Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"als ik jou was zou ik geen sigaretten vloetje gebruiken ofzo ik ben ook begonnen met bommetjes en normalen vloei knapt heel snel je kan beter rijsten vloei gebruiken gr dominique"
"hoi ik ben dominique ik ben 16 jaar ik speek nu best wel een beetje uit ervaring begin niet aan die troep wand het is moeilijk om er af te blijven ik heb al veel gebruikt en gedaan maar heb er echt spijt van ik merk aan mezelf als ik het niet gebruik dat ik de dwang er nog steeds heb ik gebruik zelf mdma pillen en pure kristallen en speed ik heb een keertje coke gegeten en ze hebben stiekem ketamine in me drinken gedaan ik werd van alle kanten gewaarschuwd en ik was best wel die sukkel die niet wou luisteren ben 16 jaar heb me school al verpest woon op een internaat en moet waarschijnlijk volgende maand naar tactus gr"