#1
Hahahahahahaua doe ik ook altydBro ik hoor eigenlijk op werk te zitten maar like ben veel te brak van valium en alcohol gister en een mattie van mij had mij 3 redelijk dikke capsules meegegeven dus ik heb mezelf maar gewoon ziekgemeld en nu ga ik wel lekker op 2/3 van die capsuletjes. wel beetje naar om als iemand die depressief is alleen te zijn met je gedachtes de hele dag MAAR ja kga wel hard en vermaak me opzich wel, beter dan werk. Nu gewoon beetje hele dag runescape spelen want daar is pep pretty much voor gemaakt