Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wil wel eens weten hoe snel de meeste mensen tolerantie ervaren met hun speedgebruik. En wat aan te doen volgens jou? (behalve dan 2weken stoppen want die konden we al) Ben benieuwd"
"Na de eerste nacht zonder slaap voel ik 's anderendaags al wat minder van dezelfde hoeveelheid. waarsch heeft dat eerder met vermoeidheid dan met tolerantie te maken. Maar met regelmatig slaap en eten zou ik zeggen: na 4 dagen ofzo worden de lijnen wel wat dikker =) Tja, wat te doen aan tolerantie? 2 dingen: stoppen of meer nemen Of misschien verschillende soorten in huis hebben. Bij mij werkt dat wel met wiet. =) Klik om te vergroten... Maar hoelang gebruik jij al? ik nu 6 jaar ofzo. Dan een tijd wat meer en dan weer wat minder,"
"Niet zo moeilijk doen met theelepeltjes en spuiten van de apotheek Gewoon een dopje van een colafles, precies genoeg"
"Bommetje of een lijn. Wat vind jij het beste aanslaan>?"
"lysergine25 zei: Snuifdoos zei: Lijnen, van bommetjes krijg ik het altijd aan mijn maag =) Klik om te vergroten... Van snuiven krijg ik last van puisten en kapotte neus die altijd verstopt zit en ik krijg niet die lekkere speed rush als ik mijn neusvol pomp. Stonie Klik om te vergroten... Dus? een bommetje werkt beter voor jou?"
"12 volgens mij"