Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBen je nu aan de speed en wil je de letters van je toetsenbord af typen?

Ben je nu aan de speed en wil je de letters van je toetsenbord af typen?

344 antwoorden
71 weergaven
18-5-2026
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#1
$crim zei:
Bro ik hoor eigenlijk op werk te zitten maar like ben veel te brak van valium en alcohol gister en een mattie van mij had mij 3 redelijk dikke capsules meegegeven dus ik heb mezelf maar gewoon ziekgemeld en nu ga ik wel lekker op 2/3 van die capsuletjes. wel beetje naar om als iemand die depressief is alleen te zijn met je gedachtes de hele dag MAAR ja kga wel hard en vermaak me opzich wel, beter dan werk. Nu gewoon beetje hele dag runescape spelen want daar is pep pretty much voor gemaakt
Klik om te vergroten...
Hahahahahahaua doe ik ook altyd

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...678910...18
D
Dagoth UrLid
01-01-2024, 00:00
#2
MDMAZING zei:
Hahahahahahaua doe ik ook altyd
Klik om te vergroten...
Hahahah shit g als je teveel valium neemt dan werkt die shit nadat je hebt geslapen gewoon door. Ik werd net zo wakker en ik was gwn nogsteeds in die leeghoofd space.
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
acht.zes zei:
aan de speed? Ja. Zin in tikken? Och ja. :)

Nog meer mensen wakker?
Klik om te vergroten...
Ik ben nog steeds wakker, heb beiden feesten erop zitten dus word nog uitzingen tot vanavond :tongueout:
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Hey gabbertje alles ok?
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#5
ik ga ff wat gamen, weet niet of t lukt.
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jazeker en met jou acht.zes?

En is het gamen gelukt?
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Niet helemaal.
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Joehoeeeee
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Hey Sanne
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Alles goed? :grin:
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#11
k-hole o zo
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#12
ja begint te komen ik heb net mn eerste k-hole meegemaakt. WTF lool
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#13
DJ sets, Trippende herhaal filmpjes, Disco lampjes, Rennende paarden in natuur, Seksfilmpies, People doing drugs. Eigenlijk van alles. Maar wel altijd alle vensters met één onderwerp. Anders word het te onrustig. :thinking::tearsofjoy:
I
IskraLid
01-01-2024, 00:00
#14
haha
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#15
SanneBanne zei:
DJ sets, Trippende herhaal filmpjes, Disco lampjes, Rennende paarden in natuur, Seksfilmpies, People doing drugs. Eigenlijk van alles. Maar wel altijd alle vensters met één onderwerp. Anders word het te onrustig. :thinking::tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Haha ben benieuwd hoe dat gaat
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Krayzietom zei:
Haha ben benieuwd hoe dat gaat
Klik om te vergroten...

Zoiets. In het geval van "Stoomtreinen".

D
DetraidLid
01-01-2024, 00:00
#17
Deze topic had ik eerder moeten tegenkomen
Heb me toetsenbord al afgewerkt op dit forum.
Dacht om eerlijk te zijn dat een van de weinige was die dit deed.
Nuchter heb ik wel gedachte maar niet de behoefte om ze te delen.
Onder invloed zet ik al mijn gedachten direct om en schrijf achter elkaar door.
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#18
SanneBanne zei:
Zoiets. In het geval van "Stoomtreinen".

Klik om te vergroten...

Apart. Besef me ineens dat wat ik als kind (vanaf 6/7 jaar tot jaar of 13) dagelijks deed overeenkomsten heeft hiermee, uiteraard niet onder invloed maar was wel een soort "fijn gevoel" opzoeken. Afhankelijk van mijn interesse op dat moment (Een bepaald diersoort (hondenras voorkeur van het moment bijvoorbeeld), auto's, of welke interesse dan ook) legde ik voor mijn tape/cd speler op de grond foto's neer, of bepaalde boeken met foto's op bepaalde bladzijdes open, allemaal naast en op elkaar, zo dat ik alles zo goed mogelijk kon zien, en dan ging ik ervoor zitten, muziek aan, en dan "wiebelen" op de maat en ondertussen naar foto's kijken. En daar werd ik dan happy van. :thinking::tearsofjoy:

Hm. Ik was toen dus al op zoek naar een "high".. :flushed::grimacing:
M
MymeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Help :( ik ben nu 6 dagen speed aan het gebruiken. Is een dagje niets ook. Niet zo veel, meestal overdag 3 lijntjes ofzo. Nu gisteren avond begonnen en even door gedaan dus nachtje overgeslagen. Rest van de dagen heb ik prima geslapen. Maar nu lukt de slaap me echt niet. En het ergste van al Is dat ik al 6 dagen niets gegeten heb. Krijg geen hap binnen. Zelfs snuiven lukte niet meer omdat ik dat gevoel bij men keel verschrikkelijk vond. Drink veel aquarius that's it. Mijn lichaam Is een wrak en echt dood. Daarstraks zelfs bijna naar spoed gemoeten omdat het zo slecht ging. Ging precies in shock. Nu gaat het wel beter. Mss omdat ik uiteindelijk toch een klein half tasje kippensoep kon eten. Psychisch alles dik in orde eigenlijk. Ben bij een vriend en hij Is best ongerust dat ik niet kan eten. Wat moet ik doen? Wat als ik morgen nog niet kan eten? Of de dag daarna? Zelfs al heb ik bijna 15u niet gebruikt, nog steeds vies van eten. Zelfs roken doe ik al 2 dagen niet meer. Is dit normaal? Lees echt nergens anders dat iemand zo lang geen honger heeft. Ik probeer me echt te forceren maar het lukt echt niet. Ben bang wat mijn lichaam gaat doen... Wil liever niet dood gaan hiervan, maar zo voelt het wel soms even. Vriend heeft hier trouwens totaal geen last van en kan alles eten. Ligt nu ook al in dromenland.

Iemand help?

(Ik besef goed dat 6 dagen achter elkaar dom Is, maar ik ben nu eenmaal een verslaafde, vanaf er plaats Is mag ik naar een psychiatrie, dus maak je daar geen zorgen over)
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#20
Lijkt wel of je spichtig begint te worden.

Stop met de speed, rust uit, herstel je lichaam!
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."