Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe maak ik een bommetje??

Hoe maak ik een bommetje??

40 antwoorden
64 weergaven
18-5-2026
V
Vergane GlorieLid
01-01-2024, 00:00
#1
*pakt z'n zwembroek*
v
vorkLid
01-01-2024, 00:00
#2
schop :sunglasses:
V
Vergane GlorieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Schop :thumbsup1:
j
jordyLid
01-01-2024, 00:00
#4
He,

Ik snuif nu sinds een paar maanden en het bevalt me prima!!! Alleen word ik een beetje gek van dat spul in mn neus.
Ik hoorde dat je speed ook in een bommetje ken doen. Ik heb geen idee hoe dit werkt??

Heeft het wel hetzelfde effect als dat je het snuift ??

Thnx
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#5
je neemt gewoon een sigarettenvloeitje. in het midden doe je wat speed. je neemt de uiteinden van het vloeitje en houd ze tegen elkaar vast. nu kun je je speed in een bolletje draaien en je draait het vloeitje dicht zodat je een bolletje (de speed) hebt en een fijn uitstekend opgedraaid stuk vloei. dat bijt ik er meestal af voor ik het inslik. begrijp je het een beetje? het is eigenlijk heel simpel om te doen.

het effect van snuiven en slikken verschilt niet zoveel. enkel als je het spuit is het veel sterker van effect.
E
ExortLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bommetje duurde natuurlijk wel langer voordat et begon te werken dan als je et snuift. Ik heb 1 keer een bommetje gehad werkte goed alleen de volgende dag wel last van me maag, echt een kut gevoel in me maag. Ik snuif et alleen nog.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#7
@Lekke afwasteil
Wat is er mis met capsules dan?

on:

Je springt een zwembad in en je rolt je op voor je het wateroppervlak raakt. Zo maak je een bommetje!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8
P
PsilocylonerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Naar verluidt verblijft hij inmiddels in het Midden-Oosten, alwaar hij in het bommetjes maken groot is geworden.
R
RuthLid
01-01-2024, 00:00
#10
speedygirl zei:
je kan beter snuiven, is verschrikkelijk slecht voor je maag :wave:
Klik om te vergroten...
ik heb een gat in mn septum gecreerd door alleen maar te snuiven dus t kan nooit veel schadelijker zijn voor je maag hahah
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#11
REEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Benzoboss zei:
REEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Klik om te vergroten...
:thinking:
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#13
4e oude topic dat vandaag op gegraven word zonder goede reden 😢
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#14
artworks-000150130693-cdft9m-t500x500.jpg
M
MercedeszLid
01-01-2024, 00:00
#15
needlefreak zei:
als je snuift komt er ook speed in je maag
Klik om te vergroten...
Juist. Jij snapt m. Hopelijk ben je nog actief na zoveel jaar haha
V
Vergane GlorieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Op die capsules en vloetjes na, zijn er zeker geen andere opties om 'bommetjes' te maken, of wel? Want ik rook niet en vind t en beetje kansloos om een pak vloetjes te halen terwijl ik die troep echt zo goed als nóóit gebruik. De keren dat ik speed doe, zijn op 1 hand te tellen over een heel jaar...
s
speed-freakLid
01-01-2024, 00:00
#17
In het algemeen zijn bommetjes gevaarlijker dan snuiven. Als zon bommetje in je keel blijft hangen kan je dood gaan... ook kan je maagbloedingen krijgen en je hebt meer speed nodig dan als je gaat snuifen.

Als je toch bommetjes gaat slikken zou ik kiezen voor natuurlijke vloei dat zit in zo'n groen pakje.
B
BunzerrLid
01-01-2024, 00:00
#18
In het algemeen zijn bommetjes gevaarlijker dan snuiven. Als zon bommetje in je keel blijft hangen kan je dood gaan... ook kan je maagbloedingen krijgen en je hebt meer speed nodig dan als je gaat snuifen.
Klik om te vergroten...

wat is dit nou weer voor slap gelul.......... :angry:

In je keel blijven hangen, alles kan in je keel blijven hangen....
s
speedygirlLid
01-01-2024, 00:00
#19
speed-freak zei:
In het algemeen zijn bommetjes gevaarlijker dan snuiven. Als zon bommetje in je keel blijft hangen kan je dood gaan... ook kan je maagbloedingen krijgen en je hebt meer speed nodig dan als je gaat snuifen.

Als je toch bommetjes gaat slikken zou ik kiezen voor natuurlijke vloei dat zit in zo'n groen pakje.
Klik om te vergroten...

nog nooit van gehoord, speed is altijd gevaarlijk man :grin:
x
xodarapLid
01-01-2024, 00:00
#20
Exort zei:
Bommetje duurde natuurlijk wel langer voordat et begon te werken dan als je et snuift. Ik heb 1 keer een bommetje gehad werkte goed alleen de volgende dag wel last van me maag, echt een kut gevoel in me maag. Ik snuif et alleen nog.
Klik om te vergroten...

En dan krijg je op den duur een kutgevoel in je neus haha

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."