Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik deed na een nachtje doorgaan op pep eerst lekker lang en heet douchen (stoom om je huid te laten ''ademen'' ) dan met gezichtsscrub scrubben, vervolgens met een lotion van Garnier (een blauwe dles..porienverkleinende shit) m'n gezicht afnemen en daarna met een goede dagcreme smeren...dat heeft het opgelost (eerst had ik enorm veel last van peppuisten) Nee hoor, ik ben niet ijdel"
"Dat soort dingen had ik alleen na meerdere nachten door te zijn gegaan op speed... Het is toch ook algemeen bekend dat je na veel gebruik paranoia kan worden..."
"vode zei: Het trillen van je kaken etc beeld je je niet in, is ook niet zo erg. Maar het paranoia worden is wel een teken dat je wat teveel had genomen. Zo is mijn huidige vriend eens naar het politiebureau gemoeten omdat een bevriend koppel van hem in hun peppara hem beschuldigden van haar verkracht te hebben, er zou bewijs op de lakens moeten zitten, van sperma.., en die lakens hadden ze ook meegenomen naar het bureau.. Allemaal een hoop lastigheid, waar ze erna erg veel spijt van hadden. Klik om te vergroten... Is het dan niet duidelijk dat je dan gewoon geen of minder pep moet gebruiken? Volgens mij ben je dan echt te ver doorgegaan!"
"Ik heb wel aan mijn moeder gevraagd of ze bij mijn eerste LSD trip wil zijn (als doorgewinterde hippie) maar samen gebruiken...nee, ik moet er ook niet aan denken eigenlijk..."
"Atreyu - Becoming the bull"
"Nou, de eerste stap is gezet... Een dezer dagen komt er een bescheiden lading hoffmannetjes (zo noemen de duitsers ze) de grens over. Er is geen dosering bekend, het enige wat ''ze'' erover kwijt kunnen is dat het goed trippen is met die zegeltjes. Het is mijn eerste keer, dus ik heb 3 zegeltjes besteld om er iig 1 te laten testen... ze vragen alleen 15 Euries per zegeltje en overal lees ik dat onder de € 10 een gangbare prijs is Dat is dus mijn eerste vraag; Kan dit, of wordt ik gewoon gigantisch genaaid? (qua prijs) Mijn tweede vraag (wellicht wat vager) LSD uit Duitsland? Ik dacht dat Nederland het walhalla was voor dit soort drugs... En de derde; ik weet dat de afbeelding niets zegt, maar heeft iemand de afgelopen tijd een ervaring met dit soort zegeltjes gehad (ok, ik realiseer me dat ik als een noob klink...ik heb me echt ingelezen ) Het wordt dus mijn eerste keer en ik wil graag alles (tot zover mogelijk) goed geregeld hebben...de setting is er nog niet, dus bewaren moet ik ze zowiezo... koel, droog, luchtdicht en donker bewaren was het toch? Alvast bedankt en tips zijn erg welkom!"
"Ja, ik heb al aangegeven dat ik het erg duur vond, maar hij zei dat het erg risicovol was en dat het maar een kleine hoeveelheid was, per 1000 werd het goedkoper Ach, in ieder geval heel erg bedankt voor je reactie"
"Ik heb ze nog niet, maar zodra ze binnen zijn, maak ik ff 'n foto en laat ik wel weten op hoeveel ze getest zijn... al begin ik wel enorm te twijfelen vanwege de prijs... Maarja, ik zoek er al zo lang naar en ik zit niet echt in de ''GOAscene''. Als er echt iets belachelijk laags uit de test komt, weet ik 'm snel genoeg te vinden Overigens heb ik wel aardig wat ervaring met paddo's, dus ik denk dat ik dan best met een hele zegel overweg kan"
"lysergine25 zei: 10 euro is schandalig veel !! Koop je spullen toch in eigen land, dat scheelt bergen en de kwaliteit ligt meestal beter. Stonie Klik om te vergroten... Sterker nog.... 15 euro.. Ik vind het eigenlijk ook belachelijk, maar ja, ik ben al een hele tijd op zoek en heb gewoon de connecties niet. Aan de andere kant; geduld is een schone zaak natuurlijk"
"Djodjo zei: Hoffmanns! Dat vermindert mijn zin nu niet echt bij het zien van dat heerlijke fotootje van Azgaza! Vanavond heb ik er een paar in handen weer. Maar bewaar ze waarschijnlijk toch nog even. Een tijdje geleden heb ik ze voor de eerste keer gehad en ik kan met recht zeggen, de sterkste (had er maar 1 van nodig om toch lekker laaaang door te gaan!), eurorische, geweldigste zegel ever. Hele sterke smaak. Ik had ze de vorige keer ook voor 5 euro gekocht per stuk. De prijs die je ervoor betaald is echt veels te feel! Ik kan zegels altijd bemachtigen tussen de 3-5 eurie! Tja, dan weet je dat voor een volgende keer. Kun je ze nu nog afzeggen of komen ze je richting al uit? Klik om te vergroten... Ik kan het nog afzeggen... Misschien inderdaad het verstandigst En als 'ie begint te zeiken, zeg ik gewoon dat het belachelijk duur is...misschien haalt 'ie er nog wat vanaf"