Vandaag dag 10 zonder speed.
Gisteren vroeg ik aan mijn huisarts of ik niet kon stoppen met de oxzepam .
Ik heb zondag geen oxzepam gehad hele dag ivm andere medicijnen en ik voelde me best relax en rustig.
De huisarts zei dat dat zekers mag maar ik wel de oxzepam bij de hand moet houden.
Vandaag merkte ik al dat ik weer erg onrustig was en ik toch weer begon te denken aan het score van speed.
Ik dacht steeds; ok morge is het weer de 20ste en heb ik weer ff geld en dan zou ik eventueel ff wat kunnen gaan halen ....
Maar gelijk daarna dacht ik weer; ja maar waarom ?! Heb ik deze afgelope 10 dagen dan voor niks door staan ? Ga ik nu al opgeve ???.
Toen heb ik toch maar beslote na tijdje dat ik beter een oxzepam kon gaan innemen .
Toen die begon te werken voelde ik weer meer rust en mijn gedachten waren ook niet meer vollop bij het score .
Ik wil denk ik gewoon te snel verbetering voelen kwa me vermoeidheid.
Dat is ook een reden dat ik liefst geen oxzepam slik omdat ik daar ook wat suf van word.
Voordat ik gestopt ben met de speed was ik weer begonnen met sporten in sportschool.
Dat gaf me een goed gevoel en ik was een beetje onder de mensen (ookal doet iedereen zijn eigen ding maar voor mijn gevoel dan).
Sinds ik gestopt ben met de speed ben ik gewoon doodop.
Ik zal geduld moeten hebben en het sporten komt straks vanzelf weer .
Mijn rust pakken is nu belangrijker.
Tis gewoon alsof er een duiveltje op me ene schouder zit en een engeltje op de andere pffff .
Ik blijf doorzetten want ik ga voor verbetering van mijn leven en lichaam/geest en dat ga ik met de speed zeer zeker niet bereiken .
Maarrrrr het blijft zwaar en een flinke uitdaging .
Maar nu liggend in bed kan ik wel weer een vinkje erbij zetten en ook deze dag ben ik weer door gekomen .
Ik hoop dat jullie ook een fijne dag hebben
Vandaag dag 10 zonder speed.
Gisteren vroeg ik aan mijn huisarts of ik niet kon stoppen met de oxzepam .
Ik heb zondag geen oxzepam gehad hele dag ivm andere medicijnen en ik voelde me best relax en rustig.
De huisarts zei dat dat zekers mag maar ik wel de oxzepam bij de hand moet houden.
Vandaag merkte ik al dat ik weer erg onrustig was en ik toch weer begon te denken aan het score van speed.
Ik dacht steeds; ok morge is het weer de 20ste en heb ik weer ff geld en dan zou ik eventueel ff wat kunnen gaan halen ....
Maar gelijk daarna dacht ik weer; ja maar waarom ?! Heb ik deze afgelope 10 dagen dan voor niks door staan ? Ga ik nu al opgeve ???.
Toen heb ik toch maar beslote na tijdje dat ik beter een oxzepam kon gaan innemen .
Toen die begon te werken voelde ik weer meer rust en mijn gedachten waren ook niet meer vollop bij het score .
Ik wil denk ik gewoon te snel verbetering voelen kwa me vermoeidheid.
Dat is ook een reden dat ik liefst geen oxzepam slik omdat ik daar ook wat suf van word.
Voordat ik gestopt ben met de speed was ik weer begonnen met sporten in sportschool.
Dat gaf me een goed gevoel en ik was een beetje onder de mensen (ookal doet iedereen zijn eigen ding maar voor mijn gevoel dan).
Sinds ik gestopt ben met de speed ben ik gewoon doodop.
Ik zal geduld moeten hebben en het sporten komt straks vanzelf weer .
Mijn rust pakken is nu belangrijker.
Tis gewoon alsof er een duiveltje op me ene schouder zit en een engeltje op de andere pffff .
Ik blijf doorzetten want ik ga voor verbetering van mijn leven en lichaam/geest en dat ga ik met de speed zeer zeker niet bereiken .
Maarrrrr het blijft zwaar en een flinke uitdaging .
Maar nu liggend in bed kan ik wel weer een vinkje erbij zetten en ook deze dag ben ik weer door gekomen .
Ik hoop dat jullie ook een fijne dag hebben gehad vandaag !!
Iemand problemen met zijn gewicht na het stoppen. Ik ontplof haast ben 7kg bij in 2weken en vol uitslag in mijn gezicht. Echt ondraaglijk en vermoeidheid