Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDagboek van verslaafde die afkickt van speed

Dagboek van verslaafde die afkickt van speed

1039 antwoorden
169 weergaven
18-5-2026
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#1
Malina zei:
Ah, thanks voor je uitleg. Ik bedoelde ook zeker nier dat ik je uitspraak racistisch vond. Ik ben gewoon zeer geïnteresseerd in de denkwijze/psyche van de mens, en vroeg mijzelf af met welke reden het was. Soms is iets simpel en soms liggen dingen ingewikkelder. In dit geval was het gewoon een simpele benaming uit gewenning. Sorry dat mijn vraag voor zoveel berichten heeft gezorgd in je post!

Succes met alles. 😘
Klik om te vergroten...

Geen probleem, vragen stellen mag altijd!. 😊
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik moet het dan weer met buurman junk doen. Mag ik dat nog wel benoemen?

Die is rechts van me, buurman junk. boven heb ik een homo, rechts een alleenstaande vrouw met vermoeidheidssyndroom en onder volgens mij een wietkwekerij
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#3
8️⃣6️⃣ zei:
Ik moet het dan weer met buurman junk doen. Mag ik dat nog wel benoemen?

Die is rechts van me, buurman junk. boven heb ik een homo, rechts een alleenstaande vrouw met vermoeidheidssyndroom en onder volgens mij een wietkwekerij
Klik om te vergroten...
Leuk dat je elkaar zo goed kent , weet je ook hoe ze jouw noemen ? 🧐 😂
M
MalinaLid
01-01-2024, 00:00
#4
8️⃣6️⃣ zei:
Ik moet het dan weer met buurman junk doen. Mag ik dat nog wel benoemen?

Die is rechts van me, buurman junk. boven heb ik een homo, rechts een alleenstaande vrouw met vermoeidheidssyndroom en onder volgens mij een wietkwekerij
Klik om te vergroten...

Had je nog niet door dat het gesprek was afgelopen? Ah ik zie het nu, “de leukste thuis”. Dat is graag wat je wilt zijn, en daarom speculeer je iets wat er niet is. Ik heb nergens gezegd dat iets niet mag, ik stelde een vraag. Goed lezen, en niet lezen wat je wilt lezen. Ik ben niet verantwoordelijk voor het feit dat mensen mijn simpele vraag verdraaien. Fijne avond nog :wink:
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#5
Blij om lezen dat je, ondanks het tijdelijk wegvallen van je hulpverleningsnetwerk, nog steeds zo goed bezig bent @Syl .😊

Het zal je vast en zeker extra geloof en vertrouwen in jezelf geven dat je in deze bizarre tijd gefocust blijft op je doelen.

Keep up your great work en we hopen in de toekomst nog veel meer positiefs / leerzaams van jou te mogen lezen. 💪
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#6
Malina zei:
Had je nog niet door dat het gesprek was afgelopen? Ah ik zie het nu, “de leukste thuis”. Dat is graag wat je wilt zijn, en daarom speculeer je iets wat er niet is. Ik heb nergens gezegd dat iets niet mag, ik stelde een vraag. Goed lezen, en niet lezen wat je wilt lezen. Ik ben niet verantwoordelijk voor het feit dat mensen mijn simpele vraag verdraaien. Fijne avond nog :wink:
Klik om te vergroten...
Hij heeft effectief wel z’n leuke momenten hoor. :tongueout:
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#7
Malina zei:
Had je nog niet door dat het gesprek was afgelopen? Ah ik zie het nu, “de leukste thuis”. Dat is graag wat je wilt zijn, en daarom speculeer je iets wat er niet is. Ik heb nergens gezegd dat iets niet mag, ik stelde een vraag. Goed lezen, en niet lezen wat je wilt lezen. Ik ben niet verantwoordelijk voor het feit dat mensen mijn simpele vraag verdraaien. Fijne avond nog :wink:
Klik om te vergroten...
Het laatste wat ik hier over zeg:
Gezien iedereen zo reageert op je vraag kun je je misschien ook afvragen of het aan je vraagstelling ligt? Misschien stof tot nadenken!
Fijne dag!
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ophouden nu echt ophouden

Ik mis cumbot soms.
M
MalinaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ganggang💯 zei:
Het laatste wat ik hier over zeg:
Gezien iedereen zo reageert op je vraag kun je je misschien ook afvragen of het aan je vraagstelling ligt? Misschien stof tot nadenken!
Fijne dag!
Klik om te vergroten...

Niet omdat iets in de meerderheid is betekend dat ik (de minderheid) fout zit. Misschien ook stof om over na te denken voor jou. En nu klaar met dit gezeik, want ik stelde een vraag, en de rest besloot dit topic vol te spammen met op mij reageren en totaal niet relevante opmerkingen te maken.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#10
Malina zei:
Niet omdat iets in de meerderheid is betekend dat ik (de minderheid) fout zit. Misschien ook stof om over na te denken voor jou. En nu klaar met dit gezeik, want ik stelde een vraag, en de rest besloot dit topic vol te spammen met op mij reageren en totaal niet relevante opmerkingen te maken.
Klik om te vergroten...
Je blijft de aanval opzoeken met passief agressieve uitspraken merk ik. Jammer, ik had gehoopt dat mijn tip je stof tot nadenken zou geven maar je blijft vastzitten in je eigen waarheid.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#11
KAPPEN NOU!!
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Bijna 2 maanden dus! Super!

Op naar het halve jaar zou ik zeggen.
K
KrullenLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb een tijdje je topic gemist vanwege drukte, maar wat ben je goed bezig! Half jaar alweer gaat snel! Echt super keep it up
j
jonkotemmerLid
01-01-2024, 00:00
#14
keep it up je verhaal raakt mij ook 6 dagen clean dit is de eerste stap ik hoop dat u snel hulp krijgt en dat u deze verslaving kan overwinnen
J
JackDaniel115Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Hey, uw verhaal raakte me best wel toen ik het las.
Maar wat ongelooflijk sterk dat u zelf de stap heeft gezet om de speed door de wasbak te spoelen en hulp te zoeken. Erover praten is ook heel belangerijk. Ik blijf in elk geval volgen. Jammer dat de wachtrij van de afkickkliniek 100 dagen is. Plaats in die 100 dagen gerust zoveel mogelijk op dit forum, er zijn genoeg mensen hier met soortgelijke ervaringen en/of adviezen, of gewoon als luisterend oor.

ontzettend veel succes Syl! En blijf ons op de hoogte houden.
K
KrullenLid
01-01-2024, 00:00
#16
Lekker relaxen dus. Vanavond naar Dirtyhouse met Vato Gonzalez en Mr Belt & Wezol, mogelijk aan de M:hearteyes::tongueout:
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dank u wel
JackDaniel115 zei:
Hey, uw verhaal raakte me best wel toen ik het las.
Maar wat ongelooflijk sterk dat u zelf de stap heeft gezet om de speed door de wasbak te spoelen en hulp te zoeken. Erover praten is ook heel belangerijk. Ik blijf in elk geval volgen. Jammer dat de wachtrij van de afkickkliniek 100 dagen is. Plaats in die 100 dagen gerust zoveel mogelijk op dit forum, er zijn genoeg mensen hier met soortgelijke ervaringen en/of adviezen, of gewoon als luisterend oor.

ontzettend veel succes Syl! En blijf ons op de hoogte houden.
Klik om te vergroten...
JackDaniel115 zei:
Hey, uw verhaal raakte me best wel toen ik het las.
Maar wat ongelooflijk sterk dat u zelf de stap heeft gezet om de speed door de wasbak te spoelen en hulp te zoeken. Erover praten is ook heel belangerijk. Ik blijf in elk geval volgen. Jammer dat de wachtrij van de afkickkliniek 100 dagen is. Plaats in die 100 dagen gerust zoveel mogelijk op dit forum, er zijn genoeg mensen hier met soortgelijke ervaringen en/of adviezen, of gewoon als luisterend oor.

ontzettend veel succes Syl! En blijf ons op de hoogte houden.
Klik om te vergroten...

Dank u wel! Diet me goed te horen !
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dank u wel!!
Krullen zei:
Wat ontzettend knap dat je nu al 6 dagen clean bent! Vooral voor jezelf en je kinderen.

Keep it up, houd ons aub op de hoogte.
Ik sta achter je en we gaan voor een leven zonder deze rotzooi!
Klik om te vergroten...

Dank u wel! Doet me erg goed!
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#19
Vandaag precies een week zonder speed. Ben best een beetje trots al op mezelf ookal ben ik er nog lang niet . Ben nog steeds heel erg moe en pak zodra de kans er is de mogelijkheid wat te slapen. Door de speed zijn mijn emoties afgevlakt en dat vond ik erg prettig. Het idee dat ik weer vol op mijn emoties zal gaan voelen vind ik best eng en zie er ook best tegen op. Maar ik kan niet alleen maar om geen pijn en verdriet te voelen de rest van mijn leven speed gebruiken. -De mishandelingen in mijn jeugd. -Het huiselijk geweld door mijn ex partner ( waar ik 23 jaar mee samen was). -Mijn zoon die al 2.5 jaar niks meer van me wil weten terwijl we altjjd zon hechte band hadden. -Het verraad van mijn ex schoonmoeder die zei dat alles wat we bespraken tussen ons bleef en ik als een eigen kind voor haar was. -Het overlijden van mijn ex schoonvader in 2015 ,binnen 6 mnd tijd overleden aan longkanker. Mijn ex schoonvader zie ik als mijn echte vader,deze man heeft oprecht van mijn gehouden zoals ik ben . We waren 2 handen op 1 buik en daar kwam niemand tussen . Ik heb hem tot op de laatste sec op zijn sterfbed verzorgd. Ik was de enigste die zijn graf bij hield. Ik kwam een paar x per week naar zijn graf en vond het daar heerlijk. Ik praatte in gedachte dan met hem en vroeg hem in gedachte ook advies over wat ik nu moest doen omdat ik het niet meer aan kon het huiselijk geweld. Destijds heb ik een stenen beeld van 2 harten tegen elkaar aan op zijn graf gelegd. Via mijn oudste kind heb ik toen ik in de opvang zat gehoord dat dat beeld achterin de kofferbak van mijn ex zijn auto lag dat had mijn schoonmoeder gedaan. Ik was woest toen ik het hoorde ,waarchaalde ze het gore lef vandaan , wat heeft de breuk tussen mijn ex en mij te doen met mijn pa?. Ik wou wraak nemen en al hun spullen ook verwijderen van het graf maar ik dacht na ,wat zou pa daar van gevonden hebben ... Nee ik heb het er bij gelaten en ga me niet tot hun niveao verlagen. Pa heeft de nacht voor zijn sterven alleen van mij bewust afscheid genomen door me in zijn armen te nemen en niet eens van zijn eigen vrouw en stiefdochter en zoon. Ik ben ook de laatste wie hem levend gezien heeft voordat hij zijn laatste adem uitblies . Ze kunnen nog zoveel van me afpakken maar mijn afscheid met pa en de laatste woorden die we met elkaar gedeeld hebben pakt niemand mij af. Ik nam speed omdat ik dacht dat ik dan een sterker persoon was. Maar als ik eerlijk ben naar mezelf toe weet ik dat ook als ik speed op heb en me ex me ergens zou op wachten ik ook geen partij voor hem ben. Voor mij is de glans van het leven er al heel erg lang af. Ik ga door en strijd door voor mijn dochter die nog wel in mij geloofd en er altijd voor me is geweest. Ook hoop ik dat met de tijd als ik verder ben met het afkicken dat mijn levenslust weer toeneemt. Ik ga beseffen dat ik er wel toe doe en er ergens op deze wereld toch echt nog wel mensen zijn die echt oprecht zijn . Ik heb geen vertrouwen in mensen en dat vind ik jammer. Ik ga hier zeer zeker aan werken straks met een psycholoog. Een oudere politieagent die zich bezig hield met een aangifte van mij , was " overbezorgd" en had ooh zo goede intensies met me . Het gaf me een beetje een vadergevoel en ik voelde me toch iets veiliger nu hij zich zo in zette voor mijn zaak. Helaas kwam ik er al gauw achter dat het deze politieman niet te doen was omdat hij mij als slachtoffer graag wou helpen maar meneer vond mij wel erg spannend en een knappe dame en was uit op meer. Toen ik duidelijk heb gemaakt dat ik hier zeer zeker niet van gediend was was de extra inzet voor mijn zaak ook ineens foetsie . Zelfde met een oudere man van slachtofferhulp waar ik nog 1 maal een gesprek mee zou hebben nadat mijn zaak voor rechter was geweest en hij dossier zou sluiten. Alle gesprekken met slachtofferhulp vonden gewoon plaatst op het polituebureau . Maar meneer wou mij graag thuis ophalen en mee nemen ergens naar toe. Ik vond dit heel erg raar en vroeg hem wat ie in gedachte had. Ja hij wou me graag mee nemen naar een hotel/restaurant dan konde wel wat relaxer praten.
Ik heb contact opgenome met slachtofferhulp en gevraagd aan iemand van de leiding of dit een normale manier van zaken was? Wat bleek deze meneer had me ook ipv zijn werktelnr gewoon zijn privenr gegeven. Ik doe alles in me eentje ,woon in een stad waar ik niet vandaan kom en amper iemamd ken . Heb geen familie om op terug te vallen . En leef dag in dag uit in angst wat of er nu weer zou kunnen gebeuren door mijn ex. Helaas door de ptss kan ik geen knop omzette waardoor ik mijn angst uitschakel. Krijg geregeld te horen van kennisen online , heb je nu al eens werk?,of ; je bent nog te veel met je ex bezig daarom kom je niet vooruit. Ik besef me dat ik zelf de gene ben die het toch echt moet gaan doen enniet de speed. Ik zal mijn pijn en verdriet gaan voelen en het zal veel heftiger op de voorgrond zijn zonder de speed. Maar naar alle ellende die ik me leven al mee zeul vertik ik het om de speed de baas te laten zijn over mijn lichaam en geest. Ik ben blij met jullie lieve en motiverende reacties en houd jullie op de hoogte
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zo dochterlief is weer thuis van het werk en we hebben net gegeten.
Het voordeel van een puber is dat ze in hun vrije tijd vooral veel op bed liggen .
Dit is in mijn geval nu even heel erg fijn omdat ik dan ook op bed kan gaan liggen .
Mijn energie is echt op voor vandaag helaas .
Dus ik ga lekker op bed wat netflix kijken en ik vermoed heel vroeg slapen.
Ik wens jullie allen een hele fijne avond!.
Gaan jullie nog iets doen vanavond?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1516171819...52
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."