Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoeveel speed gebruik jij ???

hoeveel speed gebruik jij ???

388 antwoorden
76 weergaven
18-5-2026
k
kelllssLid
01-01-2024, 00:00
#1
Half grammetje op feesten.
Verder nooit tijdens het gewoon stappen of thuis eigenlijk.
r
richie87Lid
01-01-2024, 00:00
#2
psychopsychedelic zei:
coudi zei:
euhm 10 gr in 1 maand is dit teveel gebruiken? kben echt mega aan het doemdenken , dat ik plots hartstilstand ga krijgen ofzo...probleem is dat ik ook altyd kanker veel in huis liggen heb :confused: (speed)
grtz
Klik om te vergroten...

nou.. 10 gram per maand..

ff denken.. zou dat teveel zijn?? :confused:

NATUURLIJK VRIEND!!! dat is zeer riskant gebruik,, maar licht eraan hoe je lichaam is.. ken ook iemand die al 18 jaar snuift,.. geen parra of andere zooi,, maar zn lichaam is vanbinnen wel helemaal kapot.. en ik ken het.. als je in huis hebt grijp je er heel snel naar..
ikzou zeker minderen,.,. hou het op een grammetje per maand ofzo.. ik weet niet hoelang je al snatst en hoeveel per week/en of je het elke dag doet..

stoppen is natuurlijk altijd het besten :rock:

ik weet het kanker moeilijk
Klik om te vergroten...

het zit hem denk ik meer in het frequent snuiven.. Je lichaam heeft tijd nodig te herstellen zeker van zon alles verwoestende drugs als speed.. Begrijp me goed i (l) pep maar tis rommel,net als als alle andere drugs
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#3
+-700 mg per week.

Is wel eens anders geweest,bijna de dagdosis tijdje 700mg droog ziek...
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#4
gewoon een bommetje als ontbijt ....
lekkkuuhh breek de dag neem een bom !!

altijd 1 bom nooit meer ....

:hearteyes:
1
1percentLid
01-01-2024, 00:00
#5
dj_speedy_john zei:
VRIJDAG 1,5 GRAM SPEED
ZATERDAG 2,5 GRAM SPEED
en 5 pillen per weekend

En ik ben ook dol op nuchterheid, want ik ben er niet meer aan verslaafd
Niet vergeten, eet goed! slaap goed! eet groente!
EN VOORAL:
jE moet vaker p/ dag neuken als snuiven... gezonder voor je :grin:
Klik om te vergroten...

jij geniet er wel van of niet? :grin:
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#6
te veel
O
OctogonapusLid
01-01-2024, 00:00
#7
gemiddeld (hou het natuurlijk niet bij) denk ik eens in de 2 weken halve gram.

en dan tussendoor zo af en toe een puntje (soms in het weekend bij het zuipen) maar dat kan je bijna niet vergelijke met een feestje waar ik speed "kies"

overigens combineer ik bijna niet meer, na het feestje miss paar jointjes maar niet meer alcohol speed mdma en de hele mikmak door elkaar.
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Meestal neem ik op een feest, variërend van 1 tot 4 keer per maand, een bommetje, of een klein lijntje speed. Gewoon om wat wakkerder te worden dus. :)

Soms neem ik wat meer, soms helemaal niet. Maar ik houd niet van 'strak staan' dus ik neem nooit veel.

Ik deel meer, dan dat ik zelf gebruik eigenlijk. Maar ach, drugs is om te delen. :grin:
b
bluLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hooguit 200 miligram per keer en alleen op feestjes. Bij het gebruik van pep ben ik erachter gekomen dat ik het beste zo min mogelijk kan gebruiken en zo veel mogelijk proberen om normaal te eten en te slapen etc. Werkt prima.
1
1percentLid
01-01-2024, 00:00
#10
hangt van het doel en de uptime af natuurlijk !
N
NoordzeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dagelijks zo'n 150 tot 250 milligram, slaap elke nacht en sla geen maaltijden over.
Verder niet echt aan te raden zoiets, maar werkt voor mij nog altijd als een wondermiddeltje...

:sneeze:

Fijne dag allemaal! En vergeet niet te genieten van het mooie weer.
H
Houdini045Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Niks meer helaas.
Wel heel lang gedaan.
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#13
Te weinig
R
Randle MLid
01-01-2024, 00:00
#14
Iets te veel. ca 7 gram p/w (meer in het weekend dan doordeweeks, daarom geen g per dag).
Uitdaging met mijzelf om bij 3 te blijven deze week
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#15
psychopsychedelic zei:
merk je dan niet overduidelijk dat je onder de pep niet meer super super vrolijk bent zoals je eerste paar keren vast wel was.. ik merk dat ik er nie vrolijk meer van word hoor met dagenlijks gebruik
Klik om te vergroten...

Ghehe dat uber vrolijke nee dat niet nee. Ik merk iig dat ik me langer kan concentreren en meer zin heb om dingen die niet echt boeiend zijn als nog te ondernemen.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ketaboy zei:
DonnieDark0 zei:
^
Jij moet toch een wrak zijn, nouja zou je denken. :grin: No offence, maar zoveel man.

Ik snap eigenlijk ook niet dat het nog kan werken dan.
Je verbruikt dan toch al je dopamine wel op een gegeven moment. Blijft het dan echt werkzaam, met werkzaam bedoel ik dat je er nog plezier van hebt, of gebruik je het, omdat als je stopt je niet meer kunt functioneren ?
Klik om te vergroten...

Ghehe mja ik weet eigenlijk ook niet waarom ik het dagelijks gebruik. Vaak is het niet eens heel veel boeiender.

Toch ben ik nu wel op een punt dat ik weer naar weekend gebruik wil gaan. Ik heb niet echt het idee dat het nog iets toevoegt ofzo doordeweeks.
Klik om te vergroten...

Zou ik ook doen als ik jou was, is wel beter voor je denk ik.... :rolleyes:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#17
psychopsychedelic zei:
ja beter zoizo :wink:
Klik om te vergroten...

In plaats van de wijsneus uit te hangen jegens gasten die er openlijk vooruit komen dat ze dagelijks gebruiken, zou ik eerders eens bij jezelf ten rade gaan en je niet bijster intelligente reacties, of je gaat eens bij de dealer langs waar 't steeds gezelliger wordt :wink:
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik gebruik 2-3-4x per 3weken soms wat meer en soms niets.

maar vandaag dan weer wel :tearsofjoy:

greetz mattsi
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#19
MetaalKonijn zei:
psychopsychedelic zei:
ja beter zoizo :wink:
Klik om te vergroten...

In plaats van de wijsneus uit te hangen jegens gasten die er openlijk vooruit komen dat ze dagelijks gebruiken, zou ik eerders eens bij jezelf ten rade gaan en je niet bijster intelligente reacties, of je gaat eens bij de dealer langs waar 't steeds gezelliger wordt :wink:
Klik om te vergroten...

gast.. het is mischien niet de reactie met de meeste informatie,, maar ik zit geen negatieve uitspraken te verspreiden integendeel tot jou,, ik weet niet wat je probleem is, maar beter laat je gewoon iedereen posten wat hij wil, en kom met zulke reacties als iemand egt negatieve of ongewenste reacties post,,
de dealer waar het steeds gezelliger word? ja inderdaad, hoe meer je afhankelijk word hoe meer je naar je dealer gaat, en als je een chille dealer hebt, waar je gewoon relaxed kan chillen, nakkie nemen en jointje roken,, pepkleppen enz.. dan word het daar inderdaad steeds gezelliger..
kijk eerst eens naar jezelf, en ga nou geen problemen maken om niks :wave:

peace :stoned:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#20
marko zei:
(ik ben alleen op speed te zien)
Klik om te vergroten...
Gelukkig niet zeg.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789...20
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."