Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi, Ik heb nu leren spuiten maar ik heb maar één werkbare ader. Gelukkig doe ik het zo weinig dat die telkens helemaal geneest. Maar ik zit soms zo te knoeien. Nu vraag ik mij af of je de spuit ook intramusculair kan zetten ??????? Dat zoeken naar die donkere wolk, en dan dat aspireren is dikwijls moeilijk. grtz"
"Madcat zei: Het is een inslaper, en als je dan niet gaat liggen werkt t niet. Klik om te vergroten... PRECIES !!! Liggen, liefst in je eigen bed en donker. 2 dingen die melatonine aanmaken. En dan doet zolpidem z'n werk."
"yanjedi6 zei: gewoon een vriend van mij wou dit proberen hij heeft cld water extraction gdaan en heeft eruit een halfdoorzichtig vloeistofj maar weet niet of dit zou werkn van bruistablettn ? Klik om te vergroten... Pas op met extraheren ! Dingen als Dafalgan Codeïne zit zo vol andere troep die je aders verstoppen. Trouwens moest je het er zuiver uitkrijjgen dan ga je zien dat je heel wat tabletten moet extraheren voor je een degelijke shot codeïne hebt."
"rudyv zei: hello, eerste keer dat ik een topic open Vroeger gebruikte ik af en toe captagon (1 doosje per jaar), een bevriende arts schreef het me voor om mijn lange werkdagen door te komen. Mijn arts is enkele maanden geleden overleden in een verkeersongeval. Nu is mijn doosje op en ben ik naar een andere dokter geweest met dit verhaal en de vraag voor captagon. Niet gekregen, enkel een donderpreek over verslaving, ..... terwijl ik toch geen problematisch gebruik vertoon. Zo ben ik wel enkele artsen afgegaan tot er een begripvolle dokter me rilatine voorschreef. Nu heb ik dit al een paar keer gebruikt maar captagon was wel effectiever. Mijn aanbevolen dosis vroeger: elke 4u 1/2 captagon (=25 mg fenetyline) Nu: elke 4u 1+1/2 rilatine (=15 mg Methylfenidaat). Op mijn vraag om de rilatine ook te verhogen naar 25 mg kreeg ik zowel van de arts als van de apotheker een negatief advies. Toch heb ik het geprobeerd maar niet voor herhaling vatbaar, ik kreeg een serieuze terugslag nadien Hebben jullie tips? Eventueel welke vragen je moet stellen aan een arts om terug aan een voorschrift captagon te geraken? Thanks Klik om te vergroten... Ik vraag me dit al een tijdje af. Ik neem al 6 jaar Ritaline, zit nu aan 2x/dag 30 mg MR. Zou ik niet beter zijn met Captagon. Dat zou voor mij dan op constante basis zijn."
"ShakE_iT zei: Captagon (fenetyline) is niet meer op de markt in Belgie, sinds vorig jaar al niet meer. Dus dat ga je niet meer kunnen verkrijgen via apo/huisarts Rilatine/Concerta (methylfenidaat) is een alternatief, maar begrijp dat artsen het niet zomaar voorschrijven aan mensen die wakker moeten blijven , hoewel zelfs piloten nemen modafinil (provigil) om lang te kunnen vliegen, begrijp je dus zeker wel. Probleem is dat rilatine,gereglementeerd is, en enkel geindiceerd voor ADHD Probeer dan voor Modafinil te gaan, Provigil is in Belgie de merknaam,in NED Modiodal dacht ik. Is een goed middel,ook een stimulantium Ofwel haal je bij de apo een klein doosje ( 6 pilletjes) pseudo-efedrine 60 mg per pil, is zonder voorschrift. En ga je zo naar n paar apo's....is ook een stimulantium,minder sterk dan voornoemde,wel sterker en effectiever dan caffeine ed. Het is ook in dozen van 30 te verkrijgen via voorschrift, probeer dit bij je huisarts, is onschuldiger Klik om te vergroten... Dit laatste moet ik tegenspreken ! Pseudo-ephidrine, vroeger Alfavit, vind je nu nog terug in verkoudheidsmiddelen. Dit is idd sterker dan koffie. Wat doet koffie soms ? Gespannen gevoel, beven, hartkloppingen, angsten, niet tot rust kunnen komen. Pseudo-ephedrine is dit in het kwadraat."
"Re: neti zei: vermoed dat dat dit zozeer door de ritalin komt, als wel door de ontstane rust... de rust maakt dat er plaats ontstaat voor verdrongen, onverwerkte gebeurtenissen Klik om te vergroten... Toch wel de Ritalin ! Ritalin sluit bebaalde invloedsfactoren uit waardoor de focus ter zake toeneemt. Een van deze is de invloed op emotie. Die kan veranderen of wegvallen. (het befaamde "robotachtige gevoel"). Angst voor de dood is een emotie. Als die wegvalt en andere emoties veranderen in negativiteit, dan wordt de link gelegd. Ik heb zware ADHD en neem al 6 jaar 2x/daags 30 mg R."
"Afghaan-Gek zei: het doel : slapen bijwerking van benzo: gewenning=dus minder slapen nog een bijwerking van benzo= puur gericht op slapen na speed is je reserve op , en moet je eten , maar daar heb je geen zin in hash maakt hongerig=je gaat vreten na een joint.je zal dan beter en dieper slapen dan alleen een pilletje eten. fuck pillen Klik om te vergroten... Je hebt gelijk : Jointje...honger...eten. Eten geeft neuwe voedingsstoffen + de werking wan de maag, die heel wat energie opslorpt. Alsof de speed uitgewerkt is. Dan in bed kruipen en na een half uur opstaan. Ja want de speed is niet uitgewerkt, je maag wel EN je hebt nieuwe voedingstoffen (vitamine, minerale, suikers koolhydraten...). Ik zou een goeie benzo niet uit de weggaan. Afhankelijk van de gewenningsgraad kan je van alprazoam, diazepam (de eerste keer) over al de lammen tot temesta en Rohypnol. En als Rohypnol het al niet meer doet voor je, dan ben je HEEL verkeerd bezig. Ik zelf doe ze allebei : Jointje, vreetkik, voor ik begin te eten een alprazolam, tijdens een zolpidem en dan bed in. Dit heeft nog nooit gefaald."
"lsdlicious zei: ik woon in belgie en heb momenteel even geen vervoer naar nederland dus kan ik geen weed of truffels of iets gaan halen daarom dat ik eens in mijn geneesmiddelen kistje heb gekeken en omdat ik gehoord heb dat je door snuiven veel meer opneemt dacht ik aan snuiven Klik om te vergroten... Codeïne is een opiumderivaat (synthetish dan toch). Het zet zich pas om in morphine in de lever. Dat is de werking van codeIne. Dus om het morphine-effect te hebben moet het door je maag-darm stelsel. Langs dat gaatje onder je neus moet dat naar binnen. http://www.goeievraag.nl/vraag/codeinefosfaat.58021"