Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe maak ik een bommetje??

Hoe maak ik een bommetje??

40 antwoorden
65 weergaven
18-5-2026
1
19hyperdrive80Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Tip:

Maakt een frietzakje!!!!!!!!!!!!

scheelt enorm veel vloei en werkt eerder.


Vouw je vloeitje zo dat de ene kant tegen het plakrandje aanligt.
lik het plakrandje en vouw het dicht.

scheur niet direct het overige vloei weg,want je hebt nu een ideaal doseervlakje waar je je pep opgooit.

en pakt gewoon het vloeitje op het het spul glijd zo het vrietzakje in,

over vloei weghalen en dichtdraaien.

grtzzzzzzzz
:smoke: :smoke: :smoke:
m
mr_mdmaLid
01-01-2024, 00:00
#2
als ik jou was zou ik geen sigaretten vloetje gebruiken ofzo
ik ben ook begonnen met bommetjes en normalen vloei knapt heel snel
je kan beter rijsten vloei gebruiken gr dominique
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Vul gewoon een capsule voor de helft, die koop je bij elke smartshop.
M
MoonLid
01-01-2024, 00:00
#4
In een vloeitje
r
reindurzLid
01-01-2024, 00:00
#5
capsule, gooi gewoon capsules van medicatie of dergelijke wat je over hebt leeg en vul die met pep. of koop lege capsules.

in de afgelopen 5 jaar dat ik speed gebruik heb ik een jaar lang bommetjes gegeten ik kocht meestal een pakje lange vloei. (joint vloei) knipte het hele pakje doormidden. haalde uit het halve pakje een half vloeitje en vouwde de punten naar elkaar toe lik langs de plakrand zo heb je een puntzak wat je vol kunt gooien en vouw hem dicht klaar.
C
Chica42Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of n bommetje nou langer werkt dan een snuifje?? Wil er nl. zo lang mogelijk van kunnen genieten!!!
:)
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#7
Een bommetje werkt langer dan snuiven, maar toch gaat mijn voorkeur uit naar snuiven. Dat is gewoon lekkerder. :)
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#8
@Lekke afwasteil
Wat is er mis met capsules dan?

on:

Je springt een zwembad in en je rolt je op voor je het wateroppervlak raakt. Zo maak je een bommetje!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#9
P
PsilocylonerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Naar verluidt verblijft hij inmiddels in het Midden-Oosten, alwaar hij in het bommetjes maken groot is geworden.
R
RuthLid
01-01-2024, 00:00
#11
speedygirl zei:
je kan beter snuiven, is verschrikkelijk slecht voor je maag :wave:
Klik om te vergroten...
ik heb een gat in mn septum gecreerd door alleen maar te snuiven dus t kan nooit veel schadelijker zijn voor je maag hahah
V
Vergane GlorieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Schop :thumbsup1:
j
jordyLid
01-01-2024, 00:00
#13
He,

Ik snuif nu sinds een paar maanden en het bevalt me prima!!! Alleen word ik een beetje gek van dat spul in mn neus.
Ik hoorde dat je speed ook in een bommetje ken doen. Ik heb geen idee hoe dit werkt??

Heeft het wel hetzelfde effect als dat je het snuift ??

Thnx
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#14
je neemt gewoon een sigarettenvloeitje. in het midden doe je wat speed. je neemt de uiteinden van het vloeitje en houd ze tegen elkaar vast. nu kun je je speed in een bolletje draaien en je draait het vloeitje dicht zodat je een bolletje (de speed) hebt en een fijn uitstekend opgedraaid stuk vloei. dat bijt ik er meestal af voor ik het inslik. begrijp je het een beetje? het is eigenlijk heel simpel om te doen.

het effect van snuiven en slikken verschilt niet zoveel. enkel als je het spuit is het veel sterker van effect.
E
ExortLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bommetje duurde natuurlijk wel langer voordat et begon te werken dan als je et snuift. Ik heb 1 keer een bommetje gehad werkte goed alleen de volgende dag wel last van me maag, echt een kut gevoel in me maag. Ik snuif et alleen nog.
s
speed-freakLid
01-01-2024, 00:00
#16
In het algemeen zijn bommetjes gevaarlijker dan snuiven. Als zon bommetje in je keel blijft hangen kan je dood gaan... ook kan je maagbloedingen krijgen en je hebt meer speed nodig dan als je gaat snuifen.

Als je toch bommetjes gaat slikken zou ik kiezen voor natuurlijke vloei dat zit in zo'n groen pakje.
B
BunzerrLid
01-01-2024, 00:00
#17
In het algemeen zijn bommetjes gevaarlijker dan snuiven. Als zon bommetje in je keel blijft hangen kan je dood gaan... ook kan je maagbloedingen krijgen en je hebt meer speed nodig dan als je gaat snuifen.
Klik om te vergroten...

wat is dit nou weer voor slap gelul.......... :angry:

In je keel blijven hangen, alles kan in je keel blijven hangen....
s
speedygirlLid
01-01-2024, 00:00
#18
speed-freak zei:
In het algemeen zijn bommetjes gevaarlijker dan snuiven. Als zon bommetje in je keel blijft hangen kan je dood gaan... ook kan je maagbloedingen krijgen en je hebt meer speed nodig dan als je gaat snuifen.

Als je toch bommetjes gaat slikken zou ik kiezen voor natuurlijke vloei dat zit in zo'n groen pakje.
Klik om te vergroten...

nog nooit van gehoord, speed is altijd gevaarlijk man :grin:
x
xodarapLid
01-01-2024, 00:00
#19
Exort zei:
Bommetje duurde natuurlijk wel langer voordat et begon te werken dan als je et snuift. Ik heb 1 keer een bommetje gehad werkte goed alleen de volgende dag wel last van me maag, echt een kut gevoel in me maag. Ik snuif et alleen nog.
Klik om te vergroten...

En dan krijg je op den duur een kutgevoel in je neus haha
E
ExortLid
01-01-2024, 00:00
#20
xodarap zei:
Exort zei:
Bommetje duurde natuurlijk wel langer voordat et begon te werken dan als je et snuift. Ik heb 1 keer een bommetje gehad werkte goed alleen de volgende dag wel last van me maag, echt een kut gevoel in me maag. Ik snuif et alleen nog.
Klik om te vergroten...

En dan krijg je op den duur een kutgevoel in je neus haha
Klik om te vergroten...

Hahahaa, nou daar heb ik nou gelukkig nog geen last van en de dag erna ook niet ofzo. Alleen bommetje hoef ik echt nooit weer!! :openmouth:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."