Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat zijn jullie favoriete activiteiten o.i.v. pep?

Wat zijn jullie favoriete activiteiten o.i.v. pep?

303 antwoorden
88 weergaven
18-5-2026
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#1
Muziek hard zetten
Praten
SCHOONMAKEN !
Chillen
en nog veel meer
B
BabbakLid
01-01-2024, 00:00
#2
Autorijden :grin:
Voordat we een eindweg beren naar een feestje vind ik het lekkerst om een lijn te pakken. Kan me dan goed concentreren op de weg :) TIP voor de mensen die in slaap vallen probeer het ook eens.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Babbak zei:
Autorijden :grin:
Voordat we een eindweg beren naar een feestje vind ik het lekkerst om een lijn te pakken. Kan me dan goed concentreren op de weg :) TIP voor de mensen die in slaap vallen probeer het ook eens.
Klik om te vergroten...

Komt me heel bekend voor. Alleen vanuit de passagierszetel dan. :grin:
S
Smokeweed4lifeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Indd, gewoon lekker chillen & 't liefst met een blowtje erbij, muziekje en een fles water :grin: Nu ook weer lekker aan 't computeren met me vanzelf kauwende kaken op mijn kaugompje hahah lekkerrrr hooor :hearteyes:
N
NocturnalJohnnyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Sex , zowel met een lekkere chick als solo (met behulp van een fleshlight dan :wink:)

Hardcore/Terror beluisteren en erop los gaan !
Praten en filosoferen of ook vooral : een trip down memory lane nemen, herinneringen bovenhalen dus ....
Op het internet surfen
G
GastBizarreLid
01-01-2024, 00:00
#6
(Als het warm weer is tenminste)

Nutteloze-doelloze en veel te lange wandelingen maken met een paar mensen en dan gewoon heel de tijd praten over vanalles en nog wat, muziekje & sigaret erbij en meer is er niet nodig voor mij! Tijdens die lange tochtjes leer je toch pas echt je vrienden door en door te kennen vind ik.. :smoke: :grin:

Grtz! :sunglasses:
N
NocturnalJohnnyLid
01-01-2024, 00:00
#7
GastBizarre zei:
(Als het warm weer is tenminste)

Nutteloze-doelloze en veel te lange wandelingen maken met een paar mensen en dan gewoon heel de tijd praten over vanalles en nog wat, muziekje & sigaret erbij en meer is er niet nodig voor mij! Tijdens die lange tochtjes leer je toch pas echt je vrienden door en door te kennen vind ik.. :smoke: :grin:

Grtz! :sunglasses:
Klik om te vergroten...
Je praat dan inderdaad over een heleboel dingen en je gaat er steeds ook enorm diep op in! Zo heb ik inderdaad mensen al beter leren kennen en een andere kant van hen gezien :grin:
d
dendazLid
01-01-2024, 00:00
#8
dat is verschillend.1 dag wakker sex ,computer,en veel tetteren .2 dagen ong. hetzelfde maar 3 dagen wakker heleboel dingen tegelijk doen . nee niet tegelijk eigenlijk maar van de hak op de tak. ik moet even een stroommeter pakken om iets door te meten bijv. maar dan ben ik even later al de sleutelhangers die in huis rondslingeren bij elkaar aan het zoeken.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#9
Luisteren naar Biertje & nep-vogelnestjes maken van gras. :hearteyes:






:openmouth:
s
snelgemsurfdLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als we onder maten kunnen chillen dan zijn het nutteloze gesprekken voeren tot rare geluidjes maken.

Als ik alleen speed tot me neem( wat wel is kan gebeuren) Een dialoog aangaan met mn alter ego, maar hangt er vanaf hoelang ik dan wel wakker ben.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
GastBizarre zei:
(Als het warm weer is tenminste)

Nutteloze-doelloze en veel te lange wandelingen maken met een paar mensen en dan gewoon heel de tijd praten over vanalles en nog wat, muziekje & sigaret erbij en meer is er niet nodig voor mij! Tijdens die lange tochtjes leer je toch pas echt je vrienden door en door te kennen vind ik.. :smoke: :grin:
Klik om te vergroten...

Juist.. :hearteyes:
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Chris Pontius zei:
Luisteren naar Biertje & nep-vogelnestjes maken van gras. :hearteyes:






:openmouth:
Klik om te vergroten...



:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
ja, we hebben in die paar uurjtes dat ik dr was wel flink wat afgeluld haha!

Een van mijn nieuwe favo activiteiten:

7 KM op en neer lopen naar de supermarkt samen met Kenny :hearteyes:
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dr Gonzo zei:
hoogslapers bouwen,en dan het liefst beginnen om een uurtje of 1 s'nachts....lekker zagen en boren tot in de vroege uurtjes....
Klik om te vergroten...

En? Goede band met je buren zeker?
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Biertje zei:
Chris Pontius zei:
Luisteren naar Biertje & nep-vogelnestjes maken van gras. :hearteyes:






:openmouth:
Klik om te vergroten...



:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
ja, we hebben in die paar uurjtes dat ik dr was wel flink wat afgeluld haha!

Een van mijn nieuwe favo activiteiten:

7 KM op en neer lopen naar de supermarkt samen met Kenny :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Ohja, ik was vergeten erbij te vermelden dat de boodschappen niet eens voor ons wareN:P
m
miss.stoneyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Seksen!! <3
B
BlosoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Urenlang forums lezen zoals deze op dit moment ;p
i
ik87Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Meestal op het begin een praatkick dus:

-zeer aparte gesprekken voeren :grin:
- hardcore !
-poetsen/rommelen in huis als ik het vaag heb
- internetten/films kijken ( als ik stil kan zitten)
D
Dopey20vtLid
01-01-2024, 00:00
#18
Forza motorsport 4, wagens customizen. Internetten. Muziek luisteren. Vaag om me heen kijken en ga zo nog maar ff door. :stoned:
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#19
UpTempo muziek, dansen, praten als een malle, alcohol drinken, roken, waanzinnige verhalen vertellen, anderen oppeppen, complimentjes geven,....
B
BarintaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Uren lang op het web surfen, seks :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...16
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."