#1
Leuk report, ketamine wil ik zeker eens proberen ![:)]()
TechNora zei:He, shit!! Iemand heeft mijn tekst veranderd!!! Die let-op- shit heb ik er niet bovengezet.... En mijn titel is er vanaf gehaald....... Dat was:
Hoe het kwam dat ik op zondag 3 juni om vijf uur ’s middags pas thuiskwam. 16 uur lang keihard gaan op de XTC, Ketamine, Speed, en LSD!!
Nou goed, die zet ik er wel weer boven, want dat is natuurlijk wat vreemd!! En GHB en ketamine is idd niet verstandig samen, maar ik heb dus alleen 2 superkleine slokjes van mijn vergiftigde water genomen, wat misschien neerkomt op max 2 ml ofzo.....![]()
Ja, maar dan krijg ik hoogst waarschijnlijk problemen....caatje zei:Das klote, zonder toestemming je tekst veranderen. Maar als het goed is kun jij het weer terug veranderen in hoe t was!!
TechNora zei:Ja, maar dan krijg ik hoogst waarschijnlijk problemen....caatje zei:Das klote, zonder toestemming je tekst veranderen. Maar als het goed is kun jij het weer terug veranderen in hoe t was!!
Inderdaad niet netjes nee, ik zou nooit met van die koeienletters mijn stuk beginnen om mensen te waarschuwen. Iedereen moet maar lekker zelf nadenken... Alles draait om doseringen, en je gezonde verstand erbij houden...
caatje zei:TechNora zei:Ja, maar dan krijg ik hoogst waarschijnlijk problemen....caatje zei:Das klote, zonder toestemming je tekst veranderen. Maar als het goed is kun jij het weer terug veranderen in hoe t was!!
Inderdaad niet netjes nee, ik zou nooit met van die koeienletters mijn stuk beginnen om mensen te waarschuwen. Iedereen moet maar lekker zelf nadenken... Alles draait om doseringen, en je gezonde verstand erbij houden...
Waarom zou je problemen krijgen? Als ze het niet "verantwoord" vinden moeten ze jou daar op aanspreken en de kans geven om het zelf te veranderen. Op deze manier is het net alsof ze een klein kind zonder uitleg terecht wijzen.
TechNora zei:He, shit!! Iemand heeft aan mijn tekst lopen rotzooien!!! Die let-op- shit heb ik er niet bovengezet.... En mijn titel is er vanaf gehaald....... Dat was:
Hoe het kwam dat ik op zondag 3 juni om vijf uur ’s middags pas thuiskwam. 16 uur lang keihard gaan op de XTC, Ketamine, Speed, en LSD!!
Nou goed, die zet ik er wel weer boven, want dat is natuurlijk wat vreemd!! En GHB en ketamine is idd niet verstandig samen, maar ik heb dus alleen 2 superkleine slokjes van mijn vergiftigde water genomen, wat misschien neerkomt op max 2 ml ofzo.....![]()
De-SpAcE'o NaUt zei:Of staan alle werelden waarin je je kunt bevinden parallel aan elkaar, en is het maar net waar je je bevindt? Zijn die hallucinaties misschien net zo echt, als de realiteit?
hoe kan het? deze gedachte heb ik bij elke trip weer altijd wanneer de trip een beetje af begint te zakken komt precies deze gedachte in me op, echt precies...(flashback)
DreamWeaver zei:De-SpAcE'o NaUt zei:Of staan alle werelden waarin je je kunt bevinden parallel aan elkaar, en is het maar net waar je je bevindt? Zijn die hallucinaties misschien net zo echt, als de realiteit?
hoe kan het? deze gedachte heb ik bij elke trip weer altijd wanneer de trip een beetje af begint te zakken komt precies deze gedachte in me op, echt precies...(flashback)
Ik kan hier ook uren over filosoferen, maar nu zit ik aan de pep en is het te druk in mijn hoofd om me hier druk over te maken. Als ik over een uur of 6 weer relaxed ben met een fijne toeter THC in mijn knuistje kom ik hier wel op terug![]()



"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."