Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBen je nu aan de speed en wil je de letters van je toetsenbord af typen?

Ben je nu aan de speed en wil je de letters van je toetsenbord af typen?

344 antwoorden
77 weergaven
18-5-2026
K
KrackkidLid
01-01-2024, 00:00
#1
jaja
l
lysergic bink

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...7891011...18
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
stilletjes hier, pepschaarste?
D
DoomedGreyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kan iemand ff helpen ?
Heb pep gehad , maar heb de heletijd angst aanvallen , en ben super moe .

Wil graag slapen ... Maar dat lukt niet omdat ik bang ben
K
KrackkidLid
01-01-2024, 00:00
#4
Straks denk weer ff 2 nakkies nemen. Nog meer mensen?
S
Skaf-GiraffeLid
01-01-2024, 00:00
#5
SaE99 zei:
Yo
Klik om te vergroten...
YOOOOO
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jupe ben al aan de speed sinds vrijdag, niet geslapen en zit nu op een hardcore/frenchcore feest
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#7
HardcoreGabber zei:
Jupe ben al aan de speed sinds vrijdag, niet geslapen en zit nu op een hardcore/frenchcore feest
Klik om te vergroten...
Dr peacock solo? :)
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
MDMAZING zei:
Dr peacock solo? :)
Klik om te vergroten...
Jupe
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
MDMAZING zei:
Haha ik was er ook.
Klik om te vergroten...
Toevallig hahaha, hoe vond je het feest?
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#10
HardcoreGabber zei:
Toevallig hahaha, hoe vond je het feest?
Klik om te vergroten...
Ja dik. Dr peacock altijd goed. Lekker gespaced.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#11
Jaja. Vannacht lekker doorgamen, of plafonddienst. Wie nog meer? :grin: Ik ga wel lekker hard nu.

K heb zoveel zin om te typen nu XD maar het is allemaal bullshit man :P Wie weet wat ik moet vertellen? XDDDDDD Ga maar denkelijk beetje gamen. CSGO of WoW. Kijken of ik me goed kan concentreren.. Is het eigenlijk bewezen dat mensen met pep op beter kunnen gamen? :grin: Achja, is pas 20:50. word een lange nacht :P

Weet iemand waarom je plots zoveel zin krijgt om te typen door pep? Eigenlijk boeit het me niet zoveel, ik vroeg het me alleen af. Beetje muziek luisteren en het DF afgaan. Hopelijk komen er nog meer mensen zo :grin:

Gaan er mensen 24 maart naar Masters of Hardcore? zoja, wat gaan jullie allemaal snoepen? Ik neem pep mee en xtc/pure m. Eerst lekker spacen, en dan laatste 2 uur wanneer het uitwerkt, beetje pep om door naar het einde te gaan. Daarna thuis lekker avond maaltijd maken. Broccoli, 2 hamburgers en aardappelen :grin: En nog een multi vitamine pil. Daarna douche , en proberen te pitten. :)
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Hey daar. :)

Hier ook aan t gamen. 200-2 al tegen de rest van de wereld. Doping werkt, lol. :tongueout:
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#13
acht.zes zei:
Hey daar. :)

Hier ook aan t gamen. 200-2 al tegen de rest van de wereld. Doping werkt, lol. :tongueout:
Klik om te vergroten...
Lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Echt, met pep op heb je een veel snellere reactiesnelheid. Ook hoef ik dan niet te denken, gaat allemaal vanzelf en op gevoel.

Jammer dat het maar kliekjes zijn, een nacht doorgaan zit er nu niet in denk ik.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#15
acht.zes zei:
Echt, met pep op heb je een veel snellere reactiesnelheid. Ook hoef ik dan niet te denken, gaat allemaal vanzelf en op gevoel.

Jammer dat het maar kliekjes zijn, een nacht doorgaan zit er nu niet in denk ik.
Klik om te vergroten...
Ik had om 22.00 nog bijgepakt. Ik kan de helenacht door gamen. de neiging naar.bijpakken iz wel groot. Altijd klote.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Nou ja klote....

Normaal zorg ik dat ik juist een nacht door kan. Dat vind ik beter dan dat geforceerde plafondstaren.
Maar goed, vandaag dus niet genoeg voor. Ik had ongeveer 0,2 gram, en om 19.00 een bommetje op, das nog een paar uur hooguit.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#17
Komt het bij jullie ook in vlagen? Eerst super veel energie, hart snel kloppen, diep ademen. Daarna weer rustiger.. dan weer hetzeflde? Ik wel namelijk. :flushed:
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#18
Plas.wel super.veel van de pep.. meerdere die dat hebben?
J
Just for todayLid
01-01-2024, 00:00
#19
MDMAZING zei:
Komt het bij jullie ook in vlagen? Eerst super veel energie, hart snel kloppen, diep ademen. Daarna weer rustiger.. dan weer hetzeflde? Ik wel namelijk. :flushed:
Klik om te vergroten...

MDMAZING zei:
Plas.wel super.veel van de pep.. meerdere die dat hebben?
Klik om te vergroten...

Hee MDMAZING,

Ik herken dit wel man maar die vlagen zijn bij mij bij MDMA sterker aanwezig dan bij snelle.
En ik plas ook vaak speed is nog al een vochtvreter hehe.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#20
GJM92 zei:
Hee MDMAZING,

Ik herken dit wel man maar die vlagen zijn bij mij bij MDMA sterker aanwezig dan bij snelle.
En ik plas ook vaak speed is nog al een vochtvreter hehe.
Klik om te vergroten...
Nice. Kan nog steeds niet pitten. Zal ik proberen zo nog een beetje te slapen een paar uurtjes , of zal ik met veel pijn en moeite ( denk ik ) zonder bijpakken of iets , tot vanavond doorgaan en dan pas slapen?

Ik had gisteravond 22.00 nog 1 puntjes bijgepakt. Denk zelf dat ik doorhaal.( zonder bijpakken ) en vanavond rond 22.00 ga slapen.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."