Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums[TvdM-mei] Keta/Mdma/GHB: 'De realiteit...

[TvdM-mei] Keta/Mdma/GHB: 'De realiteit...

35 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
TechNora zei:
He, shit!! Iemand heeft mijn tekst veranderd!!! Die let-op- shit heb ik er niet bovengezet.... En mijn titel is er vanaf gehaald....... Dat was:


Hoe het kwam dat ik op zondag 3 juni om vijf uur ’s middags pas thuiskwam. 16 uur lang keihard gaan op de XTC, Ketamine, Speed, en LSD!!

Nou goed, die zet ik er wel weer boven, want dat is natuurlijk wat vreemd!! En GHB en ketamine is idd niet verstandig samen, maar ik heb dus alleen 2 superkleine slokjes van mijn vergiftigde water genomen, wat misschien neerkomt op max 2 ml ofzo..... :openmouth:
Klik om te vergroten...

Das klote, zonder toestemming je tekst veranderen. Maar als het goed is kun jij het weer terug veranderen in hoe t was!!
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#2
caatje zei:
Das klote, zonder toestemming je tekst veranderen. Maar als het goed is kun jij het weer terug veranderen in hoe t was!!
Klik om te vergroten...
Ja, maar dan krijg ik hoogst waarschijnlijk problemen....

Inderdaad niet netjes nee, ik zou nooit met van die koeienletters mijn stuk beginnen om mensen te waarschuwen. Iedereen moet maar lekker zelf nadenken... Alles draait om juiste doseringen, een portie zelfkennis, en je gezonde verstand erbij houden...
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
TechNora zei:
caatje zei:
Das klote, zonder toestemming je tekst veranderen. Maar als het goed is kun jij het weer terug veranderen in hoe t was!!
Klik om te vergroten...
Ja, maar dan krijg ik hoogst waarschijnlijk problemen....

Inderdaad niet netjes nee, ik zou nooit met van die koeienletters mijn stuk beginnen om mensen te waarschuwen. Iedereen moet maar lekker zelf nadenken... Alles draait om doseringen, en je gezonde verstand erbij houden...
Klik om te vergroten...

Waarom zou je problemen krijgen? Als ze het niet "verantwoord" vinden moeten ze jou daar op aanspreken en de kans geven om het zelf te veranderen. Op deze manier is het net alsof ze een klein kind zonder uitleg terecht wijzen.
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#4
caatje zei:
TechNora zei:
caatje zei:
Das klote, zonder toestemming je tekst veranderen. Maar als het goed is kun jij het weer terug veranderen in hoe t was!!
Klik om te vergroten...
Ja, maar dan krijg ik hoogst waarschijnlijk problemen....

Inderdaad niet netjes nee, ik zou nooit met van die koeienletters mijn stuk beginnen om mensen te waarschuwen. Iedereen moet maar lekker zelf nadenken... Alles draait om doseringen, en je gezonde verstand erbij houden...
Klik om te vergroten...

Waarom zou je problemen krijgen? Als ze het niet "verantwoord" vinden moeten ze jou daar op aanspreken en de kans geven om het zelf te veranderen. Op deze manier is het net alsof ze een klein kind zonder uitleg terecht wijzen.
Klik om te vergroten...

Ja dat is waar. Ik heb het nu voor het moment aangepast, en wacht het wel even af....

Don't try this at home, kinders!! Technora doet gevaarlijke dingen!! :wink: Nog even een mooie wijze les voor op de dinsdagmiddag, die in mijn vriendengroep zeer geliefd is:

1. twijfel je erover of je drugs moet nemen? --> Altijd gebruiken!
2. twijfel je erover of een combinatie wel kan? --> Altijd allebei gebruiken!

Als je deze basisregels voor drugsgebruik in ere houd hoef je nooit te twijfelen, en krijg je nooit problemen! Succes ermee.
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#5
TechNora zei:
He, shit!! Iemand heeft aan mijn tekst lopen rotzooien!!! Die let-op- shit heb ik er niet bovengezet.... En mijn titel is er vanaf gehaald....... Dat was:


Hoe het kwam dat ik op zondag 3 juni om vijf uur ’s middags pas thuiskwam. 16 uur lang keihard gaan op de XTC, Ketamine, Speed, en LSD!!

Nou goed, die zet ik er wel weer boven, want dat is natuurlijk wat vreemd!! En GHB en ketamine is idd niet verstandig samen, maar ik heb dus alleen 2 superkleine slokjes van mijn vergiftigde water genomen, wat misschien neerkomt op max 2 ml ofzo..... :openmouth:
Klik om te vergroten...

Sorry ik was even in de warrie! Die titel staat boven mijn andere tripreport, hier had ik geen LSD genomen, en ook geen speed....... Hmmm, ik was even in de veronderstelling dat het om dat andere report ging, excuses! Maargoed die waarschuwing van de moderator vind ik nog steeds apart...Iemand uitleg?
v
vireLid
01-01-2024, 00:00
#6
erg mooi geschreven inderdaad,..
denk niet dat ik ooit ketamine ga doen,
gaat me toch net stapje te ver,..

ik denk dat de moderators gewoon de goede naam
van de site willen behouden en zorgen dat
beginnende gebruikers niet al te gekke dingen gaan doen
en er ongelukke gebeuren omdat ze het zo onderschad
hadden,..

zeker niet als het de schuld is van een report op de site
wat ze gelezen hebben op dit forum en ze te
hongerig gemaakt,..

nogmaals ergmooi geschreven, ik werd compleet in het
verhaal gezogen :)
D
De-SpAcE'o NaUtLid
01-01-2024, 00:00
#7
Of staan alle werelden waarin je je kunt bevinden parallel aan elkaar, en is het maar net waar je je bevindt? Zijn die hallucinaties misschien net zo echt, als de realiteit?


hoe kan het? deze gedachte heb ik bij elke trip weer altijd wanneer de trip een beetje af begint te zakken komt precies deze gedachte in me op, echt precies...(flashback)
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#8
De-SpAcE'o NaUt zei:
Of staan alle werelden waarin je je kunt bevinden parallel aan elkaar, en is het maar net waar je je bevindt? Zijn die hallucinaties misschien net zo echt, als de realiteit?


hoe kan het? deze gedachte heb ik bij elke trip weer altijd wanneer de trip een beetje af begint te zakken komt precies deze gedachte in me op, echt precies...(flashback)
Klik om te vergroten...

Ik kan hier ook uren over filosoferen, maar nu zit ik aan de pep en is het te druk in mijn hoofd om me hier druk over te maken. Als ik over een uur of 6 weer relaxed ben met een fijne toeter THC in mijn knuistje kom ik hier wel op terug :wink:
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
DreamWeaver zei:
De-SpAcE'o NaUt zei:
Of staan alle werelden waarin je je kunt bevinden parallel aan elkaar, en is het maar net waar je je bevindt? Zijn die hallucinaties misschien net zo echt, als de realiteit?


hoe kan het? deze gedachte heb ik bij elke trip weer altijd wanneer de trip een beetje af begint te zakken komt precies deze gedachte in me op, echt precies...(flashback)
Klik om te vergroten...

Ik kan hier ook uren over filosoferen, maar nu zit ik aan de pep en is het te druk in mijn hoofd om me hier druk over te maken. Als ik over een uur of 6 weer relaxed ben met een fijne toeter THC in mijn knuistje kom ik hier wel op terug :wink:
Klik om te vergroten...

een toeter THC wat is dat voor iets? ken alleen maar wietje en hasje
:wink: :hearteyes:
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#10
dit vind ik nou leuke reports zo krijgen we teminste veel info wat wat mogelijke effecten kunne zijn met sommige mixies :stoned:
K
KetaNr1Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Yep...keta is focking leip :smoke:
alleen met die wezentjes en demonen heb ik nooit...
wel kijk ik overal anders tegenaan en alles lijkt wel een getripte sprookjeswereld...:mrgreen:
P
PaikeaLid
01-01-2024, 00:00
#12
dit is wel een heel mooi reportje over keta! Echt wauw, zo mooi positief. Zo heb ik ze niet veel over ketamine gelezen.

:beer:
D
DeenLid
01-01-2024, 00:00
#13
na lang zoeken na een partner in drente heb ik eindelijk iemand gevonden die met mij keta wou proberen is niet mijn ding, alheowel ik dit weekend heel heel heel hard ben gegaan op dat spul, ikging met normale kleren de berghain in en kwam met een paarse hoed met een nep konijn naar buiten lopen 24 uur later....En het was geen trip, want ik heb hem nu naast me liggen!!
H
HerstelpuntLid
01-01-2024, 00:00
#14
Leuk rapportje... ikzelf heb Ketamine nog nooit op, maar mijn ma krijgt een ketamine behandeling in het ziekenhuis als pijnbestrijding. Ik ben daar de laatste keer bijgeweest, maar dat spul is echt bizar.. het werd ingespoten en nog geen 5 sec later zie je haar ogen naar achteren rollen en was ze weg. Ik heb al zitten dollen in het ziekenhuis, dat ik de volgende keer wil.. lol.

Als je trouwens erg last heb van de bijverschijnselen van drugs, moet je de site [modbreak, reclame maken is niet toegestaan!] eens checken. Ik heb daar al eea van gehad en werkelijk, een uur nardat je wat capsules hebt ingenomen voel je je opknappen en is dat hele day after gevoel weer weg. Ook had ik de nacht erna totaal geen problemen om in slaap te vallen en dat wil nog wel eens het geval zijn met al die toch wel lekkere genotsmiddelen. :flushed:
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#15
Leuk trip reportje.
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Die editing van de moderator ben ik niet zo geheel zeker van.

Ket onderdrukt de ademhaling, hartslag en het centraal zenuwstelsel nauwelijks. Of deze mniddelen synergetisch werken betwijfel ik ten zeerste.

Desalniettemin kun je geestelijk fors lam worden gelegd door Ket en GHB.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."