#1
Ja, cocaïne is er ook één in het rijtje van de vrijwel overwonnen verslavingen.
Ik hou gewoon van amfetamine. Het was ook echt liefde op het eerste gezicht.
Goeie amfe is gewoon leuk voor recreatief of productief. Herken dat wel en dat is een grote valkuil bij mij daarom doe ik het nog amper. Coke stond ook in het rijtje met meerdere grammen per sessie. Nu met 0.3 ben ik soms al voldaan en maximaal 1 avond.

voorde rest ist vrij dood volgens mij 