#1
Vandaag precies een week zonder speed. Ben best een beetje trots al op mezelf ookal ben ik er nog lang niet . Ben nog steeds heel erg moe en pak zodra de kans er is de mogelijkheid wat te slapen. Door de speed zijn mijn emoties afgevlakt en dat vond ik erg prettig. Het idee dat ik weer vol op mijn emoties zal gaan voelen vind ik best eng en zie er ook best tegen op. Maar ik kan niet alleen maar om geen pijn en verdriet te voelen de rest van mijn leven speed gebruiken. -De mishandelingen in mijn jeugd. -Het huiselijk geweld door mijn ex partner ( waar ik 23 jaar mee samen was). -Mijn zoon die al 2.5 jaar niks meer van me wil weten terwijl we altjjd zon hechte band hadden. -Het verraad van mijn ex schoonmoeder die zei dat alles wat we bespraken tussen ons bleef en ik als een eigen kind voor haar was. -Het overlijden van mijn ex schoonvader in 2015 ,binnen 6 mnd tijd overleden aan longkanker. Mijn ex schoonvader zie ik als mijn echte vader,deze man heeft oprecht van mijn gehouden zoals ik ben . We waren 2 handen op 1 buik en daar kwam niemand tussen . Ik heb hem tot op de laatste sec op zijn sterfbed verzorgd. Ik was de enigste die zijn graf bij hield. Ik kwam een paar x per week naar zijn graf en vond het daar heerlijk. Ik praatte in gedachte dan met hem en vroeg hem in gedachte ook advies over wat ik nu moest doen omdat ik het niet meer aan kon het huiselijk geweld. Destijds heb ik een stenen beeld van 2 harten tegen elkaar aan op zijn graf gelegd. Via mijn oudste kind heb ik toen ik in de opvang zat gehoord dat dat beeld achterin de kofferbak van mijn ex zijn auto lag dat had mijn schoonmoeder gedaan. Ik was woest toen ik het hoorde ,waarchaalde ze het gore lef vandaan , wat heeft de breuk tussen mijn ex en mij te doen met mijn pa?. Ik wou wraak nemen en al hun spullen ook verwijderen van het graf maar ik dacht na ,wat zou pa daar van gevonden hebben ... Nee ik heb het er bij gelaten en ga me niet tot hun niveao verlagen. Pa heeft de nacht voor zijn sterven alleen van mij bewust afscheid genomen door me in zijn armen te nemen en niet eens van zijn eigen vrouw en stiefdochter en zoon. Ik ben ook de laatste wie hem levend gezien heeft voordat hij zijn laatste adem uitblies . Ze kunnen nog zoveel van me afpakken maar mijn afscheid met pa en de laatste woorden die we met elkaar gedeeld hebben pakt niemand mij af. Ik nam speed omdat ik dacht dat ik dan een sterker persoon was. Maar als ik eerlijk ben naar mezelf toe weet ik dat ook als ik speed op heb en me ex me ergens zou op wachten ik ook geen partij voor hem ben. Voor mij is de glans van het leven er al heel erg lang af. Ik ga door en strijd door voor mijn dochter die nog wel in mij geloofd en er altijd voor me is geweest. Ook hoop ik dat met de tijd als ik verder ben met het afkicken dat mijn levenslust weer toeneemt. Ik ga beseffen dat ik er wel toe doe en er ergens op deze wereld toch echt nog wel mensen zijn die echt oprecht zijn . Ik heb geen vertrouwen in mensen en dat vind ik jammer. Ik ga hier zeer zeker aan werken straks met een psycholoog. Een oudere politieagent die zich bezig hield met een aangifte van mij , was " overbezorgd" en had ooh zo goede intensies met me . Het gaf me een beetje een vadergevoel en ik voelde me toch iets veiliger nu hij zich zo in zette voor mijn zaak. Helaas kwam ik er al gauw achter dat het deze politieman niet te doen was omdat hij mij als slachtoffer graag wou helpen maar meneer vond mij wel erg spannend en een knappe dame en was uit op meer. Toen ik duidelijk heb gemaakt dat ik hier zeer zeker niet van gediend was was de extra inzet voor mijn zaak ook ineens foetsie . Zelfde met een oudere man van slachtofferhulp waar ik nog 1 maal een gesprek mee zou hebben nadat mijn zaak voor rechter was geweest en hij dossier zou sluiten. Alle gesprekken met slachtofferhulp vonden gewoon plaatst op het polituebureau . Maar meneer wou mij graag thuis ophalen en mee nemen ergens naar toe. Ik vond dit heel erg raar en vroeg hem wat ie in gedachte had. Ja hij wou me graag mee nemen naar een hotel/restaurant dan konde wel wat relaxer praten.
Ik heb contact opgenome met slachtofferhulp en gevraagd aan iemand van de leiding of dit een normale manier van zaken was? Wat bleek deze meneer had me ook ipv zijn werktelnr gewoon zijn privenr gegeven. Ik doe alles in me eentje ,woon in een stad waar ik niet vandaan kom en amper iemamd ken . Heb geen familie om op terug te vallen . En leef dag in dag uit in angst wat of er nu weer zou kunnen gebeuren door mijn ex. Helaas door de ptss kan ik geen knop omzette waardoor ik mijn angst uitschakel. Krijg geregeld te horen van kennisen online , heb je nu al eens werk?,of ; je bent nog te veel met je ex bezig daarom kom je niet vooruit. Ik besef me dat ik zelf de gene ben die het toch echt moet gaan doen enniet de speed. Ik zal mijn pijn en verdriet gaan voelen en het zal veel heftiger op de voorgrond zijn zonder de speed. Maar naar alle ellende die ik me leven al mee zeul vertik ik het om de speed de baas te laten zijn over mijn lichaam en geest. Ik ben blij met jullie lieve en motiverende reacties en houd jullie op de hoogte
Ik heb contact opgenome met slachtofferhulp en gevraagd aan iemand van de leiding of dit een normale manier van zaken was? Wat bleek deze meneer had me ook ipv zijn werktelnr gewoon zijn privenr gegeven. Ik doe alles in me eentje ,woon in een stad waar ik niet vandaan kom en amper iemamd ken . Heb geen familie om op terug te vallen . En leef dag in dag uit in angst wat of er nu weer zou kunnen gebeuren door mijn ex. Helaas door de ptss kan ik geen knop omzette waardoor ik mijn angst uitschakel. Krijg geregeld te horen van kennisen online , heb je nu al eens werk?,of ; je bent nog te veel met je ex bezig daarom kom je niet vooruit. Ik besef me dat ik zelf de gene ben die het toch echt moet gaan doen enniet de speed. Ik zal mijn pijn en verdriet gaan voelen en het zal veel heftiger op de voorgrond zijn zonder de speed. Maar naar alle ellende die ik me leven al mee zeul vertik ik het om de speed de baas te laten zijn over mijn lichaam en geest. Ik ben blij met jullie lieve en motiverende reacties en houd jullie op de hoogte

