Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi! Ik heb jarenlang benzo's geslikt en vond Valium ook het lekkerst....ook oxazepam is goed te doen maar daar wen je wel heel snel aan. Ik gebruik nu zelf oxazepam van 50mg. maar die zijn niet zo makkelijk te krijgen! Krijg jij ze voorgeschreven of krijg je ze via via? Sinds vorig jaar is er een strenger toezicht ontstaan omdat het zo ontzettend veel mensen afhankelijk heeft gemaakt. Dat gebeurt ook vrij snel. voordat je het weet kan je niet meer zo lekker slapen zonder! Ik heb wel een tip voor je wat je aan je huisarts kan vragen en dat is Promethazine, dat valt niet onder de benzo's en is ook niet verslavend. Het is eigenlijk een middel tegen allergieën met als bijwerking dat je er lekker suf van wordt, en daarom wordt dat vaak gegeven ipv benzo's....Het heeft ook een versterkend effect van wat je al geslikt heb...bijv. als je een pammetje heb genomen samen met een promethazine dan versterkt het de oxazepam alsof je er 2 heb genomen!! Good Luck! Be safe!"
"Pep Alcohol samen met Coke Base Coke Alle soorten Benzo's Xtc Geen hallucinerende middelen voor mij......"
"Ik behoor ook tot de categorie "binge drinker" en vond mezelf helemaal niet tussen de"echte" Alcoholisten thuis horen.....maar zodra alcohol (op wat voor manier dan ook) een probleem wordt omdat je het zelf niet in de hand heb dan behoor je toch bij de groep "probleemdrinkers", geen maat kunnen houden is zelfcontrole verliezen en je kop in het zand steken op het moment dat je drinkt... Het heeft mij jaren gekost om te leren dat als ik echt geen problemen meer wil met alcohol dat ik dan definitief moest stoppen... Coke maakte het altijd nog ff erger want dan kan je helemaal veel drank op! Af en toe heb ik nog wel eens een terugval/uitglijder maar ben dan ook snel weer genezen!"
"Wil je niet ontmoedigen maar probeer niet te hoge doelen te stellen......het is niet erg als je een keer terugvalt. Als je er maar wat van leert! Dan weet je weer waarom het helemaal niet leuk is om zoveel te zuipen....... En met maten leren drinken is onbegonnen werk.....het sluipt er dan toch weer in!! Accepteer dat je een alcoholprobleem heb en dan kan je er mee leren omgaan, met vallen en weer opstaan!!! good luck"
"W.F.L. zei: Nieuwe vraag nu.. Heeft jouw kutje een naam!? 100% Acidiferous misschien? Klik om te vergroten... Jazeker wel......"Kuukie" Altijd in de buurt en altijd in voor een leuk spelletje!!! MY best friend....."
"jcutter zei: Mijn penis heet funk de skunk Klik om te vergroten... No hard feelings maar zoals jij het zegt dan is t net alsof je zegt.....The funk of a skunk....."
"Als je drugs gebruikt is dat al een relatie opzich!! Ook uit ervaring weet ik dat ik niet met iemand een relatie kan hebben als we allebei gebruiken! Heb mn laatste 2 vriendjes in de Detox leren kennen en dan was het echt wachten wie het eerste zei..."Zullen we een heeel klein beetje nemen".... Nou das het begin van het eind! Nu ben ik vrijgezel maar ben wel weer toe aan een relatie....mssn maar weer ff n weekje Detoxen..."
"Om wat voor verslaving gaat het eigenlijk? Bij elke verslaving ligt dit toch weer anders.... maar professionele hulp inschakelen zoals de Brijder of de Jellinek heeft mij heel goed geholpen. Niet alleen hij heeft een probleem maar jij eigenlijk ook doordat je zo graag wilt helpen daar is veel moed voor nodig maar begrip krijg je er niet voor terug en da's best lastig dus respect van mij voor je om hem te helpen!! En dan zijn er ook nog de terugvallen waar je rekening mee moet houden en vooral teleurstellingen ......ik heb dit jaren lang mn familie aangedaan die ook dachten dat ik na de eerste detox genezen thuis af geleverd zou worden....maar het is een traject die altijd zal blijven lopen met voor en tegenspoed!! Probeer ook niet boos te worden als het weer eens mis gaat, maar blijf positief, desbetreffende moet het ook echt ZELF willen anders kan je net zo goed stoppen.....(DENK OOK VOORAL AAN JEZELF!!) Goodluck! Ben benieuwd hoe het gaat en als je wat wilt weten dan kan je het altijd vragen!!! Ik ben helaas ervaringsdeskundige maar dat zijn wel vaak de mensen die het recht voor zn raap, en eerlijk weten de vertellen!!!"
"Ben het helemaal met Svali eens.....Als hij het niet echt zelf wilt en met het verhaal komt dat ie wil "minderen" dan zou ik toch een klein beetje je handen ervan aftrekken....anders ben jij straks degenen die het voor de kiezen krijgt als hij zn dag niet heeft!! Dat gaat je opbreken! Probeer hem zoveel mogelijk bij te staan maar uiteindelijk zal hij het ZELF moeten doen en vooral willen!! Good Luck!"
"Ik gebruik al een tijdje Promethazine dat is officieel een Anti-allergie middel maar wordt vaak voorgeschreven als slaapmiddel omdat de bijwerking van dit middel sterk versuffend is! Ik ben jaren verslaafd geweest aan benzo's maar dit is echt mn redding! Ik slaap er perfect op en het is niet verslavend en je hoeft je dosis ook niet steeds aan te passen! Ook is het een versterker voor allerlei medicijnen, als je bijvoorbeeld 1 valiumpje neemt samen met een pilletje promethazine dan versterkt het de werking van de valium en is het eigenlijk net alsof je 2 valiumpjes op heb! Als ik wel eens een Seresta krijg van een kennis dan neem ik ook mn andere blauwe pilletje erbij en dan is ie echt veel heftiger! Ik vind het een super middel!! Ik slaap er beter op dan echte slaapmiddelen en je wordt ook niet verrot wakker. Ik krijg het van mn arts van de Brijderstichting en die schrijft ze zonder problemen aan me voor, terwijl ik vroeger altijd moest smeken voor een pammetje en hij het ook bijna nooit aan me gaf omdat het zo verslavend is! Kan het echt iedereen aanraden die met slaapproblemen kampt!! Alleen niet samen met alcohol gebruiken want dan word je echt heeel snel dronken! gr. Iloon"