#1
Half grammetje op feesten.
Verder nooit tijdens het gewoon stappen of thuis eigenlijk.
Verder nooit tijdens het gewoon stappen of thuis eigenlijk.
psychopsychedelic zei:coudi zei:euhm 10 gr in 1 maand is dit teveel gebruiken? kben echt mega aan het doemdenken , dat ik plots hartstilstand ga krijgen ofzo...probleem is dat ik ook altyd kanker veel in huis liggen heb(speed)
grtz
nou.. 10 gram per maand..
ff denken.. zou dat teveel zijn??![]()
NATUURLIJK VRIEND!!! dat is zeer riskant gebruik,, maar licht eraan hoe je lichaam is.. ken ook iemand die al 18 jaar snuift,.. geen parra of andere zooi,, maar zn lichaam is vanbinnen wel helemaal kapot.. en ik ken het.. als je in huis hebt grijp je er heel snel naar..
ikzou zeker minderen,.,. hou het op een grammetje per maand ofzo.. ik weet niet hoelang je al snatst en hoeveel per week/en of je het elke dag doet..
stoppen is natuurlijk altijd het besten![]()
ik weet het kanker moeilijk
dj_speedy_john zei:VRIJDAG 1,5 GRAM SPEED
ZATERDAG 2,5 GRAM SPEED
en 5 pillen per weekend
En ik ben ook dol op nuchterheid, want ik ben er niet meer aan verslaafd
Niet vergeten, eet goed! slaap goed! eet groente!
EN VOORAL:
jE moet vaker p/ dag neuken als snuiven... gezonder voor je![]()
psychopsychedelic zei:merk je dan niet overduidelijk dat je onder de pep niet meer super super vrolijk bent zoals je eerste paar keren vast wel was.. ik merk dat ik er nie vrolijk meer van word hoor met dagenlijks gebruik
Ketaboy zei:DonnieDark0 zei:^
Jij moet toch een wrak zijn, nouja zou je denken.No offence, maar zoveel man.
Ik snap eigenlijk ook niet dat het nog kan werken dan.
Je verbruikt dan toch al je dopamine wel op een gegeven moment. Blijft het dan echt werkzaam, met werkzaam bedoel ik dat je er nog plezier van hebt, of gebruik je het, omdat als je stopt je niet meer kunt functioneren ?
Ghehe mja ik weet eigenlijk ook niet waarom ik het dagelijks gebruik. Vaak is het niet eens heel veel boeiender.
Toch ben ik nu wel op een punt dat ik weer naar weekend gebruik wil gaan. Ik heb niet echt het idee dat het nog iets toevoegt ofzo doordeweeks.

psychopsychedelic zei:ja beter zoizo![]()
MetaalKonijn zei:psychopsychedelic zei:ja beter zoizo![]()
In plaats van de wijsneus uit te hangen jegens gasten die er openlijk vooruit komen dat ze dagelijks gebruiken, zou ik eerders eens bij jezelf ten rade gaan en je niet bijster intelligente reacties, of je gaat eens bij de dealer langs waar 't steeds gezelliger wordt![]()

Gelukkig niet zeg.marko zei:(ik ben alleen op speed te zien)
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."