Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"capsule, gooi gewoon capsules van medicatie of dergelijke wat je over hebt leeg en vul die met pep. of koop lege capsules. in de afgelopen 5 jaar dat ik speed gebruik heb ik een jaar lang bommetjes gegeten ik kocht meestal een pakje lange vloei. (joint vloei) knipte het hele pakje doormidden. haalde uit het halve pakje een half vloeitje en vouwde de punten naar elkaar toe lik langs de plakrand zo heb je een puntzak wat je vol kunt gooien en vouw hem dicht klaar."
"1) Kan je GHB gebruiken als je erg moe bent? niet verstandig. Het Outgaan gebeurt dan veel sneller. gebruik g ook altijd in situaties zoals tijdens het uitgaan. ergens waar je constant in beweging blijft. dan zal je niet zo flug outgaan. ik gebruikte ghb altijd in combinatie met speed, dit geeft voor mij altijd het gewenste effect en kon hierdoor helemaal opgaan in de muziek. 2) Hoeveel dopjes GHB heb je nodig vanuit een Flugel flesje? verstandig is het om je ghb af te meten met een spuitje (zonder naald uiteraard) voor beginners is het verstandig om te beginnen met 2 ml. (ligt ook een beetje aan je lichaamsgewicht). als je 2 ml hebt gehad en je merkt na 1 uur nog helemaal niks. neem dan een dosis van 2,5 ml. verneem je na een 1 uur alweer niks ga dan naar 3 ml. enz. netzolang tot het gewenste effect. koop je ghb altijd bij een vertrouwd persoon die altijd dezelfde sterkte heeft. hierdoor is de kans op overdosis nihil. 3) Ik had dit weekend 2 dopjes GHB vanuit een half spa blauw flesje die ik met een maat deelde. Allebei dronken we ervan en ik voelde het sterk. Is een normale maat beker met 2 dopjes GHB en water dan weer niet teveel om te drinken? Dat kan. het heeft er uiteraard ook mee te maken hoeveel er in een dopje van jou gaat. kijk je hebt flugel dopjes waar ong 1ml in past en je hebt ook doppen van een pasoa fles waar 10 ml in past. dus het zegt mij niks. swim produceert g. voor eigen gebruik waar onervaren personen 1,5 ml van nemen en super lekker gaan maar er ook geen 0,5 ml meer moeten nemen anders gaan ze out. 4) Wat moet je doen als je merkt dat je erg moe begint te worden van de GHB...? in beweging blijven. rond springen gek doen. nooit gaan zitten of stil blijven staan. anders ga je out. of zoals ik doe gewoon speed erbij gebruiken. dan kun je wel 10 keer zo fijn gaan van de g. 5) Kan het kwaad om te slapen op GHB? als je in slaap valt van de G. en je wordt na 1 tot 3 uur ong. weer wakker en je kunt dan niet meer verder slapen ben je out gegaan door de G. geloof mij gewoon slapen onder invloed van de g is practies onmogelijk. wacht daarom altijd tot het uitgewerkt is. 6) Lekker met dit weer in de zon liggen en G drinken kan geen kwaad? Zolang je maar niet in slaap valt of met andere woorden outgaan. goed blijven drinken want door g droog je uit. anders is de kans op een zonnesteek of oververhitting zeer groot. gevaarlijk dus. 7) Wat moet je doen als iemand out gaat van GHB? Kan je outgaan verhelpen door deze persoon de gehele tijd wakker te houden door pijnkneepjes toe te passen? ja kun je doen de persoon moet in iedergeval in beweging blijven en rondlopen met veel frisse koele lucht is verstandig. maar als deze persoon egt teveel heeft gehad dan is het onmogelijk om het wakker te houden. laat diegene dan rustig out liggen met zoveel mogelijk verkoeling of in de winter met een deken. hoofd niet achterover omdat met anders kan stikken in tong of braaksel. na ong. 2 a 3 uur is men gewoon weer bij zinnen. controleer tussendoor wel af en toe ademhalen en hartslag. maar het heeft absoluut geen nut om het in de tussentijd wakker proberen te maken. laat de persoon gewoon rustig liggen en diegene wordt vanzelf wel weer wakker. ter info. ik praat hier uit 8 jaar ervaring met bijna dagelijkse omgang van ghb gebruikers/verslaafden. ben inmiddels 2 keer afgekickt laatste keer clinisch behandeld geweest en gebruik inmiddels niet meer. maar ik weet enorm goed wat ik vertel en het is allemaal gebaseert uit eigen ervaring. ik hoop dat de mensen hier enig respect voor kunnen opbrengen. ik weet dat het gebruik van ghb een super leuke ervaring kan zijn maar als men het vaker en onverantwoord gaat gebruiken er heeeel veel ellende bij komt kijken. ik ben door het overmatig gebruik heel veel kwijt geraakt vrienden, opleiding, bijbaan, rijbewijs enz. gedetineerd geweest. dit is allemaal gekomen door het overmatig gebruik van ghb. dus weet waar je aan begint."