Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBen je nu aan de speed en wil je de letters van je toetsenbord af typen?

Ben je nu aan de speed en wil je de letters van je toetsenbord af typen?

344 antwoorden
70 weergaven
18-5-2026
E
EmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ach źô
C
Casaan

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789...18
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Slaapt iedereen?
E
EmanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Slapen? Wat is dat?
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ogen dicht doen zonder visuals
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Misbruik zei:
Mijn weegschaal is stuk dus ik gok ook maar wat, dit heb ik net genomen.
(in vloeitje achter natuurlijk) bah als je het zo slikt onvoorstelbaar.
Klik om te vergroten...
Tis maar een kleine kans dat t gezien wordt natuurlijk, toch ff zeggen, je zorgpas online posten met daarop je identificeerbare nummer en een bulk speed is misschien niet het meest handige wat je kan doen.
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zifôt zei:
Hij is niet stuk. Alleen geen idee hoe ik mg moet wegen/ omrekenen van g naar mg

Dislecties in alle vormen. Ook getalen en die omreken
Klik om te vergroten...
Is dat dislectie of discalculie?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
@Sniksnak . Hoe oud en jij eigenlijk? Ook 15 zoals je klasgenoten? Je komt wel iets ouder over dan 15 vind ik. Ik denk dat ik op mijn 15e nog niet zoveel wist over mezelf en over de samenleving etc. Ik was toen juist wat jonger in mijn doen en laten en denkwerk dan de gemiddelde andere 15/16 jarige.
Wel gebruikte ik nog helemaal geen drugs of drank toen. Jij wel al zo jong.
E
EmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Casaan zei:
Is dat dislectie of discalculie?
Klik om te vergroten...
Geen idee. Ik ben een koekwaus. Woorden spellen, getalen, dus 45 schrijf ik dan 54, en in een zin de woorden omdraaien, maar je snapt het nog wel.
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja, mensen/dingen met een te grote in-vloed, of vloed in het algemeen is niet altijd even goed voor je. Je kan beter een grote in-eb hebben dat de boel niet zo overstroomt en je opzoek moet naar de teruggetrokken in. Dan komt het allicht weer van twee kanten. Zo heb jij ook weer een in-vloed op mij. Jij gaf me het idee eens te gaan typen zonder er teveel bij na te denken en zowaar klets ik ook wat in het rond. Jammer dat ik niet in de buurt kom van jouw mate van humor terwijl je dat doet, maar het is beter als niets. Kan natuurlijk niet dit soort topic's openen en dan er zelf niks inzetten natuurlijk. Inzetten, invloed.
Speed heeft in-vloed op een leuke avond, zeker weten. Maar ik wil het wat meer in-eb hebben, dus dat doen we (ik, heb geen meerdere persoonlijkheden gelukkig) de laatste tijd ook gewoon. Het moet bijzonder blijven, en wat is nou bijzonderder? In-vloed, of in-eb? Ik heb nog nooit van in-eb gehoord. Wel van invloed. Overvloed. Stormvloed en ondervoed. Onee, die laatste mist een L. Nou ja. Lekker blijven ebben is mijn doel. Dan blijven die in-vloeden ook prima beheersbaar.

Zegmaar.
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zeg @lysergic bink, is het weer zover? :tonguewink::tonguewink::tonguewink::tonguewink:
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Neen ik zou niet durven hoor Sanne , heb gewoon eens aan het zakje gesnuffeld met gesloten ogen.
En door de geurherinnering werden de visioenen talrijker ....neen wie neem ik in de maling...
Het is weeral alsof er met ntoverstafje op mijn hoofd is getokkeld door ndwergnimf met silliconentieten.
De vuilbekkerij staat me nader dan de rede, of zit er nog rede in mijn vunzigheid?
Wie zal het zeggen , wie zal me beoordelen... parels voor de zwijnen of nobelder werk dan gratis ezelsritjes voor misvormde weesjes op een tjechische plattelandskermis....
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik zal je zeker niet beoordelen. Ik ken de struggle natuurlijk inmiddels wel. Maar jouw creatieve woordflow is gewoon waanzinnig, geen ontkennen aan. Als jij morgen een boek uitgeeft, koop ik hem direct!
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#13
lysergic bink zei:
Neen ik zou niet durven hoor Sanne , heb gewoon eens aan het zakje gesnuffeld met gesloten ogen.
En door de geurherinnering werden de visioenen talrijker ....neen wie neem ik in de maling...
Het is weeral alsof er met ntoverstafje op mijn hoofd is getokkeld door ndwergnimf met silliconentieten.
De vuilbekkerij staat me nader dan de rede, of zit er nog rede in mijn vunzigheid?
Wie zal het zeggen , wie zal me beoordelen... parels voor de zwijnen of nobelder werk dan gratis ezelsritjes voor misvormde weesjes op een tjechische plattelandskermis....
Klik om te vergroten...

Ik weet niet welke receptoren jij gekieteld hebt in je brein, maar ik moest toch even een paar keer lezen wat je getypt had :tearsofjoy: Helaas ben ik niet zo'n amfetamine-dichter. Stiekem toch benieuwd waar dit heen gaat.
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#14
Daar dit topic eerder aanzet hier ellenlange monologen te typen , of speedpoëzie,
wordt er door pepkleppen ook naarstig over en weer geleuterd via allerlei chatprogramma's
daar wordt zoveel zinnige onzin uitgewisseld, dat een copy paste ervan hier best op zen plaats zou zijn.
En voor liefhebbers van speedpraat die zo over the top gaat dat je bijna hyperventileerd van de inspanning om die woorden te kanaliseren...wel hier nvoorbeeldje van de waanzin naderend gekeuvel op ouderwets goed spul.

de puntjes die we moeten verbinden in het mysterie van het universum zijn er altijd maar met de geest alert en de tong op scherp kan je ze snel genoeg verbinden voor de anderen door woorden en indien live gebracht met de gebaren van een dorpsgek erbij die op zoek is naar ngietijzeren handmatig bedienbare oude waterpomp in een moldavische fietsenwinkel.

Nkleine woordje vooraf, twas gewoon inhaken op nalledaagse zin van nvriend die nschutting ging zetten die dag , waar je normaal nluistergeluidje bij maakt of het hoofd schuin houdend : och? Bij zegt, maar op pep kan dit de trigger zijn,tschuilt in kleine hoekjes.

lysergic bink :
Hoop dat het vlot met de schuttingplaatserij bij je verwekkers en je geen schuttingtaal hoeft te gebruiken bij het herhaaldelijk bezeren van je klauwen met die opgezwollen linkshandige mollepoten van je ...n dat die schutting ze moge beschutten en verdomme in de luwte plaatsen voor al het onheil die er heden ten dage op dergelijke oudjes zou kunnen afkomen . Die alle nare vibraties afkaatst naar noude doelloze USSR satelliet van waaruit die dan weer nederdalen naar nonbewoonde woeste planeet die er Door de ionen verplaatsing een evolutionaire metamorfose ontketend waarbij mss het eerste eencellig organisme ginds het zinneloze zeilen begint

lysergic bink :
Waar miljarden jaren later schutting taal de meest courante taal is en een mythe over een oude malle kale depressieve schuttingbouwer de schepper is van het leven op hun planeet ...waar fel tegen geprotesteerd wordt dat de schepper de uitvinder was van de wasdraad fons verstraeten die over de rooie ging tijdens een fikse ruzie met zijn buurman eduard dhaentjes de uitvinder van de wasknijper ..dit escaleerde dusdanig dat de heren.elkaar de kop insloegen wegens de klassieke het kip of het ei discussie maar dan met wasdraad en wasknijper

lysergic bink :
Die vibraties zouden de ionen verplaatsing via de afkaatsing met de USSR gebruiksloze satelliet het leven geschonken hebben aan de meest getalenteerde beschaving tot op heden ...die met hun fantasie alleen al erin slagen de vrouwtjespoezen nat te babbelen ...wat succesvoller blijkt voor reproductie dan het twinkelieren van duizenden paradijsvogels in paartijd in hun meest verbazingwekkende tentoonspreiding.

Kwinkeleren *

lysergic bink :
Godverdomme kutautocorrect nekt me daar ze men woordspeling aan die snelheid niet meer kon raden en aanvoelen ... silicon valley zit nu aan napp bezig Door mij om hyper adhd mepgekken het woord nog vooraf te kunnen gissen ...De quantumprocessor geeft op dit moment een soort siliconeachtige zweetgel af van de vreemde woordcombinaties .waarbij het likken aan de substantie je zeven tongen geeft waar je vlotte glossolalie bij rateld die Door Franse impressionisten ...verlichte boeddhisten en Stephen Hawking met klef zweet ontrafeld worden omdat ze denken dat het de taal der goden is die onze evolutie vooruit is daar we enkel klankentaal horen in de toch van diepgang doordrenkte fluïde geestopenbarende woorden
Z
ZweibeinerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Deze foto, gemaakt door de hubble telescoop, is van een galaxy far far away. Er zijn om en de nabij 2 triljoen sterrenstelsels in ons universum, in het deel van het universum wat we kunnen zien althans. De Melkweg telt 200 miljard zonnen, het kunnen er een paar meer of minder zijn dus pin me er niet op vast. Rond die zonnen draaien op zijn minst 100 miljard planeten. Dit zijn cijfers die wij als mensen niet kunnen bevatten, er zijn meer planeten in het heelal dan zandkorrels op aarde. Dat de zandkorrels op aarde de strijd aan durven te gaan is erg optimistisch en ook zeker moedig te noemen.
Laten we nu eens een vergelijking erbij nemen. Hij komt kwa getallen lang niet in de buurt maar het is wat beter te bevatten voor ons brein. Ons lichaam bevat ongeveer 100 biljoen cellen. Stel je nou eens voor dat 1 van die cellen ienimini organismes huisvest. Voor jouw als persoon zal je nooit aan die cel denken, die organismes zijn natuurlijk in het lichaam en doen je niks. Je voelt ze niet, je bent je niet van ze bewust en of ze er nou wel of niet zijn maakt voor jou helemaal geen verschil. Misschien begint je neus te jeuken en krab je die cel met zijn organismes van je lichaam af. Zonder er ook maar bij stil te staan dat je een cel met organismes vermoord hebt, het is vele male belangrijker voor je dat de jeuk weg is.
Stel je nou eens voor dat de organismes op die cel zichzelf de meest belangrijke en intelligentste soort in het heelal vinden. Er is geen organisme dat beter is, er hebben zoveel dingen goed moeten gaan zodat die levensvorm zich kon ontwikkelen. Ze voelen zich koning van het heelal en denken te begrijpen hoe het menselijk lichaam werkt.
Je zou ze uitlachen, deze ienimini organismes met grootheidswaanzin. Ze hebben totaal geen effect op je lichaam, ze kunnen niks veranderen aan je of zich überhaupt groot genoeg maken zodat je ze kunt zien. Maar die organismes denken wel heersers van het heelal te zijn.

Het lichaam is het universum en die cel is de aarde. We betekenen helemaal niks voor het universum, we kunnen niet eens een heel klein beetje schade aanrichten. We zijn een bacterie die ook in het ecosysteem functioneert van het universum.
Een zonnevlam kan ons direct uitroeien, het inslaan van een meteoriet, een supernova, een zwart gat, de zon komt steeds dichterbij waardoor hij uiteindelijk onze planeet verbrand en op de aarde is zelfs is 1 grote vulkaan uitbarsting genoeg om onze soort uit te roeien.
Het is mooi om te zien dat homo sapiens en het universum de mensheid op een compleet andere schaal van prioriteit heeft staan. Het universum zet ons op een eierschaal, makkelijk te breken en niemand geeft er wat om. Op een schaal van 1 tot 10 zet de mens zichzelf op 10, want we zijn zo slim dat we het principe van cijfers hebben uitgevonden.

In het kort: je stelt helemaal niks voor!
Fijne dag nog!
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#16
Erg leuke post ZweiBeiner, ik voel me nu alleen ontzettend klein en onbelangrijk, als een zandkorrel in een woestijn zegmaar :P Maar misschien maakt dat het juist weer bijzonder, de oneindigheid van dingen en het deel uitmaken van een groter geheel.

Ik ben al best lang onder invloed van speed en mijn vingers vliegen als spinnenpoten over mijn toetsenbord. Er zit informatie in mijn kop en die moet eruit, een soort grote letter vulkaan die elk moment kan uitbarsten.

Wie heeft gisternacht net als mij doorgehaald op speed om te proberen productief te zijn voor zijn studie, maar uiteindelijk alleen maar onzinnige shit heeft gedaan op dit forum?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zweibeiner zei:
Deze foto, gemaakt door de hubble telescoop, is van een galaxy far far away. Er zijn om en de nabij 2 triljoen sterrenstelsels in ons universum, in het deel van het universum wat we kunnen zien althans. De Melkweg telt 200 miljard zonnen, het kunnen er een paar meer of minder zijn dus pin me er niet op vast. Rond die zonnen draaien op zijn minst 100 miljard planeten. Dit zijn cijfers die wij als mensen niet kunnen bevatten, er zijn meer planeten in het heelal dan zandkorrels op aarde. Dat de zandkorrels op aarde de strijd aan durven te gaan is erg optimistisch en ook zeker moedig te noemen.
Laten we nu eens een vergelijking erbij nemen. Hij komt kwa getallen lang niet in de buurt maar het is wat beter te bevatten voor ons brein. Ons lichaam bevat ongeveer 100 biljoen cellen. Stel je nou eens voor dat 1 van die cellen ienimini organismes huisvest. Voor jouw als persoon zal je nooit aan die cel denken, die organismes zijn natuurlijk in het lichaam en doen je niks. Je voelt ze niet, je bent je niet van ze bewust en of ze er nou wel of niet zijn maakt voor jou helemaal geen verschil. Misschien begint je neus te jeuken en krab je die cel met zijn organismes van je lichaam af. Zonder er ook maar bij stil te staan dat je een cel met organismes vermoord hebt, het is vele male belangrijker voor je dat de jeuk weg is.
Stel je nou eens voor dat de organismes op die cel zichzelf de meest belangrijke en intelligentste soort in het heelal vinden. Er is geen organisme dat beter is, er hebben zoveel dingen goed moeten gaan zodat die levensvorm zich kon ontwikkelen. Ze voelen zich koning van het heelal en denken te begrijpen hoe het menselijk lichaam werkt.
Je zou ze uitlachen, deze ienimini organismes met grootheidswaanzin. Ze hebben totaal geen effect op je lichaam, ze kunnen niks veranderen aan je of zich überhaupt groot genoeg maken zodat je ze kunt zien. Maar die organismes denken wel heersers van het heelal te zijn.

Het lichaam is het universum en die cel is de aarde. We betekenen helemaal niks voor het universum, we kunnen niet eens een heel klein beetje schade aanrichten. We zijn een bacterie die ook in het ecosysteem functioneert van het universum.
Een zonnevlam kan ons direct uitroeien, het inslaan van een meteoriet, een supernova, een zwart gat, de zon komt steeds dichterbij waardoor hij uiteindelijk onze planeet verbrand en op de aarde is zelfs is 1 grote vulkaan uitbarsting genoeg om onze soort uit te roeien.
Het is mooi om te zien dat homo sapiens en het universum de mensheid op een compleet andere schaal van prioriteit heeft staan. Het universum zet ons op een eierschaal, makkelijk te breken en niemand geeft er wat om. Op een schaal van 1 tot 10 zet de mens zichzelf op 10, want we zijn zo slim dat we het principe van cijfers hebben uitgevonden.

In het kort: je stelt helemaal niks voor!
Fijne dag nog!
Klik om te vergroten...
Hier denk ik ook wel eens over na. Dat het universum leeft en dat de aarde of misschien wel ons zonnestelstel, slechts een cel is van het universum. En dat wij nietige mensen en andere dieren simpelweg organismen zijn die een kleine functie vervullen binnen die cel.

Wanneer je een ego dood op psychedelica of diepe meditatie ervaart ga je op in wat ik graag het kosmische bewustzijn noem. Daar waar tijd, ruimte, jouw identiteit en alle begrippen gewoon letterlijk ophouden te bestaan. Daar waar alles wat er ooit is geweest in dit universum en alles wat er ooit zal komen tegelijk aanwezig zijn in een punt van licht, wat gepaard gaat met een onbeschrijfelijk gevoel van liefde. Stel je toch eens voor dat je met een ego dood op een bepaalde manier gewoon opgaat in het bewustzijn van het levende organisme dat ons universum heet.
Z
ZweibeinerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Een ronde vorm is waar het universum gedeeltelijk op gebouwd is. Zwaartekracht zorgt ervoor dat we ronde zonnen en planeten hebben. Onze cellen hebben ook een enigszins ronde vorm. Dus ik vind die vergelijking om meerdere redenen helemaal niet zo gek. Het voelt bijna een beetje aan als matroesjka poppen, het universum is de grootste en onze aarde de kleinste.

Het kosmisch bewustzijn zou ik graag een keer mee willen maken. Ik heb niet het idee op lsd een ego dood gehad te hebben, kwam in de buurt maar een ego dood was het niet.
Ik heb vandaag het een en ander over meditatie opgezocht en ik wil daar toch ook wel eens wat mee oefenen. Mindless heeft het idee vandaag weer in mijn hoofd gestopt voor het pure zelf zijn. Verlost van gedachte en aardse indrukken. Ik vind het moeilijk om te begrijpen maar het klinkt wel heel mooi. Dus laat ik zelf maar eens bezig gaan, hopelijk word het begrijpen dan ook makkelijker.
Ik snap het wel wat Mindless wil zeggen, maar ik begrijp het niet goed. Als dat logisch klinkt.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zweibeiner zei:
Het kosmisch bewustzijn zou ik graag een keer mee willen maken. Ik heb niet het idee op lsd een ego dood gehad te hebben, kwam in de buurt maar een ego dood was het niet.
Ik heb vandaag het een en ander over meditatie opgezocht en ik wil daar toch ook wel eens wat mee oefenen. Mindless heeft het idee vandaag weer in mijn hoofd gestopt voor het pure zelf zijn. Verlost van gedachte en aardse indrukken. Ik vind het moeilijk om te begrijpen maar het klinkt wel heel mooi. Dus laat ik zelf maar eens bezig gaan, hopelijk word het begrijpen dan ook makkelijker.
Ik snap het wel wat Mindless wil zeggen, maar ik begrijp het niet goed. Als dat logisch klinkt.
Klik om te vergroten...
Je moet een ego dood een keer hebben meegemaakt om het te kunnen begrijpen denk ik. Hoe ik het hierboven omschreef is ook een maar slap aftreksel van de werkelijke ervaring, de werkelijke ervaring is zoveel magischer en gewoon niet in woorden te vatten.

Voor mij was een ego dood op LSD wel de aanleiding om met mediteren te beginnen, aangezien je met mediteren eigenlijk richting hetzelfde gaat alleen dan gewoon nuchter. En wat Mindless zegt moet je juist niet proberen te snappen met je verstand, want dan blijf je hangen in het ego en zul je het ook nooit kunnen begrijpen. Bij mij hebben psychedelica en meditatie ervoor gezorgd dat ik naast het gebruiken van mijn intellect ook open ben gaan staan om dingen te begrijpen simpelweg door het te ervaren. Zoals je wellicht gemerkt hebt ben ik ook iemand die dingen graag overdenkt en analyseert en daar kun je ver mee komen in het leven, alleen heb ik tijdens het trippen dingen meegemaakt die gewoon niet met het verstand te begrijpen zijn. Op die manier werd ik als het ware gedwongen om ook af en toe mijn verstand uit te schakelen. Inmiddels zie ik mijn verstand als een handige tool die ik er bij kan pakken wanneer dat nodig is, maar die ik ook weer weg kan leggen wanneer dat niet nodig is. Aangezien ik inmiddels ook wel ben gaan inzien dat het verstand je enorm in de weg kan zitten in situaties waarbij je die niet nodig hebt. En er zijn in de praktijk meer momenten waarbij je je verstand niet nodig hebt dan wel. Ik (en dat geldt voor velen denk ik) zat als het ware continu gevangen in dat verstand, ik werd erdoor geleefd. Niet dat ik daar nu in enen helemaal vrij van ben ofzo nu ik met meditatie bezig ben, maar ik merk al een enorm verschil met eerst.
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik begrijp dat dit een soort van open topic is?

Ben nu best hevig aan het hallucineren op speed, wiet en geen slaap voor een aantal uur. Het gekke is, het lijkt alsof ik geen diepte meer zie als ik lang kijk naar iets en dan is het net of de voorwerpen in karton veranderen en 2d worden. Heel raar. Ook slangetjes, patroontjes en andere vage vormpjes zijn te zien zwevend op de witte achtergrond van mijn laptop. Helaas kan ik nog steeds niet slapen. Stiekem vind ik de hallucinaties best plezierig. Niet eens bedreigend of alarmerend maar eerder gewoon vreemd. :dizzy::dizzy:

Kon helaas niet tippen aan de spannende en filosofische teksten boven
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."