#1
Ach źô
Tis maar een kleine kans dat t gezien wordt natuurlijk, toch ff zeggen, je zorgpas online posten met daarop je identificeerbare nummer en een bulk speed is misschien niet het meest handige wat je kan doen.Mijn weegschaal is stuk dus ik gok ook maar wat, dit heb ik net genomen.
(in vloeitje achter natuurlijk) bah als je het zo slikt onvoorstelbaar.
Is dat dislectie of discalculie?Hij is niet stuk. Alleen geen idee hoe ik mg moet wegen/ omrekenen van g naar mg
Dislecties in alle vormen. Ook getalen en die omreken
Geen idee. Ik ben een koekwaus. Woorden spellen, getalen, dus 45 schrijf ik dan 54, en in een zin de woorden omdraaien, maar je snapt het nog wel.Is dat dislectie of discalculie?
Neen ik zou niet durven hoor Sanne , heb gewoon eens aan het zakje gesnuffeld met gesloten ogen.
En door de geurherinnering werden de visioenen talrijker ....neen wie neem ik in de maling...
Het is weeral alsof er met ntoverstafje op mijn hoofd is getokkeld door ndwergnimf met silliconentieten.
De vuilbekkerij staat me nader dan de rede, of zit er nog rede in mijn vunzigheid?
Wie zal het zeggen , wie zal me beoordelen... parels voor de zwijnen of nobelder werk dan gratis ezelsritjes voor misvormde weesjes op een tjechische plattelandskermis....
Hier denk ik ook wel eens over na. Dat het universum leeft en dat de aarde of misschien wel ons zonnestelstel, slechts een cel is van het universum. En dat wij nietige mensen en andere dieren simpelweg organismen zijn die een kleine functie vervullen binnen die cel.Deze foto, gemaakt door de hubble telescoop, is van een galaxy far far away. Er zijn om en de nabij 2 triljoen sterrenstelsels in ons universum, in het deel van het universum wat we kunnen zien althans. De Melkweg telt 200 miljard zonnen, het kunnen er een paar meer of minder zijn dus pin me er niet op vast. Rond die zonnen draaien op zijn minst 100 miljard planeten. Dit zijn cijfers die wij als mensen niet kunnen bevatten, er zijn meer planeten in het heelal dan zandkorrels op aarde. Dat de zandkorrels op aarde de strijd aan durven te gaan is erg optimistisch en ook zeker moedig te noemen.
Laten we nu eens een vergelijking erbij nemen. Hij komt kwa getallen lang niet in de buurt maar het is wat beter te bevatten voor ons brein. Ons lichaam bevat ongeveer 100 biljoen cellen. Stel je nou eens voor dat 1 van die cellen ienimini organismes huisvest. Voor jouw als persoon zal je nooit aan die cel denken, die organismes zijn natuurlijk in het lichaam en doen je niks. Je voelt ze niet, je bent je niet van ze bewust en of ze er nou wel of niet zijn maakt voor jou helemaal geen verschil. Misschien begint je neus te jeuken en krab je die cel met zijn organismes van je lichaam af. Zonder er ook maar bij stil te staan dat je een cel met organismes vermoord hebt, het is vele male belangrijker voor je dat de jeuk weg is.
Stel je nou eens voor dat de organismes op die cel zichzelf de meest belangrijke en intelligentste soort in het heelal vinden. Er is geen organisme dat beter is, er hebben zoveel dingen goed moeten gaan zodat die levensvorm zich kon ontwikkelen. Ze voelen zich koning van het heelal en denken te begrijpen hoe het menselijk lichaam werkt.
Je zou ze uitlachen, deze ienimini organismes met grootheidswaanzin. Ze hebben totaal geen effect op je lichaam, ze kunnen niks veranderen aan je of zich überhaupt groot genoeg maken zodat je ze kunt zien. Maar die organismes denken wel heersers van het heelal te zijn.
Het lichaam is het universum en die cel is de aarde. We betekenen helemaal niks voor het universum, we kunnen niet eens een heel klein beetje schade aanrichten. We zijn een bacterie die ook in het ecosysteem functioneert van het universum.
Een zonnevlam kan ons direct uitroeien, het inslaan van een meteoriet, een supernova, een zwart gat, de zon komt steeds dichterbij waardoor hij uiteindelijk onze planeet verbrand en op de aarde is zelfs is 1 grote vulkaan uitbarsting genoeg om onze soort uit te roeien.
Het is mooi om te zien dat homo sapiens en het universum de mensheid op een compleet andere schaal van prioriteit heeft staan. Het universum zet ons op een eierschaal, makkelijk te breken en niemand geeft er wat om. Op een schaal van 1 tot 10 zet de mens zichzelf op 10, want we zijn zo slim dat we het principe van cijfers hebben uitgevonden.
In het kort: je stelt helemaal niks voor!
Fijne dag nog!
Je moet een ego dood een keer hebben meegemaakt om het te kunnen begrijpen denk ik. Hoe ik het hierboven omschreef is ook een maar slap aftreksel van de werkelijke ervaring, de werkelijke ervaring is zoveel magischer en gewoon niet in woorden te vatten.Het kosmisch bewustzijn zou ik graag een keer mee willen maken. Ik heb niet het idee op lsd een ego dood gehad te hebben, kwam in de buurt maar een ego dood was het niet.
Ik heb vandaag het een en ander over meditatie opgezocht en ik wil daar toch ook wel eens wat mee oefenen. Mindless heeft het idee vandaag weer in mijn hoofd gestopt voor het pure zelf zijn. Verlost van gedachte en aardse indrukken. Ik vind het moeilijk om te begrijpen maar het klinkt wel heel mooi. Dus laat ik zelf maar eens bezig gaan, hopelijk word het begrijpen dan ook makkelijker.
Ik snap het wel wat Mindless wil zeggen, maar ik begrijp het niet goed. Als dat logisch klinkt.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."