#1
Ah, thanks voor je uitleg. Ik bedoelde ook zeker nier dat ik je uitspraak racistisch vond. Ik ben gewoon zeer geïnteresseerd in de denkwijze/psyche van de mens, en vroeg mijzelf af met welke reden het was. Soms is iets simpel en soms liggen dingen ingewikkelder. In dit geval was het gewoon een simpele benaming uit gewenning. Sorry dat mijn vraag voor zoveel berichten heeft gezorgd in je post!
Succes met alles. 😘
Geen probleem, vragen stellen mag altijd!. 😊