Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsspeed spuiten

speed spuiten

157 antwoorden
40 weergaven
18-5-2026
b
boekaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Vanwaar zijt ge mss?

Ja das zeker beste da het in het begin nog nie zelf kunt, had ik ook maar als ge da paar keer door iemand anders laat doen(en kijkt goe mee), probeert ge na nen tijd sowiezo en alst lukt, zijt ge vertrokken :grin:
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#2
boeka zei:
Vanwaar zijt ge mss?

Ja das zeker beste da het in het begin nog nie zelf kunt, had ik ook maar als ge da paar keer door iemand anders laat doen(en kijkt goe mee), probeert ge na nen tijd sowiezo en alst lukt, zijt ge vertrokken :grin:
Klik om te vergroten...
erges in oost vlaandre :tongueout:
b
boekaLid
01-01-2024, 00:00
#3
gamezz zei:
is echt perfect mogelijk heb een maat die het aleen maar spuit
doe het netjes en gebruik verse naalden
Klik om te vergroten...

tuurlijk is da perfect mogelijk en veel beter, juist zeker zijn van uwen speed, en em goed oplossen(opwarmen) en kunnen spuiten...
b
boekaLid
01-01-2024, 00:00
#4
gamezz zei:
boeka zei:
Vanwaar zijt ge mss?

Ja das zeker beste da het in het begin nog nie zelf kunt, had ik ook maar als ge da paar keer door iemand anders laat doen(en kijkt goe mee), probeert ge na nen tijd sowiezo en alst lukt, zijt ge vertrokken :grin:
Klik om te vergroten...
erges in oost vlaandre :tongueout:
Klik om te vergroten...


Ik ook erges in oost vlaanderen :P
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#5
boeka zei:
gamezz zei:
is echt perfect mogelijk heb een maat die het aleen maar spuit
doe het netjes en gebruik verse naalden
Klik om te vergroten...

tuurlijk is da perfect mogelijk en veel beter, juist zeker zijn van uwen speed, en em goed oplossen(opwarmen) en kunnen spuiten...
Klik om te vergroten...
idd alles moet mooi oplossen er mogen dus geen stukjes gaan boven drijven want dan is uw speed versnede en da wilge denkik niet in uw ader :tongueout:
b
boekaLid
01-01-2024, 00:00
#6
gamezz zei:
boeka zei:
gamezz zei:
is echt perfect mogelijk heb een maat die het aleen maar spuit
doe het netjes en gebruik verse naalden
Klik om te vergroten...

tuurlijk is da perfect mogelijk en veel beter, juist zeker zijn van uwen speed, en em goed oplossen(opwarmen) en kunnen spuiten...
Klik om te vergroten...
idd alles moet mooi oplossen er mogen dus geen stukjes gaan boven drijven want dan is uw speed versnede en da wilge denkik niet in uw ader :tongueout:
Klik om te vergroten...

daarom dat ge een stukske van sigarettenfilter ofzo er moet inleggen he.
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dit weekend heel toevallig te maken gehad met mannen die al jaren speed spuiten. En ik zeg u, niet aan beginnen!
Ik ben positief over heroine eenmalig roken en dat soort dingen, waar de meesten vies van zijn. Maar hier ben ik zwaar tegen! Ik ben dan ook zwaar tegen naalden, zoals al eerder gezegd, spuiten is een verslaving. 99% Van de mensen die ooit een naald hebben gebruikt hangen eraan.
Waarom ze shotten begrijp ik wel, je zit van de ene seconden op de andere in een andere wereld.
Daarnaast ben je ook wat meer gewend na jaren gebruiken.
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#8
Debris zei:
Dit weekend heel toevallig te maken gehad met mannen die al jaren speed spuiten. En ik zeg u, niet aan beginnen!
Ik ben positief over heroine eenmalig roken en dat soort dingen, waar de meesten vies van zijn. Maar hier ben ik zwaar tegen! Ik ben dan ook zwaar tegen naalden, zoals al eerder gezegd, spuiten is een verslaving. 99% Van de mensen die ooit een naald hebben gebruikt hangen eraan.
Waarom ze shotten begrijp ik wel, je zit van de ene seconden op de andere in een andere wereld.
Daarnaast ben je ook wat meer gewend na jaren gebruiken.
Klik om te vergroten...
laat hen eens alszij dit willen doen is dit goed iedereen heeft zen eigen manier
en eerlijk (ik gebruik geen speed en zal dit ook nooit doen) maar ik zou het liever spuiten dan snuiven+je hebt direct de flash en je komt wss verder met minder drugs
T
TheLeopardBitesLid
01-01-2024, 00:00
#9
en ik ben van beringen, Limburg.
ik en mijn vriendin eigenlijk hebben dit op de site gezet

we weten het nogn iet zeker we weten dat het zeer ernstig is we willen het eenmalig gebruiken en dan ook direct goed en nooit meer ik wil niet met spuiten beginnen! :openmouth:
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#10
boeka zei:
tuurlijk is da perfect mogelijk en veel beter, juist zeker zijn van uwen speed, en em goed oplossen(opwarmen) en kunnen spuiten...
Klik om te vergroten...

Als je niet weet waar je over spreekt, zwijg dan ipv verkeerde info te geven. :smilingimp:
In begin van dit topic zei ik nog dat je speed NIET mag verhitten.

Je moet maar eens speed in je lepel leggen en verhitten. Het zal mooi oplossen en je kunt het in je spuit optrekken. Maar laat die spuit dan eens even liggen en je zult zien dat de speed in je spuit stolt en je krijgt er niks meer uit. Dus iemand die er geen verstand van heeft en die shot zo klaarmaakt en direct inspuit, dan gaat die speed in je aders stollen met alle gevolgen vandien...

Ik zeg het nog eens: Spuiten is een verslaving op zich. M'n nickname is niet voor niks needlefreak. Als je nog een beetje zelfrespect hebt, blijf dan van de spuit. Het is maar een goeie raad die ik jullie geef.

I've seen the needle and the damage done.
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#11
TheLeopardBites zei:
en ik ben van beringen, Limburg.
ik en mijn vriendin eigenlijk hebben dit op de site gezet

we weten het nogn iet zeker we weten dat het zeer ernstig is we willen het eenmalig gebruiken en dan ook direct goed en nooit meer ik wil niet met spuiten beginnen! :openmouth:
Klik om te vergroten...
Beter even wachten, of gewoon niet doen. Probeer eerst eens wat nieuwe dingen voor ge 't al weggooit met de naald. Hebt ge al eens goed gepraat met mensen die spuiten?
Kan me voorstellen dat speed niet meer leuk is na een keertje gespoten te hebben, neeldefreak?
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#12
er komt een gevaar dat op meerdere manieren jou zwaar kan beschadigen en je kan het gevaar makkelijk ontlopen en weigeren maar tog kiest men ervoor het te gaan doen :( ik weet het dat je het eenmalig gaat doen enzo .. maar natuurlijk :rolleyes: ik weet hoe het gaat.. ikheb mn eerste keren amfetamine ook vaak genoeg geroepen: noooi meer!!! egt nooit meer!!.. uch uch uch.. .. .. zucht.. je hebt na dit bericht geen last meer van dat ik je waarschuw en vertel dat je het niet moet proberen en dat het niet de moeite waart is :) het is dat ik zelf onder de pep zit en veel shit lul :beer: maargoed..

veel plezier alsje het wel gaat doen :beer: geniet ervan.. ik hoop dat ik je niet tegen hoef te komen ergens op straat zo skitzo en parra als een psychopaat die net uit zn tbs is ontsnapt,nu al dagen wakker is, en alleen denkt aan pep een mes en een naald :xtc: :openmouth:

be carefull as hell
:smilingimp:
b
boekaLid
01-01-2024, 00:00
#13
needlefreak zei:
boeka zei:
tuurlijk is da perfect mogelijk en veel beter, juist zeker zijn van uwen speed, en em goed oplossen(opwarmen) en kunnen spuiten...
Klik om te vergroten...

Als je niet weet waar je over spreekt, zwijg dan ipv verkeerde info te geven. :smilingimp:
In begin van dit topic zei ik nog dat je speed NIET mag verhitten.

Je moet maar eens speed in je lepel leggen en verhitten. Het zal mooi oplossen en je kunt het in je spuit optrekken. Maar laat die spuit dan eens even liggen en je zult zien dat de speed in je spuit stolt en je krijgt er niks meer uit. Dus iemand die er geen verstand van heeft en die shot zo klaarmaakt en direct inspuit, dan gaat die speed in je aders stollen met alle gevolgen vandien...

Ik zeg het nog eens: Spuiten is een verslaving op zich. M'n nickname is niet voor niks needlefreak. Als je nog een beetje zelfrespect hebt, blijf dan van de spuit. Het is maar een goeie raad die ik jullie geef.

I've seen the needle and the damage done.
Klik om te vergroten...

Manneke ik weet hoe genoeg over wadak spreek! :wink:
Moest ik het allemaal op een verkeerde manier doen zou ik al jaren dood geweest zijn!!
Ge moet u mengesel vergitten of tenzij et soms zoals rauwe coke lost het vanzelf allemaal goed op. En natuurlijk dat dat gaat stollen,het is de bedoeling om er het er zorap mogelijk in te krijgen
f
flipkonijnLid
01-01-2024, 00:00
#14
Als die speed stolt in uw aderen krijg je een hartaanval, rund :rolleyes:
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#15
die jongen is geen rund!
ik ken iemand die het altijd spuit en die leeft ook nog alsje weet hoe het moet is het echt een eitje :wink:
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#16
Aaddrum je probeert mensen te waarschuwen vanuit jouw eigen ervaring, niet met wetenschappelijke feitjes. Jammer dat je hier tegen een muur oploopt, want mensen die willen gebruiken, zullen wat je zegt proberen te weerleggen, om hun eigen gebruik goed te praten. Ik zou precies hetzelfde doen. :wink: want ook ik vind dat recreatief gebruik niet meteen veroordeeld moet worden, ook al weet ik dat de stap naar verslaving of flinke hersenschade makkelijk gemaakt is. Maar misschien dat er toch iemand iets heeft aan je verhaal. Ik weet iig dat ik door verhalen als het jouwe altijd VER van basecoke/heroine/meth zal blijven.

Ik moet zeggen dat ik ook mensen ken die een psychose hebben ontwikkeld na het gebruik van maar 1 keer lsd en zelfs de diagnose schizofrenie hebben gekregen, omdat ze daarna NOOIT meer normaal hebben kunnen functioneren. Nu kan je daar tegen inbrengen dat ze misschien ook wel een psychose hadden gekregen zonder gebruik, maar het is wel een trigger en zonder trigger had die psychose wel uit kunnen blijven. Ik ben zelf erg benieuwd naar lsd, maar om dit soort verhalen ben ik er wel bang voor. Weet jij of je aanleg tot psychoses hebt? Weet je zeker dat je dat niet hebt? Ik ben iig blij dat ik weet dat het ook mis kan gaan, zodat ik goed voor mezelf kan afwegen of ik het risico wil nemen of niet.

Nou ja hoe dan ook ik vind dat zowel de voor als de nadelen van drugs op dit forum een plekje verdienen dus zowel het verhaal van aadrum en ook de argumenten van klaas.
a
aaddrumLid
01-01-2024, 00:00
#17
OK Klaas , ik dacht gelezen te hebben, dat je wel bij parnassia en bavo onder behandeling was geweest en de emiliehoeve wel kent , maar je zei het zo volgens mij ,dat je niet op de hoeve was geweest voor langere tijd ofzo , en DAT ,,(gezien steeds jouw terugval dus ) zou wel eens het beste ook voor jou kunnen zijn gewoon 1 jaar er helemaal tussen uit echt ,om aan je EMOTIES TE WERKEN , nieuwe dingen weer aan te leren what ever .

Dit was na al die slappe eerdere meet programmaatjuhs ,uiteindelijk ,zelfs voor die opgegeven shotter met zn 200 mg meet alleen al per dag ,,plus niet te weinig de rest erbij nog , toch het beste gebleken ever ,om in een pittige structuur ( waar ik vroeger ook niks van moest hebben , beetje gaan stampen en slaan met honkbalknuppel groepsencounters enzo , vonden de zware shotters toen erg minnetjuhs lachuhn enzo ,,,op die hoeve ,jajajaj ik heb het geweten alsnog toen ik niet meer kon op laatst , maar was wel mn redding .

Daarom ben ik uit dankbaarheid en hel veel mooie herinneringen ook ,op hyves een groepshyve gaan opzetten voor ex bewoners/staf van die Tg waar ik ook gezeten hebt toen( die commune is opgehouden te bestaan half 90 tiger jaren , jammer ), ik kon er niks meer over vinden op de pc en zag via via dat meer oud bewoners er naar op zoek waren ,vandaar mijn iniatief . Binnen kort gaan we een reunie houden met jamband erbij , Ik ben erg trots op deze hyves ,heb al veel ouwe peers die op zoek waren naar elkaar over 25 jaar commune en uit alle periodes weer bij elkaar gebracht dus ,,zelfs kids van de kidsafd van toen die we ook daar hadden van verslaafde ouders ,,hebben weer ouders , vrienden enzo , weer gevonden na 20 jaar weer zelfs,dat vind ik te gek nu .
Maar nogmaals ,door echte "'groepsencounters "te gaan doen ,te mediteren ,enzov,, wat alleen in veilige setting op een tg als de emilieve bv kan ,,( dit heeft mij na heel veel geknok uiteindelijk ook erdoor geholpen ) en zal je daar zal echt met de billen bloot moeten , alle ouwe troep, shit , pijn enzov er uit moeten gooien je kent het wel waarschijnlijk dan, wat ik bedoel ) , is misschien voor jouw ook de enige weg op lange termijn ,,maar goed wat ik al eerder zei , ieder zal zijn of haar weg moeten gaan , maar wel hopelijk voordat het te laat is en dat is het meestal helaas,,en dat bedoel ik nu .
Jongen het ga je goed verder en iedereen hier , maar ik ben nog aan het herstellen van een 3 maandelijkse zware en gvd mislukte kuur voor de hepatitus c, moet nu op nieuw medicijn wachten in 2010 met ipv nu nog 50 % 75 %kans dan op genezing .Kan nu nog 2 a 3 mnd duren eer het gif van de kuur er uit is ben zeer moe nog . En voorlopig staat mn professionele drumcarriere al 10 jaar op laag pitje wat zoveel betekent voor mij , maar helas ook dat was nog een latent kadootjuh uit die tijd , sja eigen schuld toch echt dikke bult maar doet heel pijn moet eerst op 2010 wacheten , voor nieuw middel dus schiet lekker op , maar blijf optimist tot in de kist ,zei mn grootvader zaliger altijd ook jajahaha.

All the best alsnog ,,, groet van Aad :rockband: :rock:
Oom Klaas zei:
Duidelijker kan ik m'n boodschap niet brengen, die helaas niet overkomt.
Emilihoeve zal ik maar dan duidelijk neer zetten,
daar ben ik al geweest.

Ik weet hoe het is op de parnassia bavo groep in monster,
heb er juist heel veel geleerd en goede kennissen opgebouwd die mij tot de dag van vandaag steunen. En de gedachtegang is voor mij wel juist, niet voor iedereen werkt 1 juiste manier, ik blijf verslaafd; iedere keer wanneer ik gestopt was maar na tijden weer 1 jointje rookte ging het weer fout. Ik wil wel nog blijven blowen, ook al is het eens in het jaar, dat geef ik niet op.
Klinkt junkie, verslaafd en zwak, maar dit is de weg die ik bewandel Mijn weg die me zal brengen waar ik wil. En ik wil niet de junkie zijn of worden, de drijfkracht in me is erg groot en dat heb ik in mijn leven al veel te veel bewezen (niet dat ik me wou bewijzen, even terzijde).
De persoon die ik was, die kon omgaan met middelen word ik weer.
Ik kan een goed leven leiden, geen last hebben van afhankelijkheid (afhankelijkheid is er dan wel, maar zal geen last bezorgen) en goed functioneren en aanpassen in de maatschappij. Ik wéét hoe het moet, alleen de uitvoering moet nog aan de werkt worden en kan altijd verbeteren.
Ik wou dit even kwijt, om misschien duidelijkheid te scheppen in mijn denkwijze en/of argumentatie.

Discussie is voor mij dan ook over,
en kennelijk (zonder verwijten hoor, ik blijf vriendelijk) voor jou ook.

Laten we dit zoals je zei afsluiten,
in ieder geval echt bedankt dat je medeleven toont op een voor mij oprecht overkomende manier wat ik niet heel vaak zie hier (niet >heel< vaak op even duidelijk te zijn voor de overige members) en dat vind ik ook echt tof. 27 jaar clean, echt een hele knappe prestatie en dat verleden omzet in creativiteit een manier, al drum ik dan niet maar schrijf ik, ook gebruik en erg goed werkt.

'k Ben nu helemaal kapot door een lopende verhuizing en bijkomende werkzaamheden,
vandaag 13 uur bijna nonstop bezig geweest waar ik zo van kan genieten...werken is lekker en geeft me een soort van vrijheid in m'n hoofd.

Bedankt en ik zal je vast nog wel zien in andere subfora op een andere manier.
Klik om te vergroten...
B
BoleaLid
01-01-2024, 00:00
#18
aaddrum zei:
hee elf , een ding Dont ,,,speel niet met lsd , dit zijn al helemaal geen snoepjes ,mijn eerste keer , was ook wel zeer sterke lsd dan,,nooit meer zo sterk gehad , maar toch , was gelijk mn eerste badtrip, dacht echt mesjokke werd , wilde over het water lopen vant haventjuh hebben ze me tegen kenne houden bijtijds , dacht zeker jesus was pff nounou , en tot overmaat van ramp gaf een halve zool nog f eerste klas dikke toeter van de beste schimmel afghaan er over heen pff, ik weet nog steeds niet hoe ik van dorddrecht naar rotterdam met de trein weer bent thuis gekomen , echt bloedlink dus , doe het gewoon niet man.
Ik was op een paar hele lichte trips erna nog ,gelijk genezen .
En ja, in een inrichting werd iemand met een totale flip binnen gebracht van elles ,sloeg alleen nog maar wartaal uit en kwam nooit meer goed ,,volgens psycholoog en dat was een hele bekende grote drugsman ,tot in de states toe .
Dus echt aanleg voor schizofrenie what ever ,hoeft niet aanwezig al geweest te zijn , dus kijk uit , ga andere gezonde kicks zoeken ga drummen haha jaja gitaar spelen ofzo ,zeilen , wat ik nu doe , lekker betje ketsen enzoo,haha das zo lekkel , kan geen trippie tegen op haha eg nie. .

Nou was mijn mening weer en ja ,wat heet onderbouwde feitjuhs ? Als ik over 15 jaar in de grootste sien hebt gezien met alle soorten dope , en puur uit eigen ervaring en van mezlef ook gezien hebt wat dope toen met mensen deed en bijna niemand leeft meer uit die tijd ,,,tsjaaaa,,, en zag wat lsd bv ook deed ( zie boven) en goede maat van me in badtrip door de ramen sprong voor de ogen van zn ouders , en nu rest kan uit zitten in rolstoel en weet zo meer storie s , ja hoe onderbouwd wil je het hebben dan? wat zijn dan echte feiten wel niet ? zeker ibt allerlei dope? niemand weet feitelijk wat elke dope afzonderlijk wetenscappelijk precies kan doen met zoveel verschillende mensen en zielen , veels te complex voor ook duss ?,, blijft niet veel over dus dan mijn ervarinegn en die zijn niet erg leuk dikwijls geloof me ,,maar allemaal wel gebeurd helaas,,,ik ben haast de enige overlevende nog uit de 1967 /82 sien ....

quote Bolea

Sorry Aaddrum,persoonlijk vind ik dat je nu wel iets te ver gaat...ik ben volledig akkoord dat speed spuiten verkeerd is,maar nu vind je ook LSD niet kunnen ...what' next?Zo kan je wel iedere drug afkeuren hé!!!
kijk je hebt ook drugs gebruikt vroeger, jammer genoeg ben je er verslaafd aan geraakt...maar beweer nou niet dat je het niet leuk vond destijds hé!!!
mijn vader heeft dat ook al soorten drugs gebruikt vroeger(hij rookt enkel nog eens sporadisch een joint),maar hij beklaagt het niet dat hij eens een snuif pep gedaan heeft...of eens Lsd genomen heeft.
Waren de oudere mensen allemaal zoals mijn vader,want zoals hijzelf zegt...Als je jeugddromen uiteindelijk niet hebt kunnen waarmaken. Daar moet je dan mee leren leven, en er het beste van maken. Als je blijft jammeren en je blijft wentelen in je zelfbeklag, dan maak je alles alleen maar erger.
Klik om te vergroten...
a
aaddrumLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hoi blolea ,
Ik gaf iemand die iets over lsd vroeg alleen mijn mening wat lsd kan doen gewoon , genoeg van gezien ook , maar goed dat zijn mijn ervaringen ik geef alleen die weer , meer niet ,
en nee de eerste jaren van mijn gebruik waren tuurlijk erg lekkel ook , maar helaas na jaren dus niet meer , en ja de 10 eerste jaren dat ik clean was nam ik ook af en toe een klein blowtjuh alleen de weekends soms en soms ook om de weken ,maanden of jaren niet , das wat anders , en nu ook geen blow meer laatst e 17 jaar voor mn longen , heb copd =benauwd .
En ik zelfbeklag ? ben al 27 clean, kwam hier trouwens per toeval terecht want heb hier sowieso niets te zoeken . Maar door die verheerleking hier van veel troep ook nog , en vooral zeer slechte en levensgevaarlijke adviezen ?geven ,,heb ik hier goed bedoeld aardig wat afgetypeld ,maar is nu zeker laatste keer geweest ook , want ik weet dat je toch tegen muren oploopt, was zelf vroeger ook lekker eigenwijs op die leeftijdjuhs ,zo gaat dat dan ,,, maar doe jullie voordeel ermee of niet ,
het beste allemaal ,,Aad
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#20
aaddrum zei:
heb ik hier goed bedoeld aardig wat afgetypeld ,maar is nu zeker laatste keer geweest ook , ,,Aad
Klik om te vergroten...

Wedden van niet? :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."