#1
Hier ook zo een eeuwig klussende buurman.. Voor mijn gevoel slijpt ie genoeg stenen voorde hele wijk. Dag in dag uit. Ook op zon en feestdagen al vroeg. Soms heb ik de neiging dat ding te slopen!Gelukkig woon je niet bij mij in de buurt, dan had ik die zaag even verbouwd. Heel de wijk hier klust dagelijks vanaf 08u tot 13u. Heb geen moment rust als ik een keer vrij ben.![]()