Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoeveel speed gebruik jij ???

hoeveel speed gebruik jij ???

388 antwoorden
89 weergaven
18-5-2026
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hardcore_frk zei:
Ja, cocaïne is er ook één in het rijtje van de vrijwel overwonnen verslavingen.

Ik hou gewoon van amfetamine. Het was ook echt liefde op het eerste gezicht.
Klik om te vergroten...

Goeie amfe is gewoon leuk voor recreatief of productief. Herken dat wel en dat is een grote valkuil bij mij daarom doe ik het nog amper. Coke stond ook in het rijtje met meerdere grammen per sessie. Nu met 0.3 ben ik soms al voldaan en maximaal 1 avond.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#2
PsyTekz zei:
Goeie amfe is gewoon leuk voor recreatief of productief. Herken dat wel en dat is een grote valkuil bij mij daarom doe ik het nog amper. Coke stond ook in het rijtje met meerdere grammen per sessie. Nu met 0.3 ben ik soms al voldaan en maximaal 1 avond.
Klik om te vergroten...
Ik vind coke 7 van de 10 keer niet leuk en word er paranoïde en angstig van. Maar de 3 overige keren dat hij wel goed valt, zijn fantastisch. Dat maakt het in principe een lastige, maar ik heb 2 jaar geleden wel besloten (en gedaan) om dit echt nog maar sporadisch te doen. En alleen als ik weet dat mijn dealer een goede batch heeft.
u
uselessLid
01-01-2024, 00:00
#3
Toevallig wou ik zo een vraag stellen hoeveel anderen speed gebruikers nou gebruiken.

Begon met een lijntje in het weekend toen twee lijntjes toen grammetje opsnuiven over een weekend.
Toen was ik een paar jaar gestopt en 5 jaar terug kwam ik weer in aanraking met speed in de instelling waar ik woonde.
Begon gelijk elk weekend weer te gebruiken en op een moment hele weekend doen met 2 gram voor een Modknip* geen prijzen noemen *modknip
Na twee jaar op me kamer elk weekend 2 gram ging het naar 5 gram voor Modknip* geen prijzen noemen *modknip euro elk weekend.
Toen ging ik op een moment onregelmatig gebruiken dus gewoon op dinsdag ineens en dan doorhalen twee dagen.
Anderhalf jaar terug steeds meer snuiven door de week ook en veel snuiven.
Echt absurde lijnen leggen van een halve gram en in één keer opsnuiven.
Toen had ik spul waar ik na zo een lijn altijd kokhalzend rond liep in de kamer met de tranen in mijn ogen ha ha.
Op een moment kreeg ik een moeilijke maagzweer heb ik drie jaar mee rondgelopen.
Het werd steeds erger die maag zweer Anderhalf jaar terug begon ik speed in te nemen en begin met half grammetje.
Blijf altijd dagen doorhalen niet normaal laatste weekend ook tot van vrijdag had ik 2 grammetjes genomen in een keer en zaterdag eentje van anderhalf in een keer en zondag had ik nog een grammetje geklapt en gisteren maandag dus was ik nog wakker.

Maar ben benieuwd of er meer zijn die 2 grammen bammen in een keer?
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#4
useless zei:
Toevallig wou ik zo een vraag stellen hoeveel anderen speed gebruikers nou gebruiken.

Begon met een lijntje in het weekend toen twee lijntjes toen grammetje opsnuiven over een weekend.
Toen was ik een paar jaar gestopt en 5 jaar terug kwam ik weer in aanraking met speed in de instelling waar ik woonde.
Begon gelijk elk weekend weer te gebruiken en op een moment hele weekend doen met 2 gram voor een Modknip* geen prijzen noemen *modknip
Na twee jaar op me kamer elk weekend 2 gram ging het naar 5 gram voor Modknip* geen prijzen noemen *modknip euro elk weekend.
Toen ging ik op een moment onregelmatig gebruiken dus gewoon op dinsdag ineens en dan doorhalen twee dagen.
Anderhalf jaar terug steeds meer snuiven door de week ook en veel snuiven.
Echt absurde lijnen leggen van een halve gram en in één keer opsnuiven.
Toen had ik spul waar ik na zo een lijn altijd kokhalzend rond liep in de kamer met de tranen in mijn ogen ha ha.
Op een moment kreeg ik een moeilijke maagzweer heb ik drie jaar mee rondgelopen.
Het werd steeds erger die maag zweer Anderhalf jaar terug begon ik speed in te nemen en begin met half grammetje.
Blijf altijd dagen doorhalen niet normaal laatste weekend ook tot van vrijdag had ik 2 grammetjes genomen in een keer en zaterdag eentje van anderhalf in een keer en zondag had ik nog een grammetje geklapt en gisteren maandag dus was ik nog wakker.

Maar ben benieuwd of er meer zijn die 2 grammen bammen in een keer?
Klik om te vergroten...
Jezus gast je gaat kapot
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#5
useless zei:
Toevallig wou ik zo een vraag stellen hoeveel anderen speed gebruikers nou gebruiken.

Begon met een lijntje in het weekend toen twee lijntjes toen grammetje opsnuiven over een weekend.
Toen was ik een paar jaar gestopt en 5 jaar terug kwam ik weer in aanraking met speed in de instelling waar ik woonde.
Begon gelijk elk weekend weer te gebruiken en op een moment hele weekend doen met 2 gram voor een Modknip* geen prijzen noemen *modknip
Na twee jaar op me kamer elk weekend 2 gram ging het naar 5 gram voor Modknip* geen prijzen noemen *modknip euro elk weekend.
Toen ging ik op een moment onregelmatig gebruiken dus gewoon op dinsdag ineens en dan doorhalen twee dagen.
Anderhalf jaar terug steeds meer snuiven door de week ook en veel snuiven.
Echt absurde lijnen leggen van een halve gram en in één keer opsnuiven.
Toen had ik spul waar ik na zo een lijn altijd kokhalzend rond liep in de kamer met de tranen in mijn ogen ha ha.
Op een moment kreeg ik een moeilijke maagzweer heb ik drie jaar mee rondgelopen.
Het werd steeds erger die maag zweer Anderhalf jaar terug begon ik speed in te nemen en begin met half grammetje.
Blijf altijd dagen doorhalen niet normaal laatste weekend ook tot van vrijdag had ik 2 grammetjes genomen in een keer en zaterdag eentje van anderhalf in een keer en zondag had ik nog een grammetje geklapt en gisteren maandag dus was ik nog wakker.

Maar ben benieuwd of er meer zijn die 2 grammen bammen in een keer?
Klik om te vergroten...
Nee, zelfs dat doe ik mezelf niet aan. Ieder dag 200 á 300 mg. Meer dan genoeg!
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#6
agja dat zal niet lang duren voordat je n nummertje hebt in amsterdam
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#7
wiet is en blijft mijn favoriet :stoned:
C
Chr0nicLid
01-01-2024, 00:00
#8
Helaas sinds een aantal maanden ongeveer 4 tot 6 kleine lijntjes per dag, denk ongeveer 100mg per dag?
J
JunkyXLLid
01-01-2024, 00:00
#9
Heel af en toe :)
Moeilijk te vinden hier :(
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#10
goede morgend psychopsychedelic
en de rest natuurlijk!!!
dit bericht is bedoelt voor de wakkere mensen onder ons en niet voor de mensen die slapen, die dit bericht natuurlijk niet kunnen lezen of zelfs weten dat dit bericht is geschrevn omdat,ze slapen :P
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#11
mijn bezig heden zijn niews volgen muziek luisteren en het huisje proper houden :tearsofjoy: zithier met de swiffer door het huis te crossen.

heb ongeveer lijntje of3 binne weet niet hoeveel gr of mg maar in iedergeeval niet meer dan 1,5gr anders ws me sealtje leeg :tearsofjoy:

en wat heb jij allemaal in je neus of keelgat latenverdwijnen ?
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#12
hahaha relaxed :sunglasses: goeidemorgen :stoned:
ik ben nog wakker :rock: voorde rest ist vrij dood volgens mij :tearsofjoy:
en wat doe jij zoal??
hebje msn? pm me :wink:
hoeveel ziter al inje donder? :tearsofjoy:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#13
jaa inderdaad, en je tolerantie speeld ook een rol,,. ik neem nooit meer dan n gram,, zoizo bijna altijd wel minder,, halfje ofzo,, vroeger wel 1 en 2 grammen per nacht,, maar nee dankje,, hoeft niet meervoormij
:wave:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#14
bijna halve gram vanaf deze avond :tearsofjoy:
w
westvlamingLid
01-01-2024, 00:00
#15
Als ook nog een wakkere mens sedert gisteren en al een jaartje of 5 dagelijks gebruiker hier in dit apeland als belgie wil ik toch even mijn mening kwijt over die "hoeveelheden" die er genomen word per dag/nacht enz.We moeten eerlijk zijn hierover en toegeven dat de "hoeveelheid" altijd sterk afhangt van de qualiteit van de pep natuurlijk.Ook het de tijd dat je al wakker bent of als het bv de eerste wakkere nacht terug is na een rustperiode van enkele dagen slaap en voldoende eten en drinken.Je kan de hoeveelheid gebruik op een nacht niet vergelijken bij de hoeveelheid dat je neemt als je al 2 dagen wakker bent.Dit zijn volgens mijn mening toch zeer belangrijke punten die de hoeveelheid beinvloeden maar daar word er op de forums nooit veel over gesproken natuurlijk
t
teonanacatlLid
01-01-2024, 00:00
#16
lol eigen fout :P

gz
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#17
haha oke dan,, heel veel klachten?? lichaamlijk en geestenlijk??
c
coudiLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik ben altyd wakker....ben aardig aan :rock:
c
coudiLid
01-01-2024, 00:00
#19
btw westvlaming,kzien van oostende:tongueout:
s
strawberry_coladaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Maximum 5 gram per week en dat is voor mij echt de limiet (meestal zit ik rond 4g).

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1213141516...20
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."