Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDagboek van verslaafde die afkickt van speed

Dagboek van verslaafde die afkickt van speed

1039 antwoorden
184 weergaven
18-5-2026
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Syl zei:
Mijn fam heeft mij in 2008 al opgegeven en ik was het niet waard.
Klik om te vergroten...
Mn moeder vertelde dat ze rond haar 15e uit de familie en op straat was gezet omdat ze naar eigen zeggen niet vroom genoeg was. Dit had als gevolg dat ze de rest van haar leven geen contact meer wenste met haar familie. Ik heb hier wel eens op nagevraagd aan een zus van mn moeder en daar kwam het verhaal uit dat opa flink getraumatiseerd was tijdens de 2e wereldoorlog wat hij kanaliseerde naar zijn omgeving. Een cliché die ik niet enkel in de familie van mn moeder voorbij heb zien komen.

Mijn moeder droeg haar hele leven veel woede met zich mee en toen zij op relatief jonge leeftijd overleed toen ik nog een puber was liet dit mij aardig koud omdat ik haar handelen vaak niet begreep. Dat zij kanker had was bijvoorbeeld de schuld van mij en mijn broer. Ze hield enorm van ons maar soms had ze uitspattingen die op die leeftijd gewoon niet te begrijpen zijn.

Ik was dan ook veel boos op haar en ik ben vervolgens zelf dan ook op momenten met vrij veel woede door het leven gegaan wat soms ook wel resulteerde in dat ik op momenten kon doorslaan in een onrealistisch rechtvaardigheidsgevoel. Als ik er achteraf op terug kijk voel ik vooral veel medelijden, ze had geen makkelijk leven en stond er alleen voor.

Tijdens de begrafenis van opa wordt er door meneer de pastoor nog een uitgebreide spijtbetuiging gericht naar mijn moeder voorgelezen welke kort daarvoor was overleden. Op dat moment kan ik niet anders denken dan hoe diep triest het is dat hij daar op dat moment pas mee kan komen aanzetten.

Ik heb een goede vriend ook verloren aan het geweld dat zijn familie hem heeft aangedaan, zijn broer is zwaar psychotisch geworden onder de druk van. Wat je schrijft grijpt mij erg aan. Onbegrijpelijk hoe sommige mensen naar hun eigen kind kunnen handelen, dan kun je toch haast niet anders concluderen dat deze mensen mentaal diep verstoord zijn.
I
IkbeneenfietsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat een krachtige verhalen hier zeg. Erg indrukwekkend vind ik jullie!
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jmths zei:
Als ik er achteraf op terug kijk voel ik vooral veel medelijden, ze had geen makkelijk leven en stond er alleen voor.
Klik om te vergroten...
Herkenbaar voor mij.
Ook mijn grootvader is zwaar getraumatiseerd teruggekeerd uit WO2 en projecteerde dat op m’n grootmoeder en hun beide dochters. Buien v. agressie en alcoholmisbruik, omdat hij als gevoelig man bepaalde gebeurtenissen uit het verleden niet kon plaatsen, en uiteindelijk nooit heeft kunnen verwerken.
Die trauma-projectie op z’n gezin had op ieder gezinslid een heel andere impact. M’n grootmoeder hield zich altijd sterk voor de buitenwereld (ze was m’n favoriete grootouder, haha hoe zou dat toch komen... :wink:). M’n tante groeide op tot koele kikker. En m’n moeder kan nu nog erg emotioneel, vervuld v. zelfcomplexem in haar slachtofferrol kruipen en vandaar uit erg afwijzend reageren. Ook ik heb dat lang niet begrepen. Tot ik inzag dat haar gedrag niet persoonlijk op mij gericht is. In die slachtofferrol voelt zij zich veilig en dat respecteer ik nu. Ik heb de ergernis omtrent die rol die ze soms hanteert, (want ze is natuurlijk die rol niet, het is puur een copingsmechanisme), van me afgezet. Als ik haar nu zie en ze zit weer in haar rolletje, gooi ik er een positieve vibe in en dat heeft ons zeker dichter bij elkaar gebracht.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jmths zei:
Mn moeder vertelde dat ze rond haar 15e uit de familie en op straat was gezet omdat ze naar eigen zeggen niet vroom genoeg was. Dit had als gevolg dat ze de rest van haar leven geen contact meer wenste met haar familie. Ik heb hier wel eens op nagevraagd aan een zus van mn moeder en daar kwam het verhaal uit dat opa flink getraumatiseerd was tijdens de 2e wereldoorlog wat hij kanaliseerde naar zijn omgeving. Een cliché die ik niet enkel in de familie van mn moeder voorbij heb zien komen.

Mijn moeder droeg haar hele leven veel woede met zich mee en toen zij op relatief jonge leeftijd overleed toen ik nog een puber was liet dit mij aardig koud omdat ik haar handelen vaak niet begreep. Dat zij kanker had was bijvoorbeeld de schuld van mij en mijn broer. Ze hield enorm van ons maar soms had ze uitspattingen die op die leeftijd gewoon niet te begrijpen zijn.

Ik was dan ook veel boos op haar en ik ben vervolgens zelf dan ook op momenten met vrij veel woede door het leven gegaan wat soms ook wel resulteerde in dat ik op momenten kon doorslaan in een onrealistisch rechtvaardigheidsgevoel. Als ik er achteraf op terug kijk voel ik vooral veel medelijden, ze had geen makkelijk leven en stond er alleen voor.

Tijdens de begrafenis van opa wordt er door meneer de pastoor nog een uitgebreide spijtbetuiging gericht naar mijn moeder voorgelezen welke kort daarvoor was overleden. Op dat moment kan ik niet anders denken dan hoe diep triest het is dat hij daar op dat moment pas mee kan komen aanzetten.

Ik heb een goede vriend ook verloren aan het geweld dat zijn familie hem heeft aangedaan, zijn broer is zwaar psychotisch geworden onder de druk van. Wat je schrijft grijpt mij erg aan. Onbegrijpelijk hoe sommige mensen naar hun eigen kind kunnen handelen, dan kun je toch haast niet anders concluderen dat deze mensen mentaal diep verstoord zijn.
Klik om te vergroten...

Wat een heftig verhaal!!.
Zo kun je inderdaad zien hoe veel invloed het gedrag van mensen op je kan hebben en hoe ver dit door werkt.
Wat mooi dat je dit verhaal hier deelt! :redheart:

Ik heb aan mijn psycholoog gevraagd hoe of het bv kan dat ik moeite heb met dingen die mijn ouders hebben gedaan.
Maar mijn broer en zusjes die ook geslagen zijn een goede band hebben met mijn ouders.
De psycholoog zei dat sommige mensen kiezen voor de makkelijkste weg door het contact aan te houden en te doen of het niet gebeurd is omdat ze dan in ieder geval nog wel sterk staan doordat ze nog bij de fam horen.
Dat dit misschien bij hun ook zou kunnen zijn.
Ik vraag me af of dat de makkelijkste weg is..
Ik persoonlijk ben iemand die het heel belangrijk vind dat je eerlijk tegen elkaar kunt zijn.
Daarom heb ik er ook grote moeite mee dat mijn ouders ontkennen dat ze mij mishandeld hebben.
Dat ik maar moet vergeten wat er is gebeurd zoals mijn moeder destijds zei en als ik dat niet kon het contact op hield.

Ik had echt respect gehad voor ze als ze destijds het gesprek wel met me waren aan gegaan.
Ze me hadden uitgelegd wat voor hun de achterliggende redenen waren voor dit gedrag.
Dit praat niet goed wat ze gedaan hebben maar dan zouden ze wel hun verantwoordelijk hebben genomen.

Ipv dat dit gedrag van generatie op generatie door gegeven werd heb ik doorbroken.
Juist omdat ik weet hoeveel impact het handelen van je ouders op je heeft zou ik dit mijn kids nooit aandoen.
Ik heb mijn kids dan ook nog nooit met 1 vinger aangeraakt!

Mochten mijn kinderen ooit naar mij toe komen en aangeven dat ze moeite hebben met iets wat ik gedaan heb in de opvoeding zal ik altijd hier met ze over in gesprek gaan.
Open en eerlijk het gesprek met elkaar aan gaan hoe moeilijk ook vind ik iets heel belangrijks.

Bedankt voor je open reactie!! :redheart:
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#5
*.exe2.0 zei:
Allemaal mooie en best grote vorderingen!

Slapen zal t.z.t. beter gaan als dit inderdaad de oorzaken zijn, klinkt wel geloofwaardig in ieder geval.

Het supportgroepverhaal is ook fijn en is het niks dan kan je weer weg he :)

Heb ook wel vrijwilligerswerk gedaan hier en daar. Helpt zeker in het nuttig voelen, nodig zijn e.d. En je hoort ergens bij, dat wil iedereen. En aangezien je 'vroeger' ook zat vrienden had gaat dat je vast wel weer lukken, rustig aan. En qua energie; vrijwilligerswerk kun je al doen voor bijvoorbeeld 1 ochtendje in de week.

Je bent geen loser en dit is een fase. Als je een loser was, was je dochter al weg. En had je zus geen contact gezocht.

Goed weekend!
Klik om te vergroten...

Dank je wel voor je lieve woorden! :redheart:
Ik ben ook aan het kijken voor vrijwillerswerk en wil het ook rustig opbouwen.
Daarbij zou het juist ook kunnen zijn dat ik er juist energie door krijg.

Wat mijn zusje betreft was ik eerst best blij.
Nu ik er over nagedacht heb denk ik dat ik blij was omdat ik dacht dat zij mijn eenzaamheid wel kon weg nemen.
Maar de band die we vroeger hadden zal nooit meer zo zijn.
Daar is gewoon te veel voor gebeurd.
Ik moet contact willen puur en alleen omdat het goed voelt en niet puur uit eenzaamheid en omdat ik een vriendin mis.
Ik zeg hiermee niet dat ik geen contact wil want misch in toekomst dat ik best open sta voor een gesprek met haar.
Voor nu laat ik het even rusten.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#6
AphexTwin zei:
Herkenbaar voor mij.
Ook mijn grootvader is zwaar getraumatiseerd teruggekeerd uit WO2 en projecteerde dat op m’n grootmoeder en hun beide dochters. Buien v. agressie en alcoholmisbruik, omdat hij als gevoelig man bepaalde gebeurtenissen uit het verleden niet kon plaatsen, en uiteindelijk nooit heeft kunnen verwerken.
Die trauma-projectie op z’n gezin had op ieder gezinslid een heel andere impact. M’n grootmoeder hield zich altijd sterk voor de buitenwereld (ze was m’n favoriete grootouder, haha hoe zou dat toch komen... :wink:). M’n tante groeide op tot koele kikker. En m’n moeder kan nu nog erg emotioneel, vervuld v. zelfcomplexem in haar slachtofferrol kruipen en vandaar uit erg afwijzend reageren. Ook ik heb dat lang niet begrepen. Tot ik inzag dat haar gedrag niet persoonlijk op mij gericht is. In die slachtofferrol voelt zij zich veilig en dat respecteer ik nu. Ik heb de ergernis omtrent die rol die ze soms hanteert, (want ze is natuurlijk die rol niet, het is puur een copingsmechanisme), van me afgezet. Als ik haar nu zie en ze zit weer in haar rolletje, gooi ik er een positieve vibe in en dat heeft ons zeker dichter bij elkaar gebracht.
Klik om te vergroten...

Wat goed dat je het zo aanpakt bij je moeder en dit jullie dichter bij elkaar heeft gebracht!!.
Super om te lezen!
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#7
Daar ben ik weer ff.
Ik gebruik al geruime tijd geen medicatie meer om te slapen en dit gaat goed.
Helaas worden mijn dromen steeds meer en heftiger.
Ik droom ongeveer 3 a 4 dromen per nacht en nu komen altijd zowel mijn ex als mijn ouders er in voor.
Mijn ex probeert in echt elke droom mij kapot te krijgen en mijn ouders breken mij in elke droom met hun woorden.
Ik word wakker met hartkloppingen en heb 9 van de 10 x echt gehuild in mijn droom.
Ik weet dat dit bij de ptss hoort en te maken kan hebben met trauma verwerking en dat ook de antidepresiva invloed kan hebben op je dromen.
Maar mijn god ik vind het de laatste tijdtoch wel erg heftig wat ik droom.
Ik word meestal rond uur of 4 wakker met knallende koppijn.
Sta dan vaak ff op om wat te drinken en probeer weer wat te slapen.
Waarna ik gelijk weer in de volgende droom beland.
De gehele dag voel ik me raar door mijn dromen omdat ze zo extreem realistisch zijn.
Sinds de antidepresiva is opgehoogd van 60 mg naar 90 mg zijn mijn dromen ook extremer geworden voor mijn gevoel.
Veel mensen zeggen joh het zijn maar dromen maar alsnog voel ik me hele dag er naar door.
Maar als dit hoort bij het verwerken van mijn trauma's dan weet ik dat het gebeurd met een goede reden en ik er uiteindelijk baat bij zal hebben.
Dus gewoon ff blijven volhouden..
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hoi hoi,

Ben net voor controle weer bij huisarts geweest.
Hij heeft eerst de uitslag van de slaapapneu test doorgelezen en zei dat ik tegen het randje aan zat van slaapapneu.

Hij vroeg hoe het ging nu ik al 3 weken 90 mg antidepresiva slik.
Ik gaf aan dat ik geen verschil merk met toen ik 60 mg slikte.
Ik zei dat ik wel extreem veel droom en daardoor kapot moe ben en vroeg of dat door de antidepresiva kon komen.
Volgens hem niet en hij zei dat als je je dromen echt bewust ervaart je gewoon niet in een diepe slaap bent.
Hij zei dat we 2 dingen konden gaandoen, of de antidepresiva weer terug na 60 mg en sterke slaapmedicatie er naast of nog even 2 weken afwachten en het nog even de tijd geven en temazepam ernaast.
Zijn voorkeur ging uit naar het laatste omdat het verlagen weer naar 60 mg niet te gunste komt van mijn depressie.
Ik ben hier mee ingestemd en moet over 2 weken weer terug komen.

En mijn dokter had de griepprik al weer klaar liggen voor mij.
Ik heb de griepprik echt jaren niet genomen omdat ik het gevoel heb dat meer geldklopperij is aangezien de huisarts voor elke gezette prik €10 krijgt.
Maar vorig jaar rond deze tijd toen ik dus nog aan de speed zat kwam ik ook bij mijn dokter.
Hij had de griepprik toen al klaar liggen op zijn buro.
Ik kneep hem want ik wou heel die prik niet omdat ik niet wist of dat kwaad kon gezien mijn zware speed gebruik.
Ik durfde toen ook niet te vertellen dat ik verslaafd was en ook geen nee te zeggen.
Ik zei van de week nog tegen mijn dochter : ik ga nu gewoon zeggen hoor dat ik die prik niet hoef :relieved:
Nou jullie raden het al.... Ik trok mijn bek WEER niet los .
Wat een held op sokken ben ik ook weer! :nomouth::thumbsdown1:
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#9
Daar ben ik weer ff ^_^
Mijn dochter is eind deze maand jarig en word 18 jaar en haar wens is om samen met mij met een busreis dagje na Disneyland Parijs te gaan.
Ze wil dit zo graag dat ze zelf mee wil betalen.
Dit lijkt mij natuurlijk super leuk alleen ik zie er best tegen op.
Eerst uur in trein naar opstapplek snachts en dan rit naar Parijs en dan hele dag in park rondlopen.
Nu hebben we op de site gekeken en je kunt als extra optie er voor kiezen dat je tot zelfs dag ervoor de persoonsgegevens kunt veranderen.
Mocht het mij echt niet lukken dan kan mijn dochter iemand anders meenemen.

We gaan boeken om op 26 dec te gaan.
Aangezien we met kerst altijd maar met zijn 2e zijn is dit dan tevens ons kerstuitjes ^_^.
We gaan samen heel zuinig aan doen de komende tijd zodat we op tijd het resterende bedrag kunnen betalen.
En dat word nog best een uitdaging aangezien ik vanaf deze maand geen kindgebonden budget meer ontvang van belasting a €395.:sweat:

Mijn dochter gaat mij helpen om te zorgen dat ik zo min mogelijk stress heb en ik ga echt proberen als mijn lichaam tegenwerkt toch gewoon door te zetten.
Dus het patroon te doorbreken. :blushing:
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hoihoi, ik wil je niet ontmoedigen maar als je maar 1 dagje op die datum wil gaan zal het best wel druk zijn daar.

Als het je kan helpen en ik het als goeie raad kan meegeven. Wij zijn met talys rechtstreeks naar daar geweest voor 2 dagen en alles verliep heel vlot met shuttlebus en hotels vlakbij het park. Voor 2 volwassen personen valt de prijs goed mee en van Nederlandse kenissen ook gehoord dat boeken in Nederland nog een stuk goedkoper is dan bij ons in Belgie. Als je kan mss iets langer sparen. Kan je daar genieten van een lekker ontbijt, zwembad en mag je 1 uur vroeger van het park genieten zonder de drukte van de dagjesmensen. Kan je ook savonds genieten van vuurwerk. Het is zeker de moeite om er eens te zijn als is het nu 1 dag, 2 dagen of een hele week. Maar ik zou aanraden om een nachtje te blijven als dat lukt binnen het gespaarde budget. De sequoia lodge is zeker een aanrader in rust en natuur en qua prijsklasse. Volgens mij gaan jou dochter en jij daar meer genot aan hebben.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#11
PsyTekZ zei:
Hoihoi, ik wil je niet ontmoedigen maar als je maar 1 dagje op die datum wil gaan zal het best wel druk zijn daar.

Als het je kan helpen en ik het als goeie raad kan meegeven. Wij zijn met talys rechtstreeks naar daar geweest voor 2 dagen en alles verliep heel vlot met shuttlebus en hotels vlakbij het park. Voor 2 volwassen personen valt de prijs goed mee en van Nederlandse kenissen ook gehoord dat boeken in Nederland nog een stuk goedkoper is dan bij ons in Belgie. Als je kan mss iets langer sparen. Kan je daar genieten van een lekker ontbijt, zwembad en mag je 1 uur vroeger van het park genieten zonder de drukte van de dagjesmensen. Kan je ook savonds genieten van vuurwerk. Het is zeker de moeite om er eens te zijn als is het nu 1 dag, 2 dagen of een hele week. Maar ik zou aanraden om een nachtje te blijven als dat lukt binnen het gespaarde budget. De sequoia lodge is zeker een aanrader in rust en natuur en qua prijsklasse. Volgens mij gaan jou dochter en jij daar meer genot aan hebben.
Klik om te vergroten...

Dank je wel je advies!!
Ik zelf ben al eens in Disneyland geweest en ook toen met een overnachting.
Aangezien wij ook met huisdieren zitten en niemand zomaar sleutel van ons huis vertrouwen is langer weg blijven geen optie.

Ben het er wel mee eens dat met een overnachting je er meer van kan genieten.
De datum zal inderdaad druk zijn maar mijn dochter vind het juist speciaal om met kerst te gaan.
Nogmaals dank voor je tip en advies!!
Altijd fijn als andere meedenken!! :relaxed:
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#12
Daar ben ik weer ff.
Vandaag heb ik een mail gehad van de steungroep depressie.
Ik kom op de wachtlijst te staan, die helaas zeker wel half jaar gaat duren.
Wel heb ik online gekeken voor workshops of cursussen wat betaalbaar is.
Omdat ik zelf erg creatief ben vind ik het leuk om op verschillende gebieden wat nieuws bij te leren.
Zo heb ik me opgegeven voor een naaicursus.
Deze start in febr en het zijn 10 lessen op de woensdagmiddag 2 uurtjes.
Het word gegeven in een groep met ong 6 personen.
Ik zou ook nog graag x cursus meubelstoffering willen doen.
Foto is van paar dingen die ik zelf heb gemaakt.
Ik had altijd onwijs veel gereedschap zowel electrisch als handgereedschap.
Het grootste gedeelte was van mijn overleden exschoonpa.
Ik was er supertrots op!!!.
Toen ik destijds mijn spullen bij mijn ex ging ophalen bleek dat hij al mijn gereedschap had weg gehaald. :cry:
Onder het mom "het was niet jouw vader maar de mijne".
Prima wees er gelukkig mee stakker.
Maar dat heeft mij er niet van weerhouden gewoon door te gaan met klussen en creatief zijn.
Heb bij de action wat gereedschap gekocht en beetje bij beetje vul ik het wel weer aan. :blushing:

Ook heb ik me aangemeld voor een proefles yin yoga.
Ik heb een pasje van de gemeente waarmee je korting krijgt op activiteiten als je een laag inkomen hebt.
Zo krijg je bv de proefles bij yoga gratis en dus ga ik gewoon overal een gratis proefles nemen ^_^.
Ik doe dus echt mijn best om dingen te ondernemen waardoor ik onder de mensen kom en iets leuks doe.
We moeten ergens beginnen toch... :relaxed:
IMG_2019-10-23_20-57-03.JPG
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#13
Succes met de workshop en gratis lessen!!
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#14
PsyTekZ zei:
Succes met de workshop en gratis lessen!!
Klik om te vergroten...

Dank je wel!! :relaxed:
Gaat vast wel lukken.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nee in de urine kan zelfs tot 6 weken
Blowde hij veel?
De hele dag door?
280 is meestal als iemand 3 per dag heeft gerookt
Kan zelfs over de 300 gaan de wiet is tegenwoordig zo sterk las ik. De Thc gehalte van de Haze is niet meer als die skunk van vroeger
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#16
Net de Breaking bad film "El Camino" gekeken.
Had er echt veel van verwacht aangezien ik Breaking Bad een van beste series vind.
Vond hem tegenvallen.
Hebben jullie hem al gezien en zoja wat vonden jullie ervan?
I
IkbeneenfietsLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik ben hem nu aan t kijken xD zal straks terug rapporteren
I
IkbeneenfietsLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mja ik snap wel wat je bedoeld. Voelde gewoon als een lange aflevering. Niet slecht maar ook niet helemaal wat ik verwacht had. Maar goed heb me toch wel vermaakt...
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ikbeneenfiets zei:
Mja ik snap wel wat je bedoeld. Voelde gewoon als een lange aflevering. Niet slecht maar ook niet helemaal wat ik verwacht had. Maar goed heb me toch wel vermaakt...
Klik om te vergroten...

Iets kijken van de makers van Breaking bad is altijd goed maar inderdaad voelde meer als lange afl ja.
Dexter is ook een super goeie serie weet niet of je die al hebt gezien maar echt goed!
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#20
Daar ben ik weer ff.
Omdat mijn dochter donderdag 18 word krijg ik dus nu minder belastingtoeslag a €350.
Dat is toch wel heel veel geld voor mij.
Nu zou afgelopen donderdag mijn uitkering komen.
Vrijdags was het er nog niet dus ik de gemeente gebeld.
Ik kreeg te horen dat ze inderdaad mijn uitkering niet hadden overgemaakt
En wel om de reden "dat mijn kind deze mnd 18 word".
Ik zei : oh en dus als mijn kind 18 word dan hoef ik mijn vaste lasten niet meer te betalen en hoeven wij niet meer te eten??.
Ze hebben toen een voorschot overgemaakt en dat heb ik vrijdagmiddag ontvangen.
Het resterende bedrag heb ik nog steeds niet ontvangen.
Net weer gebeld naar de gemeente, had 15 wachtende voor me.
Kreeg toen te horen dat de afdeling welke ik moest hebben momenteel niet bereikbaar is en ik morge terug moet bellen.
Dat er dingen kunnen veranderen als je kind 18 word weet ik maar als ze opnieuw berekening moeten maken waarom word dat niet voor de uitbetaaldatum gedaan?!.
Je kunt toch niet iemands uitkering niet uitbetalen omdat je nu nog ff berekening moet maken.
Donderdag heb ik afspraak bij het wijkteam en gaan ze opnieuw aanvraag doen voor de voedselbank.
Dit zijn van die dingen waar ik echt stress van krijg.
Geen duidelijkheid hebben en niet weten waar je aan toe bent.
Vanacht niet geslapen, draaien van links na rechts, maar weer na de wc en dat hele nacht door.
Heb zo trauma therapie en ben echt gesloopt.
Als ik klaar ben en boodsch gehaald heb hoop ik dat ik ff kan liggen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2223242526...52
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."