Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums[TvdM-mei] Keta/Mdma/GHB: 'De realiteit...

[TvdM-mei] Keta/Mdma/GHB: 'De realiteit...

35 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Die editing van de moderator ben ik niet zo geheel zeker van.

Ket onderdrukt de ademhaling, hartslag en het centraal zenuwstelsel nauwelijks. Of deze mniddelen synergetisch werken betwijfel ik ten zeerste.

Desalniettemin kun je geestelijk fors lam worden gelegd door Ket en GHB.
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#2
Waarschuwingstekst Moderator:
LET OP: Ketamine & GHB is een combinatie met risico, doe dit alleen na als je écht weet waar je mee bezig bent.

Keta/Mdma/GHB: 'De realiteit als allergekste hallucinatie'

Ineens lag de lijn er. Ketamine. Voor ik het goed en wel doorhad zat mijn neus al in het opgerolde briefje van twintig, en was het weg. Ketamine, ik had er wel eens vaag iets over gehoord, en altijd positief. Het stond al een tijdje hoog op mijn verlangenlijstje. Even prikte het in mijn neus, toen een brandsmaak achterin mijn keel. De trip stond op het punt los te barsten.

Het moment was niet ideaal, en de omstandigheden verre van perfect. Om negen uur zou ik mijn baas weer onder ogen moeten komen, en ik spaced hem net hard op twee pillen. Mijn vrienden waren lijp naar huis gegaan, ik was op een raar feest met vrouwenhandelaren, en had mezelf juist behoed voor een overdosis GHB. Uit mijn ooghoeken zag ik hem bezig met mijn drankje, en na een behoedzaam slokje van mijn water proefde ik de bekende zoute smaak. Na nog twee kleine slokjes, (toch zonde om alles weg te gooien), goot ik de rest door de wc.

Maar toch ondanks alles zat mijn vaste dealer naast me. Een vertrouwd persoon dus, met verstand van zaken. Beiden namen we een zelfde hoeveelheid Ketamine en zonken weg in de bank.

Het was afwachten tot … ja op wat eigenlijk? Ik had geen idee wat me te wachten stond, maar besloot me volledig aan de drugs over te geven. De beste methode, zo wist ik van mijn eerdere drugservaringen.

Na een klein kwartiertje begon ik me superrelaxt en gelukkig te voelen. Ik lag daar op die bank, en voelde me helemaal wegzakken. Het was een geweldig gevoel. Overeind komen was bijna onmogelijk, maar dat voelde juist grappig, en helemaal niet eng. Mijn dealer vroeg hoe het ging, en ik zei: "Ja relaxt, niet echt heftig ofzo." Hij gaf me de tip om even overeind te komen. Met grote moeite kwam ik omhoog, en toen snapte ik wat hij bedoelde. Ik keek naar achteren en alles was wazig en draaierig. Mijn dealer lachtte, hij had gelijk gehad. Mijn trip was begonnen.

Ineens zag ik mijn hele omgeving met totaal andere ogen. Het leek wel alsof ik er zelf niet meer helemaal bij was, en op een afstandje naar mezelf keek, en toch voelde ik alles heel intens. Mijn handen leken wel drie keer zo groot. Het was zo wonderlijk dat ik die handen kon laten bewegen met mijn geest, terwijl het net diertjes leken met een eigen bewustzijn.

Snel zonk ik weer in de bank, ik lag gelijk superlekker. Zo lekker had ik nog nooit gelegen. Normaal voel je als je erop let altijd wel iets dat niet helemaal lekker ligt. Maar nu… ik lag gewoon helemaal perfect, echt heerlijk. Om me heen zag ik allemaal wezens. De hele ruimte was compleet bevolkt met verschillende figuren. Ze waren niet echt menselijk, maar hadden wel menselijke eigenschappen. Ik kon tot in detail voelen wat voor een figuren het waren.

In de hoek zat een hele relaxte, met een roos tussen zijn tanden. Hij leek me heel vriendelijk. Ergens anders zat een oude wijze meneer, die leek nog het meest op zo'n pratende boom uit pocahontas. Op de grond waren boze wezens, die helemaal opgefokt aan het kronkelen waren. Maar ik lachte ze alleen maar uit, en was niet bang voor ze.

Ik kreeg een enorme lachkick toen ik mijn dealer naast me zag liggen. Zijn hoofd was heel dichtbij, en zag er enorm raar uit. Vooral zijn ogen leken steeds groter en kleiner te worden. Ik vertelde hem dat er een hoop rare wezens in de kamer waren, maar dat van al die hallucinaties (daar was ik me wel van bewust) hij toch nog wel de allergekste was. Toen vroeg ik hem steeds: “Ben jij echt?” We moesten allebei enorm lachen om die vraag. Daarna moesten we nog harder lachen toen ik zei: “Doen we dit stiekem?” Ik kan me niet meer helemaal voorstellen wat er zo grappig aan was, maar op dat moment lag ik echt in een scheur. Het voelde alsof we samen een complot aan het smeden waren tegen die andere wezens. Ik hoefde me geen zorgen te maken over de overwinning want ik wist zeker dat wij veel sterker en slimmer waren.


Een fase later begon ik te filosoferen over drugs. Dat het toch vreemd is dat we als mensen op aarde worden gezet, waar alles relatief normaal is. Alles gedraagt zich volgens bepaalde natuurwetten enzo. En dan neem je een stofje, en kom je in een totaal andere wereld terecht. Niks is meer wat het lijkt, alles staat op z’n kop… Wonderlijk dat je die ervaring als mens kunt hebben. Ik was heel dankbaar voor de ervaring, en inzichten die ik op dat moment kreeg. Daarna de gedachte, wat is eigenlijk normaal? Is de nuchtere wereld wel normaal? Of staan alle werelden waarin je je kunt bevinden parallel aan elkaar, en is het maar net waar je je bevindt? Zijn die hallucinaties misschien net zo echt, als de realiteit?

Mijn blaas stond op springen, en ik dacht dat ik prima in staat was om naar de wc te lopen. "Het sterkste effect is er nu wel vanaf." ... Dacht ik! Want zodra ik probeerde op te staan merkte ik hoe raar alles was. Alles zag er vaag uit en draaide. Mijn coördinatie was bijna compleet weg, en elke stap die ik zette was een opgave. Toch zag ik het als een groot avontuur om de wc te halen. Ik moest over iedere beweging nadenken, zovan: “Okee, nu ga ik dus daarheen, en met mijn linkervoet stap ik daarop”. Het leek wel op je gedachten als je naar boven klimt op zo’n klimwand.

Uiteindelijk bereikte ik de wc, en in het licht gekomen was ik gelijk een stuk helderder, en lukte het me prima om het wc papier te pakken enzo.

Teruggekomen bij de bank heb ik nog een uur in een superrelaxte fase gezeten. In deze fase voelde ik totaal geen reden om me te bewegen, of op te staan, en was ik volledig in het moment. Mijn dealer en ik kriebelde elkaars hoofd en daarbij maakte het niks uit of je jezelf aaide of de ander, het leek net alsof je alles voelde, zowel je eigen huid, als die van de ander. Heel apart.

Na die twee uur was het ineens over, en kon ik weer gewoon naar huis fietsen. Daarna ben ik gelijk gaan werken, want het was al acht uur, en dinsdag… Ik voelde me wel lijp, maar zag er normaal uit, en alles lukte wonderwel uitstekend! Ik kreeg zelfs nog een groot compliment voor mijn werk, terwijl ik dat normaal echt zelden krijg!

In nuchtere staat had ik altijd wel een zekere angst om Ketamine te proberen, omdat het zo heftig lijkt uit beschrijvingen enzo, maar mij is het super goed bevallen. Ook al zag ik echt supervage, en ook wel beangstigende hallucinaties, het deed me helemaal niks. Ik vond het eerder vermakelijk, en ik heb geen spoortje angst gevoel. (En dit terwijl ik van een teveel aan mdma wel eens para in mijn hoofd word!)

Al met al zeker de moeite waard, en voor herhaling vatbaar!


De pratende boom uit Pocahontas
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#3
Of een duet? :grin:
d
duneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Leuk forum! ik was al een behoorlijke tijd gestopt met wat voor drugs dan ook. maar het bloed gaat waar het niet stromen kan, ik zit er dus weer lekker in. maar als je het een tijd niet gedaan hebt, man!, wat zijn die pillen sterk geworden! ben nu al twee dagen aan het spacen op mdma poeder, maar had vooraf even flink op het forum geneusd, letterlijk... maar zoals met alles, het is gewoon een kwestie van doen, mits je het geleidelijk opvoerd. en drugs is toch zoooo lekker he? greets from me, and maybe we "ll meet at DEFQON1
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#5
He, shit!! Iemand heeft aan mijn tekst lopen rotzooien!!! Die let-op- shit heb ik er niet bovengezet.... En mijn titel is er vanaf gehaald....... Dat was:


Hoe het kwam dat ik op zondag 3 juni om vijf uur ’s middags pas thuiskwam. 16 uur lang keihard gaan op de XTC, Ketamine, Speed, en LSD!!

Nou goed, die zet ik er wel weer boven, want dat is natuurlijk wat vreemd!! En GHB en ketamine is idd niet verstandig samen, maar ik heb dus alleen 2 superkleine slokjes van mijn vergiftigde water genomen, wat misschien neerkomt op max 2 ml ofzo..... :openmouth:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
TechNora zei:
He, shit!! Iemand heeft mijn tekst veranderd!!! Die let-op- shit heb ik er niet bovengezet.... En mijn titel is er vanaf gehaald....... Dat was:


Hoe het kwam dat ik op zondag 3 juni om vijf uur ’s middags pas thuiskwam. 16 uur lang keihard gaan op de XTC, Ketamine, Speed, en LSD!!

Nou goed, die zet ik er wel weer boven, want dat is natuurlijk wat vreemd!! En GHB en ketamine is idd niet verstandig samen, maar ik heb dus alleen 2 superkleine slokjes van mijn vergiftigde water genomen, wat misschien neerkomt op max 2 ml ofzo..... :openmouth:
Klik om te vergroten...

Das klote, zonder toestemming je tekst veranderen. Maar als het goed is kun jij het weer terug veranderen in hoe t was!!
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#7
caatje zei:
Das klote, zonder toestemming je tekst veranderen. Maar als het goed is kun jij het weer terug veranderen in hoe t was!!
Klik om te vergroten...
Ja, maar dan krijg ik hoogst waarschijnlijk problemen....

Inderdaad niet netjes nee, ik zou nooit met van die koeienletters mijn stuk beginnen om mensen te waarschuwen. Iedereen moet maar lekker zelf nadenken... Alles draait om juiste doseringen, een portie zelfkennis, en je gezonde verstand erbij houden...
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
TechNora zei:
caatje zei:
Das klote, zonder toestemming je tekst veranderen. Maar als het goed is kun jij het weer terug veranderen in hoe t was!!
Klik om te vergroten...
Ja, maar dan krijg ik hoogst waarschijnlijk problemen....

Inderdaad niet netjes nee, ik zou nooit met van die koeienletters mijn stuk beginnen om mensen te waarschuwen. Iedereen moet maar lekker zelf nadenken... Alles draait om doseringen, en je gezonde verstand erbij houden...
Klik om te vergroten...

Waarom zou je problemen krijgen? Als ze het niet "verantwoord" vinden moeten ze jou daar op aanspreken en de kans geven om het zelf te veranderen. Op deze manier is het net alsof ze een klein kind zonder uitleg terecht wijzen.
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#9
caatje zei:
TechNora zei:
caatje zei:
Das klote, zonder toestemming je tekst veranderen. Maar als het goed is kun jij het weer terug veranderen in hoe t was!!
Klik om te vergroten...
Ja, maar dan krijg ik hoogst waarschijnlijk problemen....

Inderdaad niet netjes nee, ik zou nooit met van die koeienletters mijn stuk beginnen om mensen te waarschuwen. Iedereen moet maar lekker zelf nadenken... Alles draait om doseringen, en je gezonde verstand erbij houden...
Klik om te vergroten...

Waarom zou je problemen krijgen? Als ze het niet "verantwoord" vinden moeten ze jou daar op aanspreken en de kans geven om het zelf te veranderen. Op deze manier is het net alsof ze een klein kind zonder uitleg terecht wijzen.
Klik om te vergroten...

Ja dat is waar. Ik heb het nu voor het moment aangepast, en wacht het wel even af....

Don't try this at home, kinders!! Technora doet gevaarlijke dingen!! :wink: Nog even een mooie wijze les voor op de dinsdagmiddag, die in mijn vriendengroep zeer geliefd is:

1. twijfel je erover of je drugs moet nemen? --> Altijd gebruiken!
2. twijfel je erover of een combinatie wel kan? --> Altijd allebei gebruiken!

Als je deze basisregels voor drugsgebruik in ere houd hoef je nooit te twijfelen, en krijg je nooit problemen! Succes ermee.
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#10
TechNora zei:
He, shit!! Iemand heeft aan mijn tekst lopen rotzooien!!! Die let-op- shit heb ik er niet bovengezet.... En mijn titel is er vanaf gehaald....... Dat was:


Hoe het kwam dat ik op zondag 3 juni om vijf uur ’s middags pas thuiskwam. 16 uur lang keihard gaan op de XTC, Ketamine, Speed, en LSD!!

Nou goed, die zet ik er wel weer boven, want dat is natuurlijk wat vreemd!! En GHB en ketamine is idd niet verstandig samen, maar ik heb dus alleen 2 superkleine slokjes van mijn vergiftigde water genomen, wat misschien neerkomt op max 2 ml ofzo..... :openmouth:
Klik om te vergroten...

Sorry ik was even in de warrie! Die titel staat boven mijn andere tripreport, hier had ik geen LSD genomen, en ook geen speed....... Hmmm, ik was even in de veronderstelling dat het om dat andere report ging, excuses! Maargoed die waarschuwing van de moderator vind ik nog steeds apart...Iemand uitleg?
v
vireLid
01-01-2024, 00:00
#11
erg mooi geschreven inderdaad,..
denk niet dat ik ooit ketamine ga doen,
gaat me toch net stapje te ver,..

ik denk dat de moderators gewoon de goede naam
van de site willen behouden en zorgen dat
beginnende gebruikers niet al te gekke dingen gaan doen
en er ongelukke gebeuren omdat ze het zo onderschad
hadden,..

zeker niet als het de schuld is van een report op de site
wat ze gelezen hebben op dit forum en ze te
hongerig gemaakt,..

nogmaals ergmooi geschreven, ik werd compleet in het
verhaal gezogen :)
D
De-SpAcE'o NaUtLid
01-01-2024, 00:00
#12
Of staan alle werelden waarin je je kunt bevinden parallel aan elkaar, en is het maar net waar je je bevindt? Zijn die hallucinaties misschien net zo echt, als de realiteit?


hoe kan het? deze gedachte heb ik bij elke trip weer altijd wanneer de trip een beetje af begint te zakken komt precies deze gedachte in me op, echt precies...(flashback)
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#13
De-SpAcE'o NaUt zei:
Of staan alle werelden waarin je je kunt bevinden parallel aan elkaar, en is het maar net waar je je bevindt? Zijn die hallucinaties misschien net zo echt, als de realiteit?


hoe kan het? deze gedachte heb ik bij elke trip weer altijd wanneer de trip een beetje af begint te zakken komt precies deze gedachte in me op, echt precies...(flashback)
Klik om te vergroten...

Ik kan hier ook uren over filosoferen, maar nu zit ik aan de pep en is het te druk in mijn hoofd om me hier druk over te maken. Als ik over een uur of 6 weer relaxed ben met een fijne toeter THC in mijn knuistje kom ik hier wel op terug :wink:
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
DreamWeaver zei:
De-SpAcE'o NaUt zei:
Of staan alle werelden waarin je je kunt bevinden parallel aan elkaar, en is het maar net waar je je bevindt? Zijn die hallucinaties misschien net zo echt, als de realiteit?


hoe kan het? deze gedachte heb ik bij elke trip weer altijd wanneer de trip een beetje af begint te zakken komt precies deze gedachte in me op, echt precies...(flashback)
Klik om te vergroten...

Ik kan hier ook uren over filosoferen, maar nu zit ik aan de pep en is het te druk in mijn hoofd om me hier druk over te maken. Als ik over een uur of 6 weer relaxed ben met een fijne toeter THC in mijn knuistje kom ik hier wel op terug :wink:
Klik om te vergroten...

een toeter THC wat is dat voor iets? ken alleen maar wietje en hasje
:wink: :hearteyes:
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#15
dit vind ik nou leuke reports zo krijgen we teminste veel info wat wat mogelijke effecten kunne zijn met sommige mixies :stoned:
K
KetaNr1Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Yep...keta is focking leip :smoke:
alleen met die wezentjes en demonen heb ik nooit...
wel kijk ik overal anders tegenaan en alles lijkt wel een getripte sprookjeswereld...:mrgreen:
P
PaikeaLid
01-01-2024, 00:00
#17
dit is wel een heel mooi reportje over keta! Echt wauw, zo mooi positief. Zo heb ik ze niet veel over ketamine gelezen.

:beer:
D
DeenLid
01-01-2024, 00:00
#18
na lang zoeken na een partner in drente heb ik eindelijk iemand gevonden die met mij keta wou proberen is niet mijn ding, alheowel ik dit weekend heel heel heel hard ben gegaan op dat spul, ikging met normale kleren de berghain in en kwam met een paarse hoed met een nep konijn naar buiten lopen 24 uur later....En het was geen trip, want ik heb hem nu naast me liggen!!
H
HerstelpuntLid
01-01-2024, 00:00
#19
Leuk rapportje... ikzelf heb Ketamine nog nooit op, maar mijn ma krijgt een ketamine behandeling in het ziekenhuis als pijnbestrijding. Ik ben daar de laatste keer bijgeweest, maar dat spul is echt bizar.. het werd ingespoten en nog geen 5 sec later zie je haar ogen naar achteren rollen en was ze weg. Ik heb al zitten dollen in het ziekenhuis, dat ik de volgende keer wil.. lol.

Als je trouwens erg last heb van de bijverschijnselen van drugs, moet je de site [modbreak, reclame maken is niet toegestaan!] eens checken. Ik heb daar al eea van gehad en werkelijk, een uur nardat je wat capsules hebt ingenomen voel je je opknappen en is dat hele day after gevoel weer weg. Ook had ik de nacht erna totaal geen problemen om in slaap te vallen en dat wil nog wel eens het geval zijn met al die toch wel lekkere genotsmiddelen. :flushed:
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#20
Leuk trip reportje.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."