Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBen je nu aan de speed en wil je de letters van je toetsenbord af typen?

Ben je nu aan de speed en wil je de letters van je toetsenbord af typen?

344 antwoorden
65 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bas zei:
Gelukkig woon je niet bij mij in de buurt, dan had ik die zaag even verbouwd. Heel de wijk hier klust dagelijks vanaf 08u tot 13u. Heb geen moment rust als ik een keer vrij ben. :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Hier ook zo een eeuwig klussende buurman.. Voor mijn gevoel slijpt ie genoeg stenen voorde hele wijk. Dag in dag uit. Ook op zon en feestdagen al vroeg. Soms heb ik de neiging dat ding te slopen!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...18
A
AtwaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb 10 jaar lang niets aan mijn huis gedaan, dus mijn buren mogen niet klagen (over mijn zaag en boor werkzaamheden).

Ik heb netjes tot half 9 gewacht, we hadden even een goed en diep gesprek voor een kwartier. Waar de overige 3 uur naartoe gegaan zijn, geen idee :)
Z
ZweibeinerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mijn schatje is goed bezig geweest!!!!!
Het is heel leuk om te zien dat hij zo op gegaan is in zijn project. Meestal begint hij er niet aan omdat hij bang is dat het niet gaat lukken en dan doet hij het liever niet. Maar afgelopen nacht was dat zeker niet aan de orde. Heerlijk om hem zo bezig te zien met zijn projectje en er trots uit te zien halen :)

Ik heb me inderdaad veel vermaakt met photshop en lekker creatief zijn en dingen maken.
Tijdens het praten vannacht, toen atwa zat te wachten op een redelijke tijd om te gaan zagen, kwam het idee naar boven dat ik misschien een youtube channel kan beginnen over autisme bij vrouwen die net als mij de diagnose pas laat gekregen hebben. Ik merkte zelf dat er maar weinig info te vinden is over de groep autisten waar ik in val. Over mannen, jongens en jonge meisjes is heel veel te vinden. Maar de volwassen vrouw met autisme is bijna een zeldzaamheid om daar wat info over te vinden.
Dus ik dacht, als ik het probleem heb weinig te kunnen vinden dan hebben andere vrouwen dat vast ook.
Misschien kan ik mensen helpen door mijn verhaal te vertellen en mijn ervaringen. Hoe het zich bij mij geuit heeft en wat voor invloed het op mij heeft. Al het typen wat atwa beschreef was dus ook een script voor hoe een eerste video daarover eruit zou kunnen zien.
V
VermilionLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lang niks gepost hier o:
Weekendje alleen thuis met speed, what to do?!
S
SniksnakLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hallo allemaal, ik heb zojuist een paar lijntjes speed op en ik wil heel graag wat kwijt...

Allereerst zal ik me even voorstellen. Mijn naam is Colin, ben 15 jaar oud en heb een probleem. Waarschijnlijk zullen de meesten het probleem al opgemerkt hebben aan de bovenste regel. Ik weet van mijzelf dat ik erg verslavingsgevoelig ben en heb dan ook het gevoel dat ik iets mis in het normale nuchtere leven. Door die reden ben ik op jonge leeftijd al gaan experimenteren met verschillende verboden middelen.

10 jaar oud: Ik zag iedereen in mijn directe omgeving veel aan de sigaretten paffen, op deze leeftijd kreeg ik ook het debiele idee om het zelf ook te gaan proberen (Als iedereen het doet moet het vast wel leuk zijn) was mijn denkwijze toen. De eerste keer was echt vreselijk maar ondanks het hoesten en proesten ben ik er uiteindelijk toch mee door gegaan om dat ik geen goede band met mijn familie had en op een bepaalde manier toch verbonden wou zijn met hun.

13 jaar oud: Ik kwam op de middelbare school terecht en kwam toen voor het eerst in aanmerking met wiet, gek genoeg niet door vrienden maar omdat ik als ik langs een groep oudere jongeren liep die aan het blowen waren de geur op bijzondere wijze best aangenaam vond. Zodoende ben ik toen op een van de jongeren afgelopen op een gegeven moment met de vraag of ik het ook mocht proberen. Hun antwoord was dat als ik geld zou halen dat dat dan wel mogelijk zou zijn. Een paar uur later had ik dus mijn stick (gedraaid door hun). niet wetende wat het met mij zou doen koos ik een moment uit in de nacht waarop ik mijn raam uit kon klimmen om de toeter vervolgens op te roken. De eerste paar hijsen waren vrij zwaar maar ik wist wel hoe ik het moest inhaleren vanwege mijn tabak verslaving. Buiten het feit dat ik met mijn hoofd in de wolken zat op dat moment kwam ik er vrij snel achter dat die sticks erg handig waren om mijn verdriet mee weg te stoppen. zodoende ben ik dus door gegaan met blowen. (ik werkte toen die tijd een klein beetje zwart zoals bijvoorbeeld elke ochtend de borden van de slager buiten te zetten voor 2 tientjes in de week.) Dit blowen ging door tot mijn 15 waar in ik in die tijd ondertussen een baantje wist te fixen bij een restaurant in Amsterdam.

14 jaar oud: Dit hoofdstuk sla ik over omdat er dit jaar niet veel meer interessants gebeurde dan veel blowen gevolgd door een paar zelfmoordpogingen. :/

15 jaar oud: Aha! het jaar waarin ik vergeleken mijn eerste baantje 'goud geld' begon te verdienen ca 300 a 400 per maand. Dit is ook het jaar dat ik helemaal door was geslagen. vanwege meerdere overleden vrienden/familieleden van mijn leeftijd vond ik steeds minder troost in de cannabis. Omdat ik natuurlijk in de horeca werk zijn er daar genoeg mensen die wel eens van een snuifje houden waardoor ik zodoende een aantal nummers had bemachtigd. Mijn eerste Harddrug was cocaïne wat mij persoonlijk zeer tegenviel omdat het mij i.p.v een oppeppend gevoel meer een werking als slaap middel gaf. Zodoende ben ik verder gaan zoeken en ben ik uiteindelijk bij xtc terechtgekomen wat mij dan weer wel erg beviel. Het duurde alleen niet zo lang voordat ik doorhad dat dit geen drug was om dagelijks te gebruiken (dat is geen een drug overigens naar mijn mening). Daar ben ik dus snel mee gekapt. Omdat ik erg bang was voor de effecten van psychedelische drugs was omdat het confronterende emoties naar boven schijnt te halen, wat dus totaal niet mijn doel was. Uiteindelijk heb ik 3 weken geleden voor het eerst pep gebruikt. En ik vond het GEWELDIG! De eerste keer was bij een meer en ik had toen geen idee wat een groot verschil pep is van coke. wat resulteerde in het scenario waarin deze 15 jarige mongool om de 3 kwartier naar de openbare wc's ging om weer ff een lijntje te nemen. (Ik had die dag een aankoop gedaan van 40,- voor 5 gram en die 5 gram is tevens dezelfde dag nog opgegaan terwijl ik de volgende dag gewoon moest werken. En geloof me... Ik heb nog nooit zo een goed voorbeeld gehad van het gezegde ''wie zijn billen brand, moet op de blaren zitten'' (bij mij was het mijn neus die brandde dan, alhoewel ik de brandende sensatie in mijn neus nog best aangenaam vond.

Voor de gene die het willen weten hoe het er de volgende dag aan toe ging op mijn werk... Ik had echt enorme maagklachten, maar dan ook echt het gevoel dat er iemand voortdurend met een honkbalknuppel in mijn maag aan het slaan was. Ik ben toch maar door blijven werken omdat ik mijn werk in de keuken te leuk vind om af te zeggen. Maar ik had op dat moment 2 dagen niks gegeten + de hele dag in de volle zon gezeten met 35 graden + 0 uren slaap in de afgelopen 2 dagen. ( ik slaap van mijzelf al slecht.) Ik had die dag een dienst van 18:00 - 23:00 maar rond 9 uur ging het zodanig slecht dat ik op een gegeven moment om de twee minuten naar het toilet moest sprinten met het gevoel dat ik zou moeten overgeven, wat uiteraard niet kon omdat ik niets gegeten had. Uiteindelijk hadden al mijn collega's inclusief mijn baas wel door dat er iets goed mis was. Gelukkig voor mij ben ik redelijk goed in acteren en liet alle verschijnselen duiden op een zonnesteek. (daar was ik dus op het nippertje vanaf gekomen. althans dat dacht ik.) Uiteindelijk toen ik de volgende dag op werk kwam wou het team met mij praten.. Ze maakten zich er zorgen over mijn levensstijl en drugsgebruik en waren bereid om mij te helpen. Vanaf dat moment had ik zeker wel door dat ik echt een probleem heb en dat ik er iets aan moet doen. Ik doe al aan freerun sinds ik 7 was en hoopte dat dat mijn redding zou zijn. Ik heb ze nooit openlijk iets verteld over mijn drugsgebruik behalve dat ik dan wel flink wat blowde in mijn vrije tijd. (zo een 3 a 4 gram op een dag als t kon.) Ik heb ze beloofd dat dat ik zou stoppen met blowen en dat hou ik tot nu toe al bijna 2 weken vol. Het probleem is dat ik gewoon helemaal gek wordt van alleen al het idee om nuchter door het leven te gaan, met als vervolg dat ik gister weer drie gram speed had gekocht voor dat ik naar mijn werk ging. vannacht dus niet geslapen en ik zit nu zo strak als t maar kan achter mijn laptopje te tikken om enige emotie kwijt te kunnen. Ik ben nu net lid van dit forum maar was al een langere tijd een lezer zonder geregistreerd te hebben. Ik wil graag advies/tips met hoe ik mijn probleem moet aanpakken want ik wil eigenlijk helemaal niet naar de klote en weet donders goed wat ik mijn lichaam/hersenen allemaal aandoe. Ik ben ten einde raad.

Alvast bedankt naar de genen die de moeite namen om mijn verhaal te lezen.

Groeten Colin
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Hoi @Sniksnak

Wat een verhaal zeg.

Klinkt alsof je een alles of niets persoon bent, en alles is met drugs geen goede grond om op een verantwoordelijke manier recreatief gebruiker te zijn. En recreatief gebruik is de enige manier om op lange termijn enigszins verantwoordelijk drugs te kunnen gebruiken. Dan die hoeveelheden. 5 gram speed op een dag is van de zotte! Zelf vind ik 1 gram al heel erg veel en 2 gram op een dag is toch wel een beetje de uiterste grens, ik ken eigenlijk niemand die daar nog overheen gaat.

Als je af en toe eens plezier wil hebben van drugs zonder in sneltreinvaart naar de afgrond te racen zal je jezelf wat regels moeten opleggen en over een flinke dosis zelfdiscipline moeten beschikken om je aan die regels te houden anders help je jezelf in no time naar de klote.

Misschien dat ik je een hart onder de riem kan steken met het volgende, ik was er zelf ook vroeg bij, enigszins vergelijkbaar met jou. Met 10 jaar roken, op mn 13e blowen, XTC met 15 jaar en speed op mijn 16e. Ik heb in het begin ook fouten gemaakt, heb er van geleerd, en ik ben nu 43 jaar terwijl ik mijn gebruik heel goed in de hand kan houden. Het kan dus wel, maar vanzelfsprekend is dat echter niet.

Als je je echt niet kan beheersen dan moet je voor jezelf gewoon toegeven dat drugs niet zijn weggelegd voor je en er gewoonweg mee stoppen.

Succes!
S
SniksnakLid
01-01-2024, 00:00
#7
acht.zes zei:
Hoi @Sniksnak

Wat een verhaal zeg.

Klinkt alsof je een alles of niets persoon bent, en alles is met drugs geen goede grond om op een verantwoordelijke manier recreatief gebruiker te zijn. En recreatief gebruik is de enige manier om op lange termijn enigszins verantwoordelijk drugs te kunnen gebruiken. Dan die hoeveelheden. 5 gram speed op een dag is van de zotte! Zelf vind ik 1 gram al heel erg veel en 2 gram op een dag is toch wel een beetje de uiterste grens, ik ken eigenlijk niemand die daar nog overheen gaat.

Als je af en toe eens plezier wil hebben van drugs zonder in sneltreinvaart naar de afgrond te racen zal je jezelf wat regels moeten opleggen en over een flinke dosis zelfdiscipline moeten beschikken om je aan die regels te houden anders help je jezelf in no time naar de klote.

Misschien dat ik je een hart onder de riem kan steken met het volgende, ik was er zelf ook vroeg bij, enigszins vergelijkbaar met jou. Met 10 jaar roken, op mn 13e blowen, XTC met 15 jaar en speed op mijn 16e. Ik heb in het begin ook fouten gemaakt, heb er van geleerd, en ik ben nu 43 jaar terwijl ik mijn gebruik heel goed in de hand kan houden. Het kan dus wel, maar vanzelfsprekend is dat echter niet.

Als je je echt niet kan beheersen dan moet je voor jezelf gewoon toegeven dat drugs niet zijn weggelegd voor je en er gewoonweg mee stoppen.

Succes!
Klik om te vergroten...

De reden dat ik met drugs in aanmerking kwam was grotendeels niet eens voor plezier/recreatief gebruik maar puur om maar niet te voelen. (achteraf gezien) Ik ben er bewust van dat die keuze de slechtste manier is om met drugs om te gaan omdat je met die mindset inderdaad in no time naar de klote bent. Ik wil tevens ook van die troep af maar als je er eenmaal aan begint veranderd je poedertje snel van een genotsmiddel naar de duivel voor je geest omdat het jou overneemt, De eerste gedachten die ik had toen ik de speed begon te voelen was ''oh dit kan ik wel vaker doen'' en daar hadden de alarmbellen al meteen moeten rinkelen. Ik heb tot op voorheen nooit echt een levensdoel gehad, was eigenlijk van plan mezelf gewoon op een bepaald punt van 10 hoog te laten pleuren. Nu heb ik dat immers wel een missie maar zit ik vast aan die troep. Ik heb van die drie gram speed van gister 1 gram weg gesnoven(vanwege de vermoeidheid van gister) en de overige 2 gram weggegooid omdat ik mijzelf gewoon schaamde voor wat ik deed. Voel me op dit moment ook niet bepaald beter van die pep. Het heeft me alleen maar meer schuldgevoel opgebracht dan ik al had. Ik ga komend schooljaar een koksopleiding volgen en me volledig focussen op sport/school en werk en dan maar hopen dat ik door die drie bezigheden de drugs vergeet.

Ik wil je hartstikke bedanken voor het advies want ik zit op een punt dat ik eigenlijk niet meer weet hoe en wat. Misschien als ik een aantal maanden van alle troep af ben, ik dan nog wel eens recreatief een blowtje zou roken voor de ontspanning en om normaal te kunnen slapen maar ik heb in een vrij korte tijd geleerd dat hard-drugs niet niks is. Soms moet je dingen op de harde manier leren om ergens daadwerkelijk vanaf te komen. Ik ga het alleen niet zo ver laten komen!

Ik ben het er trouwens mee eens dat ik echt meer zelfdiscipline moet leren hebben om mijn leven weer op de rails te krijgen. Klinkt misschien zwak maar heb je daar toevallig nog tips voor?
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#8
@Sniksnak

Tja, zelfdiscipline was ook niet mijn sterkste punt op die leeftijd, maar de wijsheid kwam met de jaren, en nu 43 jaar weet ik eigenlijk wel zeker dat ik nooit meer in de problemen zal komen met drugs. Maar je hebt voor meer zaken zelfdiscipline nodig.
Wat voor mij wel altijd gewerkt heeft, ik heb dan wel moeite gehad om verantwoordelijk naar mezelf te zijn, maar voor een ander had ik die verantwoordelijkheid dan weer wel. Werk heeft mij altijd wel geholpen om er geen potje van te maken in ieder geval. Ontzettende bewijsdrang en wou altijd de beste zijn en dat lukt ook niet als je er in je eigen leven een potje van maakt.

Wat is er trouwens gebeurd in je leven dat je zo'n doodswens hebt (of liever gezegd had)? Je hebt je hele leven nog voor je en ik weet zeker dat er nog heel veel leuke dingen voor je in het verschiet zitten. Probeer te accepteren dat je je af en toe eens heel erg klote voelt. Echt, alles wat je voelt is goed, ook als dat negatief is.

Verder wijs van je om met die speed te kappen en dat je al voor jezelf hebt uitgemaakt dat het niet voor je werkt omdat je geen maat kan houden.
S
SniksnakLid
01-01-2024, 00:00
#9
acht.zes zei:
@Sniksnak

Tja, zelfdiscipline was ook niet mijn sterkste punt op die leeftijd, maar de wijsheid kwam met de jaren, en nu 43 jaar weet ik eigenlijk wel zeker dat ik nooit meer in de problemen zal komen met drugs. Maar je hebt voor meer zaken zelfdiscipline nodig.
Wat voor mij wel altijd gewerkt heeft, ik heb dan wel moeite gehad om verantwoordelijk naar mezelf te zijn, maar voor een ander had ik die verantwoordelijkheid dan weer wel. Werk heeft mij altijd wel geholpen om er geen potje van te maken in ieder geval. Ontzettende bewijsdrang en wou altijd de beste zijn en dat lukt ook niet als je er in je eigen leven een potje van maakt.

Wat is er trouwens gebeurd in je leven dat je zo'n doodswens hebt (of liever gezegd had)? Je hebt je hele leven nog voor je en ik weet zeker dat er nog heel veel leuke dingen voor je in het verschiet zitten. Probeer te accepteren dat je je af en toe eens heel erg klote voelt. Echt, alles wat je voelt is goed, ook als dat negatief is.

Verder wijs van je om met die speed te kappen en dat je al voor jezelf hebt uitgemaakt dat het niet voor je werkt omdat je geen maat kan houden.
Klik om te vergroten...

De reden dat ik zo in het leven stond zijn een samenhang van gebeurtenissen, allereerst zijn mijn ouders op jonge leeftijd gescheiden, (wat tegenwoordig niet meer zo speciaal is) maar ze zijn wel met zodanige ruzie uit elkaar gegaan dat ik mijn vader ruim dertien jaar niet heb mogen zien terwijl mijn moeder daarna in de loop van mijn jeugd met 2 van die andere droeftoeters getrouwd is geweest die op de een of andere manier altijd de pik op mij moesten hebben waarvan de 2e een flink alcohol probleem had en mij meer hoeken van de kamer heeft laten zien dan een schoonmaakster die al 50 jaar elke dag aan het dweilen is in een villa. waardoor ik er vroeg voor koos om mezelf 95% van de dag niet thuis te vertonen en als ik er wel was op mijn kamer teruggetrokken zat. Verder ben ik altijd eigenlijk als een buitenbeentje tegenover mijn klas/leeftijdsgenoten wegens redenen die iets te diep in mijn privé leven keren. waardoor ik dus vrijwel altijd alleen was en in mijn hele jeugd nog geen gesprek met een volwassene heb gehad over hoe ik mij voelde destijds. Wat uiteindelijk op zo een punt kwam dat ik min of meer alle emoties die ik had had weggestopt achter het masker van een emotieloze zombie. Daarbij in mijn 14/15e levensjaar zo een beetje mijn enige vriend ben verloren doordat hij op 15 jarige leeftijd instortte op het voetbalveld aan hartfalen. Omdat mijn moeder altijd op haar werk was en die klote mongool die zichzelf stiefvader noemde geen ene fuck interesse had in mijn zusje,mijn broertje en ik. Was ik vaak de gene die hun voor en na school verzorgde zodat ze zich niet in de steek gelaten voelden zoals ik mij wel voelde. uiteindelijk op me 14e uit huis gepleurd wegens blowen en heeft mijn moeder mijn broertje en zusje aangepraat dat ik hun ook in de steek liet. Dus ja ik heb wat dat betreft niet echt een hoge eigenwaarde, ben net zoals jij het liefst bezig met het pleasen van anderen. Dat is wel waarom ik denk dat kok een beroep is wat goed bij mij zou passen.

Sorry voor de mogelijke spelfouten in deze reactie maar heb dit uit een bepaalde emotie geschreven en vind het niet fijn om het vaak op nieuw na te lezen. Mijn Excuses
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Je hoeft je niet te excuseren hoor!

Zo das nogal wat levenservaring voor een 15-jarige. Ik vond je al ouder voorkomen dan je leeftijd, maar zo wordt je wel snel volwassen.

Maar goed, ook met zo'n achtergrond kan je uiteraard nog wel iets van je leven maken. Ik wens je veel wijsheid toe en een uiteindelijk stabiel leven!

Succes!
S
SniksnakLid
01-01-2024, 00:00
#11
acht.zes zei:
Je hoeft je niet te excuseren hoor!


Maar goed, ook met zo'n achtergrond kan je uiteraard nog wel iets van je leven maken. Ik wens je veel wijsheid toe en een uiteindelijk stabiel leven!

Succes!
Klik om te vergroten...

Hartstikke bedankt voor dit gesprek in ieder geval, Ik geef je er 100% gelijk in dat ik nog steeds in staat ben om iets van mijn leven te maken. Ik weet zelf natuurlijk ook dat enige vorm van drugs mij niet gaat helpen om mijn problemen op te lossen, ze worden even uit het zonlicht gehaald voor een kleine periode en daarna word je er weer kei hard mee geconfronteerd! (Ben gister weer goed ziek van die klote speed geworden op mijn werk,) Ik heb verder nog wat klachten na pas een paar keer gebruikt te hebben en wou graag weten of de onderstaande klachten blijvend zijn of überhaupt ernstig zijn:

-Veel Transpireren
- Bij bepaald level aan stress las van paniekaanvallen
- Hyperventilatie
-Brandend gevoel in de maag wat voelt als maagzuur ( heb geen bommetjes gedaan)
- Soms een piep in oren
- Verstoorde motoriek

Iemand misschien een verklaring hiervoor of zijn dit de gebruikelijke bij effecten?
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Lijken me meer klachten die voortkomen uit overdosering.

Daarnaast zou ik eens naar de kwaliteit van je speed kijken als ik jou was. Laat je die testen? Was je je speed met aceton? Voor mij uitermate belangrijk aangezien ik altijd opteer voor een zo zuiver mogelijk product.

Naar eigen ervaring is het bij mij vooral de vervuiling/versnijding die voor onprettige zaken zorgt als de speed uitwerkt. Bij een zuiver product heb ik daar geen last van.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#13
acht.zes zei:
Naar eigen ervaring is het bij mij vooral de vervuiling/versnijding die voor onprettige zaken zorgt als de speed uitwerkt. Bij een zuiver product heb ik daar geen last van.
Klik om te vergroten...

Is ook gewoon persoonlijke gevoeligheid. Ik heb gewassen en geteste 73% zuivere speed maar altijd wel last van wat onaangename bijwerkingen gehad in de come down, die kunnen dan ook nog eens heel erg per keer verschillen in mijn ervaring. Lijkt soms wel een ander middel terwijl het om hetzelfde zakje gaat. Ik ben dan weer niet zo gevoelig voor de mentale werking van amfetamine waardoor ik de fout van fysyieke overdosering regelmatig blijf maken, is best lastig af te stemmen met speed vind ik. Het geeft op normale dosis relatief milde bijwerkingen ten opzichte van bijvoorbeeld MDMA maar het kan je wel ineens flink ‘pakken’ als je er te makkelijk mee omgaat.

Bovenstaande bijwerkingen klinken inderdaad ook als klachten die ontstaan ten gevolge van overdosering.
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#14
De meeste genoemde bijwerkingen komen hoogstwaarschijnlijk inderdaad door overdosering.
Overmatig transpireren kan ik wel herkennen heb ik zelf ook.
In combinatie met nacht doorgehaald hebben tenminste na nacht goed slapen ben ik die klachten weer kwijt.
S
SniksnakLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bedankt voor de reacties allemaal! Zou zomaar eens goed kunnen dat het iets met overdosering te maken heeft omdat ik zeker geen ervaren gebruiker ben als het om speed gaat. ( Ga er tevens ook mee stoppen omdat ik de ups het niet waard vind in vergelijking met de downs.) Dus van overdoseringen zal ik geen last meer hebben. Alvast een fijn weekend gewenst aan alle lezer van dit bericht! Groetiess Colin
S
SniksnakLid
01-01-2024, 00:00
#16
acht.zes zei:
Lijken me meer klachten die voortkomen uit overdosering.

Daarnaast zou ik eens naar de kwaliteit van je speed kijken als ik jou was. Laat je die testen? Was je je speed met aceton? Voor mij uitermate belangrijk aangezien ik altijd opteer voor een zo zuiver mogelijk product.

Naar eigen ervaring is het bij mij vooral de vervuiling/versnijding die voor onprettige zaken zorgt als de speed uitwerkt. Bij een zuiver product heb ik daar geen last van.
Klik om te vergroten...

Nee heb nog nooit mijn speed gewassen met Aceton. Dat komt omdat ik op dit moment thuis bij mijn pa woon in een niet zo groot appartementje van veertig vierkante meter, tweede probleem is dat hij nu met een WAO zit waardoor hij het grootste gedeelte van de dag thuis is. Mijn laatste grote reden dat ik dit niet heb geprobeerd is omdat hij 14 jaar profiler op schiphol is geweest en dus altijd bezig was met het opsporen van drugs en terroristische organisaties. Al met al leek het me dus niet zo een heel goed plan om te doen en heb ik het risico van het innemen van eventuele versnijdingsmiddelen maar voor lief genomen. Alsnog bedankt voor de tip maar ik hoop eigenlijk dat ik die niet meer hoef te gebruiken.
E
EmanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Poging tot schoonmaken.
Lukt niet >_<
Kom niet op gang.
Zelfs met 2 lijnen in de neus.
Begin wel ergens aan, maar bedenk steeds; geen zinnnn!
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Zifôt zei:
Poging tot schoonmaken.
Lukt niet >_<
Kom niet op gang.
Zelfs met 2 lijnen in de neus.
Begin wel ergens aan, maar bedenk steeds; geen zinnnn!
Klik om te vergroten...
Kan je de gang niet vinden dan?
WTF, die avatar, was dat niet een game over Abe?
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik weet t al, Abe's Odyssee (of zo)
E
EmanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Casaan zei:
Kan je de gang niet vinden dan?
WTF, die avatar, was dat niet een game over Abe?
Klik om te vergroten...
Oddworld ja
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."