Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Benzoboss zei: Tijdloos zei: Is inderdaad methamfetamine ofwel crystal meth Zal later er bij zetten dat je in delirium kan raken , eerst een betrouwbare bron erbij zoeken.. Maar goed het is al ruim 10 jaar niet meer gezien dus zo belangrijk is het niet , icm met alle naarbbijwerkingen is het niet zo nodig lijkt me. Mja geen mens die dat neemt om te trippen net als datura of doornappel. Hier is het algemeen bekend dat je van datura niet tript maar gif is waardoor je in een delirium raakt. Klik om te vergroten... Ik heb wel is doornappel gedaan Maarja ik ben ook een geval apart Klik om te vergroten... Had je die ook geplugd?"
"Lekker bezig pik!"
"Ik vind het niet echt een verrassing dat je neusschot langzaam kapot gaat wanneer je vijf gram op een dag snuift. Maar daar heb jij nu helemaal niks aan. Ga maar zo snel mogelijk naar je huisarts toe. Redden wat te redden valt."
"Probeer dan de volgende keer een wat duidelijker verhaal te typen."
"Maakt verder niet uit. Hoe is het nu met je? En je neus?"
"Als Je zo veel problemen ervaart met je drugsgebruik, ben je waarschijnlijk een klein beetje verslaafd. Als je dan na een paar maanden weer eens wat gebruikt, heb je een terugval. Een trugval is heel normaal en daar heeft bijna elke verslaafde mee te maken. Ik vind het meer knap dat je het bij drie lijntjes hebt kunnen houden. Wees dus niet zo hard voor je zelf. En je ouders die je op je 26e een drugstest laten doen... kom op zeg."
"Het is allemaal dan wel heel erg snel bij jou gegaan. De enige tip die ik jou kan geven is om contact te zoeken met de verslavingszorg. Ik denk dat je dit zonder professionele hulp niet gaat redden."
"Je hebt slechte cocaïne gekocht."
"Kataya zei: Ik lees heel veel over cocaine dat je daar veel bij gaat drinken. Iemand zei tegen mij je moet er wel bij drinken. Maar ik drink nooit geen alcohol nooit gedaan ook. Is dat vreemd? Klik om te vergroten... Niet zo vreemd als die zin"
"Benzoboss zei: Fool zei: Ja, zoiets dacht ik al. Klik om te vergroten... Ervaring? Ik ben een bewuste gebruiker geworden lol Merk er niks van Edit gefeliciteerd met je 4500 posts fool Klik om te vergroten... Maar waarom plug je het dan? Krijg je daar een ander gevoel van? Ik snap er echt helemaal niks van. Is trouwens ook wel leuk om in de kroeg te doen met het biertje dat je net besteld hebt."