#1
*pakt z'n zwembroek*
ik heb een gat in mn septum gecreerd door alleen maar te snuiven dus t kan nooit veel schadelijker zijn voor je maag hahahje kan beter snuiven, is verschrikkelijk slecht voor je maag![]()
REEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Juist. Jij snapt m. Hopelijk ben je nog actief na zoveel jaar hahaals je snuift komt er ook speed in je maag
In het algemeen zijn bommetjes gevaarlijker dan snuiven. Als zon bommetje in je keel blijft hangen kan je dood gaan... ook kan je maagbloedingen krijgen en je hebt meer speed nodig dan als je gaat snuifen.
speed-freak zei:In het algemeen zijn bommetjes gevaarlijker dan snuiven. Als zon bommetje in je keel blijft hangen kan je dood gaan... ook kan je maagbloedingen krijgen en je hebt meer speed nodig dan als je gaat snuifen.
Als je toch bommetjes gaat slikken zou ik kiezen voor natuurlijke vloei dat zit in zo'n groen pakje.
Exort zei:Bommetje duurde natuurlijk wel langer voordat et begon te werken dan als je et snuift. Ik heb 1 keer een bommetje gehad werkte goed alleen de volgende dag wel last van me maag, echt een kut gevoel in me maag. Ik snuif et alleen nog.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."