geregeld te horen dat ik mijn ex nu eens een x moet vergeten.
Dat ik alleen zo vooruit kom.

Ik raad aan lees eerst vanaf dag 1 mijn verhaal en denk dan na of je goed advies kan geven.
Advies wat past bij deze situatie van mij.




Ik ben persoonlijk van mening dat je je eerst goed in iemands verhaal moet verdiepen.
Pas als je alles weet vanaf het begin dan kun je iemand advies geven.
Ik vind zeer zeker dat je je verantwoordelijk hoort te voelen als je iemand kwets omdat je je niet goed ingelezen hebt.
Klik om te vergroten...
Ik ben niet verantwoordelijk voor de lading en betekenis die jij aan mijn woorden geeft. Zo bedoel ik dat.
Jij voelt je gekwetst, iemand anders reageert dan weer anders. Dat ligt niet aan mij, dat ligt aan de persoon in kwestie.

Met je punt dat ik te snel kwam aandraven met advies ben ik het wel eens. Daar heb ik me enkele posts geleden ook voor verontschuldigd.
Edit: waarmee ik bedoel: ik had beter gezwegen omdat de situatie nog zo vers voor jou is, je er nog middenin zit. Daarentegen moet ik het hele plaatje niet in detail kennen om een algemeen beeld te kunnen vormen en dus mijn mening te mogen geven.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik vind deze discussie hier niet gepast en ben het met Exe eens. Zo is het wel genoeg.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#6
Natozlato zei:
Ik vind deze discussie hier niet gepast en ben het met Exe eens. Zo is het wel genoeg.
Klik om te vergroten...

Eens en oneens.
Altijd leuk contact met Syl hier en leef met haar mee. Ernstige situatie. Soms vind ik ook dat mensen niet met alles in een slachtoffer rol moeten blijven hangen met alles eromheen.
Lees ik ook wel eens terug hier daarom volg ik het af en toe.
Dus ook weer goed dat iemand je daar op aanspreekt.
Daarnaast deel je het verhaal op een openbaar forum dus kan je medeleven en kritiek verwachten.
Soms is kritiek niet erg en kan het je weer even wakker schudden.
šŸ™‚
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#7
That escalated quickly
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#8
Revolutionair zei:
Soms vind ik ook dat mensen niet met alles in een slachtoffer rol moeten blijven hangen met alles eromheen.
Klik om te vergroten...

Zou heel graag van je willen horen waarmee ik in mijn slachtofferrol blijf zitten volgens jou.
C
CrazyOnSpeedLid
01-01-2024, 00:00
#9
Revolutionair zei:
Eens en oneens.
Altijd leuk contact met Syl hier en leef met haar mee. Ernstige situatie. Soms vind ik ook dat mensen niet met alles in een slachtoffer rol moeten blijven hangen met alles eromheen.
Lees ik ook wel eens terug hier daarom volg ik het af en toe.
Dus ook weer goed dat iemand je daar op aanspreekt.
Daarnaast deel je het verhaal op een openbaar forum dus kan je medeleven en kritiek verwachten.
Soms is kritiek niet erg en kan het je weer even wakker schudden.
šŸ™‚
Klik om te vergroten...
Inderdaad ik kan ook goed met haar praten en ze is een lieve vrouw en ik ben opgegroeid met die dingen dus ik begrijp haar , kheb haar ook pm gestuurd
Want niemand verdient ziets en zij zeker en al niet
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#10
Spyro zei:
Ik ga me hier niet teveel mee bemoeien want Syl heeft al zorgen genoeg. Maar ik vind het niet fair dat hier gezegd wordt dat zij in een slachtofferrol rol kruipt.

Ik heb enorm veel respect voor haar en de manier hoe ze hiermee omgaat.

Laten we het positief houden.
Klik om te vergroten...

Het zou me ten zeerste verbazen Ʃn teleurstellen moest hier 1 iemand op het forum zijn die Syl niet respecteert. In heel deze discussie heeft niemand elkaar respectloos behandeld.
Maar ... respect tonen is niet hetzelfde als iemand naar de mond praten. Wat tegengas krijgen en geven op z’n tijd, daar worden we allemaal beter van, imo. Het is geen of/of-verhaal, geen zwart-wit kwestie.
C
CrazyOnSpeedLid
01-01-2024, 00:00
#11
Heb haar gestuurd en ze weet dat ik bepaalde dingen ook heb meegemaakt vandaar anders moeide ik ook niet ik weet dat Syl een zeer lieve vrouw is en altijd aardig
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#12
AphexTwin zei:
Het zou me ten zeerste verbazen Ʃn teleurstellen moest hier 1 iemand op het forum zijn die Syl niet respecteert. In heel deze discussie heeft niemand elkaar respectloos behandeld.
Maar ... respect tonen is niet hetzelfde als iemand naar de mond praten. Wat tegengas krijgen en geven op z’n tijd, daar worden we allemaal beter van, imo. Het is geen of/of-verhaal, geen zwart-wit kwestie.
Klik om te vergroten...

Niemand hoeft mij naar de mond te praten.
Maar als je iets zegt, zeg dat dan omdat je weet waar je over praat.
Niet omdat je intelligent wil overkomen.

AphexTwin zei:
Wat tegengas krijgen en geven op z’n tijd, daar worden we allemaal beter van
Klik om te vergroten...

Serieus ???.

Weet je, vind van me wat je wil.
Ik had sommige van jullie wel eens willen zien in mijn schoenen..
Zou echt heel erg benieuwd zijn hoe ver jullie zouden komen.
Sommige van deze berichten zegt meer over diegene die ze heeft geschreven dan over mijzelf.
Na alles wat ik heb meegemaakt en nog meemaak ga ik er dan ook maar vanuit dat sommige dingen gezegd worden uit pure onwetendheid.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Syl je doet het hardstikke goed!
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#14
Syl zei:
Niemand hoeft mij naar de mond te praten.
Maar als je iets zegt, zeg dat dan omdat je weet waar je over praat.
Niet omdat je intelligent wil overkomen.



Serieus ???.

Weet je, vind van me wat je wil.
Ik had sommige van jullie wel eens willen zien in mijn schoenen..
Zou echt heel erg benieuwd zijn hoe ver jullie zouden komen.
Sommige van deze berichten zegt meer over diegene die ze heeft geschreven dan over mijzelf.
Na alles wat ik heb meegemaakt en nog meemaak ga ik er dan ook maar vanuit dat sommige dingen gezegd worden uit pure onwetendheid.
Klik om te vergroten...
Idd, laten we het positief houden.

Discussie gesloten voor mij.
C
CrazyOnSpeedLid
01-01-2024, 00:00
#15
Beter om in de toekomst alleen kritiek positief of negatief maakt nie uit eerst weten waarover je praat want degene wat WEL dingen hebben meegemaakt is dit allesbehalve fijn. Ik bedoel niemand in het bijzonder maakt nie uit op wie of welk onderwerp is overal op toe te passen vandaar dat ik mijn muil haha int begin dichthield. Ma bedoel niks verkeerd wie het wel zo opvat...ja pech enzo haha :flushed:
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#16
Revolutionair zei:
Soms vind ik ook dat mensen niet met alles in een slachtoffer rol moeten blijven hangen met alles eromheen.
Lees ik ook wel eens terug hier daarom volg ik het af en toe.
Dus ook weer goed dat iemand je daar op aanspreekt.
Daarnaast deel je het verhaal op een openbaar forum dus kan je medeleven en kritiek verwachten.
Soms is kritiek niet erg en kan het je weer even wakker schudden.
Klik om te vergroten...

Zou nog heel graag je uitleg willen horen.
Maar je reageerde niet meer.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#17
Syl zei:
Zou nog heel graag je uitleg willen horen.
Maar je reageerde niet meer.
Klik om te vergroten...

Wat ik zeg staat er gewoon.
Verder geen uitleg nodig.
Ik volg jou verhaal een beetje.
Soms denk ik mag ook wel even wat minder.
Leven is hard en iedereen heeft wel ze ding.

Voor de rest voel je jezelf aangevallen.
Maar dat is gewoon mijn mening.
Just keep your head up!
✌
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#18
Revolutionair zei:
Soms vind ik ook dat mensen niet met alles in een slachtoffer rol moeten blijven hangen met alles eromheen.
Lees ik ook wel eens terug hier daarom volg ik het af en toe.
Dus ook weer goed dat iemand je daar op aanspreekt.
Daarnaast deel je het verhaal op een openbaar forum dus kan je medeleven en kritiek verwachten.
Soms is kritiek niet erg en kan het je weer even wakker schudden.
Klik om te vergroten...

Zo jammer dit weer..
Zo vlot zijn met een opmerking te plaatsen .
Dan vraag je een paar keer om uitleg en hoor ik niks meer.
Geen dingen tegen mij roepen als je het niet kunt onderbouwen!🤫
Jouw opmerking zegt dus velen malen meer over jou zelf dan over mij. šŸ˜‰
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hoe gaat het met je Syl? Beetje goede nacht gehad? šŸ¤—
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#20
Spyro zei:
Hoe gaat het met je Syl? Beetje goede nacht gehad? šŸ¤—
Klik om te vergroten...

Goeiemorge,

Gisteren was waardeloze dag, Maarrrr mijn ecg meter heeft wel goede opnames gemaakt daar ben ik zeker van šŸ˜‰
Ik heb heerlijk geslapen! 😊
Jij ook goed geslapen?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2122232425...52
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."