lysergine25 zei:
Een van de betere rapports als ik het mag zeggen, veel emoties komen er bij je los.
Een goed teken dat je goede lsd hebt gekocht, sterke lsd zorgt ervoor dat je je ongeveer zo gaat voelen.
Voor het eerst dus een rapport waar ik me goed me kan aansluiten.
Je had bijna een badtrip maar door de rust onder die boom heb je lekker liggen dromen. Hoeveel druppels heb je totaal genomen ? Werdt er iets verteld over de sterkte ?
Je zegt dat het de laatste keer was, maar geef niet de lsd de schuld maar de vermoeidheid dat is veel eerlijker.
Rust de volgende keer goed uit en ga terug naar dit feest.
Succes
Stonie
Thnx voor alle leuke reactie's..
Ik heb geloof ik in totaal 2/2,5 druppels gehad.
Dit was overigens niet mijn eerste keer.
Maar mijn 2e :P Eerste keer had ik een half kartonnetje gehad.
En dat was al heftig.
Op het moment zelf dacht ik dat ik er nooit meer uit zou komen.
Maar gelukkig op hier en daar een stemmetje in me hoofd na, gaat alles weer goed.
Ik ben echt blij met deze ervaring, zo achteraf..
Ik geloof dat er heel wat van dit soort feesten worden gegeven.
Helaas ga ik Zondag naar huis en zal ik die feesten missen!
Maar in Aug. ga ik weer terug voor 3 maanden.
Reken maar dat er dan nog heel wat reportjes gaan komen!
Chantal